معرفی هوش مصنوعی برای صفحات دسته بندی و برچسب • Yoast

معرفی هوش مصنوعی برای صفحات دسته بندی و برچسب • Yoast

Yoast SEO 22.3 یک ویژگی هوش مصنوعی بسیار درخواستی را به طور انحصاری برای مشتریان Yoast SEO Premium معرفی می کند. عناوین و توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی – برای پیشنهادات بهینه شده برای سئو کافی است عبارت کلیدی خود را وارد کنید. بدون زحمت صفحات دسته بندی و برچسب ها را افزایش دهید، در زمان صرفه جویی کنید و در سئو پیشتاز باشید. Yoast SEO 22.3 همچنین شامل اصلاحات و اصلاحات اضافی است که تجربه کاربری را بهبود می بخشد که همه مشتریان ما می توانند از آن بهره مند شوند.

عناوین و توضیحاتی برای طبقه بندی برای Yoast SEO Premium ایجاد شده است

با تکیه بر استقبال مشتاقانه از عناوین و توضیحات متا تولید شده توسط هوش مصنوعی برای محتوا و صفحات محصولات مشتریانمان در سال گذشته، ما آن را یک قدم جلوتر می‌بریم. Yoast SEO 22.3 عناوین و توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای صفحات دسته بندی و برچسب شما معرفی می کند!

فقط عبارت کلیدی انتخابی خود را وارد کنید و پیشنهادات بهینه شده برای سئو را برای انتخاب دریافت خواهید کرد. مانند سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد ما، شما کنترل ظاهر نتیجه نهایی را حفظ می‌کنید زیرا به راحتی می‌توانید نتایج را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید یا پنج مورد دیگر را با کلیک یک دکمه ایجاد کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

گرفتن صفحه نمایش از تولید کننده عنوان هوش مصنوعی برای صفحات دسته بندی با پیش نمایش تلفن همراه برای Google

چرا مهم است:

در Yoast، می‌دانیم که سازندگان محتوا اغلب صفحات دسته‌بندی و برچسب‌ها را در میان شلوغی ایجاد محتوای جدید و بهینه‌سازی سایت نادیده می‌گیرند. بسیاری از اوقات، سازندگان این صفحات را می سازند و سپس از بازدید مجدد آن ها در صورت لزوم غافل می شوند. به هر حال، اگرچه ایجاد ساختار سایت و سیستم طبقه بندی مناسب بسیار مهم است، اما ممکن است لذت بخش ترین جنبه تولید محتوا را ارائه ندهد. اکنون، با عناوین و توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی، می‌توانید بدون زحمت این صفحات را بدون از دست دادن زمان و منابع ارزشمند خود ارتقا دهید.

فواید:

صرفه جویی در زمان و منابع:

  • اصول سئو را به عنوان بخشی از گردش کار خود پوشش دهید، بدون اینکه تلاش یا زمان اضافی اضافه کنید.
  • روی ایجاد محتوای جدید تمرکز کنید در حالی که هوش مصنوعی ما بهینه‌سازی صفحات دسته‌بندی و برچسب‌گذاری شما را سریع می‌کند.
  • عنوان و توضیحات بدون نگرانی. پیشنهادات ما برای راهنمایی شما خواهد بود، حتی زمانی که خسته یا فاقد الهام هستید.

افزایش رتبه در موتورهای جستجو:

  • کار دیگری را که به بهبود عملکرد سئوی سایت شما کمک می کند، به طور یکپارچه انجام دهید.
  • با تنظیم دقیق طبقه بندی های خود در نتایج جستجو پیشتاز باشید.

سایر اصلاحات و اصلاحات

Yoast SEO 22.3 اصلاحات و اصلاحات بیشتری را معرفی می کند و تجربه کاربری را برای همه مشتریان ما افزایش می دهد. ما همچنین تنظیمات نمایه اجتماعی را برای فعال کردن وب سایت های x.com برای اضافه کردن پیکربندی کرده ایم. ما فرآیندها را ساده‌سازی کرده‌ایم و درخواست‌های غیرضروری را حذف کرده‌ایم و از تعامل کلی نرم‌تر با افزونه اطمینان می‌دهیم.

اکنون به Yoast SEO 22.3 به روز رسانی کنید

اکنون به Yoast SEO 22.3 ارتقا دهید تا گردش کار و بهره وری خود را افزایش دهید. ما مشتاقیم که بدانیم چگونه این به‌روزرسانی به موفقیت آنلاین شما کمک می‌کند، و بازخورد ارزشمند شما می‌تواند الهام‌بخش ویژگی‌های آینده مانند آنچه امروز معرفی شد باشد. سفر شما به سمت بهبود سئو با این به روز رسانی شروع می شود!

]
منبع: https://yoast.com/yoast-seo-march-19-2024/