کیبورد کامپیوتر، قیمت و خرید انواع کیبورد بی سیم و ساده

مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.

فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز 7

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. همین طور که در حال اضافه کردن پیچ‌ها هستید، توجه داشته باشید که صفحه در کدام قسمت بزرگترین فاصله را از سوراخ پیچ دارد. در ادامه باید همه پیچ‌ها اندکی شل شوند تا تراز نهایی خود را انجام دهیم. به اضافه کردن پیچ‌ها با فاصله حداقل دو سوراخ از پیچ قبلی ادامه دهید تا زمانی که همه آنها در جای خود قرار گیرند. در هر موقعیت کلید یک درپوش انعطاف‌پذیر وجود دارد که باید در حین کار جمع‌آوری شده و به طور ایمن نگهداری شوند. بعد از اینکه درپوش‌ها را کنار گذاشتیم، می‌توانیم کلیدها را کنار بگذاریم.

کیبورد مکانیکی مخصوص بازی رپو مدل v500SE

در واقع، دکمه‌ها روی یک صفحه‌ی مسطح حساس به فشار قرار دارند. قمیت کیبورد غشایی چندان بالا نیست و نسبت به صفحه‌کلیدهای معمولی، ساکت‌تر هستند. خرید کیبورد غشایی را به کسانی توصیه می‌کنیم که با صدای تایپ کردن با کیبوردهای معمولی مشکل دارند. برای مثال، اگر نیاز به تایپ کردن در محیطی مثل منزل یا سالن مطالعه دارید، این کیبوردها می توانند برای شما مفید باشند. کیبوردهای وایرلسی یا بی‌سیم برای کار کردن نیازی به متصل بودن از طریق سیم به کیس کامپیوتر ندارند. با استفاده از این صفحه کلیدها می‌توانید از فواصل معمولا تا ۱۰ متری، با کامپیوتر خود کار کنید.

کیبورد لپ تاپی

کیبورد فراسو قیمت بسیار مناسبی دارد و به خوبی از عهده‌ی کارهای روزمره معمولی بر می‌آید. وقتی همه پیچ‌های نگهدارنده را برداشتید، صفحه را به دقت بالا برده تا بردهای مدار چاپی در معرض دید قرار گیرند. هر گونه تغییر رنگ را به دقت دنبال کنید؛ چرا که سرنخ خوبی از ناحیه‌ای که دچار مشکل است در اختیار شما قرار می‌دهد. بسته به کارخانه سازنده کیبورد، نوارها ممکن است با یک کانکتور فشار محکم شده یا نگه داشته شوند. در کانکتورهای قفل شده باید قفل را از دو طرف کانکتور باز کنیم. تمام پیچ‌هایی که برد انکودر را در جای خود نگه داشته‌اند، باز کنید.

  • ابعاد تقریبی هر کلید در کیبوردهای استاندارد ، حدود ۱۹ میلی متر می باشد.
  • هر چند که با خرید لیبل کیبورد و چسباندن لیبل حروف فارسی روی صفحه کلید، می توان این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرد.
  • در این صورت مشکل در خود ماتریس است و احتمالاً قابل رفع خواهد بود.
  • برای مثال مدل V500 Pro این برند، یک صفحه کلید مکانیکی، نوردهی پس‌زمینه‌ی قابل تنظیم و مقاومت در برابر مایعات را توام با قیمتی مناسب را به کاربران ارائه می‌دهد.

اکثر صفحه کلیدها دارای چراغی هستند که روشن یا خاموش بودن Num Lock را نشان می‌دهند. وقتی Num Lock خاموش است، صفحه کلید عددی به عنوان ماشین حساب، غیر فعال است و عموما به عنوان کلیدهای جهت عمل می‌کند. همچنین می‌توانید از صفحه کلید عددی خود برای انجام محاسبات ساده با ماشین حساب ویندوز استفاده کنید. کیبوردهای سیمی از طریق یک USB به کامپیوتر متصل می‌شوند و در اکثر کامپیوترهای رومیزی خانگی و در ادارات، از این نوع کیبوردها استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های این صفحه‌کلیدها، عدم تأخیر در عملکرد آن‌ها در مقایسه با کیبوردهای بیسیم است. در صورتی که به همه‌ی USBهای کامپیوتر خود نیاز ندارید و همچنین، همیشه از کیبورد در فاصله‌ی نزدیک از مانیتور و کیس کامپیوتر استفاده می‌کنید، این نوع کیبورد برای شما مناسب است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار