معرفی 5 افزونه ویرایش صفحه وردپرس

رعایت همه این موارد در سئو سایت وردپرس شما، باعث خواهد شد تا در نتایج جستجو گوگل در صدر قرار بگیرید. اگر با این اصطلاحات وردپرس آشنا نیستید، برای درک آنها میتوانید نتیجه عدم رفع آسیبپذیری را در نظر بگیرید. اما امروز نگاهی به ویژگیهای مختلف این قالب و عملکردِ اون خواهم داشت که میتونه در انتخاب یا عدم انتخابِ این پوسته به شما کمک کنه. این قالب کاملا ریسپانسیو بوده و مشکلی در نمایش وب سایت با دستگاه های مختلف ایجاد نمی کند. با خرید این پوسته می توانید سایت هایی با طراحی ها و ویژگی های متفاوت ایجاد کنید. یکی دیگر از بخش هایی که لازم است در وردپرس بلد باشید بخش برچسب ها میباشد که برای اصول سئو و بالا آوردن رتبه سایت تان بسیار میتواند به شما کمک کند.

قالب موودو یک قالب با کیفیت و عالی برای شرکتها،فریلنسرها، آژانسهای تبلیغاتی، عکاسهاو وبلاگ نویسها و بسیاری دیگری از حرفه هاست. این افزونه که از افزونه های ضروری وردپرس برای کسب و کار های اینترنتی و از بهترین افزونه های SMTP وردپرس است، ایمیل های وردپرس را از یک سرور SMTP می فرستد. سرعت سایت ویژگی سومی است که در طراحی بهترین قالبهای سئو وردپرس بسیار اهمیت دارد. آپریل دارای مگامنو هوشمند حرفه ای و پیشرفته، بیش از 10 دمو و سایت پیش ساخته آماده، 8 طرح هدر و سربرگ گوناگون، پشتیبانی از فونت های گوگل، پنل تنظیمات قدرتمند و بسیاری از ویژگی های کاربردی دیگر میباشد. از بهترین افزونه های رایگان تامین کننده امنیت وب سایت وردپرسی، میتوان افزونه Wordfence Security با بیش از 2 میلیون نصب فعال و افزونه iThemes Security یا همان Wp Security سابق با بیش از 900 هزار نصب فعال را نام برد.

این قالب بیش از 160 طرح آماده دارد و شما تنها با درگ و دراپ کردن اجزای مورد نیاز می توانید طرح دلخواه خود را ایجاد کنید. این قالب از صفحه ساز قدرتمند مافین برای ویرایش و ایجاد صفحات سایت استفاده می کند. افزونه Membership by Supsystic یکی دیگر از افزونه هایی است که با استفاده از آن می توانید بخش عضویت ویژه را در وب سایت خود راه اندازی کنید. این قالب چند منظوره و پرفروش، این امکان را فراهم میکند تا با استفاده از دموهای متنوعی که دارد بتوان هر گونه وب سایتی را راه اندازی نمود. این قالب به شما امکان خلق همه نوع سایت وردپرسی را فراهم میکند و قدرتمندترین قالب چند منظوره در دنیای وردپرسی شناخته میشود. ووکامرس، معروفترین و قدرتمندترین افزونهی فروشگاه آنلاین وردپرس است که با کمک آن میتوانید محصولاتی را بصورت آنلاین معرفی کنید و بفروش برسانید.

با توجه به الگوریتم “Mobile-first indexing”و ضریب نفوذ و درصد بالای دیوایس های موبایلی ، نسخه موبایل سایت شما بسیار حائز اهمیت است چرا که به طور میانگین از هر 100 بازدید سایت شما 80 تا از طریق موبایل انجام می شود بنابراین توجه به این جامعه آماری بسیار مهم است. قالب خوب یکی از عوامل جذب کاربران به وب سایت شما می باشد. همچنین ، گالری ها درست پس از نصب Jetpack فعال نمی شوند. پلاگین WPForm، با بیش از ۳ میلیون نصب فعال، از افزونه های کاربردی وردپرس برای درج انواع فرمهای ارتباط با مشتریان در سایت شما محسوب میشود. هنگامی که از قالب های آماده برای طراحی سایت خود استفاده می کنید، هزینه های شما کاهش خواهد یافت، در زمان صرفه جویی شده و سایت شما با سرعت بیش تری راه اندازی خواهد شد. قالب جوپیتر به شما امکان راه اندازی سایت های شیک و مدرن را می دهد.

به این ترتیب، قابلیتهای THE7 به قدری هست که بتوانید آن را به عنوان یکی از گزینههای مناسب برای قالب سئو به یاد داشته باشید. بر اساس آمارها قالب چند منظوره آوادا به دلیل کارآیی بالا و انعطاف پذیری در طراحی، با 1591 فروش در سال 2018 و مجموع کل فروش 423700، به عنوان محبوب ترین قالب وردپرسی شناخته شده است. اگر از این قالب چند منظوره برای سایت فروشگاهی استفاده می کنید، می توانید حالات نمایش محصولات سایت را بدون کد نویسی به حالت دلخواه خود تغییر دهید. 2. قالبی انتخاب کنید که دوست و همدم موتورهای جستجو باشد: وردپرس بهترین گزینه برای موتورهای جستجو است و خیلی راحت سئو و بهینهسازی میشود؛ اگر از قالب وردپرسی سئو و بهینهسازی شده استفاده کنید سرعت سئو سایت خود را افزایش خواهید داد و در کمترین زمان ممکن میتوانید به رتبههای خوب گوگل دست پیدا کنید. شما با تهیه پکیج قالبهای اورجینال از ابزار وردپرس قادر خواهید بود امنیت سایت خود را به طرز شگفتانگیزی تأمین کنید و نگران پشتیبانی و یا بهروزرسانیهای مستقیم توسط تولیدکننده نباشید. پیشنهاد میکنیم مقاله ما درباره مقایسه صفحهسازهای وردپرس را نیز مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم معروفترین قالبهای وردپرس را به همراه ویژگی های برجسته آن ها به شما معرفی کنیم.

سعی کنید قالبی را انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید از بخش ثبت آگهی مانند دیوار نیز کسب درآمد کنید و همچنین بتوانید به راحتی پلن های مختلفی را داخل سایت خود راه اندازی کنید. راه اندازی وبلاگ، وب سایتهای شرکت ها، آژانسها و نمونه کار، از جمله کاربردهای این قالب سئو وردپرس به حساب میآیند. از جمله ابزاری که در این قالب میتوانند به کار برده شوند افزونههایی نظیر ویژوال کامپوزر، افزونه WPML و رزولوشن اسلایدر هستند. در ادامه قصد داریم تا شما را با چند مورد از بهترین قالبهای سئو وردپرس آشنا کنیم تا بتوانید از آنها استفاده کرده و بهترین نتیجه را از بهینهسازی سایت خود ببرید. توی این مقاله سعی کردیم بهترین قالب های شرکتی وردپرس رو که سرعت بالا دارن و برای موتورهای جستجو بهینه هستن رو بهتون معرفی کنیم. اگر هنوز یوزر و پسورد FTP رو ندارید، لازم است با پشتیبانی هاستینگ خود ارتباط بگیرید تا آنها رمز و یوزر رو در اختیارتان قرار دهند. در طول این یک و نیم سالی که با وردپرس کار کردم، وردپرس رو در بین سایر سیستمهای مدیریت محتوا بینظیر دیدم. یک ظاهر با کیفیت و حرفهای میتواند یک قالب سئو وردپرس را در گروه محبوبترین و بهترین قالبهای سئو وردپرس قرار دهد.

معمولا این تغییرات بهصورت یک منوی جدید در پنل وردپرس شما نمایان خواهد شد. این امکانات برای وب مسترها و توسعهدهندگان معمولی بسیار جذاب است و بهصورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفته است. را با موفقیت بومیسازی کند و بهصورت اورجینال و با کیفیت در اختیار هموطنان کشور عزیزمان قرار دهد. اگر به دنبال یک قالب وردپرس تکصفحهای راستچین میگردید Alder گزینه مناسبی است، البته Alder در وبسایتهای چندصفحهای هم مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از اصلیترین مسائلی که در طراحی قالب سئو وردپرس باید مدنظر قرار گیرد، داشتن کدنویسی بهینه است. در مورد بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس باید گفت که اینها قالب هایی هستند که می توانند سایت مار ا از یک سایت ساده به یک فروشگاه رحفه یا تبدیل کرده و هم امکاناتی که یک فروشگاه باید داشته باشد را در اختیار ما قرار می دهند و هم اینکه می توانند ویژگی های ظاهری ای که یک فروشگاه باید داشته باشد که کاربران از آن خرید کنند را در اختیار ما قرار خواهند داد. پیشنهاد میکنم به منظور جلوگیری از هر گونه ایجاد مشکل امنیتی در سایت خود از فروشگاههای ایرانی که افزونه وردپرس ارائه میکنند استفاده نکنید. اگر از من در مورد انتخاب افزونه مناسب بپرسید، به شما همان المنتور را پیشنهاد میکنم.

اگر سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای توسعه ی وب سایت کسب و کار خود انتخاب کرده اید، به یک قالب مناسب نیاز خواهید داشت. تمام قالب های ارائه شده به صورت اختصاصی توسط وردپرس باران فعال سازی شده اند و امکانات آن ها از جمله درون ریزی دموها در دسترس هستند. از جمله مهمترین افزونههای هر سایت وردپرسی شناخته میشوند. این قالب از زبان های بسیاری از جمله فارسی پشتیبانی می کند و نیازی به راستچین کردن و ترجمه این قالب نخواهید داشت؛ زیرا از قبل انجام شده است و تنها با چند کلیک ساده می توانید زبان سایت خود را عوض کنید.

در سالهای اخیر الگوریتمهای جدید گوگل نسبت به طراحی کاربری و تجربه سایت، حساسیت پیدا کردهاند و بنابراین، این دو ویژگی در رتبهبندی سایت تاثیر بسزایی خواهند داشت. رشد صنعت سئو در سالهای اخیر باعث شده تا رقابت شدیدی در بین شرکتهایی به وجود آید که ارائهدهنده خدمات سئو هستند. از طرفی انتخاب های زیادی پیش روی شماست و می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاهی قالب های وردپرس، از بین صدها هزار قالب طراحی شده، قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله ی بعد سیستم زمان های خالی را پیشنهاد میدهد و مشتری میتواند از بین آنها زمان مناسب را انتخاب کند. مناسب برای نشان دادن سایت در انواع نمایشگر های موبایل، تبلت و … چگونه بهترین قالب برای سایت وردپرسی را انتخاب می کنید؟ شما میتوانید یک قالب را بدون هیچ هزینهای تهیه کنید. دموهای این قالب وردپرس از تنوع زیادی برخوردار است و یک گزینه عالی برای کاربردهای مختلف به شمار میرود. اما در خرید قالب رایگان وردپرس چیزی که اهمیت فراوان دارد، انتخاب قالب مناسب است. بر همین اساس، ویژگیهای یک قالب سئو وردپرس مناسب را در ادامه توضیح خواهیم داد. اگر هکر از آسیبپذیریهای وردپرس شما سواستفاده کند، با خطر هک شدن سایت مواجه خواهید شد؛ و احتمال دارد که وبسایت شما در لیست سیاه Google قرار بگیرد یا توسط ارائهدهنده هاست شما تعلیق شود.

این مسئله نه تنها برای جلب توجه کاربران اهمیت دارد بلکه برای افزایش سئو سایت نیز بسیار مهم است و اگر بتوانید سایت ریسپانسیو و واکنشگرا ارائه کنید گوگل را مجاب میکنید که به شما بیشتر از همه توجه نشان دهد. 330 قالب مختلف در قالب بی گنجانده شده است؛ شما با خرید تنها یک قالب صاحب همه ی آن ها خواهید شد و می توانید سایت وردپرسی بسیاری با طراحی های متفاوت ایجاد کنید. اگر بتوانید این موضوع را در سایت خود لحاظ کنید به درآمد بیشتری خواهید رسید. اینطوری ترافیک احتمالی ایجاد شده توسط کاربران کروم را از دست خواهید داد و به رقبای خود فرصت می دهید تا از شما پیشی بگیرند. پنل مدیریتی حرفهای این قالب، امکان ایجاد هرگونه تغییری را برای کاربران فراهم خواهد کرد و میتوانید با استفاده از آن، هرگونه فروشگاه آنلاینی را طراحی کنید. میتوان به راحتی متن و تصاویر خود را با کمک المان های گرافیکی طراحی کرد و برای ویرایش مطالب شما میتوانید از ویرایشگر متنی که دقیقا محیطی شبیه به ورد دارد استفاده کنید. کسب و کارهای آنلاین سال هاست که جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند مخصوص بعد از شیوع کرونا استقبال زیادی از این نوع کسب و کارها شد.

امروزه قالبهای وردپرس متنوعی وجود دارد که برای سئو سایتهایی با کاربردهای مختلف مناسب خواهند بود. قالب پوفو یکی دیگر از بهترین قالبهای سئو وردپرس چندمنظورهای است که برای طراحی سایتهای اینترنتی به صورت بهینهسازی شده به کار میرود. سپس نیاز خود را در کفه دیگر ترازو بگذارید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. قالبهای چندمنظوره وردپرس دارای تعداد بسیار بالای دموهای زیبا و در عین حال رایگان هستند که شما میتوانید از آنها الهام بگیرید و تبدیل به طراح حرفهای سایت شوید. در ضمن برای ساخت کیف پول کاربر هم میتوانید از افزونه treawallet که در سایت فرین نصب است کمک بگیرید. قالب به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما از طریق جستجو در گوگل می توانید به آن دسترسی داشته باشید و با استفاده از آن سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. در این بین افرادی به صورت غیر قانونی، قابلیت های نسخه تجاری به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می دهند. Duplicator در دو نسخه رایگان و غیر رایگان موجود است. این مورد شامل امنیت ورود به سیستم نیز میشود که تأیید هویت دو فاکتوری نامیده میشود.

کار کردن با این قالب بسیار آسان بوده و با کشیدن و رها نمودن عناصر می توان آن را سفارشی سایت abtintheme کرد. 9. قالبی انتخاب کنید که دارای پنل فارسی و قدرتمند باشد: قالبهای اورجینال و باکیفیت توان سازگاری با همه زبانهای زنده دنیا را دارند. 6. قالبی انتخاب کنید که دارای ویژگی ویرایش زنده طرحها باشد: بسیار مهم است که به هنگام ایجاد تغییرات در همان لحظه و بهصورت زنده همه چیز را ببینید! 8. قالبی انتخاب کنید که دموهای زیاد و کاربردی داشته باشد: دموهای زیاد به شما خلاقیت و ایده میدهد که بتوانید بهراحتی هر تغییری که میخواهید در سایت خود ایجاد کنید و عملکرد کسب و کار اینترنتی خود را افزایش دهید.