سوالات متداول قبل از خرید

از کجا بفهمم کدام محصولات در آبتین تم تخفيف دارد؟

مي توانيد در کانال تلگرام يا اينستاگرام ما عضو شويد و تخفيف ها را دريافت کنيد. علاوه بر آن، هر هفته در اسلايدر صفحه اصلي، چند قالب يا افزونه منتخب را تخفيف ميگذاريم. از دکمه هاي زير مي توانيد براي دسترسي راحت تر استفاده کنيد.

 

 

قالب ها پس از خريد کاملاً مطابق دمو عرضه مي شوند؟

بله، نسخه ي دريافتي شما کاملا مطابق با دموي محصول ارائه خواهد شد. اگر غير از اين باشد، مي توانيد نگاهي به سوالات مرجوع کردن خريد داشته باشيد. همه محصولاتي که در آبتین تم عرضه مي شوند، پيش از انتشار چک و بررسي شده و از هر لحاظ آماده براي کار روي سايت شما هستند.

 

چگونه مي توانم از کد تخفيف درج شده براي محصول استفاده کنم؟

کافي است کد تخفيف را يادداشت يا کپي کنيد. پس از انتخاب دکمه ي خريد و دانلود، برروي عبارت “کد تخفيف دارم” کليک کرده و آن را درج نماييد. با زدن دکمه ي اعمال، در مرحله ي پرداخت هزينه ي محصول با لحاظ نمودن کد شما محاسبه و نمايش داده خواهد شد.

سوالات متداول
سوالات متداول

 

سوالات متداول کاربران آبتین تم

 

اگر قبل از خريد محصول، سوالي داشتم چطور مطرح کنم؟

شما مي توانيد از طريق سربرگ ديدگاه ها، یا بخش تماس با ما یا چت آنلاین ( پایین صفحه گوشه سمت چپ ) سوالات خود را با ما مطرح کنید.

 

سوالات متداول
سوالات متداول
سوالات متداول
سوالات متداول

 

سوالات متداول در مورد پرداخت هاي آنلاين در آبتین تم

 

در صورتي که در فرآيند خريد محصول، پرداخت اينترنتي ناموفق باشد، ولي مبلغ از حساب من کسر شود، چه کنم؟

گاهي ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکي قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در اين موارد جاي نگراني نيست. معمولاً وجه در حساب هاي مياني بانک قرار گرفته است و خود بانک پس از 48 ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت مي دهد. چنانچه پس از 48 ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طريق بخش تيکت ها در اتوپیا تم مطرح نماييد تا رسيدگي شود.

 

چطور مي توانم فاکتور خريدها از آبتین تم را داشته باشم؟

شما مي توانيد از بخش شرح عملکرد، ليست خريد به عنوان فاکتور خريد استفاده نماييد.

سوالات متداول کاربران بعد از خريد از آبتین تم

اگر قصد خريد مجدد محصولي در آبتین تم را داشته باشم چه کنم؟ کد تخفيف به من تعلق مي گيرد؟

بله، شما مي توانيد چنانچه قالب مناسب خود را يافتيد، آن را چندين بار براي استفاده بر روي دامنه هاي مختلف خريداري کنيد. برای گرفتن کد تخفیف هم از طریق سایت ، کانال اینستاگرام ، تلگرام هر هفته اعلام می شود.

 

آيا درگاه خريد شما معتبره ؟ من تا حالا خريد آنلاين نداشتم ، لطفا توضيح بديد!

درگاه پرداخت سايت ما ، درگاه معتبر بانک ملت بوده که جز معتبر ترين درگاه هاي بانکي مي باشد . نماد اين درگاه را هم مي توانيد در بخش نماد اعتماد مشاهده نماييد. همچنين هنگام خريد مبلغ 9% ماليات بر ارزش افزوده مثل بعضي از سايت ها به خريد انلاين شما اضافه نخواهد شد و اکادمي ماليات را از جيب خود ميپردازد.

 

اگر خريد کردم و مشکلي پيش آمد پاسخ گو هستيد ؟

پاسخ گو 24 ساعته شما خواهيم بود .

اگر بخواهم تغيير يا شخصي سازي در قالبي داشته باشم، چطور بايد اقدام کنم؟

شخصي سازي قالب و افزونه توسط آبتین تم انجام نميشود. در حال حاضر چنانچه قصد شخصي سازي قالب داريد بايد شخصا با شرکت هاي طراحي وب اقدام کنيد. و يا در سايت هاي فريلنسري پروژه اي تعريف کنيد و اين کار را به آزادکار ها بسپاريد.

پشتیبانی شامل چند بار نصب قالب و افزونه ها بعد از خرید می باشد؟

نصب قالب ها و افزونه ها فقط يک بار از زمان خريد شما نصب و انجام مي گردد و اگر نياز به نصب دوباره داشته باشيد بايد هزينه نصب را پرداخت نماييد هزينه هر بار نصب 20 هزار تومان مي باشد. همه قالب ها، بسته نصب آسان دارند که به راحتي و در کم تر از 10 دقيقه خودتان مي توانيد آن را نصب کنيد. اگر در نصب دچار مشکل شديد، با استفاده از تيکت مي توانيد از ايشان کمک بگيريد.

 

اگر محصول دريافتي با دموي ارائه شده در سايت فرق داشته باشد، چه کنم؟

در اينگونه موارد، شما بايد مشکل را با بخش پشتيباني وب سايت از طريق تيکت مطرح نماييد تا رسيدگي شود.

 

محصولي را خريده ام، اما لينک دانلود فعال نشده. چه کنم؟

کافي است با پشتيباني سايت آبتین تم و از طريق شماره 09339105380 مورد را مطرح کنيد. در سريعترين زمان به مشکل رسيدگي مي شود.

اگر نقص يا ايرادي در پکيج دانلودي محصول مشاهده کردم، چطور مي توانم مورد را پيگيري کنم؟

در اينگونه موارد، شما بايد از طريق دکمه ي درخواست پشتيباني که در صفحه ي دانلود محصول درج شده است مشکل را با ما در ميان بگذاريد تا رسيدگي شود.

امکان تعويض قالب خريداري شده با محصول ديگري در سايت وجود دارد؟

خير، بنا به قوانين عرضه ي محصولات مجازي، پس از دريافت محصول امکان تعويض آن وجود ندارد. بنابراين در انتخاب محصولات دقت نماييد.

چنانچه پس از خريد محصول در نصب يا استفاده از قالب دچار مشکل شوم، چگونه مي توانم موضوع را پيگيري کنم؟

شما مي توانيد مشکلات خود را از طريق بخش تيکت  آبتین تم مستقيما مطرح نماييد.

 

حداکثر زمان انتظار براي پاسخگويي طراح پس از خريد محصول چقدر است؟

درخواست هاي ارسالي شما براي اتوپیا تم ، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت بررسي خواهند شد.

 

چطور آپديت هاي محصولات خريداري شده را دريافت کنم؟

تاريخ آپديت هر محصول را در بخش توضيحات مي توانيد ببينيد. براي دريافت بروزرساني ها هميشه از دکمه دانلود، آخرين نسخه درج شده در آبتین تم را دريافت خواهيد کرد.

 

کد سفارش خود را چگونه مي توانم مشاهده کنم؟

شما مي توانيد در پنل کاربري خود، بخش شرح عملکرد -> ليست خريد، در اولين ستون محصول، کد سفارش خود را مشاهده نماييد.

چطور در آبتین تم تيکت دهم؟

مي توانيد راهنماي تصويري تيکت دهي در آبتین تم را مطالعه کنيد.

 

سوالات متداول در مورد مرجوع کردن سفارش ها

 

در صورتي که به توضيحات يا دسته بندي محصول دقت نکرده باشم، مي توانم خريد را مرجوع کنم؟

خير، متاسفانه چون محصولات آبتین تم به صورت فايل هستند، امکان مرجوع کردن وجود ندارد. بنابراين بهتر است هنگام انتخاب محصول، کاملا دقت کنيد.

اگر محصول دريافتي با دموي ارائه شده در سايت فرق داشته باشد، چه کنم؟

کافي است به صورت تيکت به مديريت، اين موارد را گزارش دهيد.

 

در چه مواردي مي توانم از مهلت بازگشت 7 روزه استفاده کنم؟

در موارد بازگشت هفت روزه، در صورت مشاهده ي مشکل در محصول و تاييد آن توسط تيم آبتین تم، مهلت 7 روزه جهت بررسي و رسيدگي به مشکل داده خواهد شد. اين روال شامل عدم سازگاري محصول با هاست نخواهد شد.

کاربر گرانقدر اگر هنوز هم سوالي ذهنتان را مشغول کرده مي توانيد آن را به وسيله راه هاي زير با ما درميان بگذاريد :

روش اول : از طريق چت آنلاين پايين وب سايت با ما ارتباط برقرار نماييد.(اگر کارشناسان ما انلاين نبودند پيام خود را به صورت افلاين ارسال کنيد تا در اسرع وقت پاسخ برايتان ايميل شود)

روش دوم : سوال خود را به به ايميل info@abtintheme.ir ارسال کنيد

روش سوم : ارسال درخواست خود از طريق فرم تماس با ما

با تشکر

آبتین تم