آبنما-انواع آبنما صخره ای-آبنما خانگی-آبنما دیواری- شرکت ویرا طرح اسپرلوس | elitarchgroup

شایان ذکر است که دیواره های آبنماهای دیواری نوعی از سازه های آبی محسوب می شود که در واقع سطحی که آب بر روی آن جاری میشود، از جنس های گوناگونی مثل؛ سنگ و شیشه می تواند باشد. آبنما خانگی از حوضچه هایی با عمق کم ساخته شده که دارای فواره های متعددی است که با چراغ رنگین نورانی شده است. معمولا عمق این حوضچه ها ماسه ای است و ارتفاعی در حدود 20 الی 60 سانتی متر دارد. این حوض بر حسب نوع آبنما و شکلی طراحی می‌شود، با انواع مختلفی از مصالح ساختمانی ساخته می‌شود. گاهی آبنمای خانگی به صورت ساده و یا به شکل های متنوع ساخته می‌شود و همچنین در کنار آبنما میتوان پاشویه های خارجی تعبیه کرد. همینطور میتوانیم برای زیبایی بیشتر مجسمه هایی را به صورت منفرد یا مجتمع در کنار یا وسط آبنما قرار دهیم.

اموزش ساخت آبنما خانگی ساده در خانه

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت صنایع آبنما کاریز سبک شناسی معماری آریا می‌باشد. ریختن شاخو برگ و حشرات باعث میشود بعد از مدتی ابنما زیبایی خود را از دست دهد. پس از ارائه کانسپت، طراح، تصویر ذهنی خود را با استفاده از نرم افزارها مربوطه همانند 3DMAX,DEPENCE,CAD,… نرم افزارهای تخصصی آبنما شبیه سازی کرده و انیمیشن و نوع حرکت آبنما را در اختیار کارفرما خواهیم گذاشت. در صورتی که دریاچه سطح بیشتری را اشغال کرده باشد در وسط آن جزیره‌هایی به شکل نامنظم احداث می‌شود و با گیاهان مختلف تزئین می‌شود. معمولاً عمق دریاچه‌ها 1 الی5 متر می‌باشد و برای ارتباط با جزیره ها از پل استفاده می‌شود.

  • شما می توانید انواع این آبفشان ها را در اندازه های کوچک و بزرگ و در محیط های مختلف مشاهده کنید.
  • با استفاده از درزگیر فوم تیره مخصوص ساخته شده ، بین هر ترک و شکاف کوچک پر کنید.
  • مقاومت در برابر تاثیر آب و هوای محیط و انعکاس نور و منظره محیط به واسطه ویژگی آینه ای که آبنمای استیل دارد، از جمله مزایای این نمونه از آب نماست.

ابنما به هر شکلی که باشد می‌تواند حس خوشایند بودن در کنار آب و طبیعت را برای افراد تداعی کند. البته نباید این مسئله را از یاد برد که طراحی آبنما و اجرای آبنما از اصول خاصی پیروی می‌کند. از همین روی نقش طراحان منظر و معماران، در این میان دو صد چندان می‌شود.

به غیر از مصالح ساختمانی، یکی از مواردی که در طراحی آبنمای مدرن و در اجرای آبنمای مدرن نباید از نظر دور بماند، نورپردازی آبنما است. عدم توجه به نورپردازی خوب، باعث می‌شود که طراحی و اجرا هر چقدر هم که خوب باشد، باز هم آب نما چندان به چشم نیاید. طراحی و اجرای آبنمادر صورت وجود وید در فضا، پتانسیل ایجاد یک سطح عمودی برای آبنما وجود خواهد داشت.

آبنمای موزیکال و کف خشک پارک حافظ شاهین شهر

آبنما-انواع آبنما صخره ای-آبنما خانگی-آبنما دیواری- شرکت ویرا طرح اسپرلوس | elitarchgroup