معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس بورس فردا

گزینه Stop Market با گزینه Stop Limit تفاوتی ندارند و همزمان می توان از هر دو استفاده کرد. برخی اوقات نوسانات زیاد قیمت باعث می شود که قیمت به عدد Stop که تعریف ثبت نام در کوینکس با گوشی کرده ایم نرسد. برای ایجاد حاشیه امن عدد ۶۵ را برای گزینه Stop Market تعیین می کنیم که از این اتفاق جلوگیری شود. با توجه به اینکه پوزیشن شورت است پس از تعیین مقدار و Confirm کردن، پوزیشن در قسمت Stop Order قرار می گیرد. در زمانی که قیمت به عدد Stop برسد پوزیشن را روی قیمت مارکت به فروش می رساند. در حالتی که از Sop Limit استفاده کنیم کارمزد Maker برایمان منظور می گردد.

در صفحه بعد باید کشور، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اطلاعات وارد شده باید به انگلیسی باشد و دقیقاً با مشخصات پاسپورت شما مطابقت داشته باشد. از سود روزانه خود از خرید مجدد این کوین از بازار ثانویه را به این کار اختصاص می‌دهد. این کار تا رسیدن گردش این کوین به سه میلیارد در روز ادامه خواهد داشت. اگر بخواهیم از نظر حجم تبادلات و میزان کاربران این دو صرافی را بررسی کنیم بدون شک انتخاب اول و آخر ما بایننس خواهد بود.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوینکس ( Coinex ) – آموزش خرید و فروش با کوینکس

ستون سمت راست مورد به Order Book است که بخش بالایی آن سفارشات فروشندگان و بخش پایینی آن مربوط به سفارشات خریداران است. بر روی گزینه Sign Up در بخش بالا ، سمت راست را کلیک کنید. فعالسازی اپلیکیشن گوگل آتنتیکتور Google Authenticator با موفقیت انجام شد. صرافی بین المللی کوینکس CoinEx، در سال 2017 در هنگ کنگ توسط یک کارآفرین با سابقه و فارغ التحصیل رشته ی ریاضیات از دانشگاه نورث وسترن پلی تکنیک، به نام آقای هایپو یانگ Haipo Yang تاسیس شد.

مزایا و معایب صرافی کوینکس

در حقیقت نمی‌توان در این صرافی از کارت‌هایی اعتباری مثل مسترکارت استفاده کرد. بنابراین کاربر باید در ابتدا رمزارز را در سایر پلتفرم‌ها خریداری کرده و سپس به صرافی کوینکس انتقال دهد. اولین و مهمترین مزیت این توکن، کاهش مبلغ کارمزدها است.

معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس بورس فردا

حالا سراغ آموزش زبان اصلی سایت که انگلیسی است می رویم و اکثر اطلاعاتی را که نیاز دارید را به شما آموزش می دهیم. به این دلیل با زبان اصلی هم آموزش می دهیم چون اگر شما به زبان انگلیسی این کارها را یاد بگیرید دیگر کار کردن با بقیه صرافی های بین المللی هم برای شما راحت می شود. همانطور که مشاهده می کنید بقیه سطوح VIP1 تا VIP5 را هم در تصویر بالا به شما نشان داده شده است که با چه مقدار داشتن ارز CET می توانید کارمزد معاملاتی خود را کم کنید. اگر تمایل دارید که رمز عبور خود را تغییر دهید و یا قبلا رمز عبور راحت یا آسانی برای آن گذاشته اید و الان می خواهید آن را عوض کنید، در ابتدا باید روی بازتنظیم در جلوی رمز عبور کلیک کنید. و در نهایت روی کلمه Add کلیک کنید تا ایمیل کوینکس شما در اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور اضافه گردد.

مجموعه امید فدوی به هیچ سایتی اجازه انتشار و فروش دوره های آموزشی را نداده و تمام آموزش ها به صورت انحصاری در همین سایت عرضه می شوند. ۳- در بخش تنظیمات همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید، باید در بخش ID verification روی گزینه Verify کلیک کنید. نحوه ورود به بخش تنظیمات را در بخش‌های قبلی تشریح کردیم. در قسمت بالا و در کنار Security Settings دکمه ای با عنوان Disable Your Account وجود دارد که می بایست روی آن کلیک کنید.

معاون وزیر دیجیتال اوکراین ارتباط با FTX را رد کرد

زیرا به مرور زمان، رمز ارزهای دیگری نیز به آن دارای اولیه اضافه می شوند. مثلا از میان ارزهای دیجیتال، می خواهید را انتخاب کنید. طبق تصویر زیر باید را از قسمت چپ و بالای صفحه انتخاب کرده و روی گزینه بزنید. درصورت ارسال رمزارزها به حساب کوینکس دیگری، می توانید از منوی (انتقال بین کاربر) استفاده کنید، چون انتخاب این گزینه باعث می شود تا هزینه ای برای برداشت پرداخت نکنید. کاربرانی که برای ورود به صفحه کاربری، روش دو مرحله ای را فعال کرده باشند، باید از برنامه کد تائید بگیرند و آن کد را در اینجا درج کنند.