4 روز پیش
چیدمان محتوا به روشی آسان و قابل دسترسی، ستون فقرات هر وب سایت کاربر پسند است. یک وب سایت خوب این اطلاعات را به خوبی ارائه می کند و در عین حال هویت یک برند منسجم را منتقل می کند. یک سایت عالی برای ایجاد واکنش احساسی در کاربر یک قدم فراتر خواهد رفت.
در این مجموعه چند نمونه عالی از نحوه استفاده از عناصر مختلف برای ایجاد چنین پاسخی داریم. رنگ زمانی که به خوبی استفاده می شود همیشه از این نظر موثر است، اما همچنین می توانیم ببینیم که انتخاب تایپ فیس چقدر می تواند در ایجاد یک اثر خاص بر روی کاربر مهم باشد.
آژانس استراتژی و خلاق Beech اخیراً تغییر موقعیت داده است تا منحصراً با سازمانهای غیرانتفاعی و هدفمند کار کند. سایت جدید آن حسی قوی و مدرن دارد که سادگی را با رنگ های پررنگ هماهنگ می کند.
خط راهنمای 855-HOW-TO-QUIT از کدهای چاپی مواد افیونی به عنوان برنامه های افزودنی تلفن استفاده می کند. این سایت به سبک مینیمالیستی است، با جنبه هایی که منعکس کننده ویژگی های فیزیکی قرص ها است، مانند شکل دکمه های منو، و پس زمینه های خالدار.
این سایت برای یک خانه اجاره ای تعطیلات در روستایی مونتانا کار بسیار خوبی را برای ایجاد یک حس خوشایند انجام می دهد، در حالی که زیبایی چشم انداز را نیز منتقل می کند.
Deeper Japan یک شرکت مسافرتی است که بر تجربیات فرهنگی سفارشی و معتبر تمرکز دارد. طرح رنگ سفید و طلایی ملایم بی صدا است و به تصاویری که با دقت انتخاب شده اند اجازه می دهد برجسته شوند.
رنگهای صورتی و بنفش ممکن است انتخاب واضحی برای یک شرکت کامپیوترهای کوانتومی به نظر نرسند، اما در اینجا آنها قابلیت دسترسی را به چیزی که بیشتر ما بیشتر از کمی فنی مییابیم، اضافه میکنند.
انتخاب های رنگی چشمگیر و تصویر قهرمان در صفحه اصلی، لحن مناسبی را برای این سایت ارائه می دهد که مربیگری رهبری کسب و کار را ارائه می دهد.
رایانه روز لایت تبلت جدیدی است که ادعا میکند برای استفاده سالمتر و مهربانتر است. گوشههای گرد، رنگهای ملایم، و حروف نمایشی دلپذیر با فقط یک تابش خفیف، بر این موضوع تأکید دارند.
این صفحه ساده و منفرد برای Coding Bio از تصاویر انتزاعی برای نشان دادن کار خود در مهندسی ایمونوتراپی، بدون گرفتار شدن در جزئیات فنی استفاده زیادی می کند.
Design Office بازوی طراحی تازه راه اندازی شده آژانس خلاق Motion Sickness است. این صفحه حس بازیگوشی دارد و مترجم مشتری/طراح بسیار سرگرم کننده است.
کیو صنعتی رنگ و پوشش هایی برای مصارف صنعتی می سازد. پسزمینههای سیاه، لوگوی متحرک سهبعدی، و ناوبری تمیز، حس براقی را در سایت ایجاد میکنند.
CleverFarm به منظور نشان دادن اینکه چگونه فناوری خود می تواند به تغییر کشاورزی کمک کند، این راهنمای تعاملی و مجازی را تولید کرده است. عمق اطلاعات ارائه شده خوب است، در حالی که همچنان واضح و آسان است.
استودیوی خلاق کویا با سایت آبی-به-سفید خود بیانیه جسورانه ای را بیان می کند. تصاویر رنگی اصلی، منگنه بیشتری میافزایند، در حالی که به کار فضایی برای برجستهتر شدن داده میشود.
این سایت برای مشارکت توسعه اقتصادی کارولینای شمالی هم حرفه ای بودن و هم قابلیت دسترسی را نشان می دهد. طرح رنگ به دستیابی به این امر کمک می کند، اما عنصر کلیدی انتخاب نوع صفحه نمایش است.
صفحه اصلی پایلوت پاریس از پیمایش بینهایت تصاویر لایهای استفاده میکند تا چیزی را ایجاد کند که میتوان آن را بهعنوان صفحه نمایش کنترلشده توسط کاربر توصیف کرد. در مقابل، بقیه سایت موارد را حداقل نگه می دارد.
این سایت برای تولیدکنندگان آمارتی و ماندورلوتی Sapori e Natura di Calabria از مد فعلی برای قرمز به عنوان رنگ غالب پیروی می کند و با رنگ سفید مایل به گرم برای حسی مدرن همراه شده است.
طرح رنگ سبز و صورتی مایل به قهوه ای برای باشگاه تنیس سولر به هر حال به خودی خود خوشایند است، اما در اینجا دو برابر است زیرا به سطوح مختلف زمین تنیس اشاره دارد.
این سایت برای طراح داخلی و مبلمان پاتریک برناتز بسیار ساده است، با برخی جزئیات دوست داشتنی که آن را متمایز می کند. به طور خاص، پسزمینه متحرکی که شاخههای درخت را در یک نسیم نشان میدهد بسیار خاطرهانگیز است.
در اینجا هیچ طرح رنگی وجود ندارد، در عوض بلوکهای انتزاعی از چندین رنگ بدون زیادهروی به آن علاقه میافزایند.
برشتهکنندههای قهوه پاریسی White Coffee برای عکسهای محصول، ظاهری پیچیده و صاف با پسزمینه خاکستری تیره به جای مشکی و با رنگ خنثی دارد.
سایت UKF با نوع صفحه نمایش کمی بلوک، متناوب سفید روی مشکی با مشکی روی سفید و تصاویر خطوط انتزاعی، احساس یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد.
منبع: https://www.webdesignerdepot.com/20-best-new-websites-june-2024/