بهترین افزونه های وردپرس: 10 افزونه ضروری

قالبهایی که در وردپرس و سایتهای خارجی هستند به صورت چپ چین ارائه سایت abtintheme میشوند. در واقع یک الزامه که هر شخصی که وردپرس نصب میکنه این افزونه هم باید کنارش فعال باشه. قالب پوکا یک قالب فروشگاهی و چندمنظوره است و امکاناتی که در آن تعبیه شده است طراحی انواع سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، تجاری ، شخصی ، نمایش نمونه کار ، وبلاگ و خبری و … وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که به سادگی و البته با کمی دانش فنی میتوانید یک سایت شرکتی، شخصی یا فروشگاهی را با آن راهاندازی کنید. همینطور در صورتی که افزونه خود را از آریا وردپرس خرید کرده باشین کارشناسان مجرب آریا وردپرس آماده پاسخگویی و رفع مشکلات و البته پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند. در این صورت موضوع سایت شما خیلی بهتر به کاربر معرفی خواهد شد. ملودیکا یک قالب کاملا ایرانی است که با پنل قدرمند وردپرس طراحی و برنامه نویسی شده است و قابل استفاده برای انواع سایت های موزیک، رسانه های موسیقی، هنرمندان موسیقی و تمامی صنف هایی که با این موضوع رابطه دارند طراحی و اجرا شده است. که این موضوع میتواند برای شما یک فرصت عالی محسوب شود. در این صورت زمانی که میان قالبهای رایگان موجود جستجو میکنید، خیلی راحتتر قالب متناسب با سایت خود را پیدا میکنید.

پوسته وردپرس OceanWP یک قالب تجاری وردپرس و رایگان است که برای ساختن هر نوع وب سایتی طراحی شده است. با استفاده از افزونه Better Search Replace میتوانید دیتابیس خود را انتقال دهید، لینکها را جایگزین کنید یا اینکه کلمات و جملاتی را که در پایگاه داده نیاز به تغییر دارند، با کلمات جدید جایگزین کنید. تیم 9 نفره Kriesi از اتریش قبلاً تمهای زیادی را توسعه داده است، اما Enfold بهترین پروژه آنها است. Hestia Pro با طراحی مدرن و شیک خود دارای سازگاری با صفحه ساز، بهینه سازی سرعت و WooCommerce است، به این معنی که میتوانید بلافاصله فروش آنلاین محصولات خود را شروع کنید. اینها ویژگی هایی هستند که هر قالب وردپرس مناسبی ارائه می دهد. آنها راههای مختلفی برای قرار دادن بدافزار در هر نقطهای از وبسایت شما پیدا میکنند. برای کاربران جدید وردپرس یا کسانی که دنبال راحتی بیشتر هستند، ویژگی های کشیدن و رها کردن سازنده Divi، جابجایی عناصر در طراحی وبسایت شما را آسان میکند. که به طور قطع افزونه آن برای وردپرس در دسترس است. یک قالب با کمترین حجم و بیشترین کاربرد، قالب مناسب است. همچنین از نظر سئو، ویژگی هایی را ارائه می دهد که به جذب ترافیک به وبسایت شما در کمترین زمان کمک می کند.

Mist یک قالب وردپرس چند منظوره است که توسط Zozothemes با بیش از 500 دمو و بیش از 50 نسخه از پیش تعریف شده ایجاد شده است. چه در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین باشید، چه نمونه کارها را برای وبلاگ خود مرور کنید، این تم ها برای شما مفید خواهند بود. اکنون وردپرس، افزونه را برای شما بارگیری و نصب خواهد کرد. را برای شما فراهم میکند تا خریداران بتوانند از فروشگاه شما بازدید و خرید کنند. شما میتوانید به صورت رایگان آنها را دریافت کنید. همانطور که گفته شد این قالبها را بدون پرداخت هیچ هزینهای میتوان دریافت کرد. Themify Ultra یک تم چند منظوره است که تعداد زیادی قالب وبسایت آماده برای عکاسی، مد، نمونه کارها و موارد دیگر را ارائه می دهد. ویژگی های زیادی از جمله ویجت های سفارشی، طرحبندی ها، سربرگ ها، فونت های گوگل و موارد دیگر نیز ارائه میشوند. افزونه ها و ویژگی های زیادی را برای اضافه کردن به وبسایت خود خواهید یافت، مانند فیدهای اینستاگرام، پست های ویژه، اسلایدرها و موارد دیگر. قالب BonPress از صدا و ویدئو در پست ها پشتیبانی می کنه .

در این پست چند راه موجود را با شما در میان خواهیم گذاشت. امنیت ضعیف بر روی فقط یک حساب کاربری وردپرس می تواند کل ساختمان یا سایت شما را به اسیب پذیری هایی که منجر به هک شود باز کند. کدهای کپچا در جاهایی که نیاز به ورود اطلاعات یا لاگین کاربر هست قرار میگیرن و سیستم از شما میخواد تشخیص بدید داخل کادر چی نوشته شده . از جمله ویژگیهای این افزونه وردپرسی میتوان به مواردی از قبیل بالا بردن امنیت حساب کاربری شما در وردپرس، مجبور کردن شما به رعایت نکات ایمنی، مجهز بودن به فایروالهای بسیار پیشرفته و به روز، قابلیت افزودن کد کپچا به صفحه لاگین شما و بسیاری از ویژگیهای کارآمد دیگر. دارید و اینکه قسمتهای مختلف سایت شما باید کجا قرار بگیرند.

برای هر کاری که فکرش را بکنید، افزونهای وجود دارد که فقط کافی است با چند کلیک ساده آن را روی تارنمای خود نصب کنید. از آنجا که در جستجوی ما ، به دنبال WPForms بودیم که بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس است ، بر روی دکمه “اکنون نصب شود”(Install Now) کلیک کنید. یکی از ویژگی­های مهم افزونه ithemes security این است که هم کاربر مبتدی و هم باتجربه میتوانند از این افزونه امنیتی استفاده کنند. پلاگین روولوشن اسلایدر یکی از بینظیرترین و کاربردیترین افزونههایی است که شما میتوانید در وردپرس از آن استفاده کنید. در مقایسه با سایر تستهای دیگری که برای این مقاله انجام داده ام ، Meow Gallery مدت زمان بارگذاری و قرار دادن در یک پست را کمی کاهش می دهد. به همین دلیل زمان خرید افزونه به پشتیبانی آن دقت کنید و سعی کنید از فروشگاه هایی خرید کنید که حداقل چند ماه پیشتیبانی دارند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره ممکن را از افزونه دلخواه خود ببرید. هنگامی که تم Composer را خریداری میکنید، به چندین افزونه از جمله Slider Revolution، Contact Form 7، WooCommerce، Yoast، WP Bakery Page Builder، افزونه های امنیتی WordPress و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. اگر به توانایی خود اطمینان زیادی ندارید، Themify Ultra شامل Themify Page Builder است که سفارشی کردن وبسایت شما را آسان می کند.

بروزرسانی ها و پشتیبانی های این پلاگین رایگان است و شما تنها برای خرید پلاگین پول پرداخت میکنید. فرقی نمیکند قصد دارید از قالبهای رایگان برای وردپرس استفاده کنید یا اینکه بابت آن هزینهای پرداخت کنید. برای یک سایت شرکتی به دنبال قالبهای رایگان وردپرس شرکتی باشید و برای یک سایت فروشگاهی نیز اگر بابت قالب قصد ندارید هزینهای پرداخت کنید عبارت قالب وردپرس فروشگاهی رایگان را جستجو کنید. مناسب برای افرادی که میخواهند سایت خود را با وردپرس راه اندازی کنند و نیاز به یک سایت شرکتی کارآمد و کاربرپسند دارند. اگر نمیدانید قالب شرکتی چیست، به طور خلاصه قالبهایی هستند که با آنها سایت ادارات، برندها، شرکتها و…

وردپرس یک برنامه مدیریت محتوا یا همان cms است که در بین کاربران خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. مناسب است. در برخی از قالبها که این ویژگی را ندارند، تصاویر و محتوای سایت به صورت مرتب برای کاربر نمایش داده نمیشود و این یک مشکل اساسی برای یک وبسایت محسوب میشود. اگر قالب شما دچار مشکل شد کسی پاسخگو نخواهد بود و مجبور هستید قالب سایت خود را عوض کنید. وقتی سرعت لود شدن یک سایت یا صفحه پایین باشد، کاربر منتظر تکمیل شدن صفحه نمیماند و باعث میشود بازدید از سایت شما کم شود. البته این افزونه صرفا برای ساخت بکاپ نیست و برای ساخت بسته نصبی وردپرس از قالب سایت هم استفاده میشود.

درواقع زمانی که شما در مخزن وردپرس افزونه موردنظر خود را جستجو میکنید آن را برای شما نمایش میدهد اما شما قادر به نصب آن نیستید. در قسمت افزودن ویژگی، یک نام و نامک برای ویژگی موردنظر انتخاب کنید مثلا : نام رنگ و نامک color. برای نصب قالبی که روی سیستم خود ذخیره کردید یا از سایتهای دیگر دانلود شده است، بعد از انتخاب افزودن پوسته تازه روی گزینه بارگذاری پوسته در قسمت بالای صفحه کلیک کنید. اما این را در نظر داشته باشید که سایتهای معرفی شده قالب رایگان وردپرس فارسی ندارند. در بخشهای موضوع، ویژگیها و طرح، تیک کلمه مورد نظر خود را فعال کنید تا قالب دلخواه شما نمایش داده شود. میتواند ازجمله دلایل مختلف حملات هکرها به شما باشد. Divi به دلایل زیادی یکی از بهترین تم های چند منظوره وردپرس است.

داشتن یک قالب که خیره کننده به نظر می رسد، کلید رشد کسب و کار آنلاین شماست. چه یک نویسنده وبلاگ باشید که میخواهید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید، یا یک فروشگاه آنلاین کوچک میخواهید راهاندازی کنید، Astra در اختیار شماست. در تنظیمات این افزونه می توانید اسکن را زمانبندی نمایید و همچنین می توانید تنظیم کنید که چه مقدار از منابع سرور را استفاده کند. همچنین باید نحوه نصب تم وردپرس را بیاموزید. برخی از معایب این قالبها را در زیر مشاهده کنید. مزایا و معایب آنها را نیز بررسی کردیم. قالب یا پوسته سایت، حکم دکوراسیون آن را دارد!

پشتیبانی: این افزونه ها دارای پشتیبانی هستند از زمان دانلود تا هر زمانی که روی سیستم شما باشد هرمشکلی که برای شما پیش بیاید میتوانید با پشتیبان افزونه مطرح کنید. زمان لود کامل سایت ( Fully Loaded Time ) : جی تی متریکس زمان آپلود کل سایت را محاسبه می کند. همچنین نصب قالبها در سیستم وردپرس به طور کامل شرح داده شد. این نوع قالبها به صورت کامل و صد در صد ویژگی واکنشگرا بودن را تضمین نمیکنند. این امکان وجود دارد که با همه نوع دستگاه سازگاری نداشته باشند. یک تم عالی همیشه باید یک طراحی واکنش گرا ارائه دهد که روی دسکتاپ، موبایل و تبلت به خوبی کار کند.

قالب فروشگاهی وردپرس وودمارت: شاید قبلا نام این قالب را شنیده باشید زیرا یکی از معروف ترین و بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس می باشد که اغلب برای ساخت سایت فروشگاهی از آن استفاده می گردد. با بیش از 500000 کاربر، Astra یکی از سریع ترین تم های وردپرس چند منظوره در بازار است. استایل بخش کپی رایت و کلید های شبکه های اجتماعی. بنابراین نباید از ابزارهای متنوع برای انتشار محتوای سایت خود در شبکههای اجتماعی غافل شوید. زمانی که قالب سایت خود را تغییر دهید ظاهر سایت شما تغییر پیدا میکند ولی محتوای شما به همان شکل قبل خواهد بود. اگرچه تم های وردپرس را بر اساس یک بازار خاص یا طرح های چند منظوره ارائه می کنند، اما ویژگی های خاصی وجود دارد که به طور مداوم در آنها رعایت میشود. قالبهای رایگان زیادی وجود دارد اما ما در این مقاله سعی داشتیم به شما کمک کنیم تا ویژگیهای یک قالب خوب و استاندارد را بشناسید و انتخاب صحیحی داشته باشید. حالت دیگر این است که شما فایل فشرده افزونه را از پیش بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده اید و حالا میخواهید آن را از طریق پنل مدیریت وردپرس، به سایت خود اضافه نمایید.

در انتهای این دوره به شما مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا میشود. در این حالت حتی اگر کسی رمز شما را حدس هم بزند، به این جهت که نمیتواند کد امنیتی دوم را وارد سیستم کند، از ورود وی به وردپرس جلوگیری به عمل خواهد آمد. اگر مطمئن نیستید که طرح زمینه انتخابی شما عملکرد خوبی دارد، میتوانید از ابزار PageSpeed Google برای شناسایی مشکلات استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید که سئو شما صحیح است، برای اطمینان بخشی دستورالعمل های WebMaster Google را بررسی کنید. سیستم مدیریت محتوا WordPress دارای افزونههای پرطرفداری است که کاربران از آنها بسیار استفاده میکنند. برخی از این قالبها دارای کدهای مخربی هستند که ممکن است امنیت سایت شما را به خطر بیندازد. برای مثال این را در نظر بگیرید که سایت شما چه موضوعی دارد. می توانید وبسایت مورد نظر خود را با آموزش های پشتیبانی و افزونه های رایگان مانند Visual Composer، Ultimate Addons و Revolution Slider بسازید. افزونه در واقع تک برنامه های نسبتا کوچکی هستند ( البته در همیشه موارد ) که امکانات وردپرس را افزایش می دهد.