دوره آموزشی هوش مصنوعی برای سئو! • Yoast

دوره آموزشی هوش مصنوعی برای سئو!  • Yoast

آیا می خواهید استفاده از هوش مصنوعی را شروع کنید؟ آیا به چالش ها و فرصت های هوش مصنوعی مولد علاقه مند هستید؟ یا کنجکاو هستید که چگونه هوش مصنوعی بر موتورهای جستجو و وب تأثیر می گذارد؟ ما اکنون یک دوره آموزشی جدید به آکادمی SEO Yoast اضافه کرده ایم: AI برای SEO. در این دوره، با هوش مصنوعی آشنا می شوید تا بتوانید سئوی خود را به سطح بالاتری ببرید! آیا می خواهید بدانید که در این دوره به شما چه چیزهایی یاد خواهیم داد و چگونه سفر یادگیری خود را شروع کنید؟ به خواندن ادامه دهید!

هوش مصنوعی هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند

مردم مشتاقانه هوش مصنوعی را پذیرفته اند و تعداد زیادی محتوا تولید می کنند. چه فرآیندهای خودکار، چه تنظیمات برگزیده یا صرفاً ارائه متون و تصاویر، هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد و اینجاست که بماند. هر روز، برنامه ها، مدل ها و به روز رسانی های جدید اعلام می شود! اما از آنجایی که بسیار محبوب است، دانستن اینکه از کجا باید شروع کنید و برای بهترین نتایج باید روی چه مواردی تمرکز کنید دشوار است.

در دوره آموزشی جدید هوش مصنوعی ما برای سئو، نه تنها نحوه استفاده از هوش مصنوعی، بلکه زمان استفاده از آن را نیز خواهید فهمید. با درک هر دو امکانات و محدودیت های هوش مصنوعی، می توانید به طور موثرتری از آن برای سایت خود استفاده کنید. ترکیب هوش مصنوعی با تخصص، تجربه و مهارت های خود به شما این امکان را می دهد که بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید. و با کمک دوره آموزشی هوش مصنوعی ما برای سئو، فرآیندهای خود را بسیار سریعتر بهینه خواهید کرد!

در دوره آموزشی AI for SEO چه خواهید آموخت؟

این دوره آموزشی آنلاین جدید در زمینه AI برای SEO به شما اصول اولیه هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد و همچنین تأثیر آنها بر SEO و وب را آموزش می دهد. علاوه بر این، اطلاعات عملی در مورد گنجاندن هوش مصنوعی در SEO خود، از استراتژی کلمات کلیدی گرفته تا انتشار محتوا، دریافت خواهید کرد.

ماژول 1: هوش مصنوعی چیست؟

ابتدا با هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد آشنا خواهید شد. این می تواند یک موضوع بزرگ باشد (و ما می توانیم یک آکادمی جداگانه پر از درس برای آن بسازیم!) بنابراین ما به اصول اولیه پایبند خواهیم بود. فناوری‌ای را که هوش مصنوعی را تقویت می‌کند، کشف خواهید کرد تا نحوه عملکرد آن را درک کنید. علاوه بر این، ما توضیح خواهیم داد که چگونه هوش مصنوعی مولد قادر به تولید محتوا است و به شما ایده بهتری درباره نحوه شروع استفاده از آن می دهد!

ماژول 2: تاثیر هوش مصنوعی

بعد از اینکه متوجه شدید هوش مصنوعی چیست، معنی آن برای شما و تجربه آنلاین شما را بررسی خواهیم کرد. اکنون که موتورهای جستجو در تلاش هستند تا با آخرین پیشرفت ها همگام شوند، شیوه های سئو نیز باید تغییر کند. و اگر هوش مصنوعی نحوه تعامل کاربران با محتوای شما را تغییر دهد چه اتفاقی برای وب می افتد؟

ما همچنین چالش های اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی را مورد بحث قرار می دهیم. پس از همه، شما هنوز هم می خواهید منحصر به فرد باشید و به ماموریت و چشم انداز سایت خود وفادار بمانید و اطمینان حاصل کنید که همه می توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند. بیایید برای استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی آماده باشیم!

ماژول 3: استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی

ماژول نهایی همه چیز در مورد عملی شدن – و افزودن ابزارها و مهارت ها به دانش هوش مصنوعی شما است. نکات مفیدی برای انتخاب ابزار مناسب برای خود قبل از فرو رفتن در فرآیند سئو دریافت خواهید کرد.

شما می توانید از هوش مصنوعی برای بهینه سازی تحقیقات کلمات کلیدی و تنظیم دقیق استراتژی خود استفاده کنید. اما هوش مصنوعی به ویژه در تولید محتوا مفید است. ما به شما در مورد چیزهای بیشتر از داشتن یک پیش نویس اولیه خواهیم گفت: همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی تبدیل متن تولید شده توسط هوش مصنوعی به محتوای عالی دریافت خواهید کرد. و ما نحوه استفاده از ویژگی های Yoast SEO AI را با جزئیات بیشتر به شما نشان خواهیم داد.

راه اندازی دوره چگونه است؟

این دوره آموزشی هوش مصنوعی برای سئو شما را در دست می گیرد و با ویدیوها، مطالب خواندنی و آزمون ها شما را از طریق امکانات هوش مصنوعی راهنمایی می کند. می‌توانید درس‌هایی را که می‌خواهید بخوانید، به جای آن ویدیوها را تماشا کنید یا رونوشت‌ها را بخوانید: می‌توانید مسیر یادگیری خود را انتخاب کنید.

پس از اتمام کل دوره و قبولی در آزمون ها، گواهی Yoast و نشانی دریافت خواهید کرد که می توانید در وب سایت خود نمایش دهید.

چگونه به دوره آموزشی سئو هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنم؟

دوره آموزشی هوش مصنوعی برای سئو یک آنلاین و بر حسب تقاضا دوره، مانند سایر دوره های آموزشی آکادمی Yoast SEO. بنابراین، هر زمان و هر کجا که بخواهید می‌توانید در مورد هوش مصنوعی بیاموزید.

می خواهید همین الان شروع کنید؟ اگر Yoast SEO Premium، Yoast SEO برای Shopify یا هر محصول پرداختی Yoast SEO دارید، دوره جدید را در نمای کلی دوره های آکادمی Yoast SEO خود خواهید یافت!

Yoast SEO Premium را بخرید و دریافت کنید دسترسی رایگان به آکادمی SEO Yoast

با خرید Yoast SEO Premium، به آن دسترسی خواهید داشت دوره آموزشی هوش مصنوعی برای سئو، کتابخانه کامل آکادمی Yoast SEO و تمام ویژگی های Yoast SEO Premium!

]
منبع: https://yoast.com/out-now-ai-for-seo-training-course/