چک لیست امنیت وردپرس و سئو

ما در میهن وردپرس قالبهای رایگانی را از مخزن اصلی وردپرس دریافت و بومیسازی کردهایم تا بتوانید روی سایتتان نصب و سایت abtintheme استفاده کنید. ما در دوره آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی با استفاده از قالب فلتسام سایت خود را راهاندازی کردهایم. وردپرس به شما این امکان را میدهد که با خیال راحت منعطفترین و خلاقانهترین سایتهای فروشگاهی را طراحی کنید و درآمد خود را تضمین کنید. عملیات اسکن، تغییرات در اندازه تمامی فایل های هسته وردپرس و افزونه های آن را بررسی می کند. این دکمه برای انتخاب کردن فایل است و نیاز است فایل افزونه ای که قبلا دانلود کرده اید، همان افزونه رو انتخاب کنید. این تغییرات فراتر از حد تصور شما حرفه ای است و باعث حرفه ای تر شدن شما می شود.

مداد زرد ابزاری فراهم می کند که اطلاعات طراحی به شما برای یادگیری اطلاعات عمومی و پیشرفته مانند تایپوگرافی نمایش داده شود. افزونه وردپرس مداد زرد چگونه کار می کند؟ توجه: بعضی از افزونهها نسخه رایگان آنها در مخزن اصلی وردپرس با امکانات محدود وجود دارد و برای فعال شدن تمام امکانات باید نسخه تجاری آنها را تهیه کنید، به این افزونهها اصطلاحا فریمیوم (freemium) میگویند. به طور کلی افزونهها به دو دسته رایگان و غیررایگان تقسیم میشوند. فقط یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که مزیت قالب غیررایگان این است که توسعهدهندگان قالب به صورت مداوم امکانات جدید به آن اضافه میکنند. امروزه قالب ریسپانسیو فارسی و راستچین در مارکت های مختلف از جمله ژاکت قابل دسترسی است و نه تنها به عنوان یک فاکتور ضروری هنگام انتخاب بهترین پوسته وردپرس به شمار می رود، بلکه جزو فاکتورهای مهم گوگل برای سایت است. قالب Pixova Lite کاملاً رسپانسیو بوده و در طراحی آن تمام فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت ( سئو ) رعایت شده.

مداد زرد دارای ویرایشگری با ۵۰ خواص css می باشد. با افزونه مداد زرد می توانید یک سایت سفارشی سازی شده با ویرایشگری سبک انجام دهید و یک سایت تحت کنترل داشته باشید با سفارشی سازی هر موردی در قالب با فونت های مورد نظر ، رنگ ، انیمیشن ها و … قالب و افزونه ها قبل از هر بروزرسانی بررسی میشن و بعد روی سایت قرار میگیرن و فونت هم ایرادی نداره،کش مرورگرتون رو حتما خالی کنید. اگر شما هم قصد دارید به کاربران استفاده کننده از این قالب آن هم به صورت کاملا فارسی شده، راستچین، با 4 فونت فارسی محبوب، 50 دموی آماده درونزیری، با گارانتی بازگشت وجه، پشتیبانی تضمین شده و 5 ساعت آموزش رایگان اضافه شوید روی دکمه زیر کلیک کنید. این افزونه هم برای وردپرس مانند نرمافزاری اپلیکیشن برای گوشی و لپتاپ است. افزونه مداد زرد وردپرس یکی از ابزارهایی است که به شما کمک می کند تا یک ویرایشگر زنده و جذاب داشته باشید و هرچه را می خواهید به وسیله کدهای سی اس اس که اتوماتیک ایجاد می شوند تغییر دهید! ابزار اندازه گیری به شما کمک می کند تا با دیدن اندازه عنصر و تنها با کشیدن و رها کردن از راهنمای هوشمند و محاسبه تراز تقاطع در ابزار برخوردار شوید.

از طرفی حذف و تنظیم این افزونه ها نیز ساده بوده و با همان چند کلیک انجام می گیرد. تمام تغییرات به آسانی انجام می گیرد و شما تنها با یک کلیک یا با کشیدن و رها کردن می توانید قالبی سفارشی شده داشته باشید. به این ترتیب کاربرانی که قصد هک کردن سایت شما را داشته یا بخواهند در آن فعالیت اسپمی انجام دهند، از قبل یا در حین انجام کارشان شناسایی و مسدود میشوند. برای انجام این کار ابتدا به سایت گیت هاب رفته و در قسمت جستجو، نام افزونه موردنیاز خود را جستجو نمایید. با نام و یاد خدای بزرگ ، عرض سلام و ادب خدمت کاربران عزیز وبسایت ژاکت ، امروز هم در خدمت شما هستیم با معرفی و عرضه محصولی بی نظیر و فوق العاده بنام ” افزونه مداد زرد ” که توسط تیم WaspThemes ساخته شده و تاکنون در دنیای وردپرس فروش بسیار زیادی داشته است. احتمالاً شما هم اینطور باشید. Wordfence همچنین در سطح سرور عمل میکند، یعنی Wordfence از منابع سرور شما برای عملکرد خودش استفاده میکند.

در منوی کشویی این تب، تمام ویژگی هایی که ساخته اید را مشاهده می کنید. این افزونه هنگامی که قصد انتقال از یک سایت قدیمی به یک سایت جدید وردپرسی را دارید، بسیار کارامد خواهد بود. افزونه Gravity Forms ویژگیهای زیادی مثل تنوع فرمها، سفارشی کردن فرم، قابلیت ایجاد فرمهای شرطی و قابلیت اطلاعرسانی درباره سفارشات را دارد. لیزی لودینگ نوعی عمل تکراری است که لود سایت شما را با تصاویر زیادی که در صفحهتان دارید سریعتر میکند. تمپلیتهای مختلف اشاره کرد که کار را برای تازهکارها بسیار راحت میکند. این استایل ها به شما کنترل کامل طراحی وب را می دهد. Impeka سازگار با ووکامرس بوده و برای کار با آن به هیچ گونه مهارت طراحی یا کدنویسی نیاز ندارید. قالب وودمارت را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس معرفی کرد. طراحی سایت تیکو – همانطور که میدانید انتخاب قالب یکی از تاثیرگذاریترین شاخصها در هنگام طراحی سایت است.

ما در این مقاله همراه شما هستیم تا سه تا از بهترین قالبهای وردپرس را با یکدیگر بررسی کنیم. جی نیوز یکی از قالب های خبری برای وردپرس است که سرعت بسیار بالایی دارد. این پکیج یکی از دوره های کاملا رایگان و همینطور پروژه محور از سطح مبتدی تا متوسط است که شما را وارد دنیای برنامه نویسی قالب های وردپرس خواهد کرد . این قالب پرفروش ترین قالب چند منظوره میباشد، آنچنان ابزارهای شگفت انگیز ساخت وب سایت را ارائه میدهد که به آن چاقوی ارتش سوئیس تمهای وردپرس میگویند. برخورداری از ویژگیهای پیشرفته و کامل مانند ایجاد تجربه کاربری عالی برای مخاطبان شما، بهروزرسانی خودکار و مداوم با قابلیتهای جدید و همچنین کارایی بر روی سرورهای ضعیف از ویژگیهایی است که باعث محبوبیت این قالب شده است.

برای ارائه اطلاعات فردی و رزومه خود در سایت، بهتر است از قالب شخصی وردپرس برای سایت شخصی خود استفاده کنید و با طراحی منحصر به فرد، جایگاه رسمی برای خود ایجاد کنید. جواب؛ طراحی جذاب آن است! است. همچنین به دلیل همه کاره بودن، تنوعپذیری و امکانات نامحدود برای طراحان سایت نیز بسیار مناسب است. این تکنولوژی نیز با هدف بهبود بیشتر تجربه کاربری در قالب وودمارت به کار رفته است. یکی از قابلیت هایی که این افزونه به سایت شما اضافه می کند قابلیت انعطاف پذیری نامحدود است! در سایت هایی که با المنتور کار می کنند، ابزارهایی برای کاربری های مختلف وجود دارد.

برای مثال؛ خانواده مورد استفاده قرار گرفته شامل: فونت، رنگ، کلاس های HTML، عرض کانتینر، تعدادی از عناصر آسیب دیده، عنصر نام تگ، کد DOM عنصر و خیلی بیشتر. هر کاربر وردپرس می تواند از این خواص به راحتی استفاده کند، حتی کسانی که مبتدی هستند. افزونه Zero BS CRM یکی از بهترین افزونه های CRM وردپرس است که با استفاده از آن می توانید به سادگی اطلاعاتی که از مشتریان خود نیاز دارید را بدست بیاورید. استفاده از کدنویسی سبک و استاندارد در این قالب، باعث شده که سرعت بارگذاری صفحات و عملکرد سایت عالی باشد. قالب انفولد علاوه بر ویژگیهای اشاره شده در بالا، به دلیل سرعت بالای بارگذاری صفحات، بهینه بودن کدنویسی، انعطافپذیری بالا و امکانات زیاد و گسترده خود توانسته بیش از 7000 فروش در ایران داشته باشد. قالب بینظیر فلتسام با بیش از 4700 فروش در ایران، یکی دیگر از بهترین قالبهای وردپرس است.

افزونه یا پلاگین وردپرس چیست ؟ خوب در ابتدا شما باید افزونه امنیتی Wordfence را نصب و فعال کنید. معمولا محتوای خوب سایت یک عامل مهم در جذب مخاطب و ماندگاری آن در سایت است که تاثیر خوبی روی رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد. در واقع فکر می کنم این فقط برای چند دقیقه کار بسیار خوب است. سرعت سایت شما می تواند کاربر شما را به قدری کلافه کند که از سایت شما خارج شود یا انقدر فوق العاده باشد که مشتریان شما همه فعالیت های خود را در عرض چند دقیقه انجام دهند و رضایت کافی داشته باشند. سرعت بارگذاری عالی صفحات، سازگاری کامل با ووکامرس، کاملا واکنشگرا، تنظیمات بینهایت برای سربرگ سایت، اسلایدر و سیستم بنر داخلی، بارگذاری تنبل تصاویر، جستجوی ایجکس داخلی، کدنویسی بهینه برای موتورهای جستجو، صفحه حساب کاربری عامپسند، لیست علاقهمندیهای داخلی، دارا بودن حالت کاتالوگ و …

بنابراین وردپرس خام خود دارای قابلیتهای پایه است (بازهم درست مانند گوشی و ویندوز جدید) اما همواره به کمک یک سری پلاگین یا افزونههای وردپرس میتوانیم قابلیتهای جدیدی به آن اضافه کنیم. پس میشود وردپرس رو به ویندوز جدیدی تشبیه کرد که برای افزایش قابلیتهای آن میتوان نرمافزارهایی (که این جا افزونه نام دارد) به آن اضافه کرد. قالب فلتسام با این همه امکانات بینظیر طراحی شده تا در بین پرفروشترین قالبهای وردپرس قرار داشته باشد. سازگاری کامل با ووکامرس به همراه عناصر اختصاصی این فروشگاهساز، طراحی کاملا واکنشگرا، کدنویسی بر اساس استانداردهای سئو، تنظیمات پیشرفته سربرگ و … خط اختصاصی شما در سامانه پیامکتان و در منوی تنظیمات بخش تمدید خطوط قابل مشاهده می باشد. پس از ثبت نام در سایت از طریق این لینک پرداخت هزینه این افزونه ( 59 هزارتومان ) هزینه محصول را پرداخت کنید و از بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید،تا لینک محصول در اختیار شما قرار بگیرد. بعد از شناسایی هشداری را برای شما در عرض چند ثانیه ارسال میکند و شما میتوانید سریعاً با فشردن یک دکمه در داشبورد، بدافزار را از سایتتان پاک کنید. مداد زرد کدهای CSS را در پس زمینه ایجاد میکند درحالی که شما در حال بازی با رنگها هستید.

این حجم از فروش و کسب امتیاز 4.18 از 5 از کاربران ایرانی نشان دهنده، عالی بودن این قالب وردپرس است. قالب وودمارت با فروشی بیش از 8300 نسخه، رتبه برتر بهترین قالبهای وردپرس در ایران را از آن خود کرده است. شما حتی می توانید زمان و آدرس IP هکر را در قسمت Live Traffic پیدا کنید و می توانید آدرس های IP مخرب را شناسایی و جلوگیری کرده و از سایت خود محافظت کنید. بنابراین شما مجبور نیستید زمان زیادی را برای پیدا کردن قالب وردپرس شرکتی خود صرف کنید ! WordFence Premium یکی دیگر از این افزونههای پیشرفته امنیتی است که ابزارهای زیادی را برای محافظت از سایت به شما ارائه میدهد. این یکی از افزونه های گالری با بلوک گوتنبرگ است ، و آن را در مقایسه با پلاگین های بدون آن بسیار ارزشمند می کند.

طراحی ظاهر سایتهایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند اغلب با استفاده از قالبهای آماده وردپرسی انجام میشود. بسیاری از صاحبان کسب و کار ترجیح میدهند یک قالب اختصاصی برای سایت خود طراحی کنند و برخی نیز از قالب های آماده استفاده میکنند. زیرا دیده شده برخی قالبهای معروف که فارسی شده اند اصلا توجهی به راستچین بودن ابزارهای editor یا صفحه ساز (page builder) سایت نشده و این موضوع مشکلات زیاد در موقع کار ممکن است به وجود آورد، آن هم زمانی که کلی محتوا و صفحه در سایتتان ایجاد شده.. اما هنوز هم یک ویرایشگر CSS بسیار عالی وجود دارد برای کسانی که برنامه نویسی را دوست دارند! برخی از این راه حل ها برای کاربران کمی سخت است اما اگر سوالی دارید در زیر همین مقاله بپرسید. کاربران این امکان را دارند محصولات را به صورت زنده مشاهده کنند و همچنین برخی از اقلام را حذف کنند. ما با بررسی سایت فروش قالب ژاکت، محبوبترین قالبها از دیدگاه ایرانیان را شناسایی کرده و در این مقاله نگاهی دقیقتر به آنها داشتهایم.