مزایا و ویژگی های صرافی کوکوین کدامند؟ پرشین الیت

یکی از مهمترین مزیت‌های این صرافی، گستره وسیع ارائه خدمات است. این کاربران از بیش از ۲۰۰ کشور مختلف وارد صرافی کوکوین می‌شوند و به مبادله رمزارز می‌پردازند. کد ترید یا همان رمز عبور ترید می باشد که برای افزایش امنیت در معاملاتتان و امنیت تراکنش ها و برداشت و … برای این منظور بر روی دکمه Set مقابل عبارت Trading Password کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن اندروید صرافی کوکوین:

پس از ورود به پنل اطلاعات کاربری بر گزینه Security settings یا Account Security کلیک کنید و وارد پنل امنیت حساب شوید. در قسمت Referral code می‌توانید با استفاده از کد معرف که در لینک ثبت‌نام قرار داده شده تا ۲۰٪ تخفیف در کارمز معاملات دریافت کنید. پس از وارد کردن ایمیل خود، یک کد برای شما ارسال می‌شود که برای ادامه ثبت نام در صرافی KuCoin باید آن را در قسمت Enter verification code وارد کنید. در این قسمت اگر دارای کارت‌های اعتباری یا بدهی هستید، می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها پول فیات خود را به ارزهای دیجیتال مختلف تبدیل کنید. در بخش بعدی روی کلمه Send code کلیک کنید تا یک کد تایید به ایمیل شما ارسال شود.

به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی کاربران ایرانی تقریباً امکان احراز هویت در هیچکدام از صرافی‌های خارجی را ندارند. این در حالی است که پیش از این محدودیت‌ها، هر کاربر می‌توانست تا 2 بیت کوین در روز معامله انجام دهد. تصمیم دیگر این پلتفرم این بود که basic verification که شامل واردکردن اطلاعات اولیه است را اجباری کرد. خیلی از کاربرانی که در این پلتفرم فعال بودند، مراحل احراز هویت را طی نکرده بودند، به همین دلیل این تصمیم‌ها و این اقدامات اصلا برای آنها خوشایند نبود. البته موارد گفته شده به‌معنای بدون ریسک‌بودن فعالیت در کوکوین نیست و همچنان برای فعالیت در کوکوین باید آی‌پی را تغییر دهید و در حال حاضر کاربران ایرانی امکان احراز هویت در این صرافی را ندارند. در صرافی کوکوین با ارزهای درون حساب اصلی خود نمیتوان مستقیما ترید زد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوکوین با گوشی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام می‌توانید به ویژگی‌های صرافی نگاهی بیندازید و واریزی و معامله را آغاز کنید. در مرحله بعد، شرایط استفاده از خدمات صرافی برای شما نمایش داده می‌شود. به تب Markets از منوی بالایی سایت مراجعه کرده و بر روی آن کلیک کنید.

سپس رمز ورود را تنظیم کنید، “Terms of use” را بخوانید و با آن موافقت کنید، روی دکمه “Sign up” کلیک کنید تا ثبت نام خود تکمیل شود. در ویدیو آموزشی زیر بصورت کامل نحوه کار با بخش اسپات این صرافی را به شما آموزش می دهیم. کاردانو در بین 10 دارایی برتر خریداری شده قرار گرفته است. در این مرحله مانند تصاویر بالا؛ پس از ورود به صفحه Pool-X Earn با گزینه‌های متعددی مواجه می‌شوید.

بدیهی است اگر از امکان بازیابی ایمیل فعلی خود اطمینان دارید میتوانید با ایمیل فعلی خود مراحل ثبت نام را انجام دهید. سپس یک کد 6 رقمی از سوی صرافی کوکوین به حساب ایمیلتان ارسال می شود. باید این کد را در فیلد مربوطه وارد کنید و در نهایت گزینه «SIGN UP» را بزنید.

مزایای صرافی کوکوین

احراز هویت کوکوین برای ایرانیان اجباری نیست، ولی برای افزایش سقف برداشت و استفاده از تمامی امکانات این صرافی، پیشنهاد می‌شود نحوه وریفای کوکوین را یاد بگیرید. در حال حاضر 5 سطح وریفیکیشن در این صرافی وجود دارد که سقف برداشت روزانه آن‌ها به‌صورت زیر است. همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، صرافی کوکوین دارای 3 نوع والت مجزا میباشد. این والت ها شامل Main Wallet جهت نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال، Trading Wallet جهت انجام معاملات و Pool Wallet میباشد. بنابراین اگر قصد ترید در صرافی کوکوین را دارید ابتدا باید ارز را از والت اصلی به تریدینگ والت منتقل کنید. واریز وجه یا شارژ حساب کوکوین از بخش واریز یا Deposit انجام میشود.

مزایا و ویژگی های صرافی کوکوین کدامند؟ پرشین الیت

با وجود این، همیشه بهتر است چه در این صرافی و چه صرافی‌های دیگر نکات امنیتی را رعایت کنید. اگر هر ویژگی را جداگانه در نظر بگیریم همه چیز در این برنامه استیک کردن نرم عالی به نظر می‌رسد. نیازی نیست کاری انجام دهید و همچنین نیازی هم به کیف پول نیست. کوکوین دارایی شما را در برابر هر تلاشی که برای هک شدن آن می‌شود ایمن نگه می‌دارد. ازآنجایی‌که از یک استخر استفاده می‌شود سود شما مداوم است و نیازی نیست مدت زیادی صبر کنید تا به سود برسید.

معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن