دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

دریچه های پلاستیکی بسیار معروف و پر استفاده می باشند به نحوی که در اغلب موارد به دریچه های پلاستیکی، دریچه کولری گفته می شود. دریچه پلاستیکی به دلیل جنس خاص خود در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و فشار بسیار مقاوم می باشند و از زنگ زدگی و خوردگی در امان هستند. به علاوه، قیمت نسبتا پایین تری در مقایسه با دیگر انواع دریچه های کولری دارند. از نظر ساختاری و موارد کاربرد نیز مانند انواع فلزی و چوبی آن است. وظیفه دریچه کولر را می توان در تهویه هوا و ایجاد جریان هوای مطبوع خلاصه کرد.

دریچه دسترسی چوبی خام

مواد اولیه مختلف و نحوه ساخت آن ها از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول هستند. برای خرید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید؛ چرا که بسیاری از افراد، محصولات بی کیفیت را در قالب محصولات مطلوب و با قیمت های بالاتر به فروش می دریچه کولر رسانند. این دستگاه با فعالیت خود شدت و جهت پرتاب باد خنک را افزایش داده و در صورت خاموش شدن دمپر شاهد عدم‌ورود هوای بیرون به فضای داخلی ساختمان خواهید بود. ابتدا بر روی یک کاغذ شکل هندسی دریچه کانال کولر را ترسیم کنید و سپس با استفاده از متر هر کدام از اضلاع دریچه را اندازه‌گیری کرده و در محل مشخص در کاغذ ترسیمی یادداشت نمایید.

دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان ساختار چند منظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد. سیستم هوارسانی از دو بخش مجزا قطعات داخلی و بیرونی کانال هوا تقسیم شده است. دریچه هوا در بخش نهایی کار وظیفه دریافت هوا از سایر بخش‌ها را داشته و باید بر اساس مدل تعبیه شده به پخش جریان هوا در محیط داخلی بپردازد. کیفیت ابزار ساختمانی در بازار مصرف متفاوت بوده و هر کدام از آلیاژهای به‌کار رفته در سیستم هوارسانی امکان خردگی و فرسایش در فضاهای خاص را خواهند داشت. در این بین دریچه هوا پلاستیکی دارای توان مقاومتی بالایی در برابر انواع ضربه، فشار و خوردگی بوده و از انتخاب‌های بی‌چون و چرا معماران ساختمانی است. تهویه نظری با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه توزیع هوا ، انواع دریچه کولر جدید و کانالساری (کانال سازی) و دریچه فن کویل و … را تولید مینماید.

  • دمپر این دریچه دارای ساختاری متفاوت با دیگر دریچه ها می باشد.
  • عرضه و فروش مدل‌های مختلف دریچه کولر به صورت اینترنتی موجب می‌شود مشتریان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه جهت خرید انواع محصولات را نداشته باشند.
  • مرکز فروش معتبر دریچه کولرهای آبی در پی آن است که محصولات درخواستی مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان برساند.
  • تاریخچه پیدایش دریچهکولرهای آبی به کشور آمریکا بر می گردد که توسط چندین شرکت به طور همزمان صورت گرفته است.

از این رو می توان گفت کاربرد دریچه کولر اسلوت در مکان هایی است که ما نیاز به ایجاد هوای یکدست داریم. شرکت تهران دما برای جلوگیری از ورود هوای سرد از دریچه کولر به محیط ها ارائه ی راهکار نموده است. افراد در محیط ها به منظور انجام اینکار می بایست ابتدا دمپر روی دریچه کولر را کاملا ببندند. برای جلوگیری از ورود هوای 20 درصد باقیمانده روی دریچه کولرها را با مقوا و درپوش مخصوص می بندیم. بدین ترتیب دیگر هیچ هوایی به درون محیط مان نفوذ نخواهد کرد. کاربرد این دریچه کولر در زمان هایی است که از دستگاه های داکت اسپیلت و زیر فن کوئلی استفاده می گردد.

موسسه فنی مهندسی مشایخیبا تولیددریچه های استیلدر اصفهان صفحه ای جدید در صنعت تولید گشوده است. کولر گازی به کولری گفته می‌شود که برای تولید سرما از تبدیل گاز به مایع و مایع به گاز استفاده می‌کند. که این مدل از کولر را شخصی به نام ویلیس کریر در سال ۱۹۰۲ اولین کولر گازی را اختراع کرد. دريچه هاي كولر شركت سني پلاستيك با تنوع در تمامي سايزها و آسودگي در حركت دادن پره ها و نصب آسان انتخاب را براي شما آسوده مي كند.

مصالح ساختمانی