کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین

کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین

نیاز است تا شما ابزارهایی همچون تیغ برش، همزن رنگ، چکش پلاستیکی، غلتک سوزنی، اره چاقویی، دستگاه برش طولی، پخ زن، گردبرد و در نهایت رنده را تهیه نمایید. بدون شک هر محصول و یا وسیله ای در کنار مزیت هایی که دارد، یک سری از معایب را نیز به خود اختصاص داده است و کناف سقف نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد ولی این معایب و مشکلات به گونه ای نیستند که باعث شوند استفاده از این سقف ها به صورت کامل نادیده گرفته شوند. می توانید از آن ها بهره مند شوید.از این رو اگر سازه شما اهمیت بالایی را برایتان دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده و تهیه این مدل از سقف ها است. از طرفی این کار جایگزین نازک کاری روی تیرها و ستون ها به روش سنتی گردیده و هم سرعت زمان اجرا بالا رفته و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد . این ساختار جهت جداسازی فضای چاه آسانسور از سایر فضای ساختمان استفاده می شود. 1- پانل گچی یا همان گچبرگ که به چهار نوع FM , FR , MR, RG تقسیم می شود.

سپس از جایی که قرار است سقف اجرا شود با توجه به ضخامت پانل ها، مثلا با پانل 12.5 میلی متری باید 12.5 میلی متر از نقطه ای که سقف اجرا می شود بالاتر رفته و نبشی های L25 را نصب می کند. کناف نوعی صفحه در ابعاد مختلف و دارای ترکیبات مختلفی به‌ویژه گچ است. از کناف می‌توان برای تزئین سقف، دیوار داخلی و حتی نمای خارجی استفاده کرد. خاصیت اصلی کناف FR ویژگی ضد حریق آن بوده و با توجه به تحمل آتش‌سوزی بیشتر در ساختمان با فعالیت تجاری و اداری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. می‌توان گفت مرحله پایانی ساختمان مرحله نصب کاغذ دیواری و همزمان نصب نما سنگ و همچنین نصب ریسه‌های نور مخفی و هالوژن‌ها می‌باشد. هدف از ارایه مطالب فوق صرفا آشنایی اجمالی با مراحل نصب سقف کناف و دیوار جدا کننده کناف بوده است .

گچ پوشش کناف را نمی توان با عنوان بتونه درزگیر در ساخت و ساز خشک استفاده نمود. سطوح زیر کار می بایست پایدار و تمیز و سطوح بتنی خشک و عاری از مواد اضافی (نخاله ̜ مواد روغنی و نفتی) باشند. سطوح بتنی را ابتدا با استفاده از برس سیمی و یا شستشو با آب تمیز نموده سپس تا خشک شدن سطح ̜ صبر کنید. درزهای بین قطعات پیش ساخته بتنی را با استفاده از گچ پوشش کناف پر کنید. صفحات روکش داری هستند که گچ تشکیل دهنده آن ها با مواد مقاوم در برابر رطوبت پوشش شده است. در این موقع است که اهمیت ایجاد سقف کاذب یا دیوارهای کاذب به خوبی حس میشود و آن قیمت مقرون‌ به ‌صرفه آن است.

برای کناف کاری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نوع کاربری فضا در انتخاب سقف کاذب کناف تاثیر دارد برای مثال در ساختمان مسکونی از سقف کاذب کناف یکپارچه استفاده میشود اما در بیمارستان با توجه به کاربری آن و حجم تاسیاتی که از پشت سقف کاذب عبور میکند از سقف کاذب مشبک یا همان متحرک ستفاده میشود. فضای خالی ایجاد شده بین سقف اصلی و سقف کاذب کناف امکان استفاده از انواع عایق های صوتی و حرارتی و همچنین اجرای انواع تاسیسات را فراهم میکند. صفحات معمولی کناف صفحات روکش داری بوده که سطح و لبه طولی آنها با مقوای محکمی پوشیده شده است در پشت این نوع مهر آبی کناف چاپ شده است از این نوع در سقف کاذب , طراحی های داخلی و دیوارهای جدا کننده پوششی استفاده می شود .

اجرا و استفاده نمود .

این مقطع فلزی U شکل با ارتفاع بال ۳۵mm-30 در کف و سقف دیوار و بخش های افقی بازشوها نصب می شود. دمای بیش از ۵۰C باعث تغییر حالت در شرایط صفحات گچی شده که عملکرد فیزکی و دوام دیوار را کاهش می دهد. اجرای جداکننده هایی مطابق با معیارهای فنی مورد نظر طراحان و تحت کنترل درآوردن کمیت هایی نظیر عبور حرارت ̜ صوت و حریق. کاهش جرم ساختمان که نتیجه استفاده از جداکننده هایی با وزن ۳۵Kg-25 می باشد و مقاومت در برابر خطرات ناشی از زمین لرزه .

مقایسه سقف کاذب کناف با سقف کاذب رابیتس:

دیوارهای کناف در واقع یک راه حل ساده و کامل برای جداکننده ها در فضاهای اداری ̜ تجاری و مسکونی قیمت کناف سقف و…. این نوار شامل یک نوار کاغذی و دو ردیف نوار فلزی بر روی آن می باشد و جهت کنج های محدب و مقعر استفاده می شود. این نوار علاوه بر حفاظت لبه ها کنج هایی با سطح یکنواخت و در یک راستا ایجاد می کند. (هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی با ۱۵ لیتر آب مخلوط می شود) پس از مدت ۳-۲ دقیقه گچ های باقی مانده روی سطح آب خیس شده وغرق می شوند سپس با استفاده از دست به آرامی و باهمزن مکانیکی با سرعت پایین مخلوط گچ پوشش را تا دستیابی به ملت یک دست مخلوط می کنیم. ماده اصلی گچ پوشش کناف ̜ گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده در سطوح مختلف رسیده است. برای پوشش نهایی سطوح پیش ساخته و یا سطوح بتنی درجا و صرفا در فضاهای داخلی کاربرد دارد.

  • مقاطع (پروفیل) کناف از ورق های فولادی که به وسیله یک لایه روی پوشش شده اند تولید می شود.
  • طبق مقررات و استانداردهای ملی سازه های فولادی این ساختمان ها باید برای زمانی تعیین شده در برابر حریق مقاوم سازی شوند .
  • قابلیت نصب سریع، آسان و ایجاد تغییرات ظاهری خاص بر روی سقف ساده هال، پذیرایی، اتاق خواب و حتی مغازه و فروشگاه به‌همراه ساختمان اداری و تجاری موجب انتخاب اول معماران ساختمانی شده است.
  • این پروفیل ها از طریق آویز هایی از همان جنس که با میخ های فولادی، با فشار چاشنی و توسط میخ کوب، به سقف اصلی شلیک شده اند، اتصال پیدا می کنند.
  • کناف یک سیستم بدون درز و یکپارچه است که به منظور اجرای دیوارها و سقف‌‌های کاذب استفاده می‌شود.
  • به همین جهت سرعت نصب آن تقریباً چندین برابر بیشتر از متریال های قدیمی است.

در این شرایط نیز برتری با سقف کاذب کناف خواهد بود ، زیرا سقف کاذب کناف ( در مقایسه با رابیتس ) به سهولت بیشتری قابل باز و بسته کردن ، ایجاد دسترسی و ترمیم کردن است . سقف کاذب شبکه کناف را به تنهایی و نیز ترکیبی با سقف های کاذب یکپارچی برای مکان هایی اعم از ساختمانی با کاربری اداری ، تجاری ، درمانگاهها ، بیمارستانها ، سرویسهای عمومی ، ترمینالهای مسافرتی و … اجرا و استفاده نمود . منعطف بودن سقف کاذب کناف از نظر معماری از دیگر مزیت هایی است که موجب افزایش سطح کاربرد سقف کاذب کناف در معماری شده است. امروزه بخشی از معماری داخلی استفاده کردن از سقف کاذب می باشد. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند.

الف) نصب سقف کاذب کناف :

حالا با میخ و چاشنی یا … (بستگی به متریال سقف اصلی دارد) اتصال های HD90 را به سقف متصل می کند. یکی از جدیدترین متدهای زیباسازی منازل بهره‌برداری از کناف بر روی دیوار بوده و با ایجاد هارمونی بین کناف سقف و دیواره شاهد افزایش نما فضای داخلی خواهید بود. مجموعه احسانی در کنار اجرا و نصب انواع کناف قابلیت تامین و فروش تمام صفحات کناف مخصوص دیوار و سقف را داشته و با فروش بهترین متریال موجود در کشور به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه خواهد داد. کناف پنل سمنت برد از ترکیب سیمان و دیگر مواد ساخته شده و دارای دو مدل معمولی و فیبر (الیاف‌دار) است.

درضمن محصولات پودری شامل (محصولات سنتی، گچ های پلیمری، چسب های کاشی و…) می باشد. فروش محصولات شرکت کی پلاس از طریق نمایندگی های فروش کارخانه صورت پذیر است. شرکت آکس طرح و ساخت با داشتن نمایندگی فروش با سرویس انبار در استان تهران و غرب ایران، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. شرکتکی پلاس بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات ساخت و ساز خشک در سطح خاورمیانه می باشد.