بهترین قالب های وبلاگ نویسی وردپرس(معرفی 8 قالب)

اما میتوانید انتخاب کنید که این افزونهها بعداً نصب شوند. نصب این پلاگین ها به شما در سئو بهتر سایت، مدیریت راحت تر و… این پلاگین در ریدایرکت کردن آدرس های مختلف و تغییر url صفحات سایت میتواند مفید واقع شود. یک ویژگی مهم این قالب، وجود ابزار Muffin Builder است که از طریق آن میتوانید به صورت درگ اند دراپ (drag and drop) صفحات مختلف برای سایت بسازید و ویرایش کنید. بعد از اینکه این قالب به زبان فارسی هم ترجمه شد، بسیاری از وبمستران و طراحان سایت در وب فارسی برای طراحی وب سایت های خودشان از آن کمک گرفتند. این روش راحت است و همچنین می توانید ترجمه خود را به نویسندگان افزونه نیز ارائه دهید و بدین ترتیب آن ها ترجمه را در افزونه خودشان قرار خواهند داد. طرحبندی آن را میتواند به شکل دلخواه تغییر دهید و آن را شخصیسازی کنید. تقریباً تمامی ویژگیهای قالب Avada قابلیت شخصیسازی دارد و برای هر کدام نیز دهها گزینه و آپشن مختلف وجود دارد.

این قالب سئو وردپرسی هم از قابلیت های گفته شده برای قالب صحیفه برخوردار است. انتخاب افزونه های سازگار با قالب نصب شده روی وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه افزونه گفته شده با قالب انفولد سازگاری بالایی دارد، اگر قصدتان طراحی سایت دو زبانه و البته سئو شده است، نسبت به این قالب بی توجه نباشید. اگر قصد دارید یک سایت وبلاگی راه اندازی کنید یا هدف شما طراحی سایتی است که دیده شدن مقالاتش برای شما اهمیت زیادی دارد، به نظر من حداقل یک بار به دموی این قالب در مارکت های معتبر فارسی نگاهی داشته باشید. همچنین بهروز شدن قالب توسط سازندگان آن، با توجه به بهروزرسانیهای وردپرس، اهمیت بسیار زیادی دارد. قالب صحیفه برای ایجاد سایت های چند زبانه، انجمن های تخصصی و سایت های خبری با ساختارهای متنوع کاربرد دارد. قالب Neve با عناصر سریع و سبک ایجاد شده است و به روزرسانی و پشتیبانی قابل اعتماد از پایه اصلی برند ThemeIsle دارد. این قالب دارای ۳ سبک یا style است و هر کدام از این سبکها دارای ۲۰ پوستهی مختلف هستند.

می باشد. این قالب در فروشگاه های فارسی با قیمتی بیش از 200 هزار تومان به فروش می رسد و در فروشگاه های خارجی دارای قیمت 59 دلار می باشد. Porto Studio با بیش از 30 دمو جدید به روز شده است. قالب Be Theme یک قالب چند منظوره است که توسط گروه MuffinGroup طراحی شده و تاکنون بیش از ۲۱ هزار بار فروش رفته است. مثلا اگر دنبال فرم تماس با ما هستید کافیه به لاتین بنویسید Form و یک سری افزونه ها برای شما نمایش داده میشود و باید افزونه ای را انتخاب کنید که نظر تعداد نصب فعال ، بروزرسانی و امتیاز بالاتر از بقیه باشند و تست کنید ببنید نیاز شما را برآورده می کند یا خیر . پس از اتمام این بخش پنجره ای مشابه زیر به شما نمایش داده می شود که می پرسد از سرویس های ووکامرس و جت پک می خواهید استفاده کنید یا خیر؟ مکس ول قالبی ساده برای پیمایش است و می توانید لوگو، پس زمینه و هدری مطابق با میل خود طراحی کرده و در وبلاگ خود به نمایش بگذارید. در ابتدا با تعریف ساده از افزونه و پلاگین (Plugin) شروع کنیم.

سایت وردپرسی همان تلفن همراه هوشمند است و افزونه یا پلاگین همان اپلیکیشنهایی که بهمنظورهای مختلف روی آن نصب میشوند! اما به جز این قابلیت ها، چیزی که باعث شده 7 برای بسیاری از مخاطبان محبوب باشد، رابط کاربری آسان آن برای مدیران است. به زبان ساده، وردپرس دارای امکانات زیادی نیست، اما قابلیت افزونه نویسی برای این سیستم بسیار ساده است و شما امکانات مورد نیاز خود را باید از طریق افزونههای وردپرس اضافه کنید. داشتن یک مگامنو حرفه ای برای سایت های فروشگاه و حتی شرکتی یک امر ضروری است وشما میتوانید در این قالب از مگامنو حرفه ای به صورت پیش فرض استفاده کنید،ضمن اینکه استفاده از فریم ورک پیشرفته بوت استرپ در این قالب به شما امکانات واکنشگرایی بالایی را می دهد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS به معنای (Content Management System) است که با امکانات خاص و کاربردی که دارد چند سالی میشود که به عنوان سیستم های مدیریت محتوای برتر و پرطرفدار شناخته شده است. بتوانیم آن را به عنوان یک قالب سئو شده وردپرسی شناسایی کنیم.

علاوه بر این استفاده از کدهای اسکیما و بسیاری ویژگی های دیگر به کسب رتبه بالا سایت های ساخته شده با این قالب در موتورهای جستجو منجر شده است. افزونه امنیتی دیگر وردپرس Sucuri security است که تا کنون توسط نزدیک به 600 نفر نصب شده است. کد امنیتی را خودتان تنظیم می نمایید و می توانید کد را با استفاده از ترکیب اعداد و حروف ایجاد نمایید و با انتخاب ” ایجاد کلید ” کلید وب سرویس تولید خواهد شد. این قالب وردپرسی در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد و از آن موقع تا کنون، بیش ۵۰۰ هزار بار خریداری شده که آن را به یکی از پراستفادهترین قالبهای پریمیوم وردپرس تبدیل کرده است. یکسال بعد از انتشار X به یکی از محبوب ترین پوسته های وردپرسی تبدیل شد.

و مهمتر از همه، تصاویر شما نسبت تصویر اصلی خود را حفظ می کنند، بنابراین دقیقاً همانطور که مد نظر شما بود نمایش می دهند.برای اینکه تجربه گالری حتی شخصیتر و جذابتر شود، میتوانید جلوههای ویژهای مانند کاهش اشباع، صاف کردن یا سیاه و سفید به عکسهای خود اضافه کنید. ممکن است این سوال پیش بیاید که دقیقاً چه ویژگیهایی باعث شده تا Avada به یکی از بهترین قالبهای وردپرس و پرفروشترین قالب جهان تبدیل شود؟ صحیفه یک قالب مجله ای بسیار محبوب در جهان است. فونت های فارسی، واکنش گرایی و ستاره دار کردن مطالب در گوگل و سیستم تبلیغاتی حرفه ای بخشی از قابلیت های این پوسته است. شما می توانید رنگ ها ، فونت ها را شخصی سازی کنید ، لگو خود را بارگذاری کنید و موارد دیگر. اما از آن میتوان برای طراحی وبسایتهای دیگر نیز استفاده کرد.

فلت سام از جمله قالب های سئو شده وردپرسی است که تمامی معیارهای یک قالب حرفه ای را دارد. آیا امکان معرفی قالب فروشگاهی سئو شده وردپرسی وجود دارد ؟ از جمله سایر شرایط می توان به گزینه ای برای نمایش یک هدر جهت کاربران تازه وارد شده و یا فقط افرادی که ثبت نام کرده اند وجود دارد. ویژگی های پیشرفته ای مانند نمایش آلبوم های Facebook و فروش محتوای دیجیتال را اضافه کنید. افزونه ای که در بالا به آن اشاره کردیم افزونه ویژوال کامپوزر جزء یکی از عناصر اصلی در زمینه ساخت صفحات قالب وردپرس The7 میباشد. قالب avada، قالب چندمنظوره BeTheme، قالب Jupitor X، قالب enfold، قالب صحیفه، قالب the7 و… طبق نظرات مخاطبان و کاربرانِ این قالب، کار کردن با the7 بسیار راحت است و پیچیدگی خیلی از قالب های دیگر را ندارد. ژوپیتر ایکس از آن قالب هایی است که چشم بینندگان و مخاطبان سطح وب را به شدت به خودش جلب میکند.

از جمله قابلیت های فوق العاده صحیفه میتوان به تنظیمات به شدت گسترده، انعطاف پذیری بالا، قابلیت سازگاری با افزونه های مختلف مثل wpml و… قالب ژوپیتر ایکس یکی از آن قالب های به شدت جذاب و البته مورد علاقه من است. شما با گذراندن این دوره میتوانید هر نوع قالب فروشگاهی wordpress حرفهای را طراحی کنید و آن را آماده فروش کرده و در مارکت پلیس های فروش قالب و افزونه وردپرس برای فروش قرار دهید. این قالب دارای دموهای بسیار متنوعی است که باعث میشود تا بتوانید هر نوع وبسایتی را با آن بسازید. این پوسته وردپرس کاملاً واکنشگرا است به این معنی که بدون توجه به نوع دستگاهی که مشاهده میشود عالی به نظر میرسد. Hestia یک قالب کاملاً انعطاف پذیر و ریسپانسیو برای انواع وب سایت هاست. Total یک تم کامل وردپرس است که به شما این امکان را میدهد تا وبسایتهای کاملاً واکنشگرا و خیرهکننده با وردپرس را به راحتی ایجاد کنید، همانطور که بیش از ۴۸۰۰۰ کاربر قبلاً این کار را انجام دادهاند. همانطور که قبلا گفتم قالب های وردپرس در موضوعات مختلفی دسته بندی می شوند، سعی کردیم چند قالب خوب وبسایت در موضوعات مختلف را معرفی کنیم.

این قالب دارای گسترهی وسیعی از ابزارهای مختلف، طراحی زیبا و قابلیتهای گستردهی شخصیسازی است. از زبان فارسی، افزونه WPML و صفحه ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کند. یکی از افزونه های صفحه ساز قدرتمند که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند افزونه المنتور است در حال حاضر این افزونه بیش از ۳ میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس دارد. اگر به دنبال راهی ساده و در عین حال پیچیده برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود هستید، قالب نهایی وردپرس Flatsome برای نیاز های شما مناسب است. این قالب اغلب برای سایت های شرکتی و سایت های شخصی مورد استفاده قرار میگیرد اما در عین حال به خوبی هم با ووکامرس سازگاری دارد. اما بعد از همه اینها، چه چیزی باعث شده که من اینقدر این قالب را دوست داشته باشم؟ برای هر امکانی که می خواهید به سایت خود اضافه کنید یک افزونه وردپرس از قبل ساخته شده است. اما از آنجایی که این قالب بیشتر با هدف فروشگاهی بودن طراحی شده، یک بخش سبد خرید به صورت پیشفرض در بالای هدر سایت وجود دارد. از این رو معمولا ایرانیها از سایتهای واسط ایرانی برای خرید افزونههای استفاده میکنند. پوسته betheme یکی از قالب های جذاب برای راه اندازی سایت های شرکتی، فروشگاهی، تجاری تبلیغاتی و شخصی است.

و در نهایت هفتمین و آخرین قالبی که قصد دارم در این مقاله به شما معرفی کنم، قالب 7 است. امروز قصد داریم در وبجامه به شما 42 قالب شرکتی رایگان وردپرس که جزء پرطرفدارترین این قالب وردپرس هستند را معرفی کنیم. اگر در طراحی سایت حرفه ای نیستید ممکن است که از قالب های فروشگاهی رایگان استفاده کنید ولی باید بدانید که این قالب ها محدودیت هایی دارند که ممکن است کل سایت را به هم بریزد و مشکلاتی را ایجاد کند. این افزونه ای است که برای طراحی سایت های دو زبانه به کار میرود. یک قالب فروشگاهی مناسب با استفاده از صفحه ساز و افزونه های کاربردی میتواند طراحی یک سایت حرفه ای را برای شما به سادگی امکانپذیر کند؛ به طوری که بدون یک خط کدنویسی تمام اجزا و بخش های آن قابل شخصی سازی باشند. درصورتی که میخواهید یک وبسایت چندزبانه ایجاد کنید، میتوان آن را به چندین زبان ترجمه کرد. همچنین این قالب دارای الگوهای مختلفی برای ایجاد آلبوم تصاویر است. در قالب Flatsome نیز دقیقاً این ویژگی وجود دارد.

قالبهای این شرکت اوکراینی تا کنون ۶۵۰۰۰ بار فروش رفته است که قالب The 7 با بیش از ۳۰۰۰۰ بار فروش در صدر محصولات پرفروش آنها سایت abtintheme قرار دارد. اگر ادمین سایت هستید حتما این سوال را از خودتان پرسیدهاید که بهترین قالبهای فارسی وردپرس کدامند. علاوه بر بحث قالب، این سایت ویژگیهای فوق العاده دیگری هم دارد که یکی از آنها یقینا آموزشهای رایگان است و مطلب دیگر اینکه شما میتوانید از همیار وردپرس، هر گونه افزونه و یا اسکریپتی که مایل به استفاده از آن در قالب و وبسایت خودتان هستید را خریداری کنید. افزونهی WPBakery (که پیش از این آن را با نام Visual Composer میشناختیم) در این قالب به صورت پیشفرض قرار داده شده تا شما بتوانید به راحتی صفحات مختلف سایت را به صورت درگ اند دراپ (drag and drop) ویرایش کنید. همان طور که در مقالات سئو نیز بیان کردهایم، بالا بودن سرعت بارگذاری سایت و صفحات مختلف آن، اهمیت زیادی برای گوگل دارد. این قالب چند منظوره را در مقاله بهترین قالب های شرکتی وردپرس هم بررسی کردیم و به دلیل خاص بودن و امکانات فوق العادهاش به عنوان بهترین قالب چند منظوره شناخته شده است. اسکن سایت برای پیدا کردن حفره های امنیتی، قابلیت اضافه کردن captcha به تمامی فرم ورود وردپرس و امکان بکاپ گیری منظم و زمان بندی شده از وردپرس مهمترین واساسی ترین امکانات وردفنس است.

این بخش تاثیر بسیاری در شخصی سازی کردن ووکامرس دارد و در ادامه آن را شرح خواهیم داد. اگر می خواهید ویژگی های پیشرفته تری داشته باشید، باید نسخه pro آن را دریافت کنید. میتوانید در صورت نیاز ابتدا آن قالب را دانلود کنید و اگر خواستید قالب حرفهایتری داشته باشید، به سراغ Astra Pro بیایید. قالب The 7 یک قالب چند منظوره است که با هدف آسان بودن استفاده از آن و همچنین قابلیتِ شخصیسازیِ تمامی ویژگیهای آن طراحی شده است. اما در ادامه روشی را به شما معرفی میکنیم که بهوسیله آن میتوانید بدون اضافه کردن حتی یک خط کد، راستچین بودن یا نبودن قالب را بررسی کنید. همه میدانیم که عسل و خربزه هر کدام به تنهایی پرخاصیت و مفید هستند اما اگر هر دوی آنها را باهم مصرف کنید یا در مصرف هر کدام زیادهروی کنید چه اتفاقی میافتد؟ هدف کلی گروه UX Themes طراحی قالبهایی است که بتوانید از آنها بدون هیچ دانش کدنویسی استفاده کنید.