خیر، میزبان وب شما همه کارها را برای شما انجام نمی دهد

خیر، میزبان وب شما همه کارها را برای شما انجام نمی دهد

یک میزبان وب عالی بهترین دوست یک طراح وب است. هر چه میزبان بهتر باشد، زندگی شما راحت تر خواهد بود. و به ما اعتماد کن تجربیات بد قبلی می تواند به شما قدردانی بیشتری از آنچه دارید به شما بدهد.

اما اتفاقات بد هنوز هم ممکن است رخ دهد. وب سایت شما ممکن است با مشکلات امنیتی یا خرابی مواجه شود. و پشتیبانی فنی ممکن است نتواند همه مشکلات را برطرف کند. اشکالی ندارد – هیچ کس کامل نیست.

با این حال، ما به هاست های وب اعتماد زیادی داریم. ما اطمینان داریم که آنها بهترین منافع ما را در ذهن دارند. و اینکه آنها فرآیندهای ضد احمق را در جای خود دارند.

این می تواند یک اشتباه باشد. فرض اینکه همه چیز عالی خواهد بود می تواند شما را گاز بگیرد. آن وقت است که متوجه می شوید می توانستید کارهای بیشتری انجام دهید.

در اینجا نگاهی به حوزه‌هایی می‌اندازیم که در آن‌ها باید فعال بود. می تواند شما را از یک فاجعه نجات دهد.

پشتیبان‌گیری از وب‌سایت را در دسترس داشته باشید

هر میزبان وب ارزشی دارد که باید از سرورهای خود نسخه پشتیبان تهیه کند. برخی از ارائه دهندگان نیز از طریق یک کنترل پنل، نسخه پشتیبان از سایت را بر اساس تقاضا ارائه می دهند.

ارزش استفاده از این خدمات را دارد. اما اگر مشکلی پیش بیاید چه؟ اگر خرابی سرور باعث شود پشتیبان شما غیر قابل دسترس باشد چه؟

داشتن کپی های اضافی از وب سایت شما باعث آرامش خاطر می شود. و به شما امکان می دهد در صورت وقوع بدترین اتفاق، سریع حرکت کنید.

چندین راه برای انجام این کار وجود دارد. خدمات پشتیبان گیری از راه دور سایت شما را در فضای ابری ذخیره می کند. یا می توانید از یک افزونه پشتیبان وردپرس استفاده کنید که با یک سرویس ابری مرتبط است.

هر چند وقت یکبار باید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید؟ خیلی به وب سایت شما بستگی دارد. یک سایت تجارت الکترونیک شلوغ به پشتیبان گیری های مکرر نیاز دارد. با این حال، یک سایت بروشور قدیمی می تواند با عکس های فوری روزانه یا هفتگی کار کند.

به یاد داشته باشید که از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید کل سایت اینترنتی. که شامل فایل ها و پایگاه های داده می شود. زمانی که شما فقط نیاز به بازیابی یک جزء خاص دارید، مفید است.

به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آنها را در فضای ابری ذخیره کنید.

از امنیت وب سایت خود آگاه باشید

میزبان های وب سخت کار می کنند تا سرورهای خود را ایمن نگه دارند. این یک پیگیری بدون وقفه است که نیاز به سرمایه گذاری دارد. با این حال، هیچ تضمینی برای کمال وجود ندارد.

هر وب سایت یک هدف است. بازیگران مخرب از هر ترفندی در کتاب برای ورود به سیستم استفاده می کنند. و تا آنجا که ممکن است خرابکاری خواهند کرد.

هاست شما سعی می کند موارد را در سطح سرور ایمن کند. با این حال، شما همچنین باید وب سایت خود را تقویت کنید. شانس بیشتری برای جلوگیری از عفونت بدافزار خواهید داشت.

باز هم، چندین راه وجود دارد که باید در پیش گرفت. نصب یک افزونه امنیتی گامی در مسیر درست است. و به روز نگه داشتن سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) یکی دیگر از موارد دیگر است. از رمزهای عبور قوی استفاده کنید و در صورت امکان مجوز دو مرحله ای (2FA) را اجرا کنید.

اینها اصول اولیه امنیت وب سایت هستند. هر چند می توانید جلوتر بروید. یک شبکه تحویل محتوا (CDN) با فایروال برنامه کاربردی وب (WAF) ترافیک مشکوک را قبل از رسیدن به سایت شما مسدود می کند.

نکته اصلی: امنیت را بدیهی تلقی نکنید. فعال باشید و وب سایت خود را تا حد امکان امن کنید.

اقداماتی را برای حفظ امنیت وب سایت خود انجام دهید.

وب سایت خود را برای عملکرد بهینه کنید

وب‌سایت‌ها معمولاً به شدت به سمت پایین کشیده می‌شوند. مواردی مانند تماس های پایگاه داده و کتابخانه های جاوا اسکریپت بر عملکرد تأثیر می گذارد. تماس با API های شخص ثالث نیز می تواند عملکرد را کاهش دهد. میزبان های وب فقط در این زمینه می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

هزینه هاست شما نقش دارد. هاست ارزان محدودیت های بیشتری خواهد داشت. شما به چرخه های CPU کمتر و حافظه کمتری دسترسی خواهید داشت.

اما حتی طرح های گران قیمت نیز نمی توانند یک سایت ضعیف را نجات دهند. ویژگی هایی مانند کش کردن اشیا و CDN ها می توانند کمک کنند. با این حال، صفحاتی که منابع زیادی دارند بارگذاری می شوند.

یک پلت فرم میزبانی قوی و یک وب سایت بهینه شده ترکیب ایده آلی هستند. پیروی از بهترین شیوه ها همچنان مهم است. انجام این کار به سایت شما امکان می دهد از این اسب بخار اضافی استفاده کند.

به این ترتیب، برای آزمایش عملکرد سایت خود وقت بگذارید. از اطلاعات استفاده کنید تا همه چیز را تا حد امکان نازک کنید.

ترکیب بهترین روش ها و میزبانی وب سریع منجر به بهترین عملکرد می شود.

قبل از تماس با پشتیبانی، مشکلات وب سایت را عیب یابی کنید

این احتمال وجود دارد که وب سایت شما با مشکلاتی روبرو شود. برای همه ما در مقطعی اتفاق می افتد.

اولین غریزه شما ممکن است تماس با پشتیبانی میزبانتان باشد. اما ممکن است در یک موقعیت غیر اضطراری منتظر ماندن باشد. ارسال عجولانه ایمیلی مبنی بر اینکه “شکسته است” کمکی نخواهد کرد.

سعی کنید ابتدا مشکل را درک کنید. چند دقیقه را صرف عیب یابی به تنهایی کنید. به ابزارهای توسعه دهنده مرورگر خود نگاه کنید. گزارش های خطای سرور را بررسی کنید.

ممکن است علت اصلی را پیدا کنید و بتوانید مشکل را برطرف کنید. این می تواند شما را از تماس با پشتیبانی فنی نجات دهد. و در وقت همه صرفه جویی خواهد کرد.

اگر همچنان با مشکلاتی مواجه هستید، اشکالی ندارد که با پشتیبانی تماس بگیرید. می توانید آنچه را که در طول عیب یابی پیدا کرده اید به اشتراک بگذارید. ممکن است به آنها در تشخیص و ترمیم مشکل کمک کند.

شایان ذکر است که نمایندگان پشتیبانی با افراد زیادی کار می کنند. هر کدام یک پیکربندی وب سایت متفاوتی دارند. و ممکن است فورا منبع یک مشکل را تشخیص ندهند. تا جایی که می توانید اطلاعات خوبی به آنها بدهید. که این روند را تسریع خواهد کرد.

قبل از تماس با میزبان خود سعی کنید مشکلات وب سایت را تشخیص دهید.

با میزبان وب خود مانند یک شریک رفتار کنید

میزبان وب شما می تواند در سلامت سایت شما تفاوت ایجاد کند. اما آنها نمی توانند انجام دهند همه چيز برای شما. بنابراین، شرکت فعال در هر آیتم بالا سودمند است.

برای ایجاد پشتیبان‌گیری، بهبود امنیت و بهینه‌سازی عملکرد ابتکار عمل کنید. قبل از تماس با پشتیبانی، هر گونه مشکلی را برطرف کنید. همیشه فعال ترین راه را انتخاب کنید.

طراحان وب اغلب سایت های خود را بهتر از هر کسی می شناسند. این دانش هنگام کار با یک میزبان مفید خواهد بود.

این همکاری به شما کمک می کند تا بهترین استفاده را از وب سایت خود ببرید. که به نفع همه کسانی است که درگیر هستند.

]
منبع: https://speckyboy.com/web-host-wont-do-everything-for-you/