ووکامرس چیست و چگونه با WooCommerce فروشگاه آنلاین بسازیم

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با افزونه های وردپرس آشنا کنیم، اینکه افزونه وردپرس چیست چه قابلیت هایی دارد و باید ها و نباید هایی راجع به افزونه های وردپرس، پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به پاسخ تمامی سوالات خود راجع به افزونه وردپرس دست یابید. اما اکنون از وردپرس به عنوان یکی از محبوبترین قالب ها جهت طراحی وب سایت استفاده می شود. فرقی نمیکند که این رویداد ها و اتفاقات در یک روز اتفاق می افتند و یا در چند روزمتفاوت، این پلاگین تقویم رویداد به شما کمک میکند این رویداد ها را مرتب کنید و به زیباترین شکل ممکن نمایش دهید. اگر این سرویس و یا محصول پولی باشد یک سیستم پرداخت آنلاین نیز برای مشتری نمایش داده می شود. در این قسمت شما میتوانید افزونههای متعددی را مشاهده کنید که وردپرس بهصورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده است.

پلاگین ووکامرس WooCommerce یک پلاگین تجارت الکترونیک است که به شما اجازه می دهد هر چیزی را به زیبایی بفروشید. برای هر وب سایت و کسب و کاری در فضای مجازی استفاده از نمودار ها و صفحات گسترده بسیار ضروری است که با استفاده از این پلاگین می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. با استفاده از این گزینه می توانید این کار را به آسانی انجام داده و در زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد، چرا که در صورت عدم وجود این افزونه مجبور هستید که تگ nofollow را به صورت دستی و از طریق ویرایش کد HTML بر روی لینک اعمال کنید. قابلیت مرتب سازی و فیلتر کردن محصولات در ووکامرس به شما امکان می دهد تا محصولات را بر اساس محبوبیت ، جدید بودن ، رتبه بندی ، قیمت یا ویژگی ها مرتب سازی کنند. پلاگین ( Plugin ) و یا به فارسی افزونه ها از مهمترین و با ارزش ترین امکانات وردپرس هستند. با این پلاگین می توانید پوسته های دلخواه خود را نیز بسازید. حال با توجه به اینکه ما می توانیم بدون کدنویسی و صرف کمترین زمان و اتلاف وقت، یک ویژگی را به وردپرس اضافه کنیم یا یک بخش جدید را بسازیم یا حتی امکانات پوسته را افزایش دهیم، مسلما این مهمترین دلیل برای محبوبیت افزونه های وردپرسی است.

با خرید این پلاگین از 6 ماه پشتیبانی رایگان و البته آپدیت های همیشگی لذت ببرید. آیا هزینه لازم برای خرید مبلمان و دکوراسیون اداری شرکت را دارید؟ بدون کدنویسی خاصی جدول ها و نمودارها را برای وب سایت خود بسازید. از ویژگی های این پلاگین این است که کاملا واکنش گرا است به این معنی که در همه ی دستگاه ها مانند موبایل، سیستم خانگی به خوبی اجرا می شود. البته یک قالب استاندارد هم دارد که مناسب همه انواع محصولات فروشگاهی است. خیلی راحت میتوانید هر تغییری که میخواهید را بدون نیاز به دانستن هیچگونه دانش کدنویسی اعمال کنید. برای مثال شما وقتی به یکی ویژگی اضافه در وردپرس نیاز دارید، در حالتی که این ویژگی در قالب یک افزونه ارائه شده باشد دلیلی برای کدنویسی مجدد و صرف زمان برای طراحی این ویژگی را ندارید و استفاده از افزونه برای شما مفیدتر خواهد بود.

تنظیمات پیش فرض آن برای اکثر وب سایت ها کاملا مناسب است و تمام نیاز های امنیتی آن ها را بر آورده می کند، اما با این حال بهتر است با برخی از آن ها آشنا شوید تا در صورت لزوم بتوانید آن ها را تغییر دهید. در کنار کاربردی بودن کشیدن و رها کردن صفحه ساز گرافیکی وردپرس این پلاگین با خود 60 پیش ساخته با خود دارد که امکان آماده سازی سریعتر طرح های وب سایت را برای شما فراهم می کند. وردپرس ممکن است بهترین CMS حال حاضر باشد، اما کامل نیست. حال شرکت سازنده افزونه، چندین قابلیت مهم و کلیدی دیگر را هم به صورت غیر رایگان و در قالب یک نسخه تجاری در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران با پرداخت هزینه ای از امکانات بیشتری برخوردار باشند. در این بخش، ما ضروریترین تنظیماتی که در گام اول باید با آن آشنا باشید را ارائه خواهیم کرد. سه راهکار طراحی سایت شامل برون سپاری طراحی، استفاده از سایتساز و قالب وردپرس را در ادامه بررسی میکنیم، با امید به اینکه راهنمایی ما برای شما مفید باشد.

درباره افزونه وردپرس بیشتر بدانیم (همراه با مثال) افزونه ها قابلیت گسترش یا اضافه کردن ویژگی های جدید به یک وب سایت رو برای ما فراهم کنند، به همین خاطر هست که وردپرس محبوبیت خاصی دارد چون هزاران افزونه وجود دارد و شما می توانید با یه جستجوی ساده افزونه که می خواهید را نصب کنید، نصب کردن و حذف کردن آن در وردپرس هم تنها با یک کلیک امکان پذیر می باشد. شما همچنین به صورت دستی نیز افزونه های وردپرس را دانلود و نصب کنید که این قابلیت از طریق ورود به بخش افزونه های وب سایت وردپرس، یا سایت github و یا سایر سایتهای ارائه دهنده خدمات امکان پذیر است. برای نصب افزونه از مخزن وردپرس در ابتدا باید وارد پیشخوان وردپرس خود شوید. لازم به ذکر است که مقاله ذکر شده، اولین مقاله رسمی وبسایت همگام وب بوده و دلیل آن هم اهمیت بالای استفاده نکردن از محصولات نال شده و خسارات جبران ناپذیری است اینگونه محصولات به سایت وارد می کنند. می توانید فرم ها را شخصی سازی کنید و موارد زیادی مانند سرویس پرداخت آنلاین و همگام سازی با Google Calander را نیز به آن اضافه کنید. قالب های پیش ساخته ی LayerSlider به دقت و زیبایی طراحی و ساخته شده اند که شما می توانید به راحتی بر اساس نیاز خود آنها را شخصی سازی کنید.

با LayerSlider می توانید گالری های تصویری و اسلاید شو هایی با افکت های متنوع و محشر، بلوک های صفحات زیبا ی فرود و یا حتی یک وب سایت کامل بسازید. نحوه عملکرد هرکدام از افزونهها با توجه به قابلیت آنها متفاوت است. پانل تنظیمات همچنین شامل پیوندهایی به مستندات گسترده برای کمک به شما در درک نحوه عملکرد اسکن و تنظیمات امنیتی است. با کمک اطلاعات فراهم شده از طریق این پلاگین و گوگل آنالیتیکس، شما میتوانید عملکرد بخشهای مختلف سایت را با هم ارزیابی کرده و نقاط ضعف موجود را برطرف سازید. از جمله قابلیت های دیگر این افزونه کاربردی وردپرس می توان به این اشاره کرد که این افزونه می تواند سایت شما را با سرچ کنسول گوگل ادغام کند، به شما در سئو محلی، سئو ووکامرس، سئو تصویر و موارد دیگر کمک کند. اما آیا فقط کاربران مبتدی از افزونه های وردپرس استفاده می کنند؟ فقط و فقط باید از افزونههایی استفاده کنید که به آنها نیاز دارید!

همچنین امکانی در آن تعبیه شده است که صدور جداول ساخته شده با فرمت های گوناگون را ممکن می سازد . چراکه طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر CMS ها از مزایای متعددی برخوردار است و از همه مهمتر سفارش از یک شرکت طراحی سایت وردپرس ، نسبت به سایر پلتفرم ها مقرون به صرفهتر است و سریع تر آماده می شود. اگر آشنایی با وردپرس ندارید سری به مقاله وردپرس چیست ما بزنید. فروشگاه اینترنتی که توسط وردپرس راه اندازی می شود به چند دلیل از سایر فروشگاه های اینترنتی بهتر است، اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد سئوی بسیار خوب وردپرس است که این موضوع را نیز مت کات (یکی از مدیران ارشد گوگل) تایید کرده است.تنوع در قالب های فروشگاهی وردپرس و پلاگین های آن بسیار زیاد است و براحتی می توانید قالبی را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید که کاملا مطابق علاقه و سلیقه شما باشد. چنانچه قصد خرید هر یک از پلاگین های زیر را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای شما خریداری کنیم و بتوانید وب سایت خود را به شکلی بهتر طراحی و یا مدیریت کنید برای سفارش خرید پلاگین یا قالب از سایت themeforest یا codecanyon از این صفحه اقدام کنید.

اما استفاده زیاد از تصاویر سایت شما را سنگین می کنند، فضای زیادی اشغال می کنند و سرعت سایت شما را کاهش می دهند. معمولا زمانی مدیران سایت به این افزونه ها و ربات های نویسنده احتیاج پیدا می کنند که مدت زمان زیادی از تاسیس سایت گذشته و آمار بازدید افزایش یافته است؛ و باید برای سایت نویسنده استخدام کنند. این پلاگین همچنین از تغییرات سریعی برای تسریع کنندگی سخت افزاری برخوردار است. از تنظیمات قفل ورود استفاده کنید: به عنوان مثال پس از 5 تلاش ناموفق کاربر برای ورود به پیشخوان یا پنل مدیریت، حساب کاربری وی را مسدود کنید. مالیات ووکامرس یا خدمات یکپارچه مشابه برای عملی شدن محاسبات خودکار اضافه کنید. یکی دیگر از پلاگین های پولی و بسیار مفید ورد پرس پلاگین جریان اجتماعی Social Stream است که همه ی فید های شبکه های اجتماعی شما را به یک جریان اجتماعی تبدیل میکند و یا یک فید اجتماعی را برای چندین پروفایل شبکه ی اجتماعی مهیا می کند. همه این قالب ها دارای طراحی های حرفه ای هستند و شامل اسلایدر های زیبا و گالری تصاویر بسیار جذاب هستند که می توانند با عکس یا نمونه کارها یا هر آنچه که شما ارائه می دهید پر شوند.

خوشبختانه هزاران افزونه رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد تا شما به هرچیزی که نیاز داشته باشید دست پیدا کنید. در صورتی که با نصب افزونه ها در وردپرس با مشکل مواجه هستید و یا نیاز به راهنمایی دارید، میتوانید مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس از طریق پیشخوان، هاست و یا گیت هاب را مطالعه کنید. با این پلاگین واکنش گرا Responsive میتوانید رویداد های مهمی که به زودی برای شرکت شما اتفاق خواهند افتاد را نمایش دهید، زمان و یا مکان ملاقات های شرکت خود را بیان کنید. می توانید تقویم رویداد خود را با جلوه های ظریف و زیبای آن به گونه ای که دوست دارید تنظیم کنید تا بر اساس ماه، هفته، روز و یا لیست های بخصوصی نمایش داده شود. برای آشنایی با سایر مزایایی که طراحی سایت وردپرس دارد ادامه این مطلب را دنبال کنید. میتوانید بهعنوان یک برنامهنویس قالب و پلاگین وردپرس میتوانید در شرکت های زیادی استخدام شوید. شما هنگامی که سایت وردپرسی خود را نصب می کنید امکانات زیادی را مشاهده می کنید اما در تجارت الکترونیک، هیچگاه چیزی به طور کامل نمی تواند نیاز شما را براورده کند.

آیا با توجه به اینکه هزاران افزونه مهم و مطمئن در وردپرس وجود دارد ما باید تمامی افزونه ها را نصب کنیم؟ با اضافه کردن بخش FAQ، شمامی توانید هزینه های پشتیبانی خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید و نرخ تبدیل را بهبود دهید. اگر از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی هستید، حتما تا به حال شاهد عناوینی مانند نال شده و یا دانلود رایگان نسخه تجاری یک محصول بوده اید. تمپلیت های قابل استفاده که هر روزه در حال افزایش هستند و شما می توانید برای شروع از آنها برای هر موردی از موارد شخصی گرفته تا پروژه های کاری استفاده کنید. اگر تصور می کنید نمی توانید، جالب است بدانید در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون وب سایت در سراسر دنیا وجود دارد که توسط افرادی مانند شما (نا آشنا به برنامه نویسی وب) ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. به راحتی می شود فهمید که مفهوم و روش های سئو در طی این سالها تغییرات بسیاری را به خود دیده است. پلاگین Slider Revolution ویرایشگر تصویری قدرتمندی دارد و حتی تازه کار ها نیز به راحتی قادر به ساخت اسلایدرهای زیبایی خواهند بود. این پلاگین در کنار داشتن زیبایی در نمایش اطلاعات، سرعت بالا آمدن خوبی نیز دارد.

چگونه خطای ۵۰۰ در وردپرس را رفع کنیم؟ در طی سالهای اخیر با توجه به ارتقاء و رفع مشکلات مربوط به زیرساختهای اینترنت کشور، آمار قابل توجهی از مردم در شبکههای اجتماعی و اینترنت حضور یافتهاند. شما چندین گزینه طرح بندی و محتوای نمایشی دریافت خواهید کرد که می توانید با یک کلیک آن ها را وارد کنید تا زمان راه اندازی وب سایت خود را سرعت بخشید. زیرا کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند برای اینکه بتوانند در دنیای پر رقابت امروزی بدرخشند باید وارد دنیای اینترنت شوند. در گذشته از وردپرس برای وبلاگنویسی استفاده میشد تا اینکه پس از گذشت مدت زمانی از آن به عنوان سیستم مدیریت تولید محتوا نیز استفاده شد. ما در بیاوردپرس سالهاست به صورت حرفه ای به توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس مشغولیم و پروژه های متعددی را انجام دادیم.

UberMenu با کارکردن از جعبه ی وردپرس 3 دارای کاربری آسانی است ولی در عین حال بسیار قوی است تا شما بتوانید تنظیمات مگا منوی شخصی سازی شده و مرتب سایت abtintheme بسازید. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ – ۱۴:۲۳ بازار نظرات – اخبار بازار – به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر، سیستم مدیریت محتوای ورد پرس؛ بعد از جوملا، دومین افزونه فراگیر و در حال استفاده، سیستم مدیریت محتوا، در دنیا است؛ که سادگی و کاربرد آسان آن سبب شده تا مورد اقبال قرار گیرد. افزونه های وردپرس محبوبیت بیشتری در بین کاربران تازه وارد و مبتدی دارند، دلیل آن هم کاملا واضح است زیرا کاربر بدون نیاز به دانش کدنویسی و طراحی و در عین سادگی میتواند با استفاده از یک افزونه وردپرس قابلیت مورد نیاز خود را به وردپرس اضافه کند. فروشگاه لوازم خانگی ، مواد غذایی ، فروشگاه موبایل و لوازم جانبی ، فروشگاه پوشاک و کیف و کفش ، فروشگاه صنایع دستی ، فروشگاه ابزار آلات ، فروشگاه بدلیجات و حتی فروشگاه فایل نیز با قالب Kuteshop امکان پذیر است.