اتاق فرار خونه جنی غرب تهران ستارخان تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

اتاق فرار در هر ژانری باشد، رگه های وحشت را در خود دارد که باعث شده استفاده از این مکان ها برای افراد زیر 16 سال و در برخی موارد کمتر از 18 اسکیپ روم تئاتر تعاملی سال ممنوع باشد. چنانچه قصد انجام یک بازی با درون مایه کنجکاوی را دارید، می توانید ژانر ماجراجویی را برای خود انتخاب کنید. اکثر بازی های این ژانر به این صورت است که همیشه چیزی در بازی وجود دارد که کنجکاری شما را بر می انگیزد و شما را وادار به ورود به آن مجموعه می کند. یکی از تفریحات فضای سربسته است که هر شخصی باید حداقل یک بار آن را در عمر خود تجربه کند. اگر شما هم به دنبال این هستید که یک روز مهیج و خاطره‌انگیز را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که بلیط اتاق فرار را رزرو کنید.

  • این اتاق فرار تهران از سخت ترین مجموعه های بازی در بین تمام اتاق فرارها در کشور است.
  • اسکیپ روم شام آخر از دیگر اتاق فرارهای اصفهان که ژانر ترسناک دارد و در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر ارائه شده است می توان به شام آخر اشاره نمود.
  • پس از آن که به ترسناک ترین داستان های تخیلی و ترسناک در اتاق فرار تهران پرداختیم، وقت آن است که کمی به اتاق فرارهای هیجان انگیز رسیدگی کنیم و بهترین اتاق فرار تهران در این ژانر را به شما معرفی کنیم.
  • ابتدا از این موضوع آگاه باشید در صورتی که قصد انجام این بازی را دارید باید در مکانی قدم بگذارید که به تسخیر جن ها در آمده است.

اغلب ما عاشق داستان های فانتزی هستیم و حتی در بسیاری مواقع، داستان های فانتزی خود را برای دوستان و آشنایان خود بازگو می کنیم. اتاق فرارهای فانتزی نیز مثل زندگی فانتزی پر از ماجراهای عجیب و غریب و غیر قابل باور است. ورود به قلمروی جادویی، دنیای هری پاتر، ارباب حلقه ها و بسیاری از این فیلم های ماورائی را می توانید برای 1 بار هم که شده امتحان کنید و از دنیای خشک و کسل کننده بیرون فاصله بگیرید.

اتاق فرارهای اصفهان یکی از انتخاب های عالی و پر از هیجان برای تجربه لحظات خاطره انگیز در این شهر بوده و بازی های ترسناک و ماجارجویانه را برایتان فراهم می کنند. این اتاق فرارها دارای تنوع بالایی بوده و با توجه به سناریوی پیاده سازی شده برای آنها شرایط و درجه سختی و دلهره متفاوتی دارند. اتاق فرار تاج اسکیپ در ادامه به معرفی بهترین اسکیپ روم های اصفهان خواهد پرداخت.

سناریوی اتاق فرار جن اکباتان

اتاق فرار خونه جنی غرب تهران ستارخان تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

اگر علاقه مند به فضاهای قدیمی و بازدید از فضاهای مخوف و تاریخی هستید یا قصد دارید خود را در معابد تاریخی قرار دهید، حتما این اتاق فرار تهران را انتخاب کنید. شما در این اتاق فرار، نقش یکی از شاگردان استاد خسرو معاشر که یکی از برترین باستان شناسان دنیا است،به عهده دارید. در یکی از روزها استاد، دانشجویان خود را به ضیافتی دعوت کرده و در مورد معبد سامو ماجرای عجیبی تعریف می کند. در این اتاق فرار تهران دیگر شما به عنوان نقش مثبت داستان نبوده و جزء نقش های منفی اتاق فرار محسوب می شوید. باند سرقت تهران موجب نا امنی در این شهر شده و کاری هم از دست پلیس بر نمی آید.

اسکیپ روم 696

موارد فوق تنها تعداد اندکی از این بازی ها می باشند و در مجموعه های دیگر بازی های متنوعی ارائه شده اند که بدون شک هر یک ویژگی ها و خوبی های خاص خود را خواهند داشت. این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال دارد و هر دو دارای ژانر ترسناک می باشند. قاسم که قصد راه اندازی یک اتاق فرار تهران در یکی از محله های قدیمی این شهر را داشت، بالاخره موفق به انجام آن شد. قاسم از مغازه داران قدیمی محله بوده و به همین علت، همکاران او قصد دارند این اتاق فرار تهران را برای یک بار هم که شده تجربه کنند.