عملکرد بهتر و به روز رسانی طرح محصول • Yoast

عملکرد بهتر و به روز رسانی طرح محصول • Yoast

با Yoast SEO 22.4 برای سواری نرم تری آماده شوید! این به‌روزرسانی، عملکرد را بهبود می‌بخشد، باگ‌ها را برطرف می‌کند و تجربه کاربری کلی شما را بهبود می‌بخشد. با راب های مزاحم «elementor» خداحافظی کنید و از ناوبری یکپارچه لذت ببرید. به‌علاوه، به لطف Yoast WooCommerce SEO 16.2، مشتریان فروشگاه اینترنتی ما، نحوه نمایش انواع محصولات خود را به خریداران آنلاین بهتر کنترل خواهند کرد.

بهبودهای Yoast SEO 22.4

در سراسر این افزونه، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که عملکرد بهبود یافته را به طور کلی مشاهده کنند. ما درخواست‌های غیرضروری را حذف کرده‌ایم و باگ‌ها را برطرف کرده‌ایم و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشیم. در اصل، ما در حال انجام برخی از نظافت بهاره هستیم.

یکی از راه حل های قابل توجه برای جامعه وسیع Elementor در پایگاه کاربر ما شخصی سازی شده است. شاید متوجه شده باشید که وقتی برای اولین بار یک پست را با Elementor ذخیره می‌کنید، Slug سرسختانه کلمه “elementor” را در ابتدا اضافه می‌کند. خب دیگه نه! ما به این دلخوری پایان دادیم. هنگام به روز رسانی به Yoast SEO 22.4 با آن تغییر مسیرهای غیر ضروری خداحافظی کنید!

به روز رسانی طرحواره برای انواع محصول

در فوریه 2024، گوگل دستورالعمل‌های خود را در مورد داده‌های ساختاریافته به‌طور خاص برای انواع محصولات به‌روزرسانی کرد، موضوعی پیچیده برای بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک. هدف آنها تطبیق بیشتر هدف مشتری با نتایج آنلاین است. اگر تا به حال دنبال یک تی شرت با رنگ خاصی گشته اید و یک تی شرت با رنگ های مختلف در نتایج جستجو ظاهر می شود، می توانید با تجربه خریدار ارتباط برقرار کنید.

ما طرح محصول خود را در Yoast WooCommerce SEO 16.2 به روز کرده ایم تا با بهترین شیوه ها هماهنگ شود تا ویژگی های محصول شما را به طور مؤثرتری به موتورهای جستجو منتقل کند. این اطمینان حاصل می کند که محصولات شما تا حد امکان با معیارهای جستجوی خریداران بالقوه مطابقت دارند. بنابراین، اکنون زمان بسیار خوبی است تا اطمینان حاصل کنید که تمام داده های نوع محصول سایت شما در وب سایت شما صحیح است. برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه انجام این کار، راهنمای پیکربندی ما برای SEO WooCommerce SEO را بررسی کنید.

تنظیمات طرح محصول در SEO WooCommerce

تمرینات سئو Yoast برای راهنمایی شما در بهینه سازی وب سایت شما

با توجه به تغییرات فصلی، اکنون زمان مناسبی است تا با انجام یک یا چند تمرین سئو، نظافت بهاره سایت خود را کامل کنید. برای مشتریان Yoast SEO Premium، این تمرین‌ها را مربیان شخصی خود در نظر بگیرید، که شما را از طریق بهینه‌سازی‌ها در هر مرحله تنها در سه مرحله ساده راهنمایی می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که محتوای مورد علاقه شما توسط مشتریان شما دیده می‌شود.

اکنون به Yoast SEO 22.4 به روز رسانی کنید

ما اینجا هستیم تا سفر دیجیتالی شما را با رفع اشکال‌ها، پیشرفت‌ها و راه‌حل‌های متناسب مانند تمرینات سئو اختصاصی ما تقویت کنیم. بهینه سازی با Yoast SEO 22.4 مبارک!

]
منبع: https://yoast.com/yoast-seo-april-3-2024/