موتور ویبره خرید ️ بهترین قیمت ویبره بدنه خرید مشخصات لرزان صنعت | shahbazmotor

برای تنظیم لنگ ها ابتدا درپوش های دو سر ویبراتور را باز می کنید. سپس نیمی از لنگ های هر یک از دو طرف موتور ویبره را به یک اندازه و در یک جهت دوران می دهید. هر چه شکل لنگ ها به سمت دایره ای شدن پیش برود ضربه ویبراتور کمتر می شود. از جمله مشخصه های مهم در مورد خرید موتور ویبراتور ضربه تولید شده توسط موتور ویبراتور می باشد.

  • در میزهای ویبره ثابت نصب بصورت افقی و در زیر میز، در میز های متحرک نصب با زاویه 45 درجه و در مرکز میز و در هاپر های نزدیک دهنه خروجی یا هر جایی که بیشترین گیر کردن یا مشکل را دارد.
  • کاربرد موتور ویبراتور کوچک در سرندها (الک‌های صنعتی)، جدا کننده‌ها و دستگاه‌های فشرده سازی و هوا گیری، فیدرها است.
  • لازم به ذکر است که سرعت چرخش پایین‌تر، ضربه‌های کمتر اما قوی‌تر و سرعت چرخش بالاتر، ضربه‌های بیشتر ولی سبک‌تری را موجب می‌گردند.
به عنوان مثال، در صنعت ساخت و ساز، ویبراتور بادی برای حذف رطوبت اضافی و از بین بردن هوا از داخل بتن تازه ریخته شده استفاده می‌شود که نتیجه آن یکنواختی، جذابیت و بالاتر از همه، ایمنی است. در صنعت کشاورزی نیز استفاده از این ویبراتورها بمنظور تخلیه سیلوها متداول می باشد، در حالی که در داروسازی یک ویبراتور بادی می تواند پودرها را غربالگری کند یا به عنوان دستگاه تغذیه استفاده شود. ویبره بدنه برقی دارای یک موتور الکتریکی و روتور می باشد که وزنه ای به روتور متصل شده است. با حرکت چرخشی روتور لرزش ایجاد میشود و این لرزش به بدنه قالب بتن انتقال پیدا میکند. به دلیل استفاده از الکتریسیته در این موتورها به آنها الکترو ویبره میگویند. این موتورهای ویبراتور با اسامی مختلفی از جمله موتور ویبراتور قالب ، ویبراتور بدنه صنعتی ، الکترو ویبره بدنه ، موتور ویبره صنعتی نیز در بازار شناخته میشود.

اگر شکل این لنگ ها دایره کامل باشد نمی توانند ضربه ای وارد کنند و به صورت فلایویل عمل می کنند. به عبارت دیگر این ضربه ها بسار ریز و با تعداد بالا و همچنین دامنه حرکت بسیار ریز نیز می باشد. سرند توعی غربال است که برای الک کردن خاک و شن از آن استفاده می شود و کار اصلی آن جداسازی ناخالصی هاست. ویبره بدنه با ایجاد ارتعاش کار جداسازی این ناخالصی را آسان می کند. در دستگاه های خشک کن که به چند دسته تقسیم می شوند و هرکدام مناسب انجام کار مشخصی هستند از ویبره بدنه استفاده می شود.

موتور ویبره کمپ EVM 300/3

در غیر اینصورت به دلیل عدم تقارن به ویبراتور فشار وارد شده و باعث سوختن سیم پیچی می شود. یکی از عوامل تعیین کننده در این فروپاشی، فرکانس رزونانس یا فرکانس طبیعی ساختمان است. اگر فرکانس ارتعاش زمین با فرکانس طبیعی ساختمان یکی شود، ساختمان بیشترین دامنه نوسان و شدیدترین خسارت را تجربه خواهد کرد. هر سیستم مکانیکی تمایل دارد در برخی از فرکانس‌ها، با بیشترین دامنه ممکن نوسان کند. به این وضعیت، رزونانس (تشدید) و به این بسامدها، رزونانس لینک سایت (تشدید) گفته می‌شود.

خرید موتور ویبره

در نتیجه حرکت قطعه مورد ارتعاش و دامنه حرکتی آن کمتر خواهد بود . مزیت استفاده از موتور ویبره صنعتی با توجه به طرز کار آنها و مثال های بالا کاملا مشخص میشود. در حقیقت این ویبراتورها موجب هدایت مواد از داخل دستگاه های صنعتی به مسیرهای خروجی می شود.

موتور ویبره 1500دور AVIBRO سه فاز AVM 200/15

موتور ویبره خرید ️ بهترین قیمت ویبره بدنه خرید مشخصات لرزان صنعت | shahbazmotor