بهترین قالب وردپرس فروش فایل [10 تا از بهترین ها]

گزینه ای به سبک وبلاگ وجود دارد که تصاویر خود را با فرمی که افراد هنگام خواندن بلاگ به آنها عادت دارند را ارائه دهید. این مورد از همه افزونه های این لیست جلو می زند ، و آن را برای کسانی که دوست دارند با گوتنبرگ کار کنند ، ایده آل می کند. به عنوان مثال برای بستن آی پی بعضی از کشورها، محدودیت در تعداد ورود و گزارشات آخرین لاگین ها نیاز داریم از یک افزونه امنیتی استفاده کنیم. این قالب ووکامرس، ۴ دمو دارد که میتوانید بنا به دلخواه خودتان از هرکدام خواستید استفاده کنید. شما گزینه های منحصر به فردی برای گالری های شبکه معمولی و روزمره خود دریافت می کنید. این افزونه نیاز به ایجاد یک حساب کاربری رایگان در وب سایت خوده افزونه برای دسترسی به آخرین تعاریف و همچنین داشتن برخی از ویژگی های حقوقی مانند پیشگیری از خشونت بیرونی و … گاهی شما تمایل دارید که از طریق هاست اقدام به حذف پلاگین کنید و یا اینکه به دلایل مختلف به پیشخوان وردپرس دسترسی نداشته باشید و مجبور به حذف افزونه وردپرس در سی پنل باشید. نسخه های Pro به شما امکان دسترسی به یک تن از ویژگی ها را می دهند (هر چند که می توانند قیمت بالایی داشته باشند).

تمام گالری های ایجاد شده در گالری Envira در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار می کنند. الان دیگر باید تمامی شرکتها و کارخانجات یک وبسایت داشته باشند، اگر دارید با وردپرس سایت شرکتی طراحی میکنید باید از قالبهای شرکتی استفاده کنید و برای مثال نمیتوانید از قالب فروشگاهی برای سایت شرکتی استفاده کنید، انتخاب قالب هم همیشه بین وب مسترها مشکل بوده و اکثر افراد نمیتوانند قالب خوبی را برای خود انتخاب کنند و در نهایت هم از سایت خود ناراضی خواهند بود، در این مقاله از سری مقالات قالب رایگان وردپرس با وبکیما همراه باشید تا به شما 10 مورد از بهترین قالب های شرکتی وردپرس را معرفی کنیم تا بتوانید سایت شرکتی خود را به خوبی ایجاد کنید و فعالیت خود را در اینترنت داشته باشید. همچنان بیش از ۱.۵ میلیون بار دانلود جدید در سال همراه با نظرات کلی عالی دریافت می کند. هنگامی که افراد به دنبال plugin های جدید گالری عکس وردپرس می گردند، افزونه گالری عکس Gmedia ممکن است به عنوان اولین گزینه بدرد نخورد، اما یک طراحی شفاف دارد که یک بار منتشر شده است و برخی از ابزارهای customization قدرتمند برای مطابقت با نام تجاری شما و پاسخگویی به خواسته های یک گالری بزرگ را داراست.

آن تم، برای تمام اهداف عملی، و برای سایت شما ساخته شده است. افزونه گالری عکس وردپرس Gmedia، نسخه های نمایشی خوبی را برای شما های لایت می کند تا مدت ها قبل از نصب plugin یا پرداخت نسخه premium، آنچه را که گالری ها به نظر می رسند را آزمایش کنید. مانند اکثر تست های گالری ما ، plugin گالری عکس Gmedia را نصب کردیم و سعی کردیم ظرف چند دقیقه یک گالری اضافه کنیم. مثل نصب بقیه افزونه ها وارد منوی افزونه ها شوید و افزونه رو نصب کنید بعد یک گزینه به نام جدول مشخصات به پیشخوان وردپرس اضافه می شود. امروزه سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای بیشترین آمار نصب است (وردپرس چیست). همه قالبهایی که بالا معرفی کردم از جمله قالب های پرفروش وردپرس هستند، اما خب به نظر من از میان این 3، آوادا پوسته بهتری است. نوار پیمایش نامحدود، اسکرول به بالا ، چندین ویژگی برای داشتن هدر ، منو و یک ظاهر طراحی پیشرفته دارد. یکی دیگر از بهترین قالب های وردپرس رایگان قالب Affluent است که یک قالب وردپرس رایگان است که برای وب سایت های شرکتی و تجاری بسیار مناسب است. ما در این مقاله قصد داریم بهترین قالب های وردپرس برای املاک را معرفی کنیم.

یک بلوک گالری کاشی وار (tiled gallery block) برای کشیدن و انداختن (dragging and dropping) یک گالری سریع به یک صفحه یا پست فراهم شده است. برای فرستادن تصاویر در وب سایت آزمایشی نیازی به تغییر هیچ یک از تنظیمات نبود ، اما قطعاً به راحتی برخی از چالش ها نبود. فقط بخاطر داشته باشید که گالری های Jetpack به اندازه برخی دیگر از افزونه های گالری عکس WordPress که در این مقاله پوشش داده می شوند ، انعطاف پذیر نیستند. می توانید از برخی از نسخه های نمایشی که به شما داده شده است تقلید کنید یا یک الگو از داخل پلاگین انتخاب کنید. برخی افراد عاشق Envira هستند ، در حالی که دیگران توصیه می کنند هرگز آن را در نظر نگیرند.

Jetpack به عنوان افزونه گالری طراحی نشده است ، بلکه مجموعه ای از ابزارهای اساسی وردپرس است. افزونه های تجارت الکترونیکی برای فروش محتوای دیجیتالی از وب سایت شما. برای سازماندهی بهتر برچسب ها (tags)و دسته ها (categories) را به گالری های خود اختصاص دهید. اولین کاری که باید در فهرست وظیفه انجام دهید افزودن محصولات است که جلوتر به آن خواهیم پرداخت. درست است که افزونهها امکانات جدید و متنوعی را به سایت شما اضافه میکنند اما به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع ممکن است یک پلاگین با قالبی که در سایت خود استفاده میکنید سازگاری نداشته باشید و یا اینکه کارکرد آن برای سایت شما مفید نباشد. حتما برای شما نیز پیش آمده است که میخواهید امکاناتی را به سایت خود اضافه کنید و این امکان به صورت پیشفرض در سایت شما وجود ندارد. برای دستیابی به نتایج یا آلبوم های فیس بوک ، فروش تصاویر دیجیتالی و موارد دیگر ، تعداد زیادی addons فروخته شده یا به صورت رایگان داده می شود. فروشگاهتان را باHubSpot، Mailchimp و فیس بوک یکپارچهسازی کنید. گزینه ای وجود دارد که به طور خودکار یک گالری پست مرتبط در پایین هر پست وبلاگ ایجاد کنید.

مثلا تصویر زیر، دموهای مختلفی از قالب oceanWP را نشان میدهد که میتوانید بنابر سلیقهتان از میان آن ها انتخاب کنید و خریداری کنید. شما می توانید فقط با چند کلیک یک گالری راه اندازی کنید ، و قالب Lightbox بسیاری برای اجرای آن وجود دارد. مانند گالری NextGEN ، بسیاری از الگوهای گالری خوب فقط در نسخه premium در دسترس هستند. اگر می خواهید با یک چاپگر معتبر شریک شوید ، انجام آزمایشگاه چاپ نیز در دسترس است. در این سایت میتوانید از انواع خدمات این مجموعه مانند فروش قالب وردپرس، افزونهها و پلاگینها، پروژههای آماده شده و همچنین با آموزشهای پروان وب آشنا شوید. نسخه رایگان گالری NextGEN دو سبک اصلی گالری (نمایش اسلایدها و تصاویر کوچک) و دو سبک آلبوم (جمع و جور و گسترده) را ارائه می دهد ، که همه این موارد با مجموعه گسترده ای از گزینه های controlling size, style, timing, transitions, controls, lightbox effects و جلوه ها و موارد دیگر همراه است.

یکی از آنها مربع های استاندارد و بدون هیچ گونهcropping است ، در حالی که دیگری مربعات کاملی با مقداری cropping دارد. سینی فعال سازی: تصویر به شکل مربع نمایش داده می شود. گالری استاندارد Jetpack مربع های عادی ، با اندکی برش میان تصاویر همراه با مرزهای واضح بین عکس ها را نشان می دهد . یک plugin Lightroom با نسخه premium با یک فرآیند ویرایش و انتشار سریع همراه است. علاوه بر این ، یک ماژول گوتنبرگ (Gutenberg module) برای انتشار فوری ارائه شده است و نیاز به کد کوتاه را , مگر اینکه واقعاً دوست داشته باشید از آن استفاده کنید، برطرف می کند. به طور کلی، اگرسادگی را در باطن بخواهید ، راه حل عالی ای نیست ، اما ما نتایجی را که بعد از انتشار می بینید ، دوست داریم. این یک الزام نیست ، بنابراین می توانید عملکرد را خاموش یا روشن کنید. شما می توانید هر دو تصویر و فیلم را در گالری های خود با نسخه premium قرار دهید. هر دو فیلم و صدا از طریق گالری پشتیبانی می شوند ، به این معنی که نوازندگان و سایر مشاغل صوتی محور می توانند کار خود را به روشی سازمان یافته ارائه دهند.

فقط بخاطر داشته باشید که NextGEN Pro یکی از گران ترین افزونه گالری عکس وردپرس موجود است. با استفاده از این افزونه می توانید در وبسایت وردپرس خود تنها با استفاده از چند کلیک، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده و محصولات خود را را به کاربران عرضه کنید. توسعه دهندگان می توانند از ووکامرس برای ایجاد، شخصیسازی و مقیاسگذاری فروشگاه برای برآوردن مشخصات دقیق مشتری، ایجاد پیشرفت از طریق افزودنیها یا راه حلهای سفارشی استفاده کنند. بنابراین ، ما آن را برای توسعه دهندگان و آژانس ها ترجیح می دهیم ، زیرا در دراز مدت پول پس انداز می شود. همچنین می توانید برای دریافت هر افزونه از(developers) توسعه دهندگان ۱۰Web ،دریک بسته افزونه ثبت نام کنید. اگر می خواهید قالب سایت شما متفاوت تر از سایرین باشد، با سفارش قالب وردپرس شخصی می توانید برای خود بهترین ویژگی ها و امتیازات را داشته باشید. برخی از ویژگی ها رایگان است ، اما شاید شما مجبور به خرید سایرین شوید. به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که از قسمت های خاصی از Jetpack لذت می برید ، اما ترجیح می دهید از یک افزونه متفاوت برای عکس های خود استفاده کنید.

هر دو نکته بالا به این دلیل ذکر شد که هر تغییراتی که شما در وبسایت شخصی خود اعمال کنید در همان زمان قابلمشاهده برای کاربر است. مثلا ممکن است بخواهید تغییراتی روی سایت تان انجام دهید که فکر کنید انجام این کار فقط با کد نویسی که فرایندی سختی است امکان پذیراست. افزونهها ممکن است کوچک باشند و فقط یک ویژگی کوچک را ارائه دهند (مثل اضافه کردن یک تصویر به نوار کناری). به عنوان مثال ، می توانید برای تعیین عرض مشخصی برای گالری خود تصمیم بگیرید کمی کد سفارشی اضافه کنید. افزونه ها این امکان را برای کاربران فراهم می کنند تا بدون دانستن کد نویسی ، ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنند. این افزونه گالری عکس وردپرس ابزارهای ویرایش تصویر را به عمق سایت وردپرس شما اضافه می کند. بدون شک این افزونه یکی از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس است. حل معادله امنیتی مثل یک حاصل جمع ساده برای پر کردن فیلد کپچا نیز یکی دیگر از انواع کپچا می باشد. ویژگی Lightbox در دستگاه های تلفن همراه فوق العاده به نظر می رسد و ۱۵ جلوه نمایش اسلاید را برای جلب توجه و کمک به بازدید کنندگان بدون نیاز به پیمایش در عکس های شما را فراهم می کند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این گالری وقتی که منتشر شود به زیبایی نمایش داده می شود. موضوع، طرح و یا شاخصهای موردنظر خود را از این بخش انتخاب کنید، لیست قالبها را مشاهده خواهید کرد. اگر سوال و نظری در مورد این مقاله دارید، در بخش نظرات منتظر شما هستم. نظرات فعال کاربران وجمع آوری بازخورد در مورد نمونه کارهای شما تا ببینید مردم درباره عکس های شما چه فکری می کنند. همچنین می توانید ویژگی های اختیاری مانند بارگذاری کند تصاویر، پشتیبانی CDN ، پیش واکشیDNS، کوچک سازی و موارد دیگر را فعال کنید تا زمان بارگذاری صفحه بیشتر بهبود یابد. آنها وظیفه دارند تا بهترین خدمات ممکن را در زمینه پشتیبانی از افزونهشان به شما (کاربر) ارائه کنند.

اگر فقط Jetpack را برای عملکرد گالری آن نصب کنید ، ممکن است از آن ناامید شوید. دارای امکان درون ریزی دمو با یک کلیک و نصب راحت آن، تنطیمات راستچین و فارسی و پشتیبانی کامل از مگامنو است. داشتن دموهای آماده برای راحتی در طراحی: این ویژگی یکی از ویژگی های انتخاب بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس است که دست ما را برای طراحی ظاهر سایت باز می گذارد و کارمان را برای انتخاب طرح راحت تر می کند. قالب فروشگاهی پرسون جزو بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس است. نمیتوان گفت بهترین افزونه وردپرس چیست. در صورتی که بخواهیم راجع به این معماری صحبت کنیم باید به سراغ یک مقاله دیگر برویم، اما آنچه که در مورد وردپرس باید گفت این است که این ویژگی های ریز و درشتی که روی یک سایت با هسته وردپرس راه اندازی می شود می تواند تعیین کند که کارایی سایت ما چه باشد. امکان اظهار نظر در مورد عکس ها برای ایجاد گفت و گو پیرامون تصاویر و همراهی افراد در کار شما وجود دارد. اول از همه , ممکن است برای کاربران بی تجربه زیادی پیچیده باشد. سازندگان این قالب، با جمعآوری اطلاعات کامل از نمونههای جهانی و البته بومیسازی آنها با توجه به نیاز کاربران فارسیزبان، توانستهاند قالبی ریسپانسیو بسازند که اعمال تغییرات در آن بدون دانش برنامهنویسی هم ممکن خواهد بود.

نهمین قالب از لیست بهترین قالب وردپرس رایگان پوسته Hestia است که یک قالب وردپرس رایگان است که برای راه اندازی وب سایت های سایت abtintheme تجاری مناسب است. تعدادی از ویجت ها برای قرار دادن سریع گالری ها در مناطقی مانند sidebars و footers با این افزونه همراه است. به طور خلاصه ، در صورت نیاز به قرار دادن گالری ها در بسیاری از وب سایت ها ، این یک plugin مطمئن و مقرون به صرفه به نظر می رسد. قالبهای متعددی برای آن ساختهشده و افزونههای بسیاری برای آن کدنویسی شده است؛ پس اگر میخواهید سایت فروشگاهی خود را با ووکامرس راهاندازی کنید اصلاً به فکر محدودیتهای آن نباشید چون به جرات میتوان گفت محدودیتی سر راه شما نیست! قالب وردپرس فروشگاهی دیجی لند یکی از پرفروشترین قالبهای وردپرس در ایران است. یکی از این ویژگی ها افزایش قابلیت اصلی گالری وردپرس است. یکی ازطرح های گالری NextGEN این است که انواع مختلفی از گالری ها را ارائه می دهد ، بنابراین هیچ گالری معمولی وجود ندارد. در ووکامرس بخش های مرتبط با صفحه محصول، دارای عناوین مختلفی هستند و عناوین مورد نظرتان را در همین قسمت میتوانید وارد کنید.