ویرایش صفحه محصول در ووکامرس + تغییر ظاهر صفحه محصولات

آیا حاضر هستید وسایل اولیه ساخت یک مانیتور را تهیهکرده و خود یک مانیتور 7 اینچی برای خودروی شخصیتان بسازید؟ جایی که می توانید سرنخ های خود را سازماندهی کنید. می توانید بلافاصله افزونه را نصب کرده و آیکون های رسانه های اجتماعی را به چیدمان زیبای خود اضافه کنید. همچنین میتوانید از طریق فروشگاه مجازی و آنلاین خود گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. نکته مهم پسوند.php است، اما شما میتوانید نام فایل را هر چه میخواهید بگذارید. در صورتی که قبلا از آنها استفاده کرده اید خوشحال می شوم که نظرات شما را در مورد این افزونه ها برای من بنویسید. اشتراک محتوای شما در رسانه های اجتماعی می تواند برای وب سایت و محتواهای وب سایت شما بسیار ارزشمند باشد. از جمله ویژگی های عالی این افزونه این است که سایت شما را در هر پنج دقیقه یکبار بررسی می کند و در صورت وجود مشکل به شما اطلاع می دهد. Jetpack یک افزونه گالری عکس محبوب چند منظوره از Automattic است. همینطور نکته بعدی که آوادا را محبوب کرده، قابلیت خصوصیسازی بالای آن است. ایجاد کنید. ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده مناسب از این افزونه باید بدانید که بطور کلی چگونه کار می کند و با تمام قسمت های آن آشنا شوید.

افزونه Photo Gallery by 10Web با تعداد دانلودهای زیاد نسبت به افزونه گالری عکس وردپرس در رده های برتر قرار می گیرد. علاوه بر آن میتوانید با خرید افزونههای برتر از ویژگی های بیشتری برخوردار باشید. با استفاده از نسخه برتر میتوانید از پلاگین برای مقاصد تجاری هم استفاده کنید. این ویژگی ها برای داشتن یک افزونه بسیار مناسب و کافی به نظر می رسد همچنین به شکلی قدر دانی از مشتریان به حساب میآید. قالب Woostify نتایج بسیار خوبی را ارائه داد. ایمیل و خبرنامه منابع بسیار خوبی برای بازاریابی محصولات و وب سایت شما برای افزایش تعداد مخاطبان شما هستند. دارای تنظیمات برای اضافه کردن کدهای کوتاه و آیکونهای پولی و…

این توزیع از افزونه جت پک، یک توزیع پیشرفته است که به طور خودکار محتوای منتشر شده شما را در قسمت های متفاوتی مانند موتور های جستجو به اشتراک می گذارد و به افزایش میزان دسترسی و ترافیک سایت شما کمک می کند. این افزونه به صورت خودکار آیپی های هکرها را شناسایی و در دیتابیس خودش مسدود می کند. فقط کافی است که افزونه را نصب کنید و کارهای دیگر خود را انجام دهید چرا که این افزونه می تواند به صورت خودکار این کار را انجام دهد. اگر میخواهید محصول یا هر چیز دیگری را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید، WooCommerce یکی از بهترین افزونه های ورد پرس در این زمینه است. برای بررسی سرعت سایت میتوانید از ابزار gtmetrix که یکی از ابزارهای تست سرعت سایت است استفاده کنید. ثبت نام کاربر در WordPress یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفردی است که حتما به آن نیاز خواهید داشت. بنابراین شما به افزونه ثبت نام در وب سایت از طریق WordPress احتیاج خواهید داشت خوشبختانه این افزونه کارآمد به راحتی در اختیار شماست. برای اکثر وب سایت ها بویژه وب سایت های تجاری، هنگامی که شما می خواهید بیشتر از یک تصویر را به نمایش بگذارید، این افزونه کارایی مفیدی خواهد داشت.

این افزونه دارای دو حالت مختلف کش اطلاعات به منظور سازگاری بیشتر با تمامی وبسایتها بوده و ابزارهای مدیریتی شامل گزینه حذف اطلاعات کش شده و یا مانیتور میزان استفاده از این اطلاعت را دارد. Xtra دارای دموهای بسیار زیادی است. بعد از اینکه کمی وبسایت شما قدیمی میشود و محتوای زیادی در سایت شما بارگذاری میشود، لینکهای شکسته خودشان را نشان میدهند. قالب های متفاوت برای سایت های متفاوت امکانات مختلفی در اختیار کاربرها قرار میدهند که برای استفاده هرچه بهتر از این امکانات نیاز است که قالبی متناسب با موضوع و نوع وب سایت خود تهیه کنید. یکی دیگر از افزونه هایی وب مستران برای تغییر تاریخ وردپرس به هجری شمسی استفاده می کنند wp-parsidate نام دارد. بدین ترتیب نمایش به صورت اسلایدر و چرخشی، یکی از اصلی ترین و موثرترین طراحی های عناصر است که به نرخ کارایی سایت شما کمک می کند. مهم تر از همه با جلوگیری از حملات وحشیانه توسط نیروی امنیتی وب از سایت شما محافظت می کند. با توجه به محبوبیت زیاد وردپرس در ایجاد وب سایت ، یکی از پر درآمد ترین مشاغل می تواند توسعه و برنامه نویسی افزونه وردپرس برای علاقه مندان به این صنعت باشد.اما برای ورود به بازار پر رقابت ، بین برنامه نویسان قدرتمند در مارکت های خارجی مانند وب سایت Envato می بایست در مراحل پلاگین نویسی وردپرس اصول و قواعدی را رعایت کنید.

این به سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری داشته باشد و همچنین نرخ کلیک بیشتری کسب می کند. را مشاهده کنید. آنها اطلاعات بیشتری در مورد پست ها یا صفحاتی که کابران می خواهند بدانند ارائه می دهند. می توانید از طریق ابزارک یا کد های کوتاه، نماد های مختلف رسانه های اجتماعی را به پست ها یا صفحات خود اضافه کنید. این می تواند ویژگی های همه جانبهای را برای شما فراهم کند که می توانید از آن برای جلوگیری از ارسال هرزنامه استفاده کنید. بعد از وارد شدن به نصب کننده افزونهها، صفحهای مانند تصویری که در بالا آن را مشاهده میکنید برای شما باز میشود. درصورتیکه بیاندازه، بدونتوجه به منابع هاست و حجم افزونه اقدام به نصب آن کنید، سرعت بارگذاری سایت شما کم میشود و این مورد تاثیر مستقیمی بر ترافیک سایت و تعداد مشتریانتان خواهد داشت. این افزونه یک افزونه بسیار قدرتمند است که جزو بهترین افزونههای امنیتی وردپرس محسوب میشود، با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود که یک فایروال را در بستر وب سایت خود پیاده سازی کنید که این فایروال اقدام به مبارزه با تهدیدهای اینترنتی میکند. این قالب شرکتی وردپرس به شما تمام ساختاری که برای راهاندازی سایت نیاز دارید را میدهد.

نکته قابل توجه این است که می توان این کار را تنها با یک افزونه به راحتی انجام داد. نکته بسیار مهمی که نباید فراموش کنید، این است که بسیاری از قالبها مناسب سایتهای فارسیزبان نیستند! افزونه های پرطرفدار بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که ممکن است برای شما بسیار مناسب و مفید باشد، حتی اگر در بخش خاصی دسته بندی نشده باشند. ساده ترین راه برای انجام این کار در وردپرس با افزونه Nivo است. ادغام MailChimp با یک وب سایت در افزونه وردپرس فعالیتی بسیار ساده و کارآمد است. همانطور که از نام این محصول پیداست، این پلاگین از ویژگی های بسیار مهم استفاده می کند تا سرعت سایت شما را افزایش داده و آن را به دیده شدن نزدیک تر کند. درواقع، اطلاعاتی که با تصویرسازی ذهنی همراه هستند، برای همیشه با شما میمانند. یک افزونه مفید برای وب سایت شما که به تمام لینک های شکسته نظارت می کند. این افزونه به شما امکان می دهد که به راحتی اسلایدر، تصاویر چرخشی، یا حتی پرده های نمایشی بزرگ را به وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه با ویژگی های بسیاری که دارد به شما این امکان را می دهد تا فروشگاه آنلاین خود را رشد دهید.

باتوجه به محدودیت های ارزی ایران و اینکه افزایش قیمت ارز مجبور به افزایش قیمت هستیم هرچند این قیمت برای نزدیک به 130 قالب و افزونه فارسی شده و حرفه ای وردپرس ماهی 15 هزارتومان واقعا قابل ذکر نیست. قالب فروشگاهی پوکا به یک قالب ووکامرس حرفه ای مشهور است و به آن قالب وردپرس دیجی کالا نیز اطلاق می شود که تنظیمات آن شما را به یک طراح سایت فروشگاهی حرفه ای مبدل می سازد . و علاوه بر این با افزونه YITH WooCommerce Wishlist نیز سازگار است تا مشتری بتواند محصولات دلخواه خود را به لیست علاقمندی خود اضافه کند و ثابت شده است که این ویژگی باعث فروش بیشتر می شود و برای هر فروشگاه آنلاین یکی از موارد ضروری است این قالب دارای ویژگی های مختلف دیگری است مانند ابزارکی که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به سیاست های حمل و نقل ، پشتیبانی مشتریان و تخفیف ها را نمایش دهید. زمانی که افزونه یا قالبی را در سایتتان راه اندازی می کنید، مشاهده خواهید کرد که زبان پیش فرض تمامی قسمت های آن به صورت انگلیسی می باشد، برای فارسی سازی و یا ترجمه آن به هر زبانی می توانید از افزونه فارسی ساز Loco Translate استفاده نمایید.

این افزونه گزینه های سفارش سازی بیشتری را برای آیکون ها ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به تغییر اندازه آیکون ها، طرح بندی های مربع یا گرد یا طرح های آیکون پس زمینه خاکستری و سایت abtintheme غیره اشاره کرد. پلاگین وردپرس شامل موارد گوناگونی میشه که هر کدوم کاربرد خاص خودشون رو دارند و برای یک کار شما میتونید چندین افزونه یا به اصتلاح نسخه انگلیسی با نام پلاگین را تست کرده و ببینید که کدومش امکانات و قابلیتهای بیشتری در اختیارتون قرار میده تا از اون استفاده کنید. همچنین از ویژگی های چشمگیر این افزونه پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن آیکون ها است که کار شما را راحت تر می کند. سفارشی سازی و ساخت صفحات جدید در این قالب تنها با کشیدن و رها سازی عناصر انجام می شود. دموها دارای بسته نصب آسان بوده و تنها در عرض چند دقیقه می توانید وب سایتی کاملا مشابه پیشنمایشی که مشاهده کرده اید را داشته باشید.

از این متن جهت نشان دادن ورود استفاده میشود و میتوانید این متن را ویرایش کنید. First Contentful Paint (لود اولین محتوا): این معیار، به زمان لود شدن اولین تصویر یا متن (محتوا) گفته میشود. یکی از مهمترین عواملی که باعث جذب کاربر و بازدیدکننده بیشتر برای سایت شما میشود داشتن یک سایت با صفحات زیبا و کاربرپسند است که امروزه به لطف افزونه ویرایش صفحه وردپرس بدون داشتن علم کدنویسی میتوانید بهراحتی صفحات سایت خود را بسازید و آنها را بهصورت حرفهای طراحی کنید. برای کمک به شما در یافتن این پلاگین، لیستی از بهترین پلاگین های گالری عکس وردپرس را گردآوری کرده ایم، فهرست ویژگی های آنها را جدا کرده ایم و یک تصویر منتخب را انتخاب کردیم تا بدانید که چه نوع گالری می توانید ایجاد کنید. اگر شما هم میخواهید که برای سایت خود از فرم های تماس باما، استخدام و ارتباط با ما ایجاد کنید می توانید از افزونه های فرم ساز استفاده کنید. در این مورد ما برای شما یک خبر خوب داریم. همچنین این افزونه قابلیت ساخت انجمن برای هر دوره آموزشی را دارا می باشد و کاربران شما می توانند برای خود پروفایل کاربری داشته باشند .

در حقیقت از آنجایی که برای فارسی سازی وردپرس تغییری در هسته آن صورت نمی گیرد، اختلالی در سرعت و عملکرد وردپرس ایجاد نخواهد کرد. Breakthrough Pro یک قالب مینیمالیستی وردپرس است که برای هر وب سایت تجاری، یک گزینه ایده آل است. از امنیت سایت شما، عملکرد وب سایت، رشد ترافیک، بهینه سازی تصاویر، ظاهر وب سایت و موارد دیگر برای این کار استفاده می کند. در قسمت افزونههای وردپرس میتوانید بالغ بر ۵۵ هزار پلاگین مختلف را پیدا کنید که هر یک از آنها برای کار خاصی مورد استفاده قرار میگیرند؛ بهینهسازی صفحات وردپرس، ساخت فرمهای مختلف و … خبر خوب در مورد قالب وودمارت این هست که بسیاری از ویژگی هایی که در افزونه ووکامرس وجود ندارد را می توانید بدون نصب هیچ گونه افزونه اضافه ای در اختیار داشته باشید. افزونههای زیادی وجود دارند که بدون هیچ هزینهای، میتوانند قابلیتهای فراوانی را به سایتتان اضافه کنند. در نسخه رایگان این افزونه امکاناتی هچون تغییر صفحه ادمین وب سایت،بک آپ گیری،مقابله با بررسی و گشت های هکری در وب سایت و یکسری امکانات دیگر که شما می توانید بانصب و بررسی این افزونه از امکانات نسخه رایگان آن استفاده کنید.ولی در نسخه پولی قابلیت های زیادی وجود دارد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

این پلاگین رایگان بوده و Yoast SEO را در داخل صفحات AMP ترکیب می کند. افزونه Yoast SEO یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس است. MailChimp یکی از محبوب ترین خدمات بازاریابی ایمیل برای مدیریت مشترکین، ارسال ایمیل و پیگیری نتایج به صورت عمده است و همچنین ابزاری بی نظیر برای بازاریابی وب مستر ها و صاحبان مشاغل است. سوالی که در این صفحه از شما پرسیده شده این است که آیا می خواهید ویزارد برای شما اجرا شود یا خیر؟ اولا کاربر پسند نیست که کاربر از طریق URL وارد سیستم شود تا به گزینه ثبت نام راه پیدا کند، ثانیا به عنوان دارندهی وب سایت شما نمیتوانید انتظار دریافت اطلاعات بیشتری از یک فرم محدود که کابر فقط اجازهی وارد کردن نام کاربری و ایمیل را دارد، داشته باشید. امیدوارم که این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشه و با استفاده از اون بتونید تا به راحتی اقدام به مدیریت و نصب افزونه وردپرس از راههای گوناگونی مثل نصب افزونه وردپرس از مخزن وردپرس، نصب افزونه از هاست خودتون اقدام کنید. اما گاهی پیش میاد که به دلایل بروز خطا و یا عدم دسترسی به پیشخوان وردپرس بخواین تا از طریق FTP و یا هاست اقدام به نصب افزونه وردپرس کنید.

بسیاری از پلاگینهای رایگان فاقد مستندات مربوط به عملکرد هستند و همین موضوع ممکن است ما را برای نصب افزونه وردپرس مردد کند. این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، اما با مجموعهای کامل از ویژگی ها همراه است تا به شما کمک کند که فرم های کاملی برای سایت خود بسازید. قالب OceanWP نگاه حرفه ای برای مشاغل و آژانش های کوچک دارد. نسخه رایگان برای سایتهای تازه تاسیس و کوچک بسیار عالی عمل میکند. یواست سئو (Yoast SEO)، با بیش از ۵ میلیون نصب فعال را میتوان یکی از ضروری ترین افزونه های مورد نیاز برای سایت فروشگاه دانست.