مدیریت جنبه تجاری طراحی

presentation design studio

یکی از جنبه های رویای آمریکایی داشتن کسب و کار شخصی است. ایده تبدیل شدن به رئیس خود، تنظیم ساعات کاری و پیگیری اشتیاق خود بسیار جذاب است. با این حال، داشتن عشق به طراحی به طور خودکار شما را به یک صاحب کسب و کار خوب تبدیل نمی کند. برعکس، نداشتن مدرک MBA شما را از راه اندازی یک شرکت طراحی موفق منع نمی کند.

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار کوچک خود هستید، عوامل زیر را در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر مقاله کامل را بخوانید.

آموزش و پرورش فراتر از طراحی

داشتن مدرک، گواهینامه یا آموزش گسترده در زمینه طراحی، شما را با مهارت های ایجاد مواد تبلیغاتی چشمگیر در رسانه های مختلف مجهز می کند. با این حال، همانطور که بسیاری در وبلاگ دیوید ایری اشاره کرده‌اند، آموزش رسمی اغلب در آماده‌سازی طراحان برای واقعیت‌های تجاری که با آن روبرو هستند کوتاهی می‌کند.

استودیوی طراحی ارائه

نیاز آشکاری به آموزش کسب و کار جامع تر وجود دارد که حوزه هایی مانند:

  • موضوعات متنوعی مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال، اقتصاد، تاریخ و سخنرانی عمومی.
  • جنبه های حقوقی، از جمله ایجاد قرارداد.
  • بینش در مورد راه اندازی و مدیریت یک شرکت طراحی.
  • استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتری
  • خدمات مشتری برای جذب و حفظ مشتریان.

اگر در حال حاضر در حال تحصیل در زمینه طراحی هستید، در نظر بگیرید که دوره های کسب و کار را بگذرانید یا به دنبال یک رشته جزئی یا دوگانه در تجارت باشید. برای کسانی که قبلاً در این زمینه حضور دارند:

  • دوره های کسب و کار را در کالج محلی خود بررسی کنید.
  • برای سمینارهایی که می تواند بینش تجاری یا فرصت های شبکه ای را ارائه دهد، با اتاق بازرگانی خود تماس بگیرید.

مدیریت افراد و منابع

رئیس خود بودن به این معنی است که مسئولیت دیگران را بر عهده بگیرید، چه تیمی یک نفره یا ده نفره را مدیریت کنید. کارآفرینان جدید اغلب فاقد بودجه لازم برای ایفای هر نقش به صورت جداگانه هستند، با این حال استراتژی های موثری برای عبور از این چالش ها وجود دارد.

  • استخدام فریلنسرها را در نظر بگیرید: بسیاری از حسابداران خدمات خود را به چندین کسب و کار به صورت پاره وقت ارائه می دهند و حقوق و دستمزد، مالیات و مزایا را به طور کارآمد مدیریت می کنند.
  • عملکردهای برون سپاری منابع انسانی را بررسی کنید: روند برون سپاری منابع انسانی رو به رشد است. این رویکرد می تواند مقرون به صرفه باشد و به شما امکان می دهد تا برای خدمات بر اساس نیاز خود بدون تعهد به حقوق یا مزایا تمام وقت بپردازید.

استراتژی های بازاریابی موثر

در اقتصاد امروزی، کارآفرینان مبتکر در حال کشف راه های مقرون به صرفه برای ارتقای کسب و کار خود بدون هزینه های سنگین استراتژی های تبلیغاتی گذشته هستند. دوران کمپین‌های پرهزینه رسانه‌ای به لطف ظهور رسانه‌های اجتماعی که راه‌های رایگانی برای تبلیغ شرکت ارائه می‌دهند، به پایان رسیده است.

علاوه بر این، علیرغم اینکه عصر دیجیتال باعث می شود ما از نظر فیزیکی کمتر در ارتباط باشیم، شبکه های سنتی همچنان ارزش قابل توجهی دارند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

ایجاد پروفایل های فیس بوک و توییتر یک فرآیند سریع است. با این حال، سرمایه گذاری روی آنها برای به حداکثر رساندن پتانسیل آنها بسیار مهم است. برای فیس بوک، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شرکت شما، از جمله لینک های وب سایت و X (توئیتر) کامل است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

برای افزودن شخصیت، عکس‌های محصولات و تیم خود را آپلود کنید. از به‌روزرسانی‌های وضعیت و توییت‌ها برای محتوای جذاب مانند مسابقات، فروش‌ها و رویدادها استفاده کنید. به یاد داشته باشید، رسانه های اجتماعی باید غیررسمی و در عین حال حرفه ای باشند. همیشه قبل از ارسال پست، گرامر و املای خود را دوباره بررسی کنید.

شبکه های شخصی

ارجاع‌های شخصی اغلب از روش‌های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات صفحات زرد بهتر عمل می‌کنند، به‌ویژه اکنون که مصرف‌کنندگان در هزینه‌ها و توصیه‌های ارزشی محتاط‌تر هستند. هرچه افراد بیشتری را بشناسید، نام کسب و کار شما بیشتر می شود.

کسب و کار شبکه

درگیر شدن در رویدادهای اجتماعی و فعال بودن در ارتباط با شبکه می تواند منجر به توصیه نام شما توسط افرادی شود که ممکن است مستقیماً از خدمات شما استفاده نکرده باشند اما شما را به خوبی به یاد می آورند. حمایت از کسب و کارهای محلی و تعامل با اعضای جامعه می تواند یک اقتصاد محلی پویا را تقویت کند.

کاوش در سرمایه گذاری های جدید

رکود اقتصادی و افزایش متعاقب آن اخراج کارکنان، روحیه کارآفرینی را در میان بسیاری برانگیخته است. با بی ثباتی مشاغل شرکتی، راه اندازی کسب و کار خود اکنون ممکن است گزینه جذاب تری نسبت به ورود به نیروی کار تحت یک کارفرمای دیگر به نظر برسد.

این تغییر فرصتی را برجسته می کند تا مسیر شغلی خود را کنترل کنید و رویاهای کارآفرینی خود را دنبال کنید.

]
منبع: https://www.hongkiat.com/blog/handling-the-business-side-of-design/