قیمت خرید کابل، تبدیل و رابط گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی استایل آپ

اگر گوشی شما پرچم دار تایپ سی است باید کابل شارژی را بخرید که از قابلیت PD پشتیبانی کند نه ۲ آمپر. دستگاه‌های ذکر شده در زیر نیز دارای یک آداپتور برق 12 وات همراه با سیم در جعبه هستند بنابراین نیازی نیست خرید کابل شارژ آیفون انجام شود. شارژر اصلی آیفون، دارای طراحی فوق العاده جمع و جور می باشد که این آداپتور از قدرت شارژ سریع برخوردار است و ابزار کارآمدی در خانه، یا در دفتر و یا مسافرت محسوب خواهد شد. این شارژر برای آیفون 7 و 7 پلاس طراحی شدست و هم چنین قابل استفاده برای آیفون SE ، 5S، 5 ، 5C، 6 ، 6S، 6 plus، 6S plus، 7 ،7 plus ،8 ،8 plus ، X ،iPad mini و iPod touch خواهد بود. آداپتور شارژر اپل دقیقا همان شارژری می باشد که درون بسته بندی محصولات اپل قرار داده شده است. نکته قابل توجه درباره شارژر آیفون ، پایه های شارژر می باشد که باید برای کار از مبدل استفاده کرد.

می‌توانید برای شارژ سریع‌تر، آداپتور برق USB-C را خریداری کنید، یا می‌توانید از کابل‌ها و آداپتورهای برق USB-A قدیمی خود به لایتنینگ استفاده کنید. با توجه به سیاستی که شرکت اپل در فروش گوشی های همراه (اپل سعی نکرده مانند دیگر برند ها تمام سلیقه ها را پوشش دهد) این شرکت تعداد مدل های زیادی به بازار عرضه نکرده است. پس تعداد کابل شارژ لایتنینگ مورد نیاز برای گوشی آیفون بسیار کم است.

با توجه به اینکه چندین سال موبایل های شرکت سامسونگ در رده های مختلف در بازار وجود داشته می توان برند سامسونگ را در بازار ایران به عنوان لیدر نام برد. از این جهت در مثال ها اکثرا از مدل های کمپانی سامسونگ استفاده کرده ایم که همکاران می توانند این مثال ها را با مدل های مورد نظر خود تطبیق دهند. حال اگر شما قصد خرید کابل شارژر موبایل ارزان قیمت را داشته باشید، در بازار می توانید محصولاتی را بیابید که جریان واقعی را در مشخصات خود درج نمی کنند. به عنوان مثال کابل شارژر توان عبور جریان 2 آمپر را دارد ولی در بسته بندی تحمل جریان 6 آمپر نوشته شده است. پس در خرید کابل شارژر موبایل ارزان قیمت نباید فقط بر اساس مشخصات فنی تصمیم گرفت، بلکه بهتر است از تجربه دیگران نیز در خرید کابل شارژ بهره برد. مدل گوشیتون چیه ؟ اگر اپل ، آیفون هستید که باید کابل شارژر آیفونی یا کابل شارژ لایتنینگ بخرید اگر اندروید قدیمی هستید که از سیم شارژر microusb واگر اندروید جدید خرید کابل شارژ type-c مناسب شماست ، پس لطفا دقت کنید.

کابل شارژ ۲ متری USB به Type-C بیاند BA-309

همانطور که در بالا ذکر شد علت خرابی کابل شارژ عدم مقاومت در برابر کشیدگی و خم شدگی و پارگی است. پس برای آنکه انتخاب مناسب و با طول عمر مفید بالا داشته باشید به جنس کابل دقت کنید. شرکت های سازنده این اکسسوری از قابلیت های زیادی برای بالا بردن طول عمر سیم های شارژ استفاده کرده اند. به عنوان مثال کابل هایی ساخته اند که در برابر کشیدگی مقاوم است و جنسی دارد که به راحتی پاره نمی شود. آداپتورها و کابل‌های برق USB اپل همراه با بسیاری از محصولات موجود هستند و به طور جداگانه در سایر مراکز فروش در دسترس هستند.

اگر قصد دارید یک کابل شارژ مناسب برای گوشی‌، اسپیکر، هندزفری و سایر دیوایس‌های الکتریکی‌تان خریداری کنید این نکات را حتما در نظر داشته باشید. گوشی‌های سامسونگ از کابل‌های USB میکرو و نوع C پشتیبانی می‌کنند. برای گوشی‌های جدید سامسونگ معمولاً نوع C و گوشی‌های قدیمی‌تر از کابل میکرو استفاده کنید. کابل‌ها برخی امکانات جانبی اضافی دارند که هم امنیت باتری‌تان را بالاتر می‌برند و هم کار شما را برای شارژ دقیق و درست گوشی راحت‌تر می‌کنند.

خرید کابل شارژ Type C مدل سهیل

قیمت خرید کابل، تبدیل و رابط گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی استایل آپ در این بین باید روی کابل شارژر اصلی ایفون حساسیت بیشتر از خود نشان داد. چراکه استفاده کردن از نمونه‌ها غیر اصل موجود در بازار می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای دستگاه‌ شما از جمله خراب شدن باتری موبایل داشت. ما در مرکز فروش جی اس کالا قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ را بسیار مناسب در نظر گرفتیم؛ تا تمام افرادی که از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند و سیم شارژر موبایلشان دچار خرابی شده است بتوانند بدون مشکل این محصول ضروری را تهیه کنند. جریان عبوری مورد نیاز در کابل شارژ MicroUSB نهایتا 2.4 آمپر است. شما می توانید انواع جریان عبوری را در خرید کابل شارژر فست شارژ تایپ سی ملاحظه کنید. برخی کابل‌های بی‌کیفیت از نظر ابعاد سوکت یا ابعاد USB هم مشکل دارند.

شرکت اپل سیم شارژر لایتنینگ به USB را پس از مدتی تولید کرد که از آن‌ها تا آیفون سری‌های X کاربران شارژر ایفون می‌توانستند استفاده کنند. این نوع کابل‌ها بیشتر برای افرادی مناسب بود که می خواستند علاوه بر شارژ گوشی، گوشی آیفون خود را درگاه کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل کنند. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. اتصال میکرو یو اس بی‌USB TYPE-A بسیار رایج و متداول است و امروزه احتمالا آن را در انتهای بسیاری از کابل‌های USB موجود در بازار مشاهده کرده‌اید. کابل شارژ دنمن مدل D01V پرفروش ترین کابل شارژ در لوازم جانبی موبایل است.

برای چه دستگاه هایی باید خرید کابل شارژ آیفون انجام شود؟