پشتیبانی سایت وردپرس پشتیبانی حرفه ای وردپرس در پی سی وب | totoweb

بنابراین؛ اگر هدف شما با هدف دایوپلاس یکی است، پشتیبانی از سایت خود را به تیم متخصص و حرفه‌ای ما بسپارید تا از نتیجه کار شگفت‌زده شوید. • بعد از انجام اینکار، به سراغ توسعه سایت می‌رود؛ یعنی پلاگین‌هایی که وجود آن برای هر وبسایتی لازم است را نصب می‌کند. شرکت سی یو وب با داشتن چندین سال تجربه در این حوزه، با عقد قرارداد رسمی اطمینان خاطر مشتریان خود را فراهم میکند. هزینه تمامی پکیج ها به صورت توافقی و با در نظر گرفتن محتوای سایت شما و پکیج انتخابی و… محاسبه می گردد. تمام اقدامات لازم جهت جلوگیری از هک وب سایت انجام می‌شود و در صورت هک شدن، تضمین می‌شود که وب سایت شما در سریعترین زمان ممکن به آخرین وضعیت سلامت خود بازخواهد گشت و از خسارت‌های پیش رو جلوگیری خواهد شد. و توسط Mysql نیز پشتیبانی می شود، همچنین نمونه ای برای پست گرس کیو ال نیز موجود می باشد.

برخورداری از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت هزینه‌های کلی مربوط به مشکلات و ایرادات احتمالی سایت شما را کاهش می‌دهد. به کلیه خدماتی که توسط مدیر یا پشتیبان سایت برای بقا، حفظ و نگهداری وبسایت انجام می‌شود، پشتیبانی سایت می‌گویند. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که افراد را در این زمینه با مشکل مواجه می‌کند؛ قطعی اینترنت و مشکلات هاست و سرور خارج است. در چنین مواقعی بیشتر سایت‌ها مخصوصاً آنهایی که از هاست خارجی استفاده می‌کنند؛ با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند. بیشتر کاربران در این زمان دسترسی به سایت ندارند که این امر آمار وب‌سایت را به‌شدت پایین خواهد آورد.

سایت گنجبان

از طرف دیگر شاید قصد داشته باشید یک برگه، یک درگاه پرداخت، یک خدمت، یک محصولی جدید و یا حتی یک عکس را به وبسایت وردپرسی تان اضافه کرده یا آنها را از سایتتان حذف کنید، اما ندانید که این کارها در وردپرس چطور و مجموعه طراحی سایت در قزوین چگونه انجام می‌شوند. برای قراردادهای پشتیبانی فنی در تمامی پکیج ها تمام هزینه پشتیبانی در ابتدای دوره اخذ خواهد شد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری و … بسازید.

  • • بعد از انجام اینکار، به سراغ توسعه سایت می‌رود؛ یعنی پلاگین‌هایی که وجود آن برای هر وبسایتی لازم است را نصب می‌کند.
  • به همین دلیل، ایرادات فنی مربوط به سئو سایت را به‌راحتی تشخیص داده و آن‌ها را برطرف می‌کنند.
  • بررسی دوره‌ای کدهای پوسته سایت و کدهای تمام افزونه‌های وب سایت جهت کشف و غیرفعالسازی کدهای مخرب که بر اثر فعالیت سایت و تعاملات با کاربران ایجاد می‌شود.
  • تا هم در موضوع فنی برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل و بینگ و یاهو و هم برای موضوع زیبایی بصری و گرافیکی از زیبایی بهره مند باشد.

بدون محدودیت تماس و با هر راه ارتباطی واتساپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. اگر بر روی هاست شما دامنه های دیگری موجود باشد تودی نسبت به تامین امنتی و دیتای این سایت های هیچ مسئولیتی ندارد. تصاویر محصول باید بر اساس ساختار طراحی سده سایت آماده باشد بهتر است قبل از ارسال عکس برای تودی حتما با طراح سایت مشورت کنید تا تصاویر در سایز و اندازه درستی ارسال شود. اگر درخواست ویرایش تصاویر را دارید تنا اندازه عکس و عکس خام را برای تودی ارسال کنید در این روش حتما از فایل های فشرده مثل zip برای ارسال تصاویر استفاده کنید و ارز روش های ارسال تیکت و یا تلگرام برای ارسال تصاویر استفاده کنید. با توجه به خدماتی که نیاز می باشد، خدمات پشتیبانی از ماهیانه 500 هزار تومان می باشد.

نظرات ویدیویی مشتریان ارزشمند ما

پشتیبانی سایت وردپرس پشتیبانی حرفه ای وردپرس در پی سی وب | totoweb

1- نیروی دورکار وابستگی به برند شما ندارد و چون هزینه های دریافتی از سمت شما کفاف زندگی وی را نمی‌دهد مجبور به دریافت پروژه های زیاد برای کسری مالی است که این امر ممکن است تمرکز کاری وی را کم کند. بیمه و مرخصی نیروی حضوری همیشه چالشی برای هر کارفرماست هم هزینه های بیمه برای نیروی حضوری و هم میزان حضور در مجموعه به دلایل مختلف برای اکثر کارفرمایان آزاردهنده است . 2- با به روزرسانی هسته وردپرس امکانات جدیدتری به این CMS اضافه می‌شود. 1- وردپرس اپن سورس است و به روزرسانی هسته ودرپرس برای شما هزینه ندارد پس بهتر است همیشه از آخرین نسخه پایدار استفاده کنید. اولین ایستگاه شما که می‌توانید اطلاعاتی در مورد همه چیز از نصب تا ایجاد افزونه‌ها پیدا کنید.

آموزش صفر تا صد نصب وردپرس بر روی هاست میزبان ( محتوانویسی، پشتیبانی سایت وردپرسی، ادمین اینستاگرام )