افزونه های ضروری / کاربردی وردپرس

تنظیمات بسیاری وجود ندارد که درباره آنها نگران باشید ، و آن را برای همه سطوح تجربه ایده سایت abtintheme آل می کند. تغییرات در ابتدا ممکن است حسابشده نباشد و اگر اشتباهی رخ دهد که ظاهر سایت را به هم بریزد؛ مطمئناً تجربه خوبی برای کاربری که دقیقاً همان لحظه دارد از مطالب وبسایت شما استفاده میکند ندارد. عملکرد جاسوسی افزونه Clicky که به شما امکان می دهد در لحظه فعال شدن یک URL، ترافیک را در زمان واقعی مشاهده کنید، جالب است. برای مثال، در صورتی که بخواهید شیوه طراحی صفحات خود را سادهتر کنید تا بتوانید به راحتی صفحات را طراحی کنید، باید یک افزونه صفحه ساز را روی سایت خود نصب کنید.

گفته هایی که درباره قالب رایگان داشتیم در مورد افزونه رایگان هم صدق می کند و خرید افزونه وردپرس پرمیوم توصیه می شود. این پلاگین با مشاهده مواردی مانند فعالیت Google، ورود و خروج از سیستم، بازدید کاربران و ربات ها، ترافیک زنده را کنترل می کند. با اکسترکت کردن فایل زیپ افزونه، پوشه جدیدی به همین نام ایجاد می شود. با استفاده از نسخه پولی، بازدید کنندگان شما با کمک مدیریت تغییر مسیر ابزار ها می توانند از خطا های صفحه 404 جلوگیری کنند. آیا از قفل بودن قالب ها ناراحت هستید و نمی توانید آن ها را سفارشی سازی کنید؟ همچنین تنظیمات سفارشی سازی زیادی رو در این قالب دریافت می کنید تا بتونید دقیقاً به خواسته خودتون برسید. بهترین قسمت این است که هیچ مهارت رمزگذاری لازم نیست و تیم افزونه HubSpot آموزش آنلاین رایگان را برای کمک به شما در بهبود ترافیک وب سایت ارائه می دهد. آنچه ما در مورد افزونه JetPack دوست داریم این است که ترافیک وب سایت شما را نشان می دهد، مکان هایی را که می توانید در آن پیشرفت کنید مشخص می کند و سپس ابزار هایی را برای تغییر و تنظیم سایت در اختیار شما قرار می دهد.

این افزونه می تواند بینشی را برای شما فراهم کند که داده های عددی به تنهایی قادر به انجام آن نیستند. اگر از ووکامرس استفاده میکنید حتما در جریان هستید که قالب فروشگاهی رایگان برای ووکامرس تنوع زیادی ندارد و معمولا قالبهای رایگان ووکامرس جذابیت خاصی برای بکارگیری ندارند اما قالب فروشگاهیای که امروز برای شما دوستان عزیز آماده نمودهایم در میان پوستههای رایگان ووکامرس، یک پوسته ایدهآل هست که طراحی بسیار زیبا و کاربرپسندی دارد. قالب boutique یکی قالبهای بسیار مدرنی است که همانطور که از نامش هم پیداست معمولا در صنایع مد و فشن استفاده میشود. معمولا به افزونههای پولی، افزونه وردپرس حرفهای نیز گفته میشود. قبل از این ایجاد سایت حرفهای برای شرکتهای کوچک و تازه تاسیس کار دشوار و پرهزینهای بود. برای مثال، شما زمانی که یک خودرو تهیه میکنید، فرمان و دنده و لاستیک، جزو الزامات اولیه خودرو هستند، اما شاید شما نیاز به یک سیستم صوتی حرفهای داشته باشید. پس یکی از فاکتور های مهم در انتخاب قالب سرعت آن است.حتما پیش از تهیه قالب وردپرس، سرعت آن را مورد بررسی قرار دهید.

این قالب چندین ویژگی فوق العاده دارد که باعث شده، برای نمایش تبلیغات طبقه بندی شده ی املاک و مستغلات، عالی باشد. امروز قصد داریم قالبی رو به شما معرفی کنیم که از آن می توان به قالب همه کاره وردپرس یاد کرد. توصیه میکنیم اگر قصد دارید صفحاتی با ظاهری متفاوت ایجاد کنید این افزونه را برای سایت خود نصب و فعال کنید. اگر قصد دارید نظرات اسپم را در سایت خود ریشه کن کنید بهتر است مقاله 11 ابزار و نکته برای مبارزه با نظرات اسپم در وردپرس را مطالعه کنید. کارشون نمایش شکلکها برای بخش نظرات و یا هنگام ارسال مطلب هست. فلت سام استدیو: دنیایی از دمو های آماده برای تمامی بخش های وبسایت شما که به راحتی و با یک کلیک میتوانید آن ها را روی سایت خود درون ریزی کنید. مثلا برای بحث افزایش سرعت، افزونههای بسیاری وجود دارد که ممکن است آن افزونهای که از باقی افزونهها محبوب تر است، روی سایت شما به خوبی جواب ندهد. چند افزونه وردپرس وجود دارد و میتوانیم نصب کنیم؟ در این زمان شما نیازمند یک افزونه وردپرس مرتبط با بهینه سازی تصاویر هستید که از بین ده ها افزونهای که در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرند، یکی را با توجه به نیاز های خود انتخاب کرده و روی سایتتان نصب و فعال میکنید و تنظیمات آن را انجام میدهید.

شما هر تعداد که بخواهید میتوانید افزونه روی سایتتان نصب و فعال کنید. شما در وردپرس هر تعداد که نیاز داشته باشید میتوانید افزونه نصب کنید. به ندرت می توان افزونه ای همه جانبه را یافت که از سرعت وب سایت شما نکاهد. این پوشه ای است که شما باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به صورت دستی در وبسایت خود بارگذاری کنید. این Muffinggroup’s Betheme که با ویژگی های موثر توسعه یافته است، ابزار مفیدی برای صاحبان فروشگاه ها برای ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد است. همه افزونه های موجود توسط سایت لرن دی ال به صورت اختصاصی تهیه و بومی سازی شده اند،که شما میتوانید با خیال راحت از این محصولات روی سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید.ما سعی کردیم در کنار بومی سازی خیلی از باگ های این افزونه ها برای استفاده روی وردپرس فارسی را هم برطرف کنیم. شما در فروشگاه قالب وردپرس شرکتی کیان تم میتوانید انواع قالب فارسی وردپرس و قالب شرکتی حرفه ای و قالب وردپرس تخصصی و پوسته ایرانی وردپرس و سایت وردپرس شرکتی و قالب حرفه ای وردپرس را از فروشگاه قالب وردپرس کیان تم تهیه کنید.

حفظ امنیت وب سایت شما کار سختی نیست و می تواند بدون هیچ هزینه ای انجام شود. است. در این مقاله ما درباره بهترین افزونه امنیتی وردپرس صحبت میکنیم و با استفاده از آنها می توانید اقدام به افزایش امنیت سایت وردپرس خود نمایید. به علاوه می توانید مجوز ها را بر اساس نقش های کاربر تنظیم کنید تا افرادی که گزارش های خاصی را درباره تیم شما می بینند، آن را کنترل کنند. در مقاله افزونه صفحه ساز Elementor می توانید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. در این افزونه گزارش های دقیقی از رفتار بازدید کنندگان از جمله انواع مرورگر ها و سیستم عامل هایی که برای بازدید از وب سایت شما استفاده می کنند، دریافت خواهید کرد. ممنون که با مطلب بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020 همراه ما بودید. این قالب از نظر سئو هم با WooCommerce همراه می شود و رابط کاربری خوبی را در دستگاه های تلفن ارائه می کند.

براحتی با نصب این ماژول رایگان می توانید فروشگاه در سایت خود ایجاد کنید. هر دو این افزونه ها به شما اجازه میدهند بدون نیاز به کدنویسی و صرفا با کشیدن و رها کردن (drag and drop) صفحات مورد نظر خودتان را ساخته و آنها را طراحی کنید. همچنین می توانید مناطقی از وب سایت خود را که به خوبی کار می کنند شناسایی کرده و از این روش ها برای صفحات دیگر استفاده کنید. که در این مقاله به آموزش گام به گام آن خواهیم پرداخت. 1. برای استفاده از این قالب­ها احتیاج به پرداخت هیچ­گونه هزینه­ای نیست. در ادامه به برخی از ویژگیهای این افزونه خواهیم پرداخت. آنها به شما امکان میدهند که برای مثال فرم تماس با ما، نمایش به صورت اسلاید، سبد خرید و موارد دیگر، که از ویژگیهای مازاد بر پیش فرض وردپرس است را به آن اضافه کنید. یک قابلیت اضافه که میتوانید با نصب یک افزونهای که مخصوص آن قابلیت است، به سایت خود اضافه کنید. خرید نسخه غیر رایگان این افزونه، صرفا با خرید کد آن از خود سایت sucuri امکان پذیر است.

توجه به جای xx ها باید کد کشور و کد استان را به ترتیب جایگذاری کنید. از آنجا که وردپرس در ابتدا برای وب سایت های وبلاگی بود، این پلاگین ها قابلیت های انعطاف پذیر زیادی را فراهم می کنند و به شما امکان می دهند هر نوع سایتی را ایجاد کنید که دارای امکانات بیشتر و یا موردنیاز افراد باشد. این تنظیمات برای هر پلاگین متفاوت خواهد بود، بنابراین ما در این پست به آن نمی پردازیم. Yoast SEO با پلاگین های دیگر کمی متفاوت است. این امر یافتن بهترین افزونه را برای ویژگی مورد نیاز افراد مبتدی کمی دشوار میکند. سپس “Disable Pingback Functionality From XMLRPC” را علامت بزنید، زیرا برخی از افزونهها به قابلیت XMLRPC نیاز دارند و توصیه نمیشود دسترسی به این مورد را به طور کامل مسدود کنید.

به دلیل اینکه در این مقاله نمیخواهیم به طور کامل در مورد نصب و مدیریت افزونهها در وردپرس صحبت کنیم، در حد چند جمله به شما میگوییم که برای مدیریت افزونههای نصب شده در سایتتان به چه مسیری بروید و چگونه افزونهها را مدیریت کنید. برای اکثر وبسایتهای تجاری، میبایست به دنبال قالبی باشید که خوب به نظر برسد، سفارشیسازی آن آسان باشد و به شما در رشد کسبوکارتان کمک کند. اکثر افزونههای ویرایش صفحه وردپرس باعث بالا رفتن حجم وبسایت میشود که این موضوع باعث کاهش سرعت لود صفحات میشود. در این صورت، همانطور که میدانید وردپرس به صورت پیشفرض این قابلیت را نمیتواند انجام دهد یا اگر هم با استفاده از دستوراتی این کار را انجام دهد، به اندازه قابل توجهی حجم تصاویر را کاهش نمیدهد. برای مثال، شما میخواهید هر زمان که تصویری را روی سایت خود بارگزاری کردید، به صورت خودکار آن تصویر بهینه سازی شده و حجم تصویر کاهش پیدا کند. هر افزونهای قابلیت مخصوص خود را دارد و از طرفی دارای بخش تنظیمات مختص به خود خواهد بود و در صورتی که میخواهید قابلیت خاصی را به سایت خود اضافه کنید، باید نحوه کار کردن یا تنظیم کردن آن افزونه را بدانید. همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از افزونه ها برای سایت شما لازم هستند و باید آنها را نصب کنید، اما باقی افزونه ها لزومی به نصبشان نیست، مگر آنکه سایت شما به آنها نیاز داشته باشد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در بخش مشخص شده، می توانید نام افزونه مورد نظر خود را وارد نمایید. این بخش تنها که به افزونههای رایگان، محدود میشود. فهرستها ازآنجهت اهمیت دارند که وبسایت را یکپارچه میکنند. ما در این مقاله به سه روش، نحوه نصب افزونه وردپرس را آموزش خواهیم داد. اکنون بیایید نگاهی به نحوه نصب یک افزونه وردپرس در وبسایت خود بیاندازیم. شما باید از طریق مدیر FTP به میزبان خود دسترسی پیدا کنید. چگونه می توان بهترین افزونه های وردپرس را برای نصب در وب سایت خود پیدا کرد؟ این افزونه در نسخه پولی ویژگی های ممتازی را ارائه می دهد. شما میتوانید در هر دسته بندیای که مد نظرتان است، بهترین قالبهای رایگان و پولی را مشاهده کنید و از طریق بخش پشتیبانی، بهترین قالبهای پیشنهاد شده توسط تیم متخصص را نیز خریداری کنید.

اولین کاری که باید بکنید این است که به بخش افزونه ها بروید و سپس بر روی گزینه افزودن افزونه کلیک کنید. اگر می خواهید مخاطب را جذب قالب فروشگاهی خود بکنید ، بدون شک این قالب سایت می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد . شما می توانید با مراجعه به مقاله محبوب ترین افزونه های وردپرس با این پلاگین ها آشنا شوید. یکی از ویژگی ها و مزیت های قالب فروشگاهی های مارکت همراه داشتن دو پلاگین فوق العاده و قدرتمند Visual Composer و Revolution Slider است. اگر به فکر استفاده از وردپرس و ووکامرس، برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی خود هستید و نیاز به راهنمایی در مورد خرید قالب فروشگاهی خود دارید ، تا انتهای این مقاله با میزبان ایکس همراه شوید. شما وقتی سایت خود را با وردپرس راه اندازی میکنید، سایت شما هیچ امکانات خاصی در اختیار شما قرار نمیدهد. Creativity نام بازی با the Image Gallery by Robo است و می بیند که چگونه انیمیشن ها و جلوه ها مانند چیزی که در سایر افزونه ها دیده ایم, نیستند. از سوی دیگر، سری عناصر V2، انتخاب های سفارشی سازی پیشرفته ای را که می خواهید برای شما به ارمغان می آورد.

سپس، پوشه ای را که از فایل zip استخراج کرده اید در پوشه / wp-content / plugins / در سرور وب خود بارگذاری کنید. افزونه ها دارای چندین نوع فایل میباشند از جمله تصاویر و فایلهای متنی که کد های اصلی قالب درونشان نوشته میشود. تمام این افزونهها توسط برنامه نویسان مختلف کد نویسی و منتشر شده که بعضی از آنها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. 1. بدون نیاز به داشتن دانش کد نویسی میتوانید صفحات سایت خود را با توجه به نیاز خود و بهدلخواه طراحی کنید. افزونه Redirection به شما کمک میکند تا به راحتی صفحات را به آدرس دلخواه ریدایرکت کنید و همچنین مدیریت روی صفحات انتقال داده شده خود داشته باشید.