آیا سئوی جامع و محتوای پرطرفدار می توانند همزیستی داشته باشند؟ • Yoast

آیا سئوی جامع و محتوای پرطرفدار می توانند همزیستی داشته باشند؟  • Yoast

یک روز جدید، یک روند جدید. برای کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوا، مطمئناً گاهی اوقات چنین احساسی وجود دارد. اگر در صدر روندها نیستید، ممکن است جذب مخاطبانتان دشوار باشد. خب چکاری باید انجام بدی؟ آیا هنوز هم امکان ایجاد و حفظ یک استراتژی سئو جامع و در عین حال سرگرم نگه داشتن کاربران شما وجود دارد؟

سئو جامع چیست؟

برای کوتاه نگه داشتن آن: اگر نیازهای کاربران خود را در هر سطح برآورده کنید، سئوی جامع را تمرین می کنید. این بدان معناست که استفاده از سایت شما آسان و ایمن است و اطلاعات مناسب را در زمان مناسب ارائه می دهد.

سئو کل نگر فقط انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی و نوشتن محتوایی نیست که مردم به دنبال آن هستند. همچنین تجربه کاربری، SEO فنی و اطمینان از ایمن بودن وب سایت شماست.

هنگامی که یک موضوع یا جوک در حال ترند است، در پلتفرم های رسانه های اجتماعی قابل مشاهده است. این بدان معنی است که مردم در مورد این موضوع صحبت می کنند و محتوا تولید می کنند. و آنها نیز به دنبال آن هستند!

بسته به موضوعی که ترند است، افراد ممکن است اطلاعات بیشتری را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا موتورهای جستجو جستجو کنند. گاهی حتی هر دو! به همین دلیل است که ایجاد محتوا در مورد یک موضوع پرطرفدار می تواند برای دید کسب و کار شما مفید باشد.

نحوه جستجوی افراد آنلاین در حال تغییر است. در واقع، بسیاری از کارشناسان سئو پیش بینی می کنند که ما ترافیک کمتری از موتورهای جستجو دریافت خواهیم کرد. بنابراین، ترافیک از کجا می آید؟ احتمالاً بخش بزرگی از رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok، X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) و اینستاگرام می‌آیند – به خصوص اکنون که افراد بیشتری از آنها به عنوان موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

نمونه هایی از TikTok که به عنوان موتور جستجو استفاده می شود

و چگونه در رسانه های اجتماعی بیشتر دیده می شوید؟ با ارسال مطالب پرطرفدار.

محتوای پرطرفدار یا با کیفیت؟

همانطور که قبلاً گفتیم، بخش بزرگی از سئوی جامع، نوشتن محتوای با کیفیت است. اما چگونه می‌توانید محتوای باکیفیت ایجاد کنید در حالی که فقط یک یا دو روز فرصت دارید تا دنیا به سمت روند بعدی حرکت کند؟

شرکت کوکی در حال پیوستن به هیاهوی تور تیلور سوئیفت Eras

به عنوان مثال TikTok را در نظر بگیرید. به طور کلی، در زمان شما توجه کنید که چیزی یک روند است، شما خیلی دیر کرده اید. کشتی حرکت کرده است و مردم در حال حرکت به سمت چیز بعدی هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، احساس می کنید که باید بین مرتبط ماندن یا ایجاد محتوای با کیفیت یکی را انتخاب کنید.

شرکتی که از یک الگوی رفتاری برای تبلیغ ملحفه های کتانی خود استفاده می کند

مخاطب شما از چه چیزی استقبال می کند؟

خوب است بدانید که پاسخ به میزان محتوای پرطرفدار که باید ایجاد کنید نیز تا حد زیادی به مخاطبان شما بستگی دارد. اگر مخاطبان شما را افراد مسن تشکیل می دهند، پس به احتمال زیاد نیازی به دنبال کردن روندهای رسانه های اجتماعی به شدت وجود ندارد. برعکس، حتی ممکن است آنها را بترسانید!

با این حال، اگر مخاطبان شما جوان‌تر هستند، ممکن است لازم باشد یک «استراتژی روند» تأیید شده ارائه دهید. زیرا نمی توانید به همه آنها بپیوندید. و اگر سعی می کنید با پرش به آن مرتبط بمانید هر روند، به نظر می رسد که بیش از حد تلاش می کنید. به علاوه، احتمالاً باید از نظر کیفیت به خطر بیفتید.

یک استراتژی روند

همانطور که گفتیم، شما نباید بخواهید در هر روندی شرکت کنید. پس در عوض چه کاری باید انجام دهید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم “استراتژی روند” خود را ایجاد کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • با کدام روندها قرار است درگیر شوید؟
    • آیا فقط با گرایش‌های حوزه تخصص خود درگیر خواهید شد یا شاخه‌ای خواهید داشت؟
    • آیا فقط به روندهای خنده دار می پیوندید یا برای گرایش های جدی تر نیز محتوا ایجاد می کنید؟
    • آیا فقط به گرایش هایی می پیوندید که مخاطبان شما به آنها علاقه دارند؟ یا مخاطبان خود را با روندهای جدیدی آشنا می کنید که می تواند برای آنها نیز جالب باشد؟
  • آیا برای ایجاد محتوای مرتبط با یک روند جدید همه چیز را کنار می گذارید؟
  • آیا باید یک پست وبلاگ باشد یا یک پست رسانه اجتماعی بهتر است؟ یا هر دو؟
  • هر چند وقت یک بار محتوای “مد روز” را پست می کنید؟ به خاطر داشته باشید که اگر اغلب به آن بپیوندید، تصویر برند شما تغییر خواهد کرد. احتمالاً کسب‌وکار شما جوان‌تر به نظر می‌رسد، که ممکن است بخشی از مخاطبان شما را از خود دور کند.

شما هنوز روی سئوی جامع خود کار می کنید

با یک استراتژی روند، باید بتوانید تصمیمات بهتری در مورد زمان ارسال محتوای مد روز بگیرید. که امیدواریم به شما در ایجاد محتوای با کیفیت کمک کند – یکی از ستون های سئوی جامع.

علاوه بر این، اگر از روندهایی پیروی کنید که مخاطبان شما دوست دارند، به یکی دیگر از ستون های سئوی جامع پایبند خواهید بود: ایجاد محتوا برای مخاطبان خود! پس از همه، آنها کسانی هستند که محتوای شما را می خوانند (و امیدواریم با آنها درگیر شوند).

به تصویر برند توجه داشته باشید

فقط فراموش نکنید که تصویر برند شما بسته به نوع محتوای پرطرفدار که آنلاین ارسال می کنید، ممکن است تغییر کند. اگر با بسیاری از محتواها و گرایش‌های meme-y درگیر هستید و در آن شرکت می‌کنید (یک میم می‌تواند یک ویدیو، تصویر یا قطعه متنی خنده‌دار باشد که به سرعت کپی و پخش می‌شود – معمولاً با تغییرات جزئی)، برند شما ممکن است با آن مواجه شود. به عنوان بازیگوش تر و کمتر جدی.

با این حال، هرگز ارسال محتوای meme-y نیز پیامی واضح ارسال می کند. کسب و کار شما جدی و شاید کمی غیرشخصی خواهد بود. اگر به دنبال این هستید، خوب است، اما همچنین خوب است به خاطر داشته باشید که محتوای معتبر (بسیار محتوای شخصی تر) واقعاً به خوبی آنلاین است.

نتیجه

نمی توان گفت که آینده چه خواهد داشت، اما واضح است که روندها از بین نخواهند رفت. به علاوه، آنها دائما در حال تغییر هستند! به همین دلیل ممکن است ایجاد یک استراتژی روند مفید باشد تا بتوانید محتوایی را که در حال حاضر به آن علاقه مند هستند به مخاطبان خود ارائه دهید. موفق باشید!

بیشتر بخوانید: آیا تجارت محاوره ای واقعا آینده است؟ »

]
منبع: https://yoast.com/can-holistic-seo-and-trending-content-coexist/