معرفی بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس 2022

بااینحال، تفاوت بین پلاگین ها و تمها این است که افزونهها ماژولهای مستقل هستند. این پلاگین تمام پستها، نظرات و دیگر محتواها را از نظر لینک خراب چک میکند و اگر چیزی پیدا کرد شما را بهسرعت آگاه میکند. شما میتوانید یا از طریق ایمیل یا داشبورد WP آگاه شوید. این پلاگین تمام موتورهای جستجوی اصلی را هربار که شما چیزی در سایتتان منتشر کردید آگاه میکند. لذا اسلایدرها یکی از عناصر موثر طراحی و اصلی این پلاگین میباشد که به شما کمک میکند نرخ تعامل سایت خود را بالا ببرید. همانطور که شما پلاگین را فعال کردید به شما بهصورت اتوماتیک کمک میکند که نقشه XML را برای سایتتان ایجاد کرده و شاخصبندی آن را ساده کنید. اما پلاگین پرطرفدار وردپرس یکی از کاربردیترین ابزارهای آن برای پیشرفت و مدیریت بهتر وبسایتتان هستند. Akismet یک پلاگین دیگر توسعه داده شده توسط افرادی است که پشت صحنه وردپرس قرار دارند ( مت و تیمش در Automattic). این پلاگین یک تاریخچه برای هر نظر درست میکند تا شما بدانید کدام نظرها از سمت Akismet یا مدیر اسپم درنظر گرفته شدهاند. هدف تماس هر چیزی میتواند باشد: بهمنظور دریافت بازخورد از کارتان، رساندن شما به معاملات کسبوکاری و یا ارائه پیشنهادات کلی، لذا داشتن یک صفحه کسبوکاری تماس با ما با یک طراحی خوشفرم برای شما یک باید بهحساب میآید.

به همین دلیل است که آنها به شما در دریافت نرخ بیشتر کلیک در موتور جستجو کمک میکنند. یک افزونه امنیتی بسیار قدرتمند که بیشتر از 30 ابزار برای دفاع در برابر حملات در اختیارتان قرار میدهد. Google XML Sitemaps یک پلاگین مفید سئو برای وردپرس میباشد. به عنوان مثال، اگر قالب گالری را انتخاب کنید، پست به طور خودکار یک نوار لغزنده در بالا با عکسهای گالری انتخابی سفارشی شما نمایش داده میشود یا اگر قالب پست ویدیویی را انتخاب کنید، پست ویدیوی مورد نظر شما را در بالای صفحه انتخاب میکند و جایگزین حالت پیشفرض میشود. چند قالب ووکامرس رایگان نیز در این صفحه در کنار پوستههای حرفهای و غیر رایگان قرار گرفته شده که انتخاب این قالبها تماما به عهده شما است. این افزونه ها به صورت فولدر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در آخر جهت تکمبل ویژگی ها و امکانات ووکامرس باید گفت که این افزونه هرآنچه جهت پیشبرد و فروش محصولات فروشگاهی آنلاین را نیاز دارد از جمله ، کدتخفیف ، بازاریابی ، خرید ، پرداخت و…

ازآنجاکه این موتور جستوجو اهمیت بسیاری برای امنیت اطلاعات کاربران قائل است، وبسایتهای ایمن را در صدر فهرست نتایج جستوجو قرار میدهد. یکی از ویژگی هایی که به شدت برای هر وب سایت نیاز است بحث واکنشگرا یا ریسپانسیو است قالب فروشگاهی وردپرس های مارکت به صورت ۱۰۰ درصدی واکنشگرا می باشد و به خوبی روی تمامی نمایشگر ها و دستگاه ها تغییر اندازه داره و بهترین حالت نمایش را فراهم می سازد. و می توانید تمامی بخش های پوسته کارائوس را در یک صفحه کنترل کنید و عملیاتی مانند اضافه کردن المان جدید، حذف المان ها، ویرایش المان ها و یا جابه جایی المان ها را انجام دهید. این محتوا ها (تصاویر) را فقط در صورتی نمایش می دهد که کاربر صفحه را پیمایش کنند. این پلاگین محتوا (تصاویر) را تنها زمانیکه کاربر صفحه را اسکرول میکند نشان میدهد. بدون شک وردپرس یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا در دنیا برای طراحی وب سایت میباشد که رور به روز به شمار استفاده کنندگان آن افزوده میشود و کسبوکارهای زیادی در شروع فعالیت خود در فضای آنلاین از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند. آنها صفحهتان را جذاب و سرگرمکننده میکنند.

ویژگی “رجیستر” یا همان ثبت در نصب پیشفرض وردپرس وجود دارد که میتواند از داشبورد WP با پیروی از مراحل زیر فعال شود. ثبت کاربر وردپرس یک ویژگی جامع دیگر است که قطعا نمیخواهید آن را از دست بدهید. اگر قصد هزینه کردن برای یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی را نداشته اما در برنامه ریزی برای سئو سایت خود نیاز به کمک دارید، سری به Google Keyword Planner بزنید. برای این کار نیاز است از طریق FTP به وردپرس تان دسترسی داشته باشید. به HOUZEZ قالب وردپرس محبوب در سراسر جهان برای نمایندگان املاک و شرکتها خوش اومدید. این اصل ن تنها در وردپرس بلکه در هر زبان برنامه نویسی وجود دارد که برای دریافت اطلاعات از بانک اطلاعاتی می بایست طوری چیدمان داشت که با کم ترین کوئری به اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

در چنین مواقعی استفاده از افزونه های تغییر مسیر یک انتخاب مناسب برای شما بشمار می سایت abtintheme رود. یک پلاگین بسیار قدرتمند از تیمی قوی که پشت خود نرمافزار وردپرس میباشند (Automattic) جتپک برای هر وبسایت وردپرس یک پلاگین الزامی است. از محصولات فیزیکی گرفته تا بلیتهای مناسبتی و مربوط به رویدادها، نرمافزار و پلنهای خدماتی شما قادر خواهید بود که هرچیزی را همراه آن بفروشید. پلنهای پرمیوم آن نیز بهعلاوه جلوگیری از اسپمها امنیتی پیشرفتهتر را برایتان بهارمغان میآورد. این پلاگین دارای فیلدهایی عمومی با فیلدهایی پیشرفتهتر میباشد که بهسادگی امکان درگ اند دراپ را بهمنظور ایجاد فرمها میدهد. این پلاگین به شما امکان ایجاد فرمهای نامحدود وردپرسی با چندین لایه طراحی را میدهد. همانطور که از نامش معلوم است این پلاگین پکی از ویژگیهای شگفتانگیز برای وبسایتتان ارائه میدهد تا شما را به پرواز دربیاورد و موفقییتان را به بار بیاورد. Google analytics برای استفاده رایگان از ابزارهای آماری بهمنظور درک ترافیک وبسایتتان عالی میباشد. اگر در سایتتان از تصاویر زیادی استفاده کردهاید شاید لود آن ساعتها طول بکشد. شاید شما وبسایت خوبی داشته باشید که تعداد بازدیدکنندههای آن خیلی زیاد باشد و درحال انجام یک کسبوکار هم باشید.

ایده اصلی کشینگ ذخیره موقت دادههای وبسایت در کش است تا دفعه بعدی که کاربر همان صفحه را باز کرد سریعتر لود شود. مهم نیست که وبسایت شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد و یا چه نوع وبسایتی باشد، شما قطعا به یک صفحه تماس با ما نیاز پیدا خواهید کرد که از آنجا مخاطبینتان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. مانند بسیاری دیگر از افزونه های گالری عکس WordPress در این لیست، Photo Gallery توسط Supsystic یکی دیگر از افزونه های freemium است که یک نسخه رایگان قابل اطمینان با ویژگی های اضافی که در نسخه Pro گنجانده شده است ارائه می دهد.

بعد از ورود به هاست، file manager/ مدیریت فایل رو باز کنید. نحوه بارگذاری کردن افزونه در این بخش، به صورت زیپ انجام میشود و سپس فایل زیپ رو در همان هاست اکسترکت/ استخراج کنید. در مرحله اول افزونه را به صورت زیپ دانلود کنید و سپس آن رو استخراج کنید. اول از همه این پلاگین باعث میشود یک کلمه کلیدی مرکزی انتخاب کنید و از کلمه کلیدی در مقالهای که مینویسید به درستی استفاده کنید. کافی است مراحل زیر رو طی کنید تا بتوانید به درستی افزونه مورد نظر رو نصب کنید. به عنوان نمونه شاید Meta Description که سادهترین و اولین مورد برای هر صفحه است به درستی در دسترس نباشد که همین مسئله موجب میشود شانس کمتری برای گرفتن رتبه داشته باشید. آنها اطلاعاتی اضافی درمورد پست/ صفحه ارائه میدهند که کاربران ممکن است تمایل به دانستنشان داشته باشند. سیستم مدیریت محتوا وردپرس به طور پیشفرض از تقویم شمسی پشتیبانی نمیکند، به همین خاطر باید برای تقویم سایت خود از افزونه جانبی استفاده کنید که بهترین آنها افزونه Parsi Date است که فوقالعاده کاربردی و ساده طراحی شده است. این پلاگین تمام تصاویر پست، تامبنیلهای پست، تصاویر گراواتار و آیفریمهای محتوا را با یک جانگهدار عوض میکند و درصورتیکه خواستید وارد صفحه بروزر شوید محتوا را لود میکند.

بعد از نصب کردن این افزونه یک صفحه برای شما نمایش داده میشود که باید یک حساب ایمیل را در آن وارد کنید. Powered by SeedProd: اگر می خواهید متن (ایجاد شده توسط SeedProd) در انتهای صفحه نمایش داده شود ، گزینه دوم را انتخاب کنید ، در غیر این صورت اولین مورد را انتخاب کنید. نوع هاست شما اهمیت چندانی در روند آموزش ندارد و تنها کافی است گزینه های گفته شده رو پیدا کنید چون محیط هاست شما ممکن است متفاوت باشد. General بروید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است شما میتوانید بهسادگی گزینه ‘Anyone can register‘ را تیک بزنید تا ثبتنام وردپرس یا ویژگی اعضا را فعال کنید. این افزونه ویژگی های قدرتمندی دارد که در فرم ساز های دیگر وجود ندارد. این قالب یک طرح مینیمالیستی با رنگ های زیبا و تایپوگرافی داره که به راحتی می تونید Neve رو سفارشی کنید و با افزونه های محبوب صفحه ساز مثل صفحه ساز Elementor ، صفحه ساز Divi و Beaver Builder سازگار هست. اما آیا تابحال به این فکر کردهاید کاربران درصورتیکه با یک صفحه خراب مواجه شدند باید چه کنند؟ فکر کنید یک قالب یا افزونه نوشته اید و می توانید آنرا به تعداد بفروشید، کسب و کار بسیار خوبی است .

ویژگیهای تحلیل صفحه چک میکند که آیا شما از کلمه کلیدی مرکزیتان همه جا در تگهای آلت تصویرتان، توصیف متا، عناوین و کل پستتان استفاده کردهاید یا خیر. این باعث میشود زمان لود صفحه کم شود و کل عملکرد سایت بهینه شود. اسنیپتها اطلاعاتی اساسی را بهصورت خلاصه درمورد محصول/ صفحه ارائه میدهند و یا به عبارتی جاذبههای یک محصول را به نمایش میگذارند. فروشگاه ساز ووکامرس یکی از ساده ترین و محبوب ترین فروشگاه سازهای آنلاین است و لزوم ارسال متن های اطلاع رسانی به خریداران محصول و یا ارائه دهندگان، باعث ارائه افزونه پیامک ووکامرس در جهت ارسال پیام کوتاه شده است. ممکن است این بهترین افزونه موجود در این مطلب نباشد؛ اما BulletProof Security کیفیت بالایی را ارائه میدهد و رایگان است؛ که باعث میشود ارزش بررسی داشته باشد. این مشکلات ممکن است در انواع مختلفی برای شما بهوجود بیاید و سبب بروز اختلال در سایت شما و روند کارتان شوند.

بعنوان مثال زمانی که ارائه دهنده سرویس هاستینگ شما شاید محدودیت هایی برای آپلود کردن فایل ها ایجاد کرده باشد و همین مانع آپلود کردن فایل های با حجم بالاتر شود. این روش نصب افزونه که به صورت دستی صورت میگیرد، ممکن است برای افراد کم تجربه تر، کمی پیچیده و دشوار شود. در صورتی که در رابطه با این آموزش سوال و یا مشکلی داشتید از بخش دیدگاهها مطرح کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما دوستان وردپرسی باشم. حالا در ویندوز خود سرویس FTP رو باز کنید و با یوزر و پسورد (که احتمالا از پشتیبان هاست خود دریافت کرده اید) لاگین کرده و به وب سایت خود متصل شوید.

قالب Modern Store یک قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان است که دارای طراحی مدرن و تمیز است شما می توانید بازدیدکنندگان خود را به راحتی به محصولی که هم اکنون در معرض فروش است هدایت کنید یا آنها را به سمت سیاست های فروشگاه خود هدایت کنید همچنین یک نوار جستجو در بالا خواهید یافت که جستجوی محصولات را برای آنها آسان می کند. این پلاگین دارای حفاظت فایروال، اسکن بدافزارها، بلاکینگ، امنیت لاگین، نظارت زنده بر ترافیک و خیلی چیزهای دیگر میباشد. در این مرحله پس از بارگذاری فایل‚ دکمه هم اکنون نصب کن برای شما فعال خواهد شد که با کلیک بر روی آن افزونه بارگذاری شده نصب خواهد شد. برخی وبمسترها به این افزونه لقب قاتل Yoast را هم دادهاند. کمی صبر کنید، خبر خوب این است که شما میتوانید تصاویر را فشرده کنید. دقت کنید که قبل از هرگونه تغییر و دستکاری در این پوشه ها یک فول بکاپ تهیه کنید تا در صورت ایجاد مشکل یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

زمانی که تنظیمات را انجام دادید، روی دکمه start translating جهت ادامه کار کلیک کنید. همونظور که در تصویر میبینید افزونه مورد نظر شما به هاست اضافه شده و حالا لازمه تا برای ادامه نصب افزونه اونو از حالت فشرده خارج کنید. شناخت مخاطبین و فراهم آوردن امکانات برای آنها یک راه بسیار عالی برای بهبود ترافیک سایتتان میباشد. آنها میتوانند با استفاده از چک، دریافت در محل، کارت اعتباری و یا حتی PayPal پول را پرداخت کنند. نکته قابل توجه این است که امروزه بسیاری از افراد جامعه به دنبال راحتی بیشتر هستند و از همین رو اپلیکیشنهای تلفن همراه (iOS یا Android) نسبت به وبسایتها و یا حتی مرورگرهای موبایل مانند گوگل بیشتر مورد توجه مردم هستند. بهعلاوه با استفاده از Universal tracking شما میتوانید بازدیدهای کاربر را از پلتفرم و دستگاههای متفاوت مشاهده کنید و گزارشهایی از علایق و دموگرافی را بدست آورید و حتی منبع ورودی های سایت از جمله کمپین های گوگل ادز را مشاهده کنید. تنها پلاگین رایگان Broken Link Checker را نصب کنید و کمی چرت بزنید چرا که خودش کارها را بهصورت اتومات برایتان انجام میدهد.