زمان بازگشت به اصول سئو فرا رسیده است

زمان بازگشت به اصول سئو فرا رسیده است

من از روزهای قبل از موتورهای جستجو آنلاین بودم. دنیایی را تصور کنید که در آن با خوش شانسی وب سایت هایی پیدا می کنید. ما هرگز نمی دانستیم که یک هایپرلینک ما را به کجا می برد. بنابراین، ما در وب گشت و گذار کردیم.

سپس، موتورهای جستجو آمدند. ارائه دهندگانی مانند یاهو، آلتاویستا و (در نهایت) گوگل یافتن وب سایت ها را آسان تر کردند.

تقریباً بلافاصله، انسان ها شروع به تلاش برای دستکاری این ابزار کردند. مردم تقریباً هر کاری را انجام می دهند تا وب سایت خود را به بالاترین سطح برسانند. پر کردن کلمات کلیدی و اضافه کردن متن مخفی از جمله تکنیک های “کلاه سیاه” آن روز بود.

این رفتار اولین روزهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را مشخص کرد. صنعت کلبه در اطراف تلاش برای دریافت برکت گوگل رشد کرده است. و شامل افرادی می شود که طبق قوانین بازی می کنند.

فقط قوانین مدام تغییر می کنند. و همیشه واضح نیستند. ممکن است امروز قهرمان سئو شوید. اما این می تواند تنها با یک سکسه در یک الگوریتم تغییر کند.

کل ماجرا طعم بدی را در دهان این طراح به جا گذاشته است. و من نمی دانم که آیا روشی که ما سئو را تمرین می کنیم از اوج خود گذشته است؟

شاید ما باید به جای تعقیب هر حقه جدید، روی اصول اولیه تمرکز کنیم. بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

حدس زدن آنچه گوگل از ما می خواهد انجام دهیم

آنچه می خواهم بگویم ممکن است بدیهی به نظر برسد – اما اینجا پیش می رود: گوگل همه قوانین را وضع می کند. مطمئناً، سازمان‌هایی برای ایجاد استانداردها وجود دارند. و سایر ارائه دهندگان جستجو وجود دارند. با این حال، تنها یک شرکت قدرت تغییر بازی را در یک لحظه دارد.

گوگل اطلاعات زیادی در مورد سئو منتشر می کند. با این حال، تمایل به مبهم بودن دارد. این از عمد است. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که آنها کارهای درونی الگوریتم خود را به اشتراک بگذارند، می توانیم؟

به علاوه، هر وب سایتی متفاوت است. شاید بهترین کاری که گوگل می تواند انجام دهد ارائه دستورالعمل های کلی باشد. متغیرهای زیادی در بازی وجود دارد که نمی‌توان جزئیات یا تضمین‌هایی را ارائه کرد.

این وضعیت منجر به تفسیرها و گمانه زنی های زیادی می شود. ممکن است “فکر کنیم” می دانیم که گوگل از وب سایت ما چه می خواهد. اگر فقط انجام دهیم این، که، و دیگری، ما جلوتر از رقابت خواهیم ماند.

گاهی اوقات ما به جک پات می رسیم. سایت ما رتبه خوبی دارد و ترافیک جستجو را به ارمغان می آورد. اما ثروت می تواند در هر زمان تغییر کند.

آیا یک رقیب از ما پیشی گرفته است؟ آیا گوگل چیز مهمی را تغییر داده است؟ آیا ممکن است اشتباه کرده باشند؟

پاسخ ها همیشه واضح نیستند. اگر اصلاً جوابی پیدا کردید، یعنی. دلایل یک رکود ناگهانی می تواند مرموز باشد.

توصیه های گوگل برای سئو همیشه واضح نیست.

روی اصول سئو تمرکز کنید

بله، سئو به سرعت می تواند به یک آشفتگی تبدیل شود. ردیابی هر حرکت گوگل باعث می شود مانند سگی که دم خود را تعقیب می کند بچرخید. آیا ارزش این همه زحمت را دارد؟

نکته اینجاست: ما مجبور نیستیم همه تبلیغات را بخریم. همچنین نباید بازی های حدس زدن انجام دهیم.

اصول سئو مرموز یا شکسته نیست. شاید زمان آن رسیده است که به عقب برگردیم و روی آنچه می توانیم کنترل کنیم تمرکز کنیم.

در اینجا چند روش سئو وجود دارد که هرگز از مد نمی افتد:

محتوای با کیفیت و درون موضوعی را منتشر کنید

هرچه بیشتر سعی کنیم گوگل را راضی کنیم، محتوای ما بدتر می شود. در عمل، این به معنای تکرار کلمات کلیدی ad nauseam است. یا افزایش مصنوعی تعداد کلمات.

گاهی اوقات، ما تمرکز خود را بر روی ربات ها به جای انسان ها آموزش می دهیم. نتیجه محتوایی است که منجر به تبدیل – یا به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی نمی شود.

سعی کنید دلیل وجود محتوای خود را به خاطر بسپارید. به مخاطبان خود و پیامی که می خواهید به اشتراک بگذارید فکر کنید. از آنجا، برنامه‌ای را ایجاد کنید تا آن را تا حد امکان کارآمد کنید.

محتوایی که آموزنده و مفید باشد همیشه برنده خواهد بود. و هیچ ترفندی لازم نیست.

هم کاربران و هم موتورهای جستجو از محتوای با کیفیت قدردانی می کنند.

برای سازماندهی محتوای خود اقداماتی را انجام دهید

هم کاربران و هم موتورهای جستجو از محتوای خوب سازماندهی شده قدردانی می کنند. پیمایش وب سایت شما راحت تر خواهد بود. موتورهای جستجو درک بهتری از شخصیت شما به دست خواهند آورد. این یک وضعیت برد-برد است.

سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس فرآیند را ساده می کند. برای سازماندهی محتوا می توانید از روابط والدین/فرزند و طبقه بندی استفاده کنید. این ابزارها به شما در ایجاد یک ساختار محتوای منطقی کمک می کنند.

در همین حال، ویژگی هایی مانند ناوبری خرده نان و لیست پست های مرتبط یک گام فراتر می روند. آنها راحتی را ارائه می دهند و قابلیت کشف محتوا را افزایش می دهند.

افزودن داده های ساخت یافته نیز می تواند مفید باشد. این داده ها می توانند لیست های SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) شما را افزایش دهند. اطلاعات نمایش داده شده می تواند کاربران را متقاعد کند که آن کلیک را انجام دهند.

از ابزارهای مفید برای بهینه سازی در صفحه استفاده کنید

ابزار سئو مناسب می تواند به شما در بهینه سازی محتوا با اطمینان کمک کند. این مانند داشتن یک متخصص است که شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.

کاربران وردپرس به مجموعه ای از گزینه ها دسترسی دارند. چندین پلاگین SEO در دسترس هستند – و در کارهای مختلف تخصص دارند. برخی از آن‌ها به صورت جک از همه تجارت هستند، در حالی که برخی دیگر بر روی موارد استفاده خاص تمرکز می‌کنند.

این افزونه ها برای تضمین کیفیت عالی هستند. به عنوان مثال، برخی محتوای شما را بر اساس بهترین شیوه‌ها «رده‌بندی» می‌کنند. می توانید از آنها برای پوشش دادن اصول اولیه استفاده کنید.

اگرچه این رتبه‌بندی‌ها را به معنای واقعی کلمه دنبال نکنید. در نهایت در همان دام تلاش برای راضی کردن یک ربات خواهید بود.

اوه، و در مورد ترکیب افزونه های سئو مراقب باشید. مطمئن شوید که عملکرد آنها با هم همپوشانی ندارد. که می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

از ابزارهایی برای کمک به اضافه کردن داده های ساخت یافته و بهینه سازی کلمات کلیدی استفاده کنید.

تصویر بزرگتر را با Analytics و کنسول جستجو ببینید

اگر می خواهید پیشرفت سئوی خود را بسنجید، با یک برنامه تجزیه و تحلیل شروع کنید. شما یک پایه برای عملکرد جستجوی خود دریافت خواهید کرد. و می توانید ببینید که چگونه ترفندهای مختلف در طول زمان بر تعداد شما تأثیر می گذارد.

استفاده از Google Analytics هنوز رایگان است. و به اندازه کافی خوب کار می کند – اگر می توانید با تغییرات نسخه 4 مقابله کنید. اما ارائه دهندگان دیگری وجود دارند که ارزش بررسی را دارند. با هر ابزاری که متناسب با بودجه و نیاز شماست، بروید.

کنسول جستجوی گوگل نیز ابزار ارزشمندی است. می‌توانید درباره نحوه فهرست‌بندی محتوای شما توسط Google اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین شما را از هرگونه خطا آگاه می کند.

کنسول جستجوی گوگل می تواند به شما در رفع مشکلات سئو کمک کند.

یک وب سایت عالی بسازید – نه زیارتگاهی برای گوگل

شاید افرادی که در گوگل هستند از این همه توجهی که ما به آنها نشان می دهیم، متملق شده باشند. برخی از ما وب سایت هایی می سازیم که هدف آنها راضی نگه داشتن آنها در هر مرحله است. اما آسان است که اجازه دهیم غول جستجو ما را از آنچه مهم است منحرف کند.

پیروی از روندهای جدید سئو ما را به جایی نمی برد. فرش در نهایت از زیر ما کنده می شود. و آن وقت چه کنیم؟

شرط مطمئن تر این است که روی اصول اولیه تمرکز کنید. محتوای با کیفیت تولید کنید. مطمئن شوید که وب سایت شما سازماندهی شده، کارآمد و در دسترس است. از ابزارهای موجود برای اطمینان از نشانه گذاری مناسب استفاده کنید. پیشرفت خود را اندازه گیری کنید و در صورت نیاز تنظیم کنید.

این شما را در موقعیت موفقیت قرار می دهد. و این بدان معنا نیست که باید تغییرات الگوریتم را نادیده بگیرید. فقط با آنها زندگی نکنید و بمیرید. آنها را همانگونه که هستند بگیرید.

هدف شما ایجاد وب سایتی است که مخاطبان خود را راضی نگه دارد. کاربران خوشحال خواهند شد. و موتورهای جستجو توجه داشته باشند.


بالا

]
منبع: https://speckyboy.com/back-to-basics-seo/