پیراهن آستین کوتاه سایز بزرگ کد 458 فروشگاه اینترنتی سایز بزرگ 4030

شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47686

پیراهن رسمی مردانه به پیراهنی گفته می‌شود که آستین‌های بلند، سردست و یقه مردانه دارد و با دکمه بسته می‌شود. پیراهن های کلاسیک را می توانید با شلوار لی، کتان و یا حتی شلوارک ست کنید. اگر آستین پیراهن‌های مردانه خیلی بلند و یا خیلی کوتاه باشد هم ظاهر آراسته لباس را از بین می‌برد و هم اینکه برای شما آزار‌دهنده می‌شود. به طور کلی جنس پیراهن‌های مردانه به دو دسته اصلی نخ و الیاف مصنوعی تقسیم می‌شود.

پیراهن کتان Levis دوجیب رنگ طوسی آستین کوتاه سنگشور

این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف اگر آستین کوتاه شد چه کنیم مصنوعی همراه شوند. بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود. برای ست کردن رنگ لباس ها چند آیتم مهم را باید در نظر داشته باشید. در ابتدا رنگ پوست خود را دانسته و رنگ هایی که با آن تناسب دارند انتخاب کنید.

  • برای ست کردن هم به این مورد توجه کنید میان رنگ پیراهن و شلوار مطابقت وجود داشته باشد.
  • برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • 3- بررسی کنید که بند ها دست دوز بوده و دوخت های نامنظم دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است.
  • عرض آستین پیراهن باید به اندازه‌ای باشد .که شما بتوانید انگشت خود را میان بازو و پیراهن خود به راحتی حرکت دهید.
ار رنگ پوسته شما سبزه است و کمی تیره تر از حد نرمال هستید همه رنگ ها را در تونالیته تیره انتخاب کنید. رنگ پوست ما ایرانیان نه چندان سفید و نه چندان تیره است و از این رو محدودیتی در انتخاب رنگ ها نداریم و همه رنگ ها با هر تونالیته ای برای اغلب ما مناسب است. اما آقایونی که پوست روشن دارند باید با وسواس بیشتری به انتخاب رنگ ها بپردازند. در صورت استفاده از شلوار جین باید در نظر بگیرید که کت‎تان خیلی رسمی نبوده و به شلوار جین بیاید. استفاده از مطالب فروشگاه فروشگاه لباس کودک ماشیکا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. فروشگاه top seller با کادری مجرب در رابطه با صنف پوشاک، قصد دارد بهترین مدل های برندهای پوشاک دنیا را با بهترین کیفیت برای شما مشتریان سخت پسند و خوش سلیقه به ارمغان بیاورد.

پوشیدن پیراهن هاوایی این روزها در تابستان به شدت مورد استقبال قرارگرفته است. همانطور که قبلا گفته ایم پیراهن های هاوایی که به عنوان پیراهن های ساحلی نیز شناخته می شوند، این روزها بازار داغی دارند. اگر شما هم می‌خواهید یک استایل منحصر به فرد داشته باشید، این مدل پیراهن مردانه انتخابی است که نباید آن را از دست بدهید. از این رو بایستی با قواعد ست کردن این پیراهن ها را به خوبی آشنا شویم.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47622

پیراهن آستین کوتاه سایز بزرگ کد 458 فروشگاه اینترنتی سایز بزرگ 4030