آیا طراحی وب برای فریلنسرها خیلی پیچیده شده است؟

آیا طراحی وب برای فریلنسرها خیلی پیچیده شده است؟

طراحان وب به داشتن دانش افتخار می کنند. ما به مشتریان کمک می کنیم تا در چالش ها پیمایش کنند و گوشه کوچک خود را از اینترنت ایجاد کنند. ما آنها را به سمت موفقیت هدایت می کنیم. انجام این کار مستلزم تجربه و دانش است.

این صنعت سال هاست که به این روش کار کرده است. با این حال، این روزها شرایط متفاوت است. این کار اکنون شبیه باز کردن یک توپ سیم است. ما همچنان به کشیدن رشته ها ادامه می دهیم در حالی که به طور مداوم گره های جدید پیدا می کنیم.

ساخت وب سایت دیگر ساده نیست. هیچ کمبودی در قسمت های متحرک برای مدیریت وجود ندارد. ناگفته نماند فناوری های مرتبطی که با آنها کار می کنیم. کافی است فریلنسرها را شب بیدار نگه دارید.

خب، چگونه به اینجا رسیدیم؟ و چه کاری می توانیم انجام دهیم تا کمی سلامت عقل را به زندگی خود بازگردانیم؟ بیایید سعی کنیم با هم این را مرتب کنیم.

وب سایت های قدرتمندتر مساوی است با مسئولیت بیشتر

ساختن یک وب سایت با عملکرد بالا زمانی به سازمان های سازمانی محدود می شد. آنها منابع لازم برای ساختن از پایه را داشتند. بقیه باید به کمتر راضی می شدیم.

دیگر اینطور نیست. به عنوان مثال، اکنون راه حل های تجارت الکترونیک برای همه بودجه ها وجود دارد. یک فریلنسر می‌تواند یک فروشگاه آنلاین را با قطعاتی که در دسترس هستند قرار دهد.

ابزارهایی مانند وردپرس و اکوسیستم آن شکاف را کم کرده اند. منافع ملموس است. یک سایت بسیار کاربردی اکنون در دسترس همه است. یک بازار کامل برای کارآفرینان انفرادی و آژانس های کوچک باز شده است.

با این حال، این ابزارها نیز مسئولیت زیادی را بر عهده توسعه دهندگان قرار می دهند. اکنون باید در نظر بگیریم:

  • به روز نگه داشتن نرم افزار؛
  • نظارت بر امنیت و اصلاح؛
  • قابلیت همکاری با درگاه های پرداخت و غیره؛
  • انطباق با تغییرات نرم افزار؛
  • دسترسی؛
  • مقررات حفظ حریم خصوصی؛
  • کارایی؛
  • پشتیبانی و آموزش مشتری؛

سازمان های بزرگ کارکنانی دارند که به این وظایف اختصاص یافته اند. آنها همچنین باید بودجه و تخصص لازم را داشته باشند تا کار را به درستی انجام دهند.

در مورد فریلنسرها؟ خوب، ما باید همه یا بیشتر آن را خودمان انجام دهیم. همه با بودجه اندک.

مراقبت از یک وب سایت به اندازه کافی سخت است. اکنون، این سختی را در تعداد سایت هایی که مدیریت می کنید ضرب کنید. همه چیز ناپایدار به نظر می رسد.

وب سایت های مدرن نیازمند توجه مداوم طراحان هستند.

مسائل وب سایت پیچیده تر از همیشه هستند

شانس این است که شما برای یک وب سایت خراب وقت ندارید. اما می شکنند. و مسائل آنها معمولاً پیچیده است.

گاهی اوقات، ناسازگاری نرم افزاری است. شاید آن به روز رسانی افزونه به خوبی با بقیه سایت شما کار نمی کند. برای یافتن راه حل ممکن است مجبور شوید با کارکنان پشتیبانی کار کنید. ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد.

مسائل امنیتی حتی بدتر است. یک وب سایت هک شده می تواند شما را در تلاش برای یافتن پاسخ ها قرار دهد. و به راحتی می تواند زمان شما را در انحصار خود درآورد. همچنین ممکن است به شهرت شما (و مشتری شما) ضربه بزند.

سپس تغییرات غیرمنتظره ای در نرم افزار مورد استفاده ما ایجاد می شود. تم‌ها و افزونه‌ها ممکن است تحت بازبینی‌های عمده‌ای قرار بگیرند که نیاز به اقدام توسعه‌دهنده دارند. از آنجا، بحث تحقیق و اجرای تغییرات لازم است.

رفع این مشکلات به زمان و هزینه نیاز دارد. آنها همچنین باری را بر دوش فریلنسرها و صاحبان وب سایت می گذارند.

یک وب سایت خراب یا در معرض خطر می تواند زمان شما را در انحصار خود درآورد.

چگونه این آشفتگی را ساده کنیم؟

شاید گربه ضرب المثل در حال حاضر از کیسه خارج شده است. وب‌سایت‌ها به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شوند – و دیگر به عقب برنمی‌گردند. به احتمال زیاد مشتریان از ما نمی خواهند که مانند سال 1999 کدنویسی کنیم.

با این اوصاف، چند چیز واقع بینانه که می توانیم برای ساده سازی انجام دهیم چیست؟ در اینجا چند احتمال وجود دارد.

ساخت وب سایت بر اساس نیاز

بله، سیستم عامل های وب سایت مدرن پیچیده هستند. با این حال، طراحان وب نیز باید برخی از تقصیرها را به اشتراک بگذارند.

ما اغلب به این راه حل ها دست می یابیم – حتی زمانی که آنها ضروری نیستند. نتیجه یک سایت بیش از حد مهندسی شده با تعداد زیادی قطعات متحرک است. به طور جدی، آیا یک سایت بروشور کوچک نیاز به دوجین افزونه وردپرس دارد؟

همه این ابزارها در دسترس ما هستند. بنابراین، ما بارها و بارها از آنها استفاده می کنیم. شاید وقت آن رسیده است که با کمتر کار بیشتری انجام دهیم.

نکته اصلی این است که به نیازهای فعلی و آینده خود فکر کنید. وب سایت هایی بسازید که تا حد امکان ناب باشند – با فضایی برای رشد.

از ابزارهای خودکار استفاده کنید

ما نمی توانیم یکباره همه جا باشیم. با این حال، پیگیری وب سایت هایی که مدیریت می کنیم یک کار تمام وقت است.

چندین ابزار خودکار می توانند کمک کنند. ما می‌توانیم از آنها برای نظارت بر مسائل امنیتی، زمان آپدیت و عملکرد استفاده کنیم. آنها همچنین می توانند به روز رسانی نرم افزار را اعمال کنند.

هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که ما باید بررسی دستی این موارد را متوقف کنیم. ما هنوز مسئولیت داریم که مطمئن شویم همه چیز کار می کند.

ایده این است که مشکلات را شناسایی کنید و سریعتر آنها را برطرف کنید. اتوماسیون راهی برای فریلنسرهای شلوغ برای انجام این کار فراهم می کند.

بار را به جایی که مناسب است منتقل کنید

طراحان وب تمایل دارند مسئولیت کارهای خارج از تخصص ما را بر عهده بگیرند. به مشکلات تحویل ایمیل یا فناوری اطلاعات (IT) فکر کنید. این یک مشکل رایج هنگام کار با سازمان های کوچک است.

مشاوره دادن به مشتریان در مورد این موضوعات یک چیز است. اما حفظ آنها باید وظیفه آنها باشد. یا باید متخصصانی را برای برخورد با آنها استخدام کنند.

خیلی اوقات، ما در انجام کارهای بیشتر از آنچه باید گیر می کنیم. مشتریان به طور طبیعی برای پاسخ به ما مراجعه می کنند. با این حال، هر کار تنها لایه ای از پیچیدگی را به کار ما اضافه می کند. همه چیز ممکن است با عجله از کنترل خارج شود.

ایجاد مرز می تواند کمک کننده باشد. حوزه های تخصصی خود را مشخص کنید و به آنها پایبند باشید. مشتریان را در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید و نمی توانید انجام دهید، آگاه کنید.

آنها درک بهتری از اینکه چه کسی را برای کارهای خاص فراخوانی کنند، خواهند داشت. و شما زمان بیشتری برای تمرکز بر روی چیزهایی که در جایگاه خود هستند خواهید داشت.

راه هایی برای ساده سازی وب سایت هایی که می سازید پیدا کنید.

طراحان وب باید با واقعیت جدید سازگار شوند

یک طراح وب آزاد بودن هرگز پیچیده تر از این نبوده است. ابزارها، فن‌آوری‌ها و بهترین روش‌ها برای مطالعه بسیار زیاد است. در همین حال، انتظارات مشتری از پشت بام است.

همه می گویند، انجام کارمان سخت تر می شود. بنابراین، ما باید از هر چیزی که به ما در ساده سازی کمک می کند، استفاده کنیم.

شاید لازم باشد در آینه هم نگاهی بیندازیم. انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم چگونه بر حجم کاری ما تأثیر می‌گذارند؟ کجا می توانیم پیشرفت کنیم؟

روش های قدیمی طراحی وب دیگر جواب نمی دهند. نه زمانی که این همه زمین برای پوشاندن وجود دارد. ما باید خود را با واقعیتی که در مقابل خود داریم وفق دهیم.

ارتباط نیز باید در اولویت باشد. ما باید به مشتریان در مورد مزایا و معایب یک رویکرد معین آموزش دهیم. با هم، می‌توانیم با درک عواقب آن، آنچه را که برای آنها مناسب است انتخاب کنیم.

نکته کلیدی یافتن راه های بهتر برای ارزیابی و مدیریت ریسک است. این به ما کمک می کند تا به فصل بعدی صنعت خود برویم.


بالا

]
منبع: https://speckyboy.com/web-design-become-too-complex-freelancers/