معرفی 21 قالب برتر وردپرس در 6 گروه مختلف!

امروزه توسعهدهندگان قالبهای وردپرس مجموعههایی از قالب سایت آموزشی طراحی کردهاند که دانشگاهها، مدارس و سایر وبسایتهای مرتبط با آموزش میتوانند برای طراحی یک سایت بینظیر و جذاب، از آن ها استفاده کنند. در این قالب حرفهای که به صورت تخصصی برای سایتهای آموزشی طراحی شده است؛ هرآنچه برای راهاندازی یک سایت آموزشی نیاز دارید در اختیارتان قرار میگیرد. در این صورت است که قالبی که بهدست شما میرسد درهرصورت اورجینال نیست. برای ساخت یک قالب وردپرس شما باید به زبان های PHP، HTML، CSS و جاوا اسکریپت مسلط باشید. وقتی برای خودتان کار میکنید هر مقدار وقت بگذارید همان مقدار درآمد کسب خواهید کرد و پیشرفت حاصل تان خواهد شد، اما وقتی برای یک شرکت کار میکنید، هر مقداری هم که کار کنید پیشرفتی نصیب شما نخواهد شد، از این رو با شرکت در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس و یادگیری این مهارت فوق العاده، برای خودتان کار کنید و کسب درآمد های بسیاری انجام دهید. قالب یکاموز این امکان را فراهم میکند تا شما خالق سایت خودتان باشید ، در واقع در حال حاضر شما میتوانید بیش از 90 درصد بخش های سایت خود از جمله سربرگ ، پابرگ، قالب ها و مقالات و حتی صفحات ووکامرس (به جز صفحه فروشگاه که به زودی المنتوری خواهد شد) را به راحتی طراحی و تغییر دهید.

دقت کنید که برای نصب نسخه حرفه ای افزونه باید حتما نسخه رایگان را از روی سایت خود حذف کنید و حتما قبل از اینکه این افزونه را نصب کید و از امکانات آن استفاده کنید از سایت خود به صورت کامل یک فایل پشتیبان تهیه کنید.اگر در حال حاضر هم از نسخه رایگان استفاده می کنید پس از نصب نسخه حرفه ای حتما دوباره تنظیمات افزونه سایت abtintheme را بررسی کنید. یعنی کاربر می تواند با توجه به نیاز و هدف از ایجاد سایت این قالب را سفارشی سازی کند. جدا سازی تمام فایل به صورت جدا جدا قرار میدیم . افزونه وردفنس پرو بخشها و امکانات متعددی دارد که استفاده از هر کدام از آنها میتواند تا حد بسیار زیادی موجب افزایش امنیت سایت شما شود در ادامه هر کدام از این بخشها را به صورت جداگانه با هم بررسی میکنیم پس با ما همراه باشید. از دیگر مواردی که قالب فروشگاهی باید داشته باشد صفحه محصول زیبا با امکانات مناسب است که کاربر بتواند به خوبی محصول مشاهده کند و اعتبار سایت را ببیند.

هدف ما همیشه این بوده است که شما را در ابتدای راه علاقمند به ادامه مسیر کنیم و سنگ جلوی پای آن دسته از دوستان که با ذوق وارد دنیای برنامه نویسی وب و مخصوصا وردپرس میشوند نیندازیم . از آنجایی که در این دوره آموزشی قالب اولیه یا همان قالب Html توسط خود ما طراحی می شود لذا از همان ابتدا سعی می کنیم تا کار خود را استاندارد پیش برده و در بخش طراحی ، قالبی شیک و البته ریسپانسیو داشته باشیم به همین خاطر از فریمورک بوت استرپ استفاده می کنیم تا قالب را از همان ابتدا استاندارد و واکنشگرا طراحی کنیم . برای انتخاب قالب وردپرس برای وب سایت آموزشی، فاکتورهای زیر را به خاطر داشته باشید و در اولویت خود برای انتخاب قرار دهید.

برای خرید یک هاست اشتراکی مناسب به مقاله معرفی بهترین هاست اشتراکی ما سری بزنید . برای مثال استفاده از هاست وردپرس، استفاده از یک گواهینامه امنیتی معتبر و مشورت با افراد حرفه ای در این زمینه می تواند اثر بخش باشد. پوسته یا همان قالب وردپرس را میتوان ویترین یک مغازه تشبیه کرد. گرافیک جذاب افزونه سکیوپرس پرو در کنار عملکرد خوبش، آن را جزو یکی از محبوبترین افزونههای امنیتی وردپرس قرار داده. البته این قالب سئو شده رایگان نسخه پرو را نیز دارد برای تهیه آن اینجا کلیک کنید. در حدود 6 تا 7 جلسه از این دوره قالب سایت را تماما طبق طرح دلخواه خودمان و به شکلی که در ذهن داریم طراحی خواهیم کرد چرا که در این دوره قصد داریم تا طراحی سایت مطابق با سلیقه خود یا مشتری را یاد گرفته و استفاده از قالب های آماده را کنار بگذاریم . برای اطلاعات بیشتر در رابطه با پلاگین ها یا افزونه ها به مقاله افزونه وردپرس چیست مراجعه کنید. منظور از قالب آموزشی وردپرس چیست؟ پاسخ به این پرسش کار ساده ای نیست ، بهترین راه برای تشخیص اینکه قالب شما سئو شدهاست یا خیر این است که آن را نصب کنید و کدهای آن را بررسی کنید .

همانطور که میدانید افراد زیادی وردپرس را به دلیل سهولت استفاده و عدم نیاز به دانش فنی بالا دراستفاده از آن، برای طراحی سایت آموزشی خود انتخاب میکنند تا بتوانند از طریق آموزش مهارت­های خود به دیگران و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین، کسب درآمد کنند. این امر یافتن بهترین افزونه را برای ویژگی مورد نیاز افراد مبتدی کمی دشوار می کند. ارزش خود این دوره با توجه به منابع و سرفصل هایی که داخل آن تدریش شده است بیش از مبلغی است که تخفیف خورده است اما توسط مجموعه سئو 90 برای آن دسته از دوستانی که علاقمند هستند تا وارد دنیای برنامه نویسی و طراحی قالب های وردپرس شوند به شکل رایگان ارائه شده است تا دوستان بتوانند در این مسیر قدم های اولیه را با شوق و ذوق بردارند . روش کار این ابزار به این صورت است که ابتدا فایلهای شما را با مخزن اصلی وردپرس مقایسه میکند و در صورت وجود هر گونه مشکل شما را آگاه میکند. این لیست می تواند ادامه یابد ، اما این یک نقطه شروع خوب برای شما است که هنگام پیدا کردن یک افزونه گالری عکس وردپرس مهمترین چیز برای تجارت خود را شناسایی کنید.برخی از شرکت ها هیچ ارزشی برای حق copyright قائل نمی شوند ، اما برخی دیگر هرگز WordPress gallery plugin را بدون آن عملکرد در نظر نمی گیرند.

این قالب یک طرح زیبا با زمینه سفید ارائه می دهد که باعث می شود محتوا و تصاویر شما به خوبی دیده شود. اگر می خواهید یک قالب برای سایت خود طراحی کنید می توانید از صفحه ساز های وردپرس استفاده کنید. اگر میخواهید یک سایت چندزبانه داشته باشید، استفاده از افزونه WPML را به شما توصیه میکنیم. افزونههای وردپرس از افزونه بیاهمیت Hello Dolly که اغلب به کاربران جدید خوشآمد میگوید تا فروشگاههای آنلاین و درگاههای پرداخت کاملاً فعال را شامل میشود. این صفحه ساز پولی است اما بهروزرسانیهای جدید آن، رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد. در زیر قصد داریم به معرفی چند قالب رایگان سئو شده وردپرس بپردازیم برخی از این قالب ها از لحاظ کارایی ، زیبایی و سرعت بعضا بهتر از قالب های پولی وردپرسی است .

انتخاب یک تم مناسب سایت شما از لحاظ بصری برای کاربران جذاب می سازد. شاید بگویید اینکار برای ما که سئوکار هستیم یا طراح سایت هستیم ولی آشنایی با زبان های برنامه نویسی نداریم ممکن نیست من هم با شما موافقم اما حداقل کاری که میتوانید انجام دهید این است که در وب سایت های Gtmetrix ، PageSpeed Insights Google و ابزار ایرانی واکاو قالب سایت خود را از لحاظ سرعت و پارامتر های دیگر بررسی کنید . طراحی و ساخت وب سایت در گذشته کار بسیار سخت و پرهزینه ای بود ولی امروزه شما می توانید با دسترسی به اینترنت بدون دانش برنامه نویسی به راحتی وب سایت خودتان را راه اندازی کنید. اگر قرار است تا قالب ما یک قالب وردپرس باشد پس حتما از همان اول باید رسپانسیو باشد ، چرا که امروزه قالب هایی که واکنشگرا نیستند نه تنها از نظر موتور های جستجو بلکه از نظر کاربران هم مناسب تلقی نمی شوند و لازم است تا وب سایت شما در دستگاه های مختلف و مخصوصا موبایل بخوبی نمایش داده شود .

همیشه در زمان طراحی سایت باید قالبی را برای سایت خود انتخاب کنید که تمامی امکانات مورد نیاز کسبوکار شما را بتواند ارائه دهد و بعد از مدتی نیاز به تغییر قالب برای فروشگاه آنلاین خود نداشته باشید. در این صفحه ساز میتوانید به صورت Live تمامی تغییرات اعمال شده در طراحی سایت را به صورت آنی مشاهده کنید. این ساختارها به طراح و توسعه دهنده وردپرس این امکان را می دهد تا بتواند برای هر نوع پستی ظاهری متفاوت را ایجاد کند. اما یک قالب وردپرس باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا در میان توسعه دهندگان محبوب شود. قالب های خارجی که در سایت هایی مانند ژاکت یا راستچین به فروش میرسد تنها یک نسخه از آن توسط مترجم قالب خریداری شدهاست و بعضا هزاران نسخه ترجمه شده از آن به فروش میرسد بدون اینکه حتی درصدی از این فروش به توسعه دهنده اصلی قالب تعلق بگیرد . قالب های وردپرسی را اورجینال بخریم یا از راستچین یا ژاکت تهیه کنیم ؟ افزونهها در زمان نصب بخشی از فضای هارد هاست را بخود اختصاص میدهند و در زمان فعالشدن به منابع دیگری مانند رم (به انگلیسی: RAM) و سیپییو (به انگلیسی: CPU) نیاز دارند.

با این وجود همیشه می توانید Gridx را به دلخواه خود تغییر دهید و شخصی سازی کنید. بسیاری از افراد برای آن که در زمینههای مختلف و یا در حوزهای بخصوص مهارت و اطلاعات کافی کسب نمایند، ترجیح می دهند بجای آن که زمان خود را صرف رفت و آمد به کلاسهای حضوری کنند؛ با شرکت در کلاسهای آنلاین در وقت و هزینهی خود صرفهجویی نمایند. اگرچه در درجه اول برای آژانس های ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال ساخته شده است ، اما افراد و تیم های کوچک نیز می توانند از این قالب برای تبلیغ آنلاین خدمات خود استفاده کنند. هزینه ی SEOPress، کمتر از نصف هزینه ی سایر افزونه ها است. همانطور که اشاره کردیم این دوره از سطح مبتدی تا متوسط ، آموزش کامل تبدیل قالب html به وردپرس را خدمتتان ارائه خواهد کرد ، اما با این تفاوت که ما در این دوره با صداقت تمام سعی کردیم تا هرچیزی که در بخش های برنامه نویسی پایه برای قالب های وردپرس وجود دارند را به شما آموزش دهیم و چیزی را مخفی نکنیم و از این دوره به عنوان ابزاری جهت فروش سایر دوره های سایت استفاده نکنیم .

ما در این نوشته قصد داریم بهترین قالب های آموزش انلاین را به شما عزیزان معرفی کرده و در نتیجه به شما در انتخاب قالب سایتتان کمک کنیم . پلاگین احراز هویت دو مرحله ای وردپرس روشی بسیار راحت و امن را در اختیار شما قرار می دهد. زمانی که شما برای اولین بار یک سایت با سیستم محتوای وردپرس ایجاد می کنید، یک قالب پیش فرض روی سایت شما نصب می شود. Zakra یک قالب وردپرس شرکتی رایگان انعطاف پذیر است که ویژگی های زیادی را ارائه می دهد. این قابلیت دست شما را برای طراحی ظاهر سایت باز میگذارد و عملا کار شما رو به حد زیادی راحت تر میکند. شما به شکل کامل در این دوره نحوه داینامیک سازی و کنترل منو های سایت ، ابزارک ها ، مطالب ، برگه ها ، دسته بندی ها ، نظرات و …

افزونهای که توسط تعداد زیادی کاربر مورد استفاده قرار گرفته و توسط یک طراح معروف و حرفهای پشتیبانی میشود؛ امتحان خودش را پسداده و شما با خیال آسوده میتوانید از آن استفاده کنید. مخزن وردپرس دارای هزاران تم رایگان است که می توانید آن ها را دانلود و نصب کنید. شما دوستانی که علاقه دارید تا از امروز وارد دنیای طراحی قالب های وردپرس شوید همین حالا این دوره را دانلود و از آموزش های داخل آن استفاده کنید چرا که اصولی ترین روش ساخت قالب های وردپرسی در یک سرفصل بندی منظم و قدرتمند در این دوره خدمت شما ارائه شده است . اگر می خواهید با نحوه استفاده از این ابزار بیشتر آشنا شوید، مقاله آموزش SEMRush را مطالعه کنید. لطفا آموزش بررسی و پیدا کردن تداخل در افزونه و قالب های وردپرس را مطالعه و روی سایت بررسی کنید. همانگونه که در بخش پیشنیاز ها مطالعه نمودید این دوره به 2 پیشنیاز اصلی و البته ساده نیاز دارد که برای هردو آنها ، دوره های آموزشی داخل سایت قرار دارد . پیشنیاز اول تسلط نسبی به نحوه نصب و استفاده از امکانات وردپرس ( دوره آموزشی قدم اول وردپرس داخل سایت ) و پیشنیاز دوم آشنایی با زبان برنامه نویسی php در حد کار با وردپرس است که البته برای دوره آموزش php برای وردپرس نیز پکیج آموزشی کاملی خدمتتان ارائه شده است که با استفاده از آموزش های داخل آن هیچ مشکلی در درک مفاهیم کدنویسی قالب های وردپرس نخواهید داشت و می توانید به راحتی این دوره را شروع کنید .

با کلیک روی گزینهٔ Next سایر اطلاعات مورد نیاز از جمله کد رهگیری که از سایت گوگل آنالیتیکس دریافت کردهاید را وارد کنید. را به بهترین شکل میدهد. این دوره آموزشی تماما پروژه محور و از سطح صفر تا متوسط می باشد و برنامه نویسی اصولی وب سایت های وردپرسی را به شما آموزش میدهد ! از آنجایی که بوت استرپ یکی از بهترین فریمورک های طراحی برای Css است در این دوره به سرعت قالب خود را به کمک آن پیاده خواهیم کرد . در این دوره قالب HTML به شکل کامل پیاده سازی شده اما اگر قصد استفاده از قالب های HTML آماده را دارید باید حداقل آشنایی را با نگارش دستورات HTML داشته باشید . ویژگی منحصر به فرد و جذاب این قالب رایگان سئو شده وردپرس ، سرعت بسیار بالای لود صفحات آن میباشد که افراد زیادی را مجاب کرده که از این قالب استفاده کنند . تمامی سعی ما در این دوره آشنایی افراد مبتدی با نحوه برنامه نویسی قالب های وردپرسی است تا درک کاملی از این سیستم و نحوه طراحی قالب برای آن داشته باشند و در نهایت با تلاش و همت خودشان ، توانایی ورود به بخش برنامه نویسی تخصصی و حرفه ای تر قالب های وردپرس را کسب کنند .