تفاوت «بازاریابی محتوایی

برند پیج در واقع یک صفحه اینترنتی است که وقتی مشتری شما، روی لینک آن کلیک کند و وارد آن شود، در دو صفحه نام و مشخصات شما و توضیحات مختصر و مفیدی را از کسب و کار شما ، یک پوستر یا ویدیو از پیام مشخصی که شما برای او دارید و همینطور تمام اطلاعات تماس و ارتباطات شبکه­ های اجتماعی شما را مشاهده می­کند که به راحتی می­تواند با شما در ارتباط باشد. در پلتفرم یکتانت شما می­توانید حتی با قیمت ۵۰ تومان به ازای هر کلیک یا حتی روزانه ۱۰۰۰۰ تومان کمپین خود را طراحی و اجرا کنید که این هزینه نسبت به کانال­های آفلاین بسیار پربازده­تر و کم­هزینه­تر است. • دارای فرصتهای شغلی گسترده و پویا است. هر سایتی ممکن است دارای صفحات ۴۰۴ و مواردی از این دست باشد که یک سئوکار ملزم به بررسی کلی سایت و شناسایی لینکهای مشکلدار است. این ابزار برای صاحبان وب سایت ها رایگان است و آن ها می توانند به سادگی وب سایت خود را در آن ثبت نمایند.

این به معنی این نیست که شما نمی توانید این پیشنهاد را ارزیابی کنید اتفاقا بر عکس. و برای کسی که قبلاً از شما خرید داشته است پیامی برای تشکر یا تخفیف ویژه بدهید که مجدد از شما خرید کند. در ادامه قبل از اینکه سئو چیست را بررسی کنیم لازم است کمی در مورد تجارت الکترونیک و تکنیک های مختلفی که دارد هم صحبت کنیم. با توجه به اینکه در موسسات بازاریابی، افراد با پیشینههای مختلف و استراتژیهای گوناگون کار میکنند، میتوانید از آنها اطلاعات متنوعی کسب کنید.

در واقع عامل اصلی افزایش ترافیک ورودی شما، این روش است. بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که سئو تکنیکال چیست و چگونه می توانید آن را درست انجام دهید. تبلیغات کلیکی یا آگهی­های تبلیغاتی پولی هم هزینه­های خودشان را دارند و بعضا شما در مقایسه با رقبایی که از شما هزینه بیشتری انجام داده­اند حرفی برای گفتن ندارید علاوه بر این انتشار آگهی در سایت­ها همیشه اعتماد مشتریان را جلب نمی­کند و برند شما را ارتقا نمی­دهد مشتریان ممکن است شما را افرادی فرض کنند که صرفا با تبلیغات سعی در جذب مشتری دارید. چالش مهم دیگر محدودیت­هایی است که ممکن است دولت برای فعالیت شبکه­های اجتماعی ایجاد کند. بازاریابی پیامکی نیز شاید در دورهای بتوان گفت موثر بوده اما حال در کشور ما به نوعی به یک مزاحمت تبدیل شده است که به شدت اثر منفی در ذهن گیرنده پیام ایجاد میکند. و در نهایت مفهوم برند سازی آخرین فاکتور از سئو خارجی است.

در این قسمت به بررسی این سوال می پردازیم : نقش های مختلف در دیجیتال مارکتینگ چیست ، می پردازیم . ویدیو های تبلیغاتی منجر می شوند تا مشتری به کسب و کار شما علاقه مند شود. «بازاریابی محتوایی به معنای خلق و به اشتراک گذاشتن محتوای رایگان باارزش است تا کاندیداها را جذب کند و آنها را به مشتری و سپس خریداران دائم تبدیل کند. کتابی که به نام «راهنمای ارزیابهای گوگل» منتشر شده و ما آن را ترجمه کردیم، راهنمایی است برای ارزیابهای نتایج جستجو. برخلاف روش های تبلیغاتی، نتایج حاصل از سئو بسیار ماندگار است.

برای این که بتوانید این کار را انجام دهید ما برای شما یک پیشنهاد منحصر به فرد داریم ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به همه مسائل منفی نگاه می­کنید و فکر می­کنید پشت سر هر پیشنهادی یک حقه و فریب نهفته است بهتر است همین جا این مطالعه را تمام کنید و وقت خودتان را دیجیتال مارکتینگ شانار هدر ندهید. • به ایجاد رابطه بهتر با مشتریان و بهبود چشماندازهای کسبوکار کمک میکند. تکنیکهای برتر دیگری که در این مقوله استفاده میشود، توجه به استانداردهای w3c است که سئوی وبگاه را بهبود بخشیده و کمک شایانی به آن وبگاه میکند.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

این ابزار می­تواند ویژگی­های یک کارت ویزیت، کاتالوگ، وبلاگ را تواما داشته باشد و برای مجموعه­های مختلف جایگاه سئو در کلمات مختلف را مشخص نماید. البته چنانچه تحصیلات وی مرتبط نباشد، نیاز است که در زمینههای مختلف دیجیتال مارکتینگ از دانش لازم برخوردار بوده و همیشه بروز باشد. بر اساس مطالعات Forrester Research، تقاضا برای مهارتهای دیجیتال مارکتینگ در پنج سال گذشته، تقریبا دو برابر شده است. نوآور و جذاب: برندپیج جدیدترین ابزار بازاریابی دیجیتال و ارتباط با مشتری می­باشد و اینکه شما از برندپیج استفاده می­کنید برای مشتری نشان دهنده این است که شما یک کسب و کار به روز هستید زیرا این روزها تقریبا تمامی کسب و کارها پیج اینستاگرام دارند ولی برندپیج عامل ایجاد تمایز می­باشد. سهولت در کاربری: این ابزار رابط کاربری بسیار ساده­ای داشته و دسترسی آن برای مشتری نیز راحت می­باشد.

دیجیتال مارکتینگ

همچنین در دیجیتال مارکتینگ افراد میتوانند چندین نوع از محصولات خود را به چند مشتری در زمان واحد معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند که این نمونهای دیگر از اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسبوکار است. ممکن است بخواهید با انتشار آگهی تبلیغات در سایت­های رایگان و یا تبلیغات کلیکی در برخی سایت­ها دیده شوید، این کار هم معایب و مزایای خودش را دارد. خیلی زود متوجه می­شوید که طراحی سایت و پیاده سازی آن چالش­های مخصوص به خودش را دارد. مشکل دیگری که وجود دارد رقابت بسیار سنگینی است که در اینستاگرام وجود دارد و نکته مهم دیگری که احتمال دارد با آن برخورد کرده باشید این است که رقبای شما به راحتی می­توانند از شما تقلید کنند و ایده ای را که بسیار به سختی بدست آورده­اید و اجرا کرده­اید کپی کرده و اجرا کنند. تا اینجا متوجه شدیم سئو ارگانیک یا سئو گوگل پسند چیست اما گوگل در این بین امکانی برای سایت هایی که هنوز نتوانسته اند رتبه خوبی کسب کنند در نظر گرفته است.

اگر میخواهید زودتر وارد بازار کار شوید و در حین کار، دانش لازم دیجیتال مارکتینگ را به دست آورید، خب بهتر است بهعنوان کارآموز در آژانسهای تبلیغاتی و حوزههایی که در آنها به بازاریاب دیجیتال نیاز است، وارد شوید و در یکی از زمینهها مثل تولید محتوا، سئو یا مدیریت سوشالمدیا مهارتهای لازم را کسب کرده و بعد از چند ماه به استخدام آن شرکت یا شرکتهای دیگر درآیید. بنابراین به جای تمرکز روی مقدار دقیق اعداد، بهتر است روی سطح و اهمیت نسبی آنها تمرکز کنید. باعث خوشحالی است که سایتهای ایرانی بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و به کسبوکارها یاری میرساند. فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر روی رتبه سایت تاثیر گذار هستند و سئو به معنای بهینه سازی این فاکتورها برای کسب حداکثر امتیاز ممکن است. ما توصیه می­کنیم کاملا با دقت پیشنهاد ما را بررسی و ارزیابی کنید و حتما همه جوانب را بسنجید منظور ما این است که این کار را همراه با منطق و تفکر انجام دهید و نه با عینک بد بینی وسوء ظن.

برندپیج یک ابزار بازاریابی دیجیتال به صورت یک صفحه اینترنتی که برای معرفی کسب و کار می­توان از آن استفاده کرد. استفاده از رپرتاژ آگهی به صورت صحیح و اصولی که توسط یک دیجیتال مارکتر انجام شود، باعث میشود شما بر روی سئوی سایت خود به خوبی عمل کنید و بیشترین نتیجهگیری و جمع بندی را داشته باشید. رعایت اصول سئوی محتوا، میتواند منجر به ورود کاربران بیشتر به تایید شود. تحقیقات نشان داده است تنها یک درصد از افرادی که از وبسایت شما بازدید میکنند، در اولین ورود به مشتری شما تبدیل میشوند. دیجیتال مارکتینگ مانند هر کار دیگری به تجربه و کار کردن در این زمینه برای داشتن سابقه کاری احتیاج دارد و مهمترین نکته در این حوزه این است که با ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ باید سعی کنید تا همواره بروز باشید.

به نظر شما آیا راهکار دیگری نیز وجود دارد؟ ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک میکند، تمام شبکههای اجتماعی خود را همزمان در یک داشبورد مدیریت کنید. • به شما در محبوب شدن برندتان کمک میکند. ریتارگتینگ و بازگردانی مشتریپلتفرمهای تبلیغات آنلاین ایرانی و خارجی مختلفی از جمله یکتانت به شما کمک میکنند تا مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید. توضیحات متای مناسب به شما در افزایش نرخ کلیک طبیعی و نمایش در نتایج جستوجو کمک میکند. پولساز: نرخ تبدیل بالایی دارد، به راحتی می­توانید با آن بازاریابی کرده و نسبت تماس به کلیک خود را افزایش دهید. • نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری را به وجود میآورد. در بسیاری از مواقع نرخ کلیک پایین است. همچنین AdSense یا هزینه برای هر کلیک تبلیغات را نیز ارائه داد. فرض کنید محتوایی که ارائه میدهید (نظیر یک مقاله یا کتاب الکترونیک)، کیفیت بالایی دارد.

اگر بخواهید از کانال­های سئو یا شبکه­های اجتماعی یا بازاریابی محتوایی استفاده می­کنید باید این خبر خوب را به شما بدهم که نسبت به بازخوردی که می­گیرید به شدت هزینه کم و قابل چشم­پوشی تقبل می­کنید. بنابراین برای کسب درآمد آنلاین و رقابت با دیگر کسبوکارها به این شیوه نیاز دارید و استفاده از آن ضروری است. یکی از راههای افزایش ترافیک سایت و آشنایی مخاطبان با شما، سئو است. از سوی برخی از کاربران از طریق لینکهایی که در سایتهای دیگران ساخته شده وارد سایت ما خواهند شد که تمامی این موارد ترافیک سایت ما را افزایش خواهد داد.

اجازه بدهید قبل از معرفی برند پیج به یک موضوع بسیار مهم بپردازیم. یکی از چالش­های این کارزمان زیادی است که باید صرف راه اندازی و بالا بردن اعتبار پیج اینستاگرام خود کنید. نویسنده، استراتژیست دیجیتال، میزبان پادکست و سخنران پرفروشی که به دلیل ترکیب طنز با تجربیات و پیشینه خود در بازاریابی، ارتباطات و رسانه های جدید معروف شده است. از اهمیت دیجیتال مارکتینگ در دنیای کسبوکار میتوان به معرفی محتوای کاری خود به بهترین شکل ممکن، دستیابی سریع به اهداف خود در فروش محصولات، امکان شروع فعالیت با کمترین سرمایه و سوددهی سریع، شناخته شدن سریع در بین مخاطبان و کاربران به دلیل حضور فراوان افراد در فضای اینترنت و… این نکات مزایای قابل توجه بازاریابی دیجیتال در کسبوکار هستند. نیز بازدهی خوبی وجود ندارد چرا که غالباً سعی می­شود به کسی که تا به حال ارتباطی با کسبوکار ما نداشته است محصولی فروخته شود. تقویم محتوایی را چگونه قرار است مدیریت کنید؟

در حقیقت، سئوی موجود در سایت به کاربران کمک می کند که درک کنند درصورت مراجعه به صفحه، چه چیزی را مشاهده و چه ارزشی را کسب خواهند کرد. در واقع این استراتژی بود که به The Furrow کمک کرد تا در پایان قرن مذکور، میلیونها خواننده داشته باشد. شما باید لینکی را در صفحه تان قرار دهید که احتمال کلیک کردن کاربران روی آن بیشتر باشد و آن ها را به صفحات دیگر هدایت کند در این صورت لینک دهی داخلی شما مفید خواهد بود.

دیجیتال مارکتینگ چیست

هدف اصلی این است که مشتری شما را ببیند، به پیام شما توجه کند، از شما خرید کند و در نهایت کل این کار هم برای شما سود آور باشد. زمانی که یک مشتری بالقوه وارد وبسایت شما میشود، یک کوکی روی مرورگر او قرار میگیرد. در روابط عمومی آنلاین باید اخبار خوبی در رابطه با کسبوکار شما در سایتها، وبلاگها و شبکههای اجتماعی شنیده شود. که میتوانید با خیال راحت از ابزارهای ایرانی استفاده کنید و با انجام تبلیغات بهینه، کسبوکار خود را رشد دهید. شرکتها میتوانند با دریافت هزینه برای تبلیغات و قرار دادن آنها علاوه بر محتوای ارگانیک در چنین صفحاتی، آگاهی از برند را بهبود بخشند. بازاریابان دیجیتال کسانی هستند که با توجه به هدف و بودجه شرکت برای افزایش آگاهی برند یا جذب مشتریان از همه کانال­های بازاریابی دیجیتال که در بالا ذکر شد استفاده می­کنند. و تبلیغی مختص وی و با توجه به محصول یا خدمتی که قبلا دیده به او نشان دهد.

ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺻﻔﺤﻪ (on page factors) یا سئوی داخلی سایت ﻧﻴﺰ ﻣﯽﻧﺎﻣﻨﺪ. برندپیج، جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ، برای کسب و کارهایی که نیاز به معرفی کسب و کارشان و توسعه ارتباطات خود با مشتری دارند، یک صفحه اینترنتی با قابلیت و قدرت سئوی بالا می باشد که تمامی اطلاعات تماس و راه های ارتباطی را به صورت یکپارچه و راحت در دسترس مخاطبان خود قرار می دهد. در بخش Act هدف آنست که مشتری خرید اولین خود را انجام دهد و به قولی فعال­سازی شود.

بازاریابی محتوا