ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان، آوریل 2024

ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان، آوریل 2024

پدی مکدونل.

2 روز قبل

به مجموعه ابزارهای آوریل ما خوش آمدید. در اینجا هیچ جوک عملی وجود ندارد، فقط ابزارها، خدمات و برنامه‌های کاربردی هستند تا زندگی را کمی آسان‌تر کنند و شما را هوشمندانه‌تر کار کنند.

ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان، آوریل 2024.

ادمین چندین سایت وردپرس را با WP Foundry ادغام کنید. این به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌ها را کنترل کنید، افزونه‌ها و تم‌ها را مدیریت کنید و پشتیبان‌گیری را در تمام سایت‌های خود از یک برنامه اجرا کنید.

ابزار طراحی حرکت Jitter مدتی است که وجود داشته است، اما در چند هفته گذشته برخی ویژگی‌های جدید فوق‌العاده اضافه شده است: گرادیان، جلوه حلقه بومرنگ و اشتراک‌گذاری آسان فایل.

ایندکس شدن یک سایت در وهله اول اغلب ناامید کننده ترین بخش سئو است. WildSEO ادعا می کند که در کنار سایر ابزارهای سئو خودکار، نرخ موفقیت 90 درصدی را برای ایندکس کردن در 48 ساعت دارد.

Lancer یک پلت فرم مدیریت پروژه ساده شده است که هدف آن فریلنسرها است. دارای بسیاری از ویژگی های خوب، از جمله ادغام با Upwork.

HourlyRate یک جمع‌آوری کننده پلتفرم مستقل است: به شما امکان می‌دهد در تمام تابلوهای شغلی آزاد متصل از یک مکان، شغل‌ها را جستجو و مطرح کنید.

ClearVPN یک سرویس VPN جدید از MacPaw است، همان افرادی که پشت CleanMyMac هستند. علاوه بر macOS و iOS، برای اندروید و ویندوز نیز در دسترس است.

Dub.co پیوندهای کوتاهی را با تجزیه و تحلیل افزوده ایجاد می کند تا پیوندهای شما را مدیریت کند. تجزیه و تحلیل شامل موقعیت جغرافیایی، دستگاه و داده های مرورگر است.

CloudTabs یک برنامه مرورگر وب برای محیط دسکتاپ مبتنی بر وب Puter.com است. بله، این یک مرورگر در داخل یک برنامه وب در داخل یک مرورگر است.

بررسی اندازه‌گیری‌هایی مانند اندازه عنصر، حاشیه‌ها، و بالشتک در صفحات رندر شده معمولاً می‌تواند با استفاده از ابزارهای توسعه‌دهنده مرورگر شما انجام شود، اما این افزونه کاربردی کوچک کروم این کار را با شناور برای شما انجام می‌دهد.

همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، این یک افزونه ردیاب زمان (رایگان) برای Jira است. ادعا می کند که نسبت به ردیابی زمان بومی Jira، شهودی و سازگارتر است.

Wondercraft یک استودیوی صوتی هوش مصنوعی است. می تواند صدای شما را شبیه سازی کند و از آن برای “خواندن” و ضبط متن نوشته شده استفاده کند. برای دموها یا زمانی که مشتری بودجه ای برای استودیو صدا، بازیگران و تدوینگران ندارد، مفید است.

btunnel سرویسی است که به شما امکان می دهد لوکال هاست خود را به اینترنت متصل کنید. برای آزمایش چیزهایی مانند وبکهک و همکاری در حین توسعه، بدون نیاز به پرداخت هزینه و پیکربندی فضای میزبانی عالی است.

Milestone به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه‌های کاربری گیمیفی شده را به سرعت و به آسانی بسازید تا پیشرفت‌های محصول و ورود به سیستم را بهبود ببخشید.

Pictify یک API است که html/css را به تصویری که به‌عنوان png.، jpg.، یا webp. یا به .gif. متحرک ارائه می‌شود، تبدیل می‌کند. برای ایجاد تصاویر سفارشی برای محتوای پویا مانند نمایه های کاربر مفید است.

Tailscan به شما امکان می دهد یک سایت Tailwind را مستقیماً در مرورگر بسازید و اشکال زدایی کنید، و آخرین به روز رسانی اصلی یکپارچگی عمیق با ابزارهای توسعه دهنده بومی ارائه می دهد.

]
منبع: https://www.webdesignerdepot.com/tools-for-designers-april-2024/