چگونه از ابزارهای همکاری Webflow برای کار تیمی بهتر استفاده کنیم

چگونه از ابزارهای همکاری Webflow برای کار تیمی بهتر استفاده کنیم

Webflow همکاری در پروژه ها را با یک تیم – از جمله مشتریان شما – آسان تر از همیشه می کند. بیایید نحوه استفاده حداکثری از این ویژگی های مفید را بررسی کنیم.

ظاهر کار در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است. در واقع، همانطور که توسط گزارش شده است، با افزایش خیره کننده 44 درصدی در استفاده از ابزارهای همکاری از سال 2019، یک تغییر چشمگیر رخ داده است. گارتنر. با تعداد بیشتری از افراد که از خانه کار می کنند، این افزایش بر نقش حیاتی ابزارها در تضمین بهره وری در میان انتقال به تیم های راه دور تأکید می کند.

همانطور که سازمان‌ها به سمت مدل نیروی کار ترکیبی حرکت می‌کنند، اتکا به فناوری‌های بهره‌وری مبتنی بر ابر، شخصی و تیمی، در کنار ابزارهای همکاری، برای نگه‌داشتن همه افراد در یک صفحه و در عین حال مطابق با اولویت‌های کاری متنوع، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

و این یکی از دلایلی است که چرا Webflow به چنین نیروی غالب تبدیل شده است. ابزارهای همکاری آن به تنهایی ارزش ثبت نام را دارند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توانید از این ابزارهای مشترک برای بهره‌گیری بیشتر از Webflow و همچنین سود بیشتر از تیم خود استفاده کنید.

Webflow برای کار تیمی ساخته شده است

فلسفه Webflow حول توانمندسازی تیم ها برای همکاری یکپارچه متمرکز است. با ظهور فضاهای کاری، همکاری تیمی ساده شده است و امکان رویکرد یکپارچه تر برای مدیریت پروژه را فراهم می کند.

فضاهای کاری در جریان وبفضاهای کاری در جریان وبفضاهای کاری در جریان وب

فضاهای کاری برنامه‌های قبلی حساب‌های فردی و تیمی را در یک راه‌حل منفرد و مقیاس‌پذیر ادغام می‌کنند که به تیم‌هایی در هر اندازه پاسخ می‌دهد، و برای هرکسی که با Webflow شروع می‌کند، آسان‌تر می‌کند تا پروژه‌های خود را بدون نیاز به حساب‌های جداگانه یا دردسرهای انتقال سایت‌ها، مقیاس‌بندی کنند.

ویژگی های مشارکتی در جریان وب

Webflow واقعاً بازی خود را با ویژگی‌هایی که برای تقویت همکاری بلادرنگ طراحی شده است، افزایش داده است و کار تیم‌ها را آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند تا با هم در پروژه‌های طراحی وب کار کنند.

بیایید به ویژگی‌های این ویژگی‌ها، نحوه عملکرد آنها و آنچه که آنها را متمایز می‌کند، بپردازیم.

همکاری در زمان واقعی

یکی از جنبه های کلیدی ابزارهای همکاری Webflow، Designer است که اکنون از همکاری بلادرنگ پشتیبانی می کند. این به اعضای تیم اجازه می دهد تا به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند بدون اینکه مشارکت یکدیگر را بازنویسی کنند.

اگر به دنبال درخواست کنترل طراحی هستید، یک فرآیند ساده وجود دارد. شما به سادگی دکمه درخواست را فشار دهید و کنترل کننده فعلی 30 ثانیه فرصت دارد تا پاسخ دهد. آنها می توانند کنترل را تحویل دهند یا درخواست را رد کنند. اگر آنها در چارچوب زمانی پاسخ ندهند، شما به طور خودکار کنترل طراحی را به دست خواهید آورد.

شایان ذکر است که سایت به طور خودکار تغییرات را در بین همه کاربران همگام می کند و اطمینان حاصل می کند که همه همیشه در آخرین نسخه پروژه هستند. و اگر کاربر به مدت 2 دقیقه در Designer غیرفعال بماند، به طور خودکار به حالت ویرایش تغییر می کند، اما اگر شخص دیگری کنترل طراحی را به دست بگیرد، اعلانی دریافت می کند. این ویژگی ذخیره و همگام‌سازی خودکار، کار موثر همکاری تیمی را بسیار آسان‌تر می‌کند.

دید و ارتباطات

آواتار جریان وبآواتار جریان وبآواتار جریان وب
به راحتی می توان فهمید که چه کسی ویرایش در جریان وب را توسط آواتار در بالای Designer کنترل می کند.

راه دیگری که Webflow به همکاری کمک می کند، از طریق افزایش دید و ارتباطات پروژه است. ویژگی هایی مانند آواتارها در بالای طراح که نشان می دهد چه کسی روی پروژه کار می کند و چه کاری انجام می دهد (طراحی یا ویرایش) برای اعلام اینکه چه کسی چه کاری را انجام می دهد، بسیار مفید است.

نظرات جریان وبنظرات جریان وبنظرات جریان وب

این دید به صفحاتی که هم تیمی‌ها روی آن کار می‌کنند گسترش می‌یابد و یک محیط مشترک یکپارچه را ترویج می‌کند. و یک حالت نظر نیز وجود دارد که به اعضای تیم اجازه می‌دهد بازخورد را مستقیماً روی بوم طراح به اشتراک بگذارند، بررسی کنند و آن را حل کنند. این امر ارتباط را آسان تر می کند، زیرا به طور کامل در رابط Webflow یکپارچه شده است.

نمونه سازی و سفارشی سازی

در حالی که تمرکز Webflow در درجه اول بر روی طراحی وب است، در ویژگی های نمونه سازی کوتاهی نمی کند. ابزارهای مختلفی را ارائه می‌کند که طراحان را قادر می‌سازد تا طرح‌های واکنش‌گرا را با استایل بصری CSS، جعبه‌های انعطاف‌پذیر CSS3 برای طرح‌بندی‌های پویا، انیمیشن‌های UI برای جذاب‌کردن تجربیات کاربر، و کنترل تایپوگرافی برای خوانایی بیشتر ایجاد کنند.

این ویژگی‌ها به جامعیت پلتفرم می‌افزایند، بله، اما داشتن همه چیز در یک ابزار به معنای فضای کمتری برای خطا و فضای کمتری برای ارتباط نادرست بین اعضای تیم است.

افزایش همکاری تیمی

برای تیم‌ها، ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که Webflow ویرایش بلادرنگ و دسترسی چند کاربره را معرفی می‌کند، که به چندین نفر اجازه می‌دهد به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند. این قابلیت بلادرنگ تضمین می‌کند که تغییرات یک عضو تیم فوراً برای دیگران قابل مشاهده است، که اختلالات گردش کار را از بین می‌برد.

این پلتفرم از کنترل دسترسی مبتنی بر نقش نیز پشتیبانی می‌کند و به مدیران اجازه می‌دهد تا نقش‌ها و مجوزهای خاصی را تعیین کنند و سطوح دسترسی را متناسب با نیازهای پروژه تنظیم کنند. و یک سیستم کنترل نسخه قوی گنجانده شده است که ردیابی تغییرات و بازگشت به نسخه های قبلی را در صورت لزوم آسان می کند.

همکاری پیشرفته برای شرکت ها

Webflow Enterprise ویژگی‌های همکاری پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند که برای سازمان‌های بزرگ‌تر طراحی شده است. اینها شامل نقش‌ها و مجوزهای پیشرفته، گردش‌های کاری انتشار، گزارش‌های فعالیت سایت و ابزارهای همکاری تیمی پیشرفته است. این ویژگی ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان ارسال سریع و ایمن سایت توسط تیم های بازاریابی و طراحی را فراهم کنند.

نقش های جریان وبنقش های جریان وبنقش های جریان وب
همچنین می‌توانید نقش‌های مدیر را در Webflow Designer تنظیم کنید.

اکنون باید مشخص باشد که چگونه این ویژگی‌ها Webflow را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تیم‌های طراحی و توسعه وب – چه بخشی از یک گروه خلاق کوچک یا یک شرکت بزرگ هستید – تقویت می‌کند. مجموعه ابزارهای همکاری گنجانده شده می تواند گردش کار شما را به طور قابل توجهی ساده کند، بهره وری را افزایش دهد و در نهایت منجر به ایجاد وب سایت های جذاب تر شود.

بهترین روش ها برای طراحی وب مشارکتی در جریان وب

ایجاد یک محیط مشارکتی موفق، به‌ویژه هنگام کار در طراحی وب با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Webflow، متکی به چندین روش اصلی است که تلاش‌های تیمی را همسو می‌کند، جریان‌های کاری را ساده می‌کند و اطمینان می‌دهد که بازخورد مشتری و الزامات پروژه به طور یکپارچه یکپارچه می‌شوند.

در اینجا چند روش برای بهبود نتایج پروژه در هنگام کار با یک تیم در Webflow آورده شده است:

1. ارتباطات شفاف را تشویق کنید

ارتباطات شفاف همه چیز برای همکاری موثر است. این ابهام را از بین می برد و اعتماد ایجاد می کند و به اعضای تیم اجازه می دهد دیدگاه های یکدیگر را درک کنند و به طور منسجم تر در جهت اهداف مشترک کار کنند.

ارتباط بر روی لپ تاپارتباط بر روی لپ تاپارتباط بر روی لپ تاپ
برقراری ارتباط شفاف در جریان وب کلید موفقیت پروژه است. تصویر از طریق Envato Elements.

بنابراین، استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه و ابزارهای ارتباطی تعبیه‌شده در Webflow می‌تواند به حفظ این شفافیت کمک کند، و ترکیبی از نظرات را برای بازخورد سریع و نقش‌های کاربر ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هرگز دست‌های زیادی در ظرف وجود ندارد.

2. بهینه سازی گردش کار با مدیریت پروژه و کنترل نسخه

به طور مشابه، داشتن شیوه‌های مدیریت پروژه مناسب در عرشه می‌تواند به انجام پروژه‌های طراحی وب با سکسه‌های تقلیدی کمک کند.

مدیریت پروژه موثر شامل موارد زیر است:

  • تعیین اهداف واقع بینانه
  • تعریف محدوده پروژه به وضوح
  • تعیین نقش ها و مسئولیت های خاص
  • توسعه یک طرح منابع
  • نظارت بر خزش دامنه

شما می‌توانید این کار را در Webflow با در نظر گرفتن کنترل نسخه برای تکرارهای طراحی، ایجاد نقش‌ها و مجوزهای واضح، و اظهار نظر از طریق فرآیند ویرایش در مورد هر تغییر یا اضافه شدن به پروژه‌ها انجام دهید. به این ترتیب، همه همیشه در یک صفحه هستند.

3. مدیریت کارآمد بازخورد مشتری

مدیریت کارآمد بازخورد مشتری یکی دیگر از بخش های کلیدی همکاری موثر است. شما می توانید از ابزارهای ساخته شده در Webflow استفاده کنید تا مشتریان را در مورد مکان پروژه آنها آگاه کنید و از آنها بازخورد بگیرید.

با دادن دسترسی مشتریان به پروژه جریان وب در حال انجام، آنها می توانند نظرات خود را در جایی که مایلند تغییرات را ببینند، بگذارند و شما می توانید آن تغییرات را به طور یکپارچه اعمال کنید. این امر باعث اجرای سریع و کارآمد بازخورد می شود – بدون نیاز به تعقیب افراد از طریق ایمیل.

درباره Webflow بیشتر بیاموزید

ما Webflow را در گذشته به طور گسترده در اینجا پوشش داده ایم. بنابراین، اگر می‌خواهید در مورد استفاده حداکثری از این پلتفرم اطلاعات بیشتری کسب کنید، با خیال راحت به تحصیل خود ادامه دهید:

Webflow می تواند نحوه عملکرد تیم شما را بهبود بخشد

مجموعه ابزارهای همکاری Webflow یک جهش قابل توجه در طراحی و توسعه وب را نشان می دهد که همکاری بلادرنگ، طراحی و حالت های ویرایش انعطاف پذیر و قابلیت های همگام سازی زنده را ارائه می دهد. این ویژگی‌ها می‌توانند بهره‌وری تیم شما را افزایش دهند، مدیریت پروژه را ساده‌تر کنند و اطمینان حاصل کنند که تیم‌ها می‌توانند به طور مؤثرتری با هم کار کنند.

و اگر تیم شما با هم بهتر کار کند، آنگاه می توانند کارهای بیشتری انجام دهند و این برای همه افراد درگیر از صاحب کسب و کار گرفته تا مشتری خوب است.

]
منبع: https://webdesign.tutsplus.com/how-to-use-webflows-collaboration-tools-for-better-teamwork–cms-108634a