پیراهن پشمی ضخیم کالکشن هشتگ

پیراهن پشمی ضخیم کالکشن هشتگ

می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. در ادامه به برسی خواص متریال مصرفی در این نوع پیراهن مردانه می‌پردازیم. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ستیا تمایز یک آرمان می باشد.

ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود. پیراهن پشمی دو جیب در گروه پیراهن‌های آستین بلند طرحدار قرار می‌گیرد که می‌توان از آن برای مصارف روزمره یا میهمانی‌ها استفاده کرد. هم‌چنین پیراهن پشمی چارخونه را می‌توانید با نواع سوئیشرت، کت مردانه تک و نیز کت و شلوار ست کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.

این فروشگاه قدیمی‌ترین مجموعه فروش پوشاک از طریق اینستاگرام است که به دلیل همین اعتبار و تجربه، ارتباطات موثرتری با مخاطبین برقرار کرده و بازخوردهای بسیار خوبی در عرصه تولید و فروش کسب کرده است. پیراهن پشمی مردانه یکی از جذاب‌ترین و در عین حال مناسب‌ترین گزینه‌ها برای فصول سرد سال در بین لباس زمستانی مردانه است. الیاف به کار رفته در این البسه پشم است و همین مورد به تنهایی باعث می‌شود تا از ورود سرما به بدن جلوگیری شده و گرمای مطبوعی به فرد ببخشد. خریداران بسته به سلیقه خود می‌توانند انواعی از پیراهن‌های پشمی مردانه و پسرانه ساده، کلاهدار و چهارخانه را در رنگ‌های مختلف تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی شبستری برای خرید اینترنتی پیراهن چهارخانه مردانه در خدمت شماست. دیگر نیاز نیست برای خرید لباس مدت زیادی از وقت خود را در بازارها هدر دهید و خودتان را خسته کنید. تنها کافی است به وب‌سایت شبستری سر بزنید و انواع پیراهن‌ها را مشاهده کنید تا طرح و مدل موردعلاقه خود را بیابید. با انتخاب فروشگاه شبستری هر کجا که هستید، خرید ارزان پیراهن چهارخانه مردانه را به‌صورت آنلاین انجام دهید و سفارشتان را در زمان کوتاهی درب منزلتان دریافت کنید و از خرید لباس پشمی زمستان خود لذت ببرید. فروشگاه‌ها و برندهای مختلفی در زمینه تولید و فروش پیراهن پشمی مردانه فعالیت می‌کنند که یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین آن ها، فروشگاه اینترنتی لباس کی شاپ (کی مد) است.

به دلیل داشتن آستین کوتاه می توان هم با لباس ورزشی و هم با شلوار جین و کتان استفاده کرد. اگر به دنبال یک ست شیک و مناسب هستید این مدل پیراهن را به شما توصیه می کنم. پیراهن با ضخامت و لطافت بالا که در طرح های مختلف و جذاب ارائه میگردد.

به دلیل اینکه پیراهن پشمی مناسب فصول سرد سال است معمولا به صورت آستین بلند می باشد . طرح پارچه های پشمی معمولا به صورت چهارخونه ریز و درشت و ابر و بادی است . یقه پیراهن های پشمی معمولا به صورت یقه برگردان می باشد و بهترین ست برای پیراهن پشمی کی شلوار لی اسپرت و یا شلوار کتان است .

خرید اینترنتی پیراهن مردانه با کیفیت و با قیمت مناسب را فقط با چند کلیک در سارابارا تجربه کنید. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید. برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. طرح و مدل پیراهن مردانه بسیار متنوع است و امروزه از دغدغه های انتخاب درست کردن استایل مورد نظر است. با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است.