🚦 افزونه نال شده وردپرس چیست؟

تب Backups به شما اجازه میدهد تا از پایگاه داده سایت فایل پشتیبان تهیه کرده و تنظیمات آن را انجام دهید. در این قسمت باید گزینه را انتختب کرده و در مرحله بعد از نصب افزونه وردپرس از طریق Github باید دکمه را بزنید. ساخت منو از قسمت فهرست ها . تمامی فایل ها و محصولات منتشر شده در سایت نال اکس با لینک مستقیم از سرورهای اختصاصی سایت در دسترس کاربران ویژه قرار دارد. در قسمت بارگذاری افزونه باید فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید و گزینه نصب و فعال کردن را انتخاب کنید. در این قسمت میخواهیم مشکل نصب افزونه وردپرس را بررسی کنیم و بگوییم چگونه افزونه را فعال کنیم که ایرادی در سایت پیش نیاید. در قسمت اول از آموزش نصب افزونه در وردپرس باید این مطلب را به شما بگوییم که ما برای آن که بتوانیم به سایت وردپرسی مان قابلیت هایی را اضافه کنیم لازم است پلاگین ها را نصب کنیم اما به روش های مختلف میتوان این کار را انجام داد.

میتوانید طرحهای دلخواهتان را در این قالب پیاده کنید و از ابزارکهای بسیار زیادی که در دسترس شماست برای طراحی سایدبارها، فوتر و هدر از سایت abtintheme آن کمک بگیرید. اگر افزونه دلخواهتان را در گیت هاب پیدا کردید برای استفاده از این افزونه به بخش دایرکتوری افزونه بروید. برای انتخاب بهترین پوسته های وردپرس در هر دستهبندی، به یک سری معیارها دقت کردم. طراحی پوسته وردپرس شرکتی نیازمند نگرش گسترده طراحان آن می باشد. از طریق این پلاگین می توانید اسلایدشوهای حرفه ای، گالری تصاویر جذاب و یا حتی صفحات پیوستن به خبرنامه را طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید. این قالب با تمام افزونه های اصلی کار می کند، بنابراین می توانید حتی برای یک فروشگاه آنلاین یا یک وب سایت دوره از آن استفاده کنید. با انجام این کار دیگر سیستم وردپرس در اختیار شماست و می توانید آن را مجبور کنید که تقریبا هر کاری که شما می خواهید را انجام دهد. یک فروشگاه ساز اینترنتی باید امکاناتی را برای کاربر فراهم کند که کاربر بتوانند به آسانی کالای مد نظر خود را بیابد، با سایر کالاها مقایسه انجام دهد و نظرات کاربران را مطالعه و تحلیل کند. بهبیاندیگر کاربر از ماندن در سایت شما خسته نمیشود.

شما میتوانید نقش کاربران را به صورت آنی تغییر دهید و اکانت هایی که بی کاربرد هستند یا در مدتی طولانی مورد استفاده قرار نگرفته اند را از سیستم حذف کنید. حتی میتوانید ورود با رمز را غیر فعال کرده و مدیران را ملزم کنید که صرفا با آدرس ایمیل شان و دسترسی کامل به آن وارد سایت شوند. این ویژگی قابلیت خوانایی را در متن ایجاد کرده است که می تواند به شما در ایجاد محتوای قابل فهم و مناسب کمک کند. انعطاف پذیری این پلاگین یکی از ویژگی های مناسب آن است و بسادگی می توان گالری تصاویر جذابی را با این پلاگین به سایت اضافه کرد. با فعال کردن افزونه مورد نظرتان میتوانید آن را در بخش پیشخوان وردپرس مشاهده کنید. در ادامه آموزش وردپرس به سراغ نصب دستی افزونه در وردپرس رفته ایم و میخواهیم آموزش نصب دستی افزونه وردپرس را ارائه دهیم تا در صورتی که نتوانستید نصب افزونه وردپرس را در پیشخوان انجام دهید نصب افزونه وردپرس را به صورت دستی انجام دهید.

پشتیبان وردپرس با دارا بودن مهندسان نرم افزار حرفه ای در زمینه افزونه نویسی وردپرس و طراحی پلاگین سایت وردپرسی و همچنین دانش کافی از ساختار وردپرس و افزونه های معروف آن مانند ووکامرس، قادر است افزونه هایی با بالاترین کیفیت و هماهنگ با ساختار وردپرس طراحی و تولید کرده و بر روی وب سایت شما نصب، راه اندازی و آموزش دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید حداکثر تعداد واردکردن اطلاعات ورود به پیشخوان توسط هر کاربر را محدود کرده و امنیت سایت خود را افزایش دهید. تب “Force Logout” به شما امکان میدهد سایت وردپرس خود را بهگونهای تنظیم کنید که پس از مدت زمان مشخصی، بهطور خودکار کاربر را از سیستم خارج کند. اگر به اطلاعات دقیق بیشتری نیاز دارید، می توانید یک گزارش سفارشی تنظیم کنید که به شما کمک کند تعیین کنید چه زمانی باید مطالب را ارسال کنید، کدام نویسندگان در سایت شما محتوایی را می نویسند که مطابق با اهداف شما باشد و حتی میزان تلاش شما در زمینه سئو سایت خود را ببینید. شما حتی می توانید گالری را به یک نقشه گوگل پیوند دهید تا تجربه کاملی را در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار دهد.

4. در صورتی که افزونه با موفقیت نصب شود بخشی تحت عنوان همان افزونه در پیشخوان وردپرس ظاهر میشود که میتوانید از این قسمت قابلیت های لازم را به سایت تان اضافه کنید. به این ترتیب افزونه مورد نظرتان در سیستم دانلود میشود و میتوانید آن را مانند روش گفته شده در بخش نصب دستی افزونه وردپرس فایل مورد نظرتان را در پیشخوان وردپرس آپلود کنید. اما اکوسیستم عظیم افزونه ها و موضوعات آن را در برابر مسائل امنیتی آسیب پذیر می کند. قالب ultra را میتوان انعطافپذیرترین قالب موجود در بازار نامید. در این مرحله از آموزش نصب افزونه وردپرس در هاست cpanel باید گزینه Extract Files را انتخاب کنید.

برای نوشتن پلاگین وردپرس کار کردن با وردپرس، مدیریت کردن وردپرس و تمامی تنظیمات آن آشنایی داشته باشید. ویژگی های کلیدی این محصول بسیار کاربردی را می توانید در تصویری که از تنظیمات گرفته شده مشاهده کنید فارسی سازی شده تا حد 99 درصد مدعی نیستیم کاملا فارسی شده، اما مفتخریم آن 99 درصدی که فارسی شده، روان، سلیس و بدون مشکل است. این قالب دارای 600 هزار نصب فعال است و از RTL پشتیبانی میکند و مناسب استفاده برای سایتهای فارسی زبان است. کاربران زیادی به دنبال بهترین افزونه جهت بالا بردن امنیت سایتتشان می باشند، ازاینرو در ادامه بهترین افزونه امنیتی وردپرس که امنیت کامل را برای سایت شما فراهم میکند را معرفی خواهیم کرد و می توانید با بررسی ویژگیهای هر کدام بهترین گزینه را برای سایتتان استفاده نمایید. ولی این افزونه امنیتی وردپرس هیچکدام از مشکلات فوق را ندارد و در شناسایی منشأ بدافزار کاملاً دقیق عمل میکند. 1. تا جایی که ممکن است به جای دانلود افزونه های کرک شده رایگان، به سراغ مارکت های خارجی یا ایرانی فروش افزونه رفته و از آنها پلاگین مورد نیاز را بخرید تا با مشکلات امنیتی روبرو نشوید. به این ترتیب ، شما این امکان را دارید که برخی از محصولات خود را به بالای صفحه یا جایی در صفحه اصلی معرفی کنید بخش های صفحه اصلی را با کشیدن و رها کردن ابزارک ها را می توانید درست کنید و این ها روند طراحی شما را خیلی آسان می کند زیرا شما نگران برنامه نویسی یا استخدام توسعه دهنده نیستید.

افزونه پیشرفته Scrapes به عنوان یک نویسنده قدرتمند می تواند به شکل اتوماتیک محتوایی خوب را به سایت شما منتقل کند. در زیر این دو قسمت چک باکسی تحت عنوان “بایگانی فعال شود” وجود دارد که با فعال کردن آن تمام محصولات حاوی آن ویژگی به شما نمایش داده می شود. در صفحه باز شده ، افزونه ای را که آن را از مخزن وردپرس دانلود کردیم و از حالت فشرده خارج کردیم را با نام persian date shortcode را در لیست افزونه ها مشاهده می کنید . کاهش حجم و فشرده سازی تصاویر سایت بدون افت کیفیت آنها، کاری است که این پلاگین آنرا بسادگی برای شما انجام خواهد داد.

در واقع این دموها به کاربران اجازه میدهند که در کمترین زمان ممکن، سایتشان را طراحی کرده و صفحههای مختلف آن را هم بسازند. با نصب این پلاگین براحتی می توانی اسلایدهای سایت خود را طراحی کرده و از امکانات متنوع آن جهت مدیریت اسلایدهای سایت استفاده کنید. این پلاگین با قالب های بسیاری سازگاری دارد اگرچه قالب های متنوعی به صورت ویژه برای این پلاگین طراحی شده اند. این تمهای چند منظوره وردپرس به دلیل انعطاف پذیری و در بسیاری از موارد به دلیل سهولت استفاده نیز شناخته شده اند. همچنین وجود دموهای متنوع و گوناگون و سهولت در استفاده از دموها یکی دیگر از دلایل محبوبیت این قالب به شمار میرود.

دمو و شکل و شمایل قالب ها میتواند یکی از مهم ترین دلایل انتخاب یک قالب باشند مثلا ممکن است شما از دموی یک قالب خوشتان بیاید و فقط به همین دلیل بخواهید آن قالب را برای راه اندازی وبسایت تان انتخاب کنید اما فراموش نکنید با توجه به این که امروزه قالب ها با صفحه ساز ها سازگار هستند تقریبا میشه هر نوع طرحی را میتوانید با هر قالبی که با صفحه ساز المنتور سازگار باشد میتوانید پیاده سازی کنید. پس فراموش نکنید حتما این افزونه را نصب و فعال کنید و از مزایای بیشمار آن استفاده نمایید. این یکی از روش های نصب افزونه در وردپرس بود که میتونید برای نصب پلاگین های مورد نظر خودتون ازش استفاده کنید. ۳ روش برای نصب افزونه در وردپرس وجود داره که پلاگین های مورد نیاز خودمون رو میتونیم توسط یکی از این روش ها نصب کنیم. چند روش مختلف برای نصب یک افزونه (پلاگین) وردپرس وجود دارد . روی آن راست کلیک کنید و گزینه Extract here کلیک کنید (برای دیدن این گزینه باید نرم افزار WinRAR بر روی سیستم شما نصب باشد ) . همان طور که میدانید گیت هاب یکی از مراجع معتبر برای برنامه نویسان که میتوانند هر نوع قالب وردپرس و یا پلاگین وردپرس را در این مرجع پیدا کنند و با خیال راحت از معتبر بودن منبع منتشر کننده آن را در سایت شان نصب کنند.

بعد از Extract شدن یا از حالت فشرده خارج شدن پوشه ای با نام افزونه ایجاد می شود . از میان هزاران افزونه ای که برای وردپرس طراحی و ارائه شده اند ، 5 پلاگین محبوب و البته کاربردی وجود دارند که می توانند کمک زیادی به ارتقای وبسایت شما از جهات مختلف نمایند. فیلترهای تصویری از پیش طراحی شده و آماده customization برای مطابقت با نام تجاری در وب سایت شما هستند. با توجه به این نکته که همه صفحات، ارسال نظر را توسط کاربران نمی پذیرند، این افزونه یک راه حل بسیار آسان برای غیر فعال کردن نظرات در صفحات و پیوست ها ارائه می دهد. نکته : معمولاً فعال سازی افزونه ها به روش دستی در کمتر از چند ثانیه انجام می شود ، چون نیازی به دانلود افزونه از مخزن وردپرس نیست و افزونه قبلا در مسیر پوشه wp-content/plugins قرار گرفته است .

در صورتیکه نگران امنیت سایت وردپرسی خود هستید، این پلاگین برای شما طراحی شده است. برای این کار روی فایل تان کلیک راست کنید و گزینه Extract را انتخاب کنید. در این صورت محدودیت حجم فایل از بین میرود و میتوانید هر فایلی با هر حجمی را نصب کنید. بعد از آپلود شدن افزونه باید به همین آدرس برگردید و در پوشه پلاگین ها فایلی را که اپلود کردید را Extract کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید این قالب ها را از توسعه دهندگان اصلی تهیه کنید باید به شکل دلاری هزینه پرداخت کنید که با توجه به نرخ ارز مقرون به صرفه نیست. توسعه دهندگان این قالب، پشتیبانی بسیار خوبی را هم ارائه میدهند و میتوانید سوالاتتان را از آنها بپرسید.

نکته : استفاده از این افزونه مستلزم این است که بر روی هاست شما سورس گاردین نصب باشد. اگر افزونه خاصی مد نظر شماست میتوانید در بخش سرچ این صفحه نام افزونه مورد نظرتان را تایپ کنید تا نصب افزونه از مخزن وردپرس به راحتی برای شما انجام شود. افزونه مد نظر ما Persian Date Shortcode می باشد که چند سال پیش بنده آن را برای درج تاریخ شمسی در مکان های دلخواه یک وب سایت وردپرسی ، ایجاد کردم . حالا یک فولدر در محل دانلود فایل، ایجاد خواهد شد که حاوی فایل های افزونه (و احتمالا آموزش نصب آن) است. گاهی ممکن است بخواهید یک افزونه فازسی و یا خاص را در سایت تان نصب کنید که در این صورت برای نصب پلاگین وردپرس و فعالسازی افزونهها باید آن را اولا از یک سایت معتبر دانلود کنید.