بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون 5 ابر قدرت ایسوس و لنوو!

این کارت گرافیک توسط AMD طراحی شده است و ۲ گیگابایت هم حافظه اختصاصی دارد. لپ تاپ مثل همیشه، درایو نوری را حذف کرده است تا بتوانید از پورت‌های متعدد روی لپ تاپ استفاده کند. پورت USB 3.2 این محصول در کنار دو پورت کندتر USB 2.0 قرار گرفته و گل سرسبد ماجرا هم به USB-C اختصاص پیدا می‌کند که سرعت بالاتری از همه گزینه‌های موجود دارد. چرا که این حافظه سریع می‌تواند بوت سریع ویندوز را سبب شده است و اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها روی آن را با کیفیت بالایی در اختیار شما گذارد. این لپ تاپ زیبا، نه‌تنها در مشخصات فنی، بلکه در زمینه زیبایی و دوام هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

  • در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های گیمینگ را بر اساس قیمت معرفی کنیم.
  • لپ تاپ سری Ideapad را می‌توانید با ابعاد ۳۶۳ در ۲۵۴.۶ در ۲۲.۹ میلی‌متر دریافت کنید.
  • داشتن حافظه SSD برای افزایش سرعت لپ تاپ تاثیر زیادی دارد، بنابراین بهتر است که حافظه لپ تاپ از نوع SSD باشد.
  • برخی امکاناتی که در بقیه مدل‌های ایسر وجود ندارد را می‌توانید در این نسخه پیدا کنید.

باید در نظر داشته باشید کهبهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای هر کسی متناسب با بودجه و معیارها انتخاب می‌شوند و نه صرف هزینه‌ای که در نظر دارید. اگر بدنبال بهترین لپ تاپ ها تا ۲۵ میلیون موجود در بازار ایران هستید پیشنهاد میشود یکی از بهترین محصولات شرکت لنوو یعنی LENOVO ThinkBook 14-BK را از دست ندهید. وزن مناسب در کنار رم بالا و کیفیت ساخت عالی از اصلی ترین ویژگی های این محصول بمشار میروند که امروزه کاربران بسیاری را توانسته به سمت خود جلب نماید.

از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است. همچنین این سیستم به دو گیگابایت حافظه گرافیک Nvidia Geforce MX350 مجهز شده. ام اس آی Modern یکی از سبک ترین لپ تاپ های موجود در این لیست با تنها 1.6 کیلوگرم وزن است. بله در این لیست ما بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم. نکته مهم در خرید لپ تاپ های مخصوص گیمینگ توجه به cpu آنها می باشد که بهتر است از نسل های 8 یا 9 به بالا باشد، مدل های core i5 و core i7 به بالا بهترین کارکرد را برای شما خواهند داشت.

به علاوه از 8 گیگابایت رم و حافظه هارد دیسک 1 ترابایتی پشتیبانی می‌کند و عملکرد بسیار مناسبی را در هر لحظه ارائه می‌دهد. Think Book 15 که به عنوان بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون معرفی می‌شود برای نمایش تصاویر و فیلم‌های مختلف از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT پشتیبانی می‌کند و روشنایی مناسبی را همراه با کیفیت فول‌اچ‌ادی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید و انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را دارید ، پیشنهاد می کنم بهترین لپ تاپ های 30 تا 40 میلیون تومان را در این لیست ببینید.

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R565-EP، بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون

Makbook Air 2020 مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است که می‌تواند نیازهای مورد انتظار شما را از یک نمایشگر بر آورده کند. مک بوک Air 2020 از باتری با ظرفیت 49.9 وات ساعت استفاده می‌کند و 15 الی 18 ساعت ماندگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های Macbook Air 2020 M1 کیبورد با نور پس زمینه، حسگر اثر انگشت و بلندگوهای داخلی استریو قابل توجه است. اگر بدنبال لپ تاپ بین 15 تا 20 میلیون هستید باما همراه باشید زیرا در این لیست لپتاپ های خوبی مورد بررسی قرار گرفته اند که به نسبت نیاز خود میتوانید آنها را انتخاب و خریداری نمایید. از اصلی ترین ویژگی های این لپتاپ میتوان به سی پی یو نسل هفتمی و پرسرعت آن اشاره داشت که در کنار کارت گرافیک قدرتمند این محصول میتوانید بسیاری از بازی های گرافیکی را با خیال آسوده اجرا کنید. لازم به ذکر است بدانید که صفحه نمایش این لپتاپ نیز امکان اجرای بازی های گرافیکی را پوشش خواهد داد که از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ بدون در نظر گرفتن قیمت

حافظه 1 ترابایتی HDD هم می‌تواند برای ذخیره‌سازی تمام اطلاعاتتان بسیار مناسب باشد. چرا که شما فضای لازم و کافی را برای ذخیره تمام فایل‌هایتان خواهید داشت. این دستگاه از ۳ سلول برای باتری استفاده می‌کند و ظرفیت ۴۱ وات ساعتی هم اثبات می‌کند که ماندگاری نسبتا مناسبی در اختیارتان خواهد بود. این دستگاه در تاچ پد از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و با کمک برنامه‌ هم می‌توانید آن را برنامه‌ریزی کنید. وجود پردازشگر قوی در هر لپ‌تاپی، یکی از واجباتی است که باید به آن توجه ویژه کرد. چرا که رایانه قابل حمل را برای ما تبدیل به یک سیستم کاملا قابل قبول برای انجام دادن امور مختلف می‌کند.

لپ تاپ در زیبایی چیزی کم و کسر ندارد و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هم سبب می‌شود که صفحه نمایش هم بتواند محتواهای زیبایی را به نمایش گذارد. لپ تاپ سری Ideapad لنوو جزو محبوب‌ترین محصولات بازار هستند و این‌بار هم موفق می‌شود که مشخصات فنی مناسب همراه با طراحی زیبا را در اختیار طرفداران به این سایت بپیوندید قرار دهد. از این روی، شرکت لنوو برای این لپ‌تاپ یک هارد هزار گیگابایتی HDD در نظر گرفته است که می‌توانید تمام اطلاعاتتان را بدون کوچک‌ترین مشکلی در آن ذخیره کنید. وجود هارد 1 ترابایتی می‌تواند یک مزیت عالی در تمام لپ‌تاپ‌ها باشد که خوشبختانه لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L3 از این ویژگی خوب برخوردار است.

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون 5 ابر قدرت ایسوس و لنوو!