راهنمای تاکسونومی بهبود یافته در Yoast SEO 22.5 • Yoast

راهنمای تاکسونومی بهبود یافته در Yoast SEO 22.5 • Yoast

در ادامه موضوع بهینه سازی و اصلاحات، نسخه Yoast SEO 22.5 ما شامل به روز رسانی های تعمیر و نگهداری عمومی در سراسر افزونه است. ما همچنین راهنمایی‌ها را در مورد بهترین شیوه‌ها برای طبقه‌بندی‌ها و به طور کلی تجربه کاربر راحت‌تر بهبود بخشیده‌ایم.

تنظیم دقیق صفحات طبقه بندی

صفحات طبقه بندی، از جمله دسته ها و برچسب ها، در ساختار محتوای وب سایت، به ویژه برای پلتفرم های تجارت الکترونیک، بسیار مهم هستند. این صفحات به کاربران کمک می کند تا در سایت شما حرکت کنند و به موتورهای جستجو اجازه می دهند تا رابطه بین قطعات مختلف محتوا را درک کنند. با این حال، بحث در مورد محتوای بهینه برای این صفحات وجود داشته است.

از لحاظ تاریخی، اجماع به سمت محتوای طولانی برای ارائه بینش جامع و بهبود رتبه بندی SEO متمایل بود. با این حال، بر اساس تحقیقات اخیر تیم‌های ما، برای ارزیابی مجدد این رویکرد یک گام به عقب برداشته‌ایم.

بینش از تحقیقات ما

در حالی که محتوا بسیار مهم است، ما هیچ پاسخ یکسانی برای اینکه صفحات دسته بندی محتوا باید چه مقدار محتوا داشته باشند، پیدا نکردیم. تاکید واضح بود: این در مورد کمیت نیست، بلکه کیفیت و ارتباط محتوا است که واقعاً مهم است.

در تجزیه و تحلیل و تحقیق عمیق خود، متوجه شدیم که محتوای بیش از حد طولانی در صفحات طبقه بندی ممکن است همیشه نقش مثبتی در عملکرد سئو نداشته باشد. گاهی اوقات می تواند تجربه کاربر را از بین ببرد و تمرکز صفحه را کمرنگ کند.

چه چیزی در حال تغییر است؟

به همین دلیل، ما راهنمای داخل پلاگین را برای طبقه بندی ها به روز کرده ایم تا راهنمایی بهتری را هنگام به روز رسانی آنها ارائه کنیم. این فرصت مناسبی است تا به این صفحات کمی عشق در وب سایت خود بدهید. اگر به‌روزرسانی Yoast SEO Premium 22.3 ما را از دست دادید، مشتریان Premium ما اکنون می‌توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن عناوین SEO و توضیحات متا برای طبقه‌بندی‌ها استفاده کنند.

رفع بلوک TOC در Yoast SEO Premium 22.5

ما همچنین بلوک های خود را برای تجربه ویرایش بهتر تنظیم کرده ایم. گاهی اوقات، بلوک Yoast SEO Table of Content هنگام تغییر سطح عنوان عنوان بلوک، خطا نشان می دهد. این خطا هنگام باز کردن مجدد پست پس از ذخیره ظاهر شد، اما ما آن را در این نسخه رفع کردیم – فرآیند را دوباره بدون خطا انجام دادیم.

اگر آن را از دست دادید، ما یک دوره آموزشی Yoast Academy جدید منتشر کردیم!

هفته گذشته، دوره آموزشی هوش مصنوعی جدید خود را برای SEO منتشر کردیم. این دوره برای صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله طراحی شده است که می خواهند قدرت هوش مصنوعی را در جریان کاری خود ادغام کنند. این دوره نشان می دهد که هوش مصنوعی چگونه کار می کند و چگونه بر بهترین شیوه های SEO تأثیر می گذارد. همچنین در مورد انواع هوش مصنوعی که هنگام ایجاد استراتژی های محتوا مفید هستند صحبت می کند. سپس همه اینها می توانند به بینش های عملی تبدیل شوند.

اکنون به Yoast SEO 22.5 به روز رسانی کنید

حتی این به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر برای کمک به بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای ترافیک بیشتر، حیاتی هستند. برای استفاده حداکثری از به‌روزرسانی‌های موجود در Yoast SEO 22.5، اکنون به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید!

]
منبع: https://yoast.com/yoast-seo-april-16-2024/