افزایش امنیت سایت وردپرسی با 10 نکته خیلی مهم! به همراه فیلم آموزشی

وودمارت پلاس یک قالب فروشگاهی بسیار موفق است که به راحتی برروی وردپرس نصب میگردد. چراکه اغلب این قالبها حاوی کدهای آلوده و خطرناک هستند که بعد از مدتی، به راحتی افسار وب سایت شما را دست یک هکر قرار میدهند. حال اگر میخواهید چند قدم از دیگر جلو تر باشید و امنیت وبسایت خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید، بهتر است از نسخه ی حرفه ای این افزونه یعنی iThemes Security Pro استفاده کنید. برای اینکه بتوانید نهایت استفاده را از گوگل آنالیتیکس ببرید، باید قابلیتهای آن را با وردپرس ادغام کنید. تعدادی قالب وبلاگ وردپرس در این صفحه قرار داده شده است که مطابق با نیازهای شما طراحی شدهاند. افزونههای باکیفیت طوری طراحی شدهاند که فقط به اندازه نیازشان از منابع استفاده کنند، اما آنهایی که کیفیت بالایی ندارند، بیش از حد لازم منابع را درگیر میکنند و همین موضوع منجر به کاهش سرعت سایت میشود. اگر بازدیدکنندگان سایتتان بتوانند بهراحتی با شما ارتباط برقرار کنند، در خلق یک تجربه کاربری عالی تا حد زیادی موفق عمل کردهاید! اگر از حساب کاربری وردپرسی با نام کاربری و نام نمایشی یکسان استفاده میکنید، خبر بدی برای شما دارم! افزونه ورود و ثبت نام وردپرس بهتره بگیم از مهم ترین های بخش عضویت و ثبت نام هستش امروزه انتخاب یک افزونه ورود و ثبت نام وردپرس مناسب سخت است با تمام امکانات .

ممکن است افزونهای کاملاً خلاف انتظار شما عمل کند؛ یعنی نه تنها نیازی را برطرف نکند، بلکه مشکلی بر مشکلات قبلی بیفزاید. این قالب با تیم پشتیبانی حرفهای، قابلیت بهروزرسانی خودکار را هم دارد؛ یعنی نیازی نیست نگران برطرف کردن مشکلات احتمالی باشید، این کار توسط تیم ارائهدهنده و بهصورت خودکار انجام خواهد شد. ما اکیداً توصیه می کنیم این کار توسط توسعه دهندگان مجرب اجرا شود، زیرا لازم است ابتدا از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و سپس با احتیاط ادامه دهید. در ادامه چند مورد از ویژگی های قالب وردپرس فروشگاهی استاندارد را برای شما ارائه کرده ایم. بسیاری از قالبها بهصورت پیشفرض چنین قابلیتی را ارائه میکنند، اما اگر قالب سایت شما اینچنین نبود، جای نگرانی نیست. هم چنین در هومپیج میتوانید مطالبی را که اخیرا در وبلاگتان نوشتهاید نمایش بدهید. این قالب دارای یک هوم پیج فروشگاهی زیباست که همراه با نمایش محصولات، امتیاز آنها را هم نمایش میدهد. این تعرفه ها بسیار به صرفه بوده و با توجه به کیفیت بالای پیاده سازی و رعایت استانداردهای لازم، می تواند شما را در توسعه وبسایت وردپرسی تان کمک فراوانی نماید. زنبیل یک قالب فروشگاهی وردپرس است که دارای امکانات فراوانی است.

Opstore با المنتور سازگار است ، بنابراین می توانید تمام ویژگی های که در طراحی سایت متناسب با نیاز فروشگاه شما است فقط با کشیدن و رها کردن در طرح خود قرار بدهید شامل گزینه های هدر ، گزینه های ساید بار ، رنگ ها ، فونت ها و ابزارک های سفارشی است همچنین می توانید برای ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان و چشم اندازهای خود ، یک وبلاگ و صفحه تماس راه اندازی کنید. این افزونه هم دقیقاً مشابه المنتور است؛ یعنی کاربرد آن در ساخت و طراحی صفحات وبسایت است. هر نوع طراحی با این قالب انجام دهید واکنشگرا خواهد بود و شما در این راستا مشکلی با قالب Hi market نخواهید داشت. کمپ طراحی ساده و در عین حال ظریفی دارد. در دنیای وردپرس 2 افزونه وجود دارد که جزء بهترینها هستند این دو افزونه پر استفاده افزونه iTheme Security و Wordfence است. البته این کمکها بی پاداش نیز نمیماند و بسیاری از صاحبان افزونهها به ازای ترجمه افزایش آن به زبانهای دیگر برخی امکانات خاص مانند امکان استفاده از نسخه پیشرفته افزونه را به مترجمان میدهند. توصیه میشود بعد از اضافه کردن هر افزونه جدید، سرعت سایتتان را زیر تست ببرید تا خیالتان راحت شود.

یکی از کارهای افزونههای این دستهبندی، مرتب کردن کدهای سایت است که کمک زیادی به بهبود عملکرد سایت میکند. این افزونه رایگان، قابلیتهای زیادی دارد که برای سئو کردن سایت بسیار کاربردی هستند. مرحله آخر از چک لیست شناسایی و انتخاب افزونه، به بررسی نظرات دیگران و امتیاز هر افزونه (در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم) اختصاص دارد. بخش پوستهها دارای زیر عنوانهای بسیار متعددی است؛ که هریک از آنها امکانات و قابلیتهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهد. برای این کار به تب استایل هدر رفته و مقدار پس زمینه را روی rgba(255,255,255,0) قرار دهید. در واقع اگر افزونهای در کار نبود، وردپرس هم محدود به وبلاگنویسی باقی میماند و هیچگاه عظمت حالا را پیدا نمیکرد.

هرگونه پنجرهای که روی صفحه سایت برای بازدیدکننده ظاهر شود، پاپ آپ سایت abtintheme نام دارد. در ضمن مقالهای با همین عنوان ووکامرس چیست در وبلاگمان وجود دارد. با شیوههای پرداخت ووکامرس به راحتی پرداختها را در فروشگاه خود مدیریت کنید. اگر شما یک ” قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان ” می خواهید که راحت سفارشی سازی کنید و سرعت بالایی داشته باشد قالب Neve یک انتخاب کامل است سرعت تأثیر مهمی در نرخ تبدیل شما دارد این قالب با فناوری AMP نیز سازگار است ، به این معنی که پست های وبلاگ شما در دستگاه های تلفن همراه زیبا به نظر می رسد یک صفحه اصلی منظم ارائه می دهد که نمایش محصولات برجسته و محبوب شما را آسان می کند و همچنین می توانید با استفاده از کادرهای ویژگی صفحه اصلی را مطابق سلیقه خود به نمایش بگذارید. 2) آیا افزونه با آخرین نسخه وردپرس سازگاری دارد؟ با اینکه کار با این پلاگین نیز به دانش فنی بیشتری نیازمند است، امکاناتش ارزش کار با آن را دارد. 4) افزونه چه امتیازی دارد؟

دارای صفحهساز بسیار جالب برای طراحی صفحهی اصلی یا سایر صفحات سایت. افزونه پولی یا رایگان؟ این افزونه یکی از جامع ترین و کاربردی ترین افزونه های وردپرس است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از اینکه همکار وردپرس را حمایت میکنید سپاسگذاریم. نکته طلایی: معمولاً افزونههایی که توسط توسعهدهندگان رسمی ارائه میشوند، استانداردها را هم رعایت میکنند و میتوانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید؛ اما اگر قرار است از افزونه یک دولوپر مستقل استفاده کنید، بهتر است که حساسیت بیشتری به خرج دهید. اونها از تکنیک ترساندن، با کلیدواژه مهم و حساس امنیت، برای بازاریابی محصولات و خدمات خودشون استفاده میکنن. این افزونه پیشتر با نام توسعه دهنده simplywordpress توسعه یافته بود. خروجی این فرایند، افزونهای است که به بهترین شکل نیازتان را برطرف خواهد کرد. در ادامه به معرفی بهترین و مطمئنترین افزونهها در وردپرس میپردازیم. در ادامه از شما خواسته میشود که زبان خود را انتخاب کنید و سپس شروع به ترجمه کنید. فرقی ندارد هک شده باشید یا با خطاهای مختلف روبرو شده باشید، به راحتی نسخه قبلی وب سایت خود را بارگذاری میکنید و از شر تمام این مشکلات راحت میشوید.

از چه تعداد افزونه میتوان استفاده کرد؟ دراین مقاله قصد داریم 3 تا از بهترین قالب های شرکتی وردپرس رو بهتون معرفی کنیم که چه ویژگی هایی دارن و برای چه کار و خدماتی استفاده میشنبرای اطلاعات بیشتر در مورد وردپرس هم بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله وردپرس چیست رو بخونین تا دید باز تری نسبت بهش پیدا کنین که چقدر خفن و عالیه. بدون شک Astra بهترین قالب وردپرس در همه حوزههای میباشد. برای اینکه سایتتان دچار مشکل نشود، اول از همه باید توصیههایی که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم را در نظر بگیرید. در ضمن از آنجایی که وردپرس ماهیت متنباز دارد، هر توسعهدهنده مستقلی که دانش کافی و لازم را داشته باشد، میتواند افزونهای طراحی کند و آن را بهصورت پولی یا رایگان در اختیار دیگران قرار دهد.

با تمام این تفاسیر، انتخاب افزونه کارآمد و مناسب نباید کار خیلی سختی باشد. برخی افزونهها با خودکارسازی بسیاری از فرایندها، به صاحب سایت در مدیریت کمک میکنند. این قالب توسط کمپانی AccessPress توسعه داده شده، شرکتی که بیش از ۱۰۰ افزونه و ۶۰ قالب عالی ارائه میکند. بپرسید که چطور به مشکلات و پرسشهایشان پاسخ داده میشود. اگر منصفانه به موضوع نگاه کنیم، نباید انتظاری هم از توسعهدهندگان این افزونهها داشت؛ چراکه منفعت مالیای در کار نیست و شاید صرف وقت و هزینه برای پاسخگویی به مشکلات کاربران معقول نباشد. استفاده از افزونههای امنیتی به اینمعنی نیست که شما یک گارد محافظ ویژه و کاملا حرفهای استخدام کردهاید و میتوانید با خیال راحت روی مبل لم دهید و از احساس امنیت لذت ببرید! با تهیه این نسخه به مدت یک سال پشتیبانی و آپدیت رایگان دریافت میکنید. قطعاتی از کتاب، توصیفات خوانندگان را به اشتراک بگذارید و از بازدیدکنندگان دعوت کنید کتاب را بخرند یا برای دریافت آن ثبت نام کنند.

همه افزونهها در تمام منابع دارای امتیاز هستند! قدرتی برای تغییر همه بخشهای سایت شما. افزونههای این دسته، حجم تصاویر را بدون تغییر کیفیت کاهش میدهند. این افزونه کاربردی وردپرس با داشتن قابلیت کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می دهد تا فقط با چند کلیک به راحتی فرم های تماس، فرم اشتراک ایمیل، فرم سفارش آنلاین، فرم پرداخت، نظرسنجی و اساساً انواع دیگر فرم های آنلاین را ایجاد کنید. مسلماً هرچقدر امتیاز بیشتر باشد، یعنی با آسودگی خاطر بیشتری میتوانید از آن استفاده کنید. از طرفی اگر به صورت دستی این کدها را در هدر و فوتر قرار دهید امکان اینکه با بروزرسانی این کدها از بین برود زیاد است. در ضمن کار کردن با ویژوال کامپوزر هم درست مانند المنتور با کشیدن و رها کردن انجام میشود.

قالب فروشگاهی کرومیوم در سایت تم فارست بیش از 4000 نسخه فروش موفق داشته است. این 9 دستهبندی، فقط بخشی از اقیانوس افزونههای وردپرس بودند و دستهبندیهای بسیاری در این رابطه وجود دارند. افزونههای زیادی وجود دارند که به این منظور طراحی شدهاند. این قالب فروشگاهی رایگان دارای طراحی واکنش گرا می باشد ، یعنی این قالب رایگان در مواجه با هر دستگاه و در هر اندازه صفحه نمایش کاملا به نمایش در می آید ! ناگفته نماند که برخی از افزونهها هم بهصورت رایگان و هم بهصورت پولی عرضه میشوند. جهت دانلود این قالب میتوانید از مخزن وردپرس اقدام کنید. افزونهها را از کجا دانلود کنیم؟ از دیگر ویژگیهای آن می توان به پشتیبانی سریع و به روزرسانی های مداوم آن و همچنین کارایی و عملکرد آن حتی بر سرورهای ضعیف . اخیرا سایت های موزیک و سایت های دانلود آهنگ رشد زیادی کرده اند. نکته: برخی از افزونههای رایگان که شهرت زیادی دارند، پشتیبانی نصفهونیمهای به کاربرانشان ارائه میکنند که خب بهتر از هیچی است.

آیا بهتر نیست از یک افزونه رایگان استفاده کنید که اتفاقاً قابلیتهای زیادی هم دارد؟ این قالب موجود عملکرد حرفه ای دارد و قطعا با اولین بار استفاده، جذب این قالب می شوید. شاید شما هم آشنایی با وردپرس نداشته باشید باید بگوییم وردپرس در ابتدا یک سیستم وبلاگی بود بسیاری از سایت ها برای راه اندازی بخش وبلاگی خود از آن استفاده می کردند اما با گذشت زمان و افزونه ها و قالب های وردپرسی زیادی طراحی شدند و وردپرس را به سمت محبوبیت و پیشرفت روز افزون سوق دادند و همکنون وردپرس تبدیل به یک پلتفرم بسیار محبوب و قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای شده است و اکنون ما اقدام به توسعه و طراحی پوسته های حرفه ای آن کرد و توانسته این نکاتی را در طراحی قالب وردپرس رعایت کنیم که باعث محبوبیت پوسته های طراحی شده توسط تیم کیان تم شده است و شرکت ها و کسب و کار های مختلف استقبال بسیار خوبی از فروشگاه قالب وردپرس شرکتی کیان تم نموده اند. قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ وردپرس محبوب ترین سایت ساز در جهان برای راه اندازی انواع سایت های مختلف اعم از فروشگاهی ، تجاری ، مجله ای ، خبری ، شرکتی ، شخصی و …

کار با این افزونه بسیار راحت است. پاسخ این سوال میتواند تا حدی بین سایت ها مشترک باشد، در ادامه آن بخشی که میتواند بین تمامی سایت ها مشترک باشد را خدمت شما عرض میکنیم تا با آنها آشنا شوید و امکانات حرفه ای و ضروری وب سایت خود را خیلی سریع اضافه کنید… در ادامه توجه شما را به نتیجه این تحقیق ارزشمند جلب می کنیم. در ادامه راجع به پرسشهایی صحبت خواهیم کرد که باید قبل از نصب یک افزونه، پاسخ آنها را پیدا کنید. همانطور که گفتیم، نباید از افزونههای رایگان توقع پشتیبانی تماموکمال داشت؛ اما اگر خاطرتان باشد، به این نکته هم اشاره کردیم که افزونههای معتبر، حتی اگر رایگان هم باشند، حداقل خدمات پشتیبانی را به کاربرانشان ارائه میکنند. ووکامرس کاملاً رایگان است! اگر میخواهید سایت وردپرسیتان را به یک فروشگاه تبدیل کنید، افزونه ووکامرس این کار را برایتان انجام میدهد. در این بخش اگر چک باکس “فعال کردن مدیریت موجودی انبار در سطح محصول” را فعال کنید، گزینه های دیگر برایتان نمایش داده می شود؛ اما، اگر فعال نکنید فقط می تواند وضعیت موجودی انبار را ملاحظه کنید و باید این وضعیت را بروزرسانی کنید.