برچسب: فروشگاه آنلاین

Seofy یکی از بهترین قالب های بازاریابی و سئو وردپرس است. از آنجا که قالب خوب، یکی از ممترین گامهای شما در راهاندازی سایت است، در این مقاله میخواهیم گزینههای اضافی روی میز را از مقابلتان برداریم و لیست بهترین قالب های وردپرس فارسی در دستهبندی قالبهای فروشگاهی، خبری، شرکتی، چند منظوره و حتی رایگان را در اختیارتان بگذاریم! در ویرایشگر کلاسیک وردپرس روی گزینهٔ Add Form کلیک کرده و فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این کار باید در منوی کشویی روی گزینه سفارشی سازی ویژگی های محصول کلیک کنید و دکمه افزودن را بزنید. قالب Launchkit دارای گزینه های سفارشی سازی نامحدود است. Optimize دارای لیستی از ویژگی مناسب برای کمک به شما در ایجاد یک وب سایت حرفه ای و موثر برای آژانس بازاریابی خودتان است. عناصر و ویجتهای حرفه ای برای ایجاد پاپ آپها و فرمهای تماس در دسترس هستند. این قالب با صفحه ساز Elementor Page Builder ساخته شده بنابراین می توانید تغییرات را اعمال کرده و در زمان واقعی آنها را مشاهده کنید. این قالب براساس افزونه صفحه ساز Elementor Page Builder و Revolution Slider طراحی شده است. ادغام این قالب محبوب با صفحه ساز Divi Builder به این معنی است که شما می توانید هر یک از الگوهای موجود را ویرایش کرده یا از ابتدا بسازید.

یعنی شما با نصب و راه اندازی قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس روی وب سایت وردپرسی خود، میتوانید آموزش آنلاین را به مخاطبان خود ارائه دهید. در صورتی که این افزونه از یک مرجع معتبر دانلود شده باشد مشکلی در نصب آن نخواهید داشت. چه چیزی بهتر از اینکه در نتایج جستوجو هم جایگاه خوبی داشته باشید؟ Rich Snippets، بهترین راه برای زیباسازی ظاهر صفحات یا پست های شما در صفحات نتایج موتور های جستجو است. خرید قالب وردپرس اولین قدم بعد از راه اندازی سایت میباشد اما به هر سایتی که مراجعه بکنید بیش از 100 قالب مختلف با امکانات مختلف برای شما نمایش داده میشود انتخاب قالب کاری دشوار میباشد! کاربران وودمارت می توانند فروشگاه خود را با افزونه ووکامرس راه اندازی نمایند.

برای بسیاری از مشاغل، صفحه اصلی SEO agency ممکن است بهترین گزینه باشد، برای انواع دیگر مشاغل، صفحه اصلی متمرکز بر آنالیتیکس می تواند پاسخگوی همه نیازها باشد. این قالب به لطف یک موتور جستجوگر SEO ، به هر ابزار و گزینه ای که برای بالا کشاندن کمپین های شما به صدر نتایج نیاز است، مجهز می باشد و به شما این امکان را می دهد که تنها روی محتوای خود تمرکز کنید، در حالی که TopSEO افراد زیادی را به وب سایت شما می آورد. این قالب حاوی اطلاعات گسترده ای درباره نحوه نصب و استفاده از آن است. بسته به ماهیت هر افزونه میتوانید به منویی که پس از نصب افزونه در وردپرس به پیشخوان اضافه میشود مراجعه کرده و به تنظیمات و امکاناتی که هر افزونه دارد دسترسی داشته باشید. میتوانید با استفاده از امکاناتی که از ووکامرس در این قالب قرار گرفته است، محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنید. با فعال کردن افزونه JETPACK امکاناتی نظیر آمار ، خبرنامه ، تنظیمات شبکه های اجتماعی و … این قالب که به صورت پولی در وب سایت های مختلف قرار گرفته است، به خوبی با ووکامرس سازگار بوده و یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر را برایتان می سازد.

لایوت ها و استایل های نوشته های شما را مدیریت کرده و یک احساس و نگاه یکتا ایجاد می کند. Optimize از بهترین قالب های شرکتی و صفحات فروش وردپرس است که مخصوصاً برای بازاریابی دیجیتال، سئو و آژانس های بازاریابی شبکه های اجتماعی و فریلنسرها ایجاد شده است. برای اهداف طراحی و ایجادگالری ها و پست های جذاب چندرسانه ای با Slider Revolution و iLightBox ادغام شده است. قالب Reuss چهار نسخه نمایشی مجزا و منحصر به فرد برای شروع ساخت وب سایت و مجموعه ای از صفحات داخلی پیش ساخته را ارائه می دهد. برای کمک به شما در یافتن ظاهر مناسب برای وب سایت بازاریابی خود، Optimize شامل 12 طرح صفحه اصلی مجزا است. Porto یکی از قالبهای بهینه شده برای استفاده در انواع سایتهای مختلف است. در این بخش می توانید ترافیک ارگانیک را با ترافیک کسب شده با گوگل ادز مقایسه کنید. Seocify بسیار قابل انعطاف است و ویژگی های قدرتمندی مانند بخش تصویر، بخش ویدئو، بخش رنگ و فونت نامحدود گوگل دارد. Seocify با تمام صفحه نمایش ها و رزولوشن ها مانند صفحه نمایش دسکتاپ، تبلت، آی فون، آی پد و صفحات کوچک موبایل کاملاً منطبق است. علاوه بر تمام ویژگیهای طراحی جذاب این قالب مثل سفارشی سازی بسیار گسترده، این قالب اصطلاحاً سئو فرندلی و ریسپانسیو هم هست و از افزونههای سئو نیز پشتیبانی میکند.

از دیگر خدمات این قالب می توان به پشتیبانی کامل، عدم نیاز به هیچ نوع اطلاعات کدنویسی، دموهای مجزا اشاره سایت abtintheme کرد. TopSEO بدون نیاز به هیچ نوع مهارت کدنویسی، یک محیط گرافیکی با کیفیت و حرفه ای را برای مخاطبان شما ایجاد می کند تا بتوانند محتوای شما را در آن پیدا کنند. در این قالب می توانید چندین قالب صفحه، ابزارک های سفارشی، چندین گزینه سایدبار و نویگیشن منو پیدا کنید. اگر می خواهید خدمات بازاریابی دیجیتال خود را به صورت آنلاین ارتقا دهید ، قطعاً قالب Seosight یک گزینه مناسب است. این قالب به طور منحصر به فرد به منظور ساخت وب سایت های فرود یک صفحه ای، وب سایت های ایستا برای فرود و انواع صفحات فرود برای اپلیکیشن ها، پیشنهادات، لیست اشتراک ها، صفحات نرخ کلیک، کسب و کارها، وب سایت های خلاق ، استارتاپ ها و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر طراحی شده است. این قالب برای ووکامرس آماده است بنابراین می توانید یک فروشگاه آنلاین به سایت خود اضافه کنید. Highend یک قالب پرمیوم چندمنظوره و از بهترین قالب های بازاریابی و صفحات فروش در وردپرس است.

پس از انتخاب یک قالب مناسب، یکی از بهترین راه ها برای افزایش مخاطب هدفمند و تبدیل بازدیدکنندگان عبوری سایت به مشترکان و مشتریان واقعی، ایجاد لیست ایمیل در وردپرس است. به علاوه این قالب بهترین راه برای ارائه و ارتقا فعالیت تازه تأسیس یا تقویت وب سایت فعلی شماست. این قالب از نظر سئو بهینه است و با افزونه های صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر کاملا هماهنگ است و کاملا واکنشگرا و رسپانسیو است. Jevelin یکی از قالبهای فروشگاهی وردپرس کاملا هماهنگ با ووکامرس و بسیار محبوب است که ساخت فروشگاههای آنلاین را آسانتر از همیشه میکند. Hestia Pro تلاش خود را به جهت ساده کردن ساخت یک وبسایت انجام می دهد و دارای چندین نمونه از پیش ساخته شده ایده آل برای فروشگاه های تجارت الکترونیک و سایر مشاغل است. بنابراین اگر می خواهید برای خدمات خود مبلغی دریافت کنید یا هرگونه معامله مالی دیگری انجام دهید، این قالب و افزونه WooCommerce همراه با افزودنی های ووکامرس می توانند این امکان را ایجاد کنند.

این یعنی مخاطبان شما اگر از نمایشگر رتینا استفاده کنند تصویر بسیار باکیفیتی از فروشگاه شما دریافت خواهند کرد. همچنین میتوانید از بخش قالب فروشگاهی وردپرس ما قالبهای فارسی را دانلود کنید و یا قالبهای فوق حرفهای وردپرس را از بخش قالب حرفهای وردپرس در میهن وردپرس دریافت کنید. این قالب برای کسانی که می خواهند هزینه قالب خود را پایین نگه دارند و امکانات لازم را دریافت کنند مناسب است. هر وب سایتی به یک فرم تماس نیاز دارد زیرا فرم ها تماس با بازدیدکنندگان شما را آسان می کنند. Gravity Forms در وردپرس امکان ایجاد فرم های دشوار و پیچیده را فراهم کرده است و به کمک آن میتوانید فرم تماس یا هر فرمی که مدنظر دارید را بدون دانش کدنویسی ایجاد کنید. Urip یک قالب صفحه فرود حرفه ای، پاسخگو، خوب طراحی شده و بسیار قابل تنظیم، روان، مدرن و با کاربرد آسان است. سرعت بالا نیز یکی از معیارهای یک قالب خوب است.

طرح بندی های این قالب شامل عکس ها و تصاویر منطبق با سبک یک وب سایت بازاریابی دیجیتال است. اگر این قالب را انتخاب کنید، به کتابخانه بزرگی از طرح بندی های از پیش ساخته صفحات دسترسی پیدا می کنید که به شما امکان می دهد تنها با چند کلیک انواع صفحات شامل صفحات ضروری هر وب سایت مانند صفحه درباره ما، صفحه تماس با ما و بسیاری دیگر و همچنین انواع صفحات متمرکز بر بازاریابی مانند صفحات فرود، صفحات فروش و مجموعه ای از طرح های صفحه اصلی با بازده بالا را در سایت خود بسازید. 3. هنگام نصب افزونه ویرایش صفحه وردپرس، افزونههای دیگری نیز همراه با این افزونه نصب میشود که در اکثر موارد این افزونههای جانبی با دیگر افزونههای وبسایت تداخل پیدا خواهد کرد و باعث ایجاد مشکل برای دیگر بخشهای وبسایت میشود. اگر هاست با کیفیتی انتخاب کرده اید و تصمیم به نصب Digitax دارید، نگران انتخاب قالب برای کاهش سرعت وب سایت خود نباشید. Traders یکی از بهترین قالب های بازاریابی و صفحات فروش وردپرس است که هر آنچه که از یک قالب بازاریابی انتظار دارید را دارا می باشد.

Saxon یک قالب تمیز، ظریف و واکنش گرا است و یکی از بهترین قالب های بازاریابی وردپرس است. تمام ویژگیهای واکنش گرا بودن و تکنولوژیهای تصویری به کار رفته در Marketing Pro از فریمورک Bootstrap گرفته شده است. با استفاده از صفحه ساز WPBakery می توانید تمام الگوها را ویرایش کرده و همچنین از سفارشی ساز وردپرس برای ایجاد تغییرات کلی در طراحی و سبک کلی وب سایت خود استفاده کنید. وب سایتهای سریعتر در گوگل رتبه بندی بالاتری دارند و این به معنای بازدیدکنندگان بیشتر برای وب سایت کسب و کار شما است. بلکه ژاکت امکانات فوق العادهای را برای مخاطبان فراهم کرده است. به همین دلیل، نه تنها سایت شما توسط مخاطبان هدف به راحتی پیدا می شود، بلکه نمایانگر توانایی های SEO شما خواهد بود. با استفاده از SEO WP می توانید به طیف گسترده ای از استایل های هدر و طرح بندی مختلف برای وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید کار خود را با ایمپورت کردن نسخه ی دمو از طریق ایمپورتر یک کلیکه شروع کنید و آن را به گونه ای شخصی سازی کنید که خدمات شما را به اوج جدیدی برساند. با استفاده از این ابزار محبوب و قدرتمند تقریباً می توانید هر جنبه از وب سایت وردپرس خود را شخصی سازی کنید.

ابزارهای طراحی ووکامرس را در اختیار دارد. WooCommerce تمام ویژگیهایی که برای ایجاد یک فروشگاه قدرتمند نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد. Seosight برای صفحه اصلی وب سایت شما و همچنین برای تمام صفحات دیگری که وب سایت آژانس بازاریابی دیجیتال شما نیاز دارد، الگوهای از پیش ساخته ای ارائه کرده است که شامل طرح بندی های مختلف برای توصیف خدماتی است که شما ارائه می دهید. یکی دیگر از قالبهای فروشگاهی وردپرس که با سایتهای فارسیزبان سازگاری دارد، زلا است. افزونههای پنل کاربری رایگان بسیاری وجود دارد، اماازآنجا که هیچ گرانی بیحکمت نیست، افزونههای رایگان ممکن است مطابقتی با معیارهاو نیازهای شما نداشته باشد، بنابراین بهتر است کمی هزینه کنید تا افزونهای مطابق با نیازهای سایت خود داشته باشید. این قالب شما را قادر می سازد که هر وب سایت محتوا محوری از ساده تا پیشرفته شامل وبلاگ شخصی، مجله، کاتالوگ فایل، کاتالوگ رسانه، وب سایت خبری و هر سایت دیگری را تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به هیچ کدنویسی بسازید. برای دریافت این پشتیبانی میتوانید به صفحه افزونه مدنظر بروید و در پایین صفحه با کلیک روی Support درخواستتان را ثبت کنید. از دیگر امکانات این قالب ایجاد و مدیریت فروشگاه، فروش محصولات و دریافت پول است.

Searmek قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی دارد که به شما کمک می کند ظاهر پیش فرض را دقیقاً همانطور که می خواهید، تنظیم کنید. SEO Crawler دارای یک پنل مدیریت قدرتمند و تعداد زیادی سفارشی سازی طراحی است. SEO Crawler یکی از بهترین قالب های بازاریابی وردپرس است که در ارائه خدمات حرفه ای تخصص دارد. طراحی یک قالب وردپرس حرفه ای با حجم کم و سرعت بالا و امکانات بسیار زیاد، هدف کیان تم بوده است. Seosight یک قالب وردپرس است که برای ایجاد وب سایت برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ساخته شده است. Seoes یک قالب سئو و بازاریابی وردپرس است که با استفاده از آن به سرعت و سادگی می توانید یک وب سایت برای آژانس بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ خود بسازید. قالب Seofy شامل انیمیشن ردیفی پیشرفته است که شامل انطباق تصویر لایه ای، انیمیشن ذرات شش ضلعی و جزئیات استاندارد با گزینه های فراوان است. از دیگر ویژگی های Seoes می توان به وارد کردن نسخه ی نمایشی با یک کلیک، سازگاری با WooCommerce ، گزینه های تم قدرتمند، ابزارک های سفارشی و تولید کننده نوار کناری عالی اشاره کرد. از افزونه های اخبار وردپرس می توان جهت راه اندازی و توسعه وب سایت خبرگزاری ها استفاده کرد و یک سایت را با هزینه بسیار کم ، به بیشترین قابلیت ها مجهز نمود.

افزونههای وردپرس، کد هایی هستند که قابلیت های وردپرس رو گسترش میدن! این افزونه برای سخت شدن وردپرس، شامل حفاظت از ورود، خروج بیدرنگ جلسه، لاگ های مربوط به امنیت، و ابزار پشتیبان پایگاه داده است. مثلا قالب زیر برای فروش نشریات و کتاب ارائه شده است. این قالب 5 لایوت صفحه اصلی، 4 استایل هدر خلاقانه، چندین لایوت پورتفولیو و پشتیبانی ووکامرس دارد. این قالب چندین نمونه خانه و سایر صفحات و المان های دموی داخلی دارد که می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید. Poseidon یک پوسته ی رایگان چند منظورست که دارای یک طرح بزرگ، یک نوار لغزنده با عرض کامل، طرح صفحه اصلی و چندین صفحه می باشد. در ادامه برای هر دسته بندی یک یا چند نمونه افزونه بسیار محبوب و با عملکرد فوق العاده رضایت بخش در بین کاربران را برای سال ۲۰۲۱ معرفی خواهیم کرد. در سال 2003، وردپرس کار خود را به عنوان ابزاری ساده جهت کمک به امر وبلاگ نویسی آغاز کرد. به همین دلایل ، کاملاً واضح است که Urip ابزاری بسیار ارزشمند برای طراحی و ساخت وب سایت های بازاریابی آنلاین است. Divi ابزاری است که می تواند برای ساختن هر نوع وب سایتی مورد استفاده قرار گیرد.