چرا باید از افزونه های امنیتی استفاده کرد؟

با استفاده از این افزونه می توان گرفتن عنوان، لینک و محتوای سایت های دیگر در یک وب سایت وردپرسی امکان پذیر می گردد. بنابراین ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای با ووکامرس امکان پذیر است. افزونه ای فوق پیشرفته برای جستجوی یک سایت وردپرسی پیش روی شماست. با گذشت زمان این سایت ساز ها نیز هر لحظه خود را ارتقا می دادند و با پیشرفت خود باعث می شدند کاربران خود هرچه راحت تر, سایت های پیشرفته تری را راه اندازی نمایند. سایت ساز وردپرس از امکانات پیشرفته و بسیاری برخوردار است و به کاربران خود اجازه می دهد هر نوع سایتی را مانند سایت های خبری, فروشگاهی, شرکتی و …

این قالب فروشگاهی وردپرسی نیز با تمامی دستگاه ها با سایز های مختلف مانند پوسته فلت سام به صورت صد در صد واکنشگرا سایت abtintheme می باشد. مطمئنا ظاهر وود مارت در سایز های مختلف به هیچ عنوان به هم نخواهد ریخت. محدوده انتخابی شما به هیچ وجه محدود نخواهد بود ! در این قسمت میخواهم تعدادی از افزونههای رایگان و کاربردی وردپرس را به شما معرفی کنم. وردپرس, نام یکی از همین سایت ساز ها و CMS های آماده است که امروزه در سراسر جهان محبوبیت بی شماری را دارا می باشد. یکی از مهم ترین نوآوری هایی که در این حوزه رخ داد اختراع سایت ساز ها (CMS) بوده استT با وجود سایت ساز های مختلف, دیگر مانند قدیم طراحی وب سایت و راه اندازی آن در دنیای اینترنت کار سخت و پیچیده ای نبود.

در ادامه مقاله نیز به ذکر برخی از ویژگی های قالب وودمارت می پردازیم. در ادامه به شرح برخی از ویژگی های این قالب می پردازیم. با استفاده از ajax در وب سایت, کاربران وب سایت لازم نیست برای دیدن محصولات جدید رفرش نمایند بلکه به صورت خودکار ویژگی های اعمال شده بر روی صفحه ظاهر می گردد. در صفحه ساز مخصوص این قالب تمامی اجزا و المان هایی که برای طراحی یک سایت لازم است, وجود دارد. کاربران لازم است در این صفحه ساز المان هایی را که می خواهند انتخاب نمایند و آن را در محل دلخواه خود قرار دهند و سپس آن را به راحتی سفارشی سازی نمایند. جهت آشنایی با هاست وردپرس نیز می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید. ولیکن جای نگرانی وجود ندارد چرا که می توانید به وب سایت آذرآنلاین مراجعه نمایید و از قسمت منو با انتخاب آیتم قالب وردپرس قالب ها به شما نشان داده خواهد شد.

قالب های فلت سام و وودمارت از معروف ترین قالب های فروشگاهی وردپرسی هستند که قصد داریم در این مقاله به بررسی کامل این دو قالب و مقایسه آن ها بپردازیم. از جدید ترین تکنولوژی های دنیا وب و طراحی وب می توان به فناوری ajax اشاره نمود. هسته وردپرس هر از چند گاهی بهروزرسانی میشود. پس به جرئت میتوان گفت که هر نیازی با صدها هزار افزونه رایگان و پولی موجود برای وردپرس برطرف میشود. این صفحه ساز به عنوان یک قالب وردپرس بر روی سایت نصب میشود. 1. در مرحلهی اول وردپرس را نصب کنید. در صورت تمایل برای اینکه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا آشنا شوید به مقاله وردپرس چیست؟ قالب Moderne یک موضوع وردپرسی با ظرافت است که با قابلیت خواندن طراحی شده و محتوای شما را در مرکز توجه قرار می دهد تا چشم نواز شود. انتخاب بهترین قالب وردپرس برای کاربرانی که تازه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شدهاند، کاری نسبتا دشوار خواهد بود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت هاست. این قالب تعداد زیادی ویژگی قابل تنظیم رو ارائه میده که طراحی یک وبسایت شیک رو ممکن میکنه. یا یک پلاگین صفحه ساز جداگونه نصب کنید که در اکثر قالب ها کار میکنه.

معمولا در قالب فروشگاهی وردپرس امکانات خاص منظوره ای نظیر انواع فیلتر محصول ، مقایسه محصول ، جدول ویژگی های محصول نیز در نظر گرفته می شود که شما برای ایجاد آنها نیاز به صرف زمان و هزینه مجزا نداشته باشید. شما بابت این قالبها هزینهای پرداخت نمیکنید اما به این نکته دقت کنید هر قالبی برای هر نوع سایتی مناسب نیست. این صفحه ساز تمرکز ویژهای بر روی طراحی Front-end دارد و با تمامی قالبها و عناصر سازگار است. این نوع قالبها معایبی نیز دارند که در همین مقاله به شرح آنها میپردازیم. دلیل این است که اگر افزونهی آنها با ورژن جدید نیز سازگار باشد، دیگر نیازی برای بهروز کردن آن نمیبینند.

افزونه های وردپرس را می توانید برای اهداف مختلفی نصب کرده و از آن ها استفاده های فراوانی کنید. برای مثال فید های اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را می توانید در یک جریان داشته باشید. به یاد داشته باشید که پیش از نصب پلاگین در وردپرس، باید توضیحات مربوط به نصب را مطالعه کنید تا ببینید آیا آن افزونه با نسخه وردپرس شما سازگاری دارد یا نه. همچنین اگر قصد راهاندازی فروشگاه اینترنتی توسط ووکامرس را دارید این قالب میتواند برای معرفی محصولات شما مناسب باشد. چنانچه که شما یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی نموده اید و قصد دارید محصولات بسیاری را در وب سایت خود به نمایش بگذارید و در این حیطه به صورت حرفه ای عمل کنید. به گونه ای که تعداد بازدید و فروش خود را افزایش دهید در نتیجه توصیه ما در آذرآنلاین به شما استفاده از قالب غیر رایگان و حرفه ای می باشد. استودیو یا صفحه ساز داخل قالب فلت سام از معروف ترین و خاص ترین ویژگی هایی می باشد که این قالب آن را در خود جای داده است. در مورد دمو های آماده این قالب باید گفت که بیش از ۷۰۰ دموی آماده می توانند سایت های حرفه ای را به شما بدهند و در این خصوص باید گفت که تمامی آنها از نظر سرعت برای ابزار Google Page Speed که یکی از معتبر ترین ابزار های سنجش سرعت یک سایت است بهینه سازی شده اند.

یکی دیگر از مزیتهای صفحه ساز Layers ساختار grid انعطافپذیر آن است. از دیگر مزایا سیستم سایت ساز مدیریت محتوا وردپرس که طراحی و راه اندازی وب سایت را بسیار ساده و راحت تر کرده است, وجود قالب های آماده ی بسیاری است که برای این سایت ساز وجود دارد. از دیگر ویژگی های خاصی که وودمارت از آن بهره مند است, وجود مگا منوی پیشرفته ای می باشد که زیبایی ظاهر این پوسته را چندین برابر کرده است. از قابلیت های کلیدی این افزونه شناخته می شوند . چراکه Sucuri یک حکومت جهانی شناخته شده در عرصه تخصص امنیت وبسایت دارد و حتی بیشتر از آن، در برخورد با مسائل امنیتی وردپرس شهرت دارد.

اما اگر سایتی دارید که نیاز است کاربران یک پنل کاربری حرفه ای در آن داشته باشند، به نظر باید به سراغ افزونه های ساخت پنل کاربری بروید. این قالب با داشتن ویژگی هایی که داراست به کاربران خود اجازه طراحی و راه اندازی هر گونه وب سایتی را می دهد. مهم نیست که چه مدل وبسایتی دارید یا می خواهید طراحی کنید، برای هر مدل سایتی حداقل به یک فرم ساده ارتباط با ما نیاز دارید. از سمت دیگر سرعت سایت که ارتباط مستقیم با قالب ووکامرس شما دارد، می تواند در بحث سئو سایت شما نیز تاثیر زیادی بگذارد چرا که سئو سایت شما با سرعت سایت رابطه مستقیم دارد. این نکته اهمیت بسیار بالای انتخاب بهترین قالب آموزشی وردپرس را که متناسب با موضوع سایت شما باشد آشکار مینماید. عملکرد: اگرچه سرعت و عملکرد وبسایت در رابطه با میزبانی وب مهم است، اما به انتخاب بهترین موضوع وردپرس نیز بسیار مرتبط است. این موضوع دارای 6 طرح بندی مختلف صفحه اصلی، 9 طرح بندی مختلف از نوع پست از جمله انواع پست های گالری، بررسی، ساندکلود صوتی یا تصویری است.فایل های منبع PSD برای همه خریداران ما در دسترس است. صفحه ساز پوسته فروشگاهی وودمارت از برخی محدودیت هایی که در فلت سام وجود دارد آزاد است و به کاربران خود اجازه می دهد با دست باز هر نوع صفحه ای را بدون یک خط کد نویسی طراحی نمایند.

طبق نتایج بدست آمده از سرچ گوگل میانگین بالای 70 درصد کسانی که درحال وبگردی هستند این کار را با گوشی موبایل خود انجام میدهند. همچنین یکی از شیوه های دیگر برای پیدا نمودن قالب های حرفه ی این است که از خود گوگل کمک بگیرید. برای انتخاب قالب وردپرس شیوه های متعددی را می توان اجرا نمود در این شیوه بایست وارد سایت wordpress شده و از طریق قسمت Themes قالب ها را مشاهده کنید که به صورت رایگان ارائه شده است. به گزارش ایسنا، بنابراعلام ژاکت، کاهش هزینه ها، سهولت در سفارش و بررسی بیشتر ویژگی محصولات و مقایسه قیمت ها در بین فروشگاه های اینترنتی و چندین و چند مزیت دیگر روز به روز بر گسترش فضای کسب و کار آنلاین و مهاجرت از کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی افزوده است. این مسئله را باید مورد توجه قرار دهید حتی اگر وب سایت شما مزیت و امکانات بسیاری نیز داشته باشد تا زمانی که شکل و ظاهر درست و کاربر پسند نداشته باشد نخواهد توانست به موفقیت برسد. هنگامی که بر روی قالب انتخابی کلیک نمودید در این صورت یک پیش نمایش به شما نشان داده خواهد شد و داده های آن را مشاهده خواهید نمود.

افزونه وردفنس از سایت وردپرسی شما را در برابر تهدیدات امنیتی نظیر هک، بدافزار، حملات DDOS و brute force محافظت می کند. قالب وودمارت از سال 2017 توانسته است نظر بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی را در تمام دنیا به خود جلب کند. شما میتونید با استفاده از پوسته ENFOLD یک وبسایت زیبا با رابط کاربریِ مناسب رو ایجاد کنید. در این صورت در صفحه نتایج فهرستی از وب سایت ها به شما نشان داده خواهد شد که قالب های را به صورت پولی و رایگان در اختیارتان قرار می دهند. با این هزینه به ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی، آنالیز نتایج گوگل، دنبال کردن رتبه کلمات کلیدی و آنالیز بک لینک ها دسترسی خواهید داشت.

ایمیل مشتری ها می تواند مستقیما به لیست MailChimp، MailPoet، و یا GetResponse شما اضافه شود. است. مورد دوم این است که یک فایل uninstall.php ایجاد کنید و سپس آن را به پوشه اصلی فهرست پلاگین خود اضافه کنید (/your-plugin-name/uninstall.php). این سایت ساز با استفاده از افزونه هایی که در خود جای داده است نیز اجازه ی اضافه کردن هر نوع ویژگی را به افراد داده است. پس اولین موضوعی که باید با آن کنار بیایید این است که میخواهید از نمونههای رایگان استفاده کنید؟ مورد آخری که قصد داریم به آن بپردازیم این است که برای انتخاب یک صفحه ساز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ در ادامه قصد داریم نکات مهم برای انتخاب قالب را عنوان کنیم. در ادامه ما در آذرآنلاین تمایل داریم تا در رابطه با روش خرید بهترین قالب وردپرس گفتگو نماییم همراه ما باشید.

یکی از مهمترین اقدامات برای امنیت سایت وردپرس استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس است. All in one wp security& firewall امنیت ورود و ثبت نام کاربران سایت را فراهم می کند. پس از نصب و فعالسازی این افزونه ، WP Smush به صورت اتوماتیک تصاویر موجود در وب سایت شما را اسکن می کند و با بهینه کردن این عکس ها باعث افزایش سرعت وب سایت شما و بهبود سئوی آن می شود. در این مقاله به شما کمک میکنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. ولیکن اگر فرد مبتدی و تازه کار باشید به هنگام تهیه قالب وردپرس خود سردرگم مانده اید. این افزونه می تواند در هنگام تغییر یو ار ال یک صفحه، به صورت اتوماتیک صفحه قدیمی را به صفحه جدید ریدایرکت کند. این قالب وردپرس برای سایت های خبری و وبلاگی ایجاد شده است و با داشتن گزینه ها و ابزارک های سفارشی سازی، به شما کمک می کند یک وبلاگ حرفه ای راه اندازی کنید. ولیکن بایست در نظر داشته باشید که این قالب ها برای وب سایت های ایرانی مناسب نبوده چرا که راست چین نمی باشند و البته از فونت و زبان فارسی برخوردار نبوده و برای شما مشکل ساز خواهد بود.