پوسته وبلاگ وردپرس

این قالب سازگار با سئو، مرورگرهای مختلف و آمادهی ترجمه به زبانهای مختلف است و تقریبا با همهی پلاگینهای سایت abtintheme معروف سازگار میباشد. ما در این مقاله از همهی ویژگیهای این افزونه استفاده نکردیم و تنها از تنظیماتی استفاده کردیم که با اکثر قالبها و افزونهها سازگار هستند. شما میتوانید از این قالبها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید. از همه مهمتر، شما با نصب این قالب، یک کتابخانه با 60 طرح کامل از پیش طراحی شده با صفحات فرود پارالاکس (parallax) و سایر ویژگیهای عالی را دریافت میکنید که توسط طراحان حرفهای طراحی شده است. افزونه یا پلاگین وردپرس همین طور بالاهم گفته شد درواقع امکانات و ویژگیهای جدیدی را به سایت شما اضافه میکند.

اما چند سالی است که افزونه جدیدی با نام المنتور وارد بازار شده و به خاطر ظاهر و طراحی کاربری جذابش، در رقابت از ویژوال کامپوزر جلو زده. Shapely به نحو مطلوبی از بسیاری از افزونههای محبوب وردپرس پشتیبانی میکند. آوادا به چند دلیل به پرفروشترین تم محبوب تمام دوران تبدیل شده است، یکی از دلایل اصلی این است که به شما این اجازه را میدهد که هر چیزی را که در ذهنتان میگذرد، طراحی نموده و آنطور که میخواهید بسازید، و بدون نوشتن حتی یک خط کد آن را بسازید. یکی از قالبهای محبوب سایتهای شرکتی ست که با صفحه ساز المنتور ویرایش می شود. شما حتی این امکان را دارید که بعد از ثبت کالا در سبد خرید به محصولات خود مالیات اضافه کنید، همچنین میتوانید برای ارسال محصول و تکمیل فرآیند خرید میتوانید هزینه حملونقل را محاسبه کنید. شرکت و مارکت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که این خدمات را انجام میدهند ولی یکی از بهترین مارکت های در این زمینه تم آف می باشد در تم آف میتوانید قالب و افزونه مناسب سایت خود سرچ کنید و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بر روی سایت خود نصب کنید یا می توانید صفر تا صد طراحی سایت خود را به تم آف بسپارید.

نسخهی اصلی این افزونه رایگان است اما برای استفاده از افزودنیهای آن باید هزینه پرداخت کنید. این قالب پشتیبانی کامل از صفحه سازهای Elementor و WPBakery، یک Header builder و یک صفحه ساز Single Product ارائه میدهد. در ادامه این افزونه امکان ارائه گواهی تحصیلی نیز به کاربرانتان فراهم میکند . NewMag امکان استفاده از پس زمینهی سفارشی، رنگهای سفارشی، فونتهای گوگل، ویجتهای پویا و اسلایدرهای زیبا را برای شما فراهم کرده است. این قالب چندین امکان سفارشی سازی از قبیل فونتهای گوگل، رنگهای دلخواه، کنترل چیدمان، آپلود لوگو و اسلایدرهای صفحه و … این قالب کاملا واکنشگرا بوده و در رنگهای بیشماری در دسترس میباشد. WP-Optimize یک ابزار بسیار عالی برای پاک کردن دیتابیس وردپرس و بهینهسازی آن میباشد. این افزونه با دیگر افزونه های که استفاده زیادی در وردپرس دارند مانند افزونه های فروشگاه ساز و افزونه های چند زبانه کردن وبسایت، سازگاری کامل دارد و همچنین تمام نیازهای شما را در زمینه سئوی وب سایت برآورده خواهد کرد. این قالب به سادگی همه چیزهایی را دارد که یک فروشگاه آنلاین خوب میتواند آرزو کند. در نظر داشته باشید که هر قالبی که انتخاب میکنید میبایست با نوع کسب و کار شما تناسب داشته باشد و از سرعت بالا و سئوی خوب نیز برخوردار باشد.

چه کسی از کدام مورد از افزونههای امنیتی وردپرس استفاده کند؟ در این میان افزونه های متعددی برای امنیت سایت منتشر شده است و هر کدام مزایا و معایبی دارند اما افزونه ای که تمامی موارد امنیتی را یکجا در خود داشته باشند کمتر به چشم می خورد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این قالب این است که دیگر نیازی به نصب افزونه های مختلف ندارید. افزونه WooCommerce Menu Cart دارای بیشتر از ۱۰۰ هزار نصب فعال است و به صورت رایگان میتوانید از امکانات آن استفاده کنید. دانستن این نکته برای افرادی که میخواهند یک سایت رستوران ایجاد کنند، ضروری است که Enfold کاملاً با رزروهای WooCommerce کار میکند.

به همین دلیل است که قالب وردپرس ایرانی بیشترین تطابق با نیاز و سلیقه ایرانیان را داراست زیرا ما تمام طرح ها را با سلیقه ایرانی زده ایم و هیچ کپی برداری از سایت های خارجی و یا قالب های آماده وردپرس انجام نداده ایم تا شما که اقدام به خرید قالب وردپرس میکنید بهترین و با کیفیت ترین و البته متناسب ترین قالب شرکتی وردپرس را برای کسب و کار خود خریداری کنید. بخش هیجان انگیز است به صورت پویا مطالب را وارد کند و در وردپرس این کار را با The Loop انجام می دهد . همچنین آشنایی با ووکامرس و افزونه های مفید وردپرس انجام می گیرد. امیداور هستیم مطالب این آموزش برای شما مفید بوده باشد.

این قالب که در سایت ژاکت موجود میباشد یکی از قالب های کارامد و بسیار مفید برای وبسایتهای آموزشی آنلاین است. در ادامه ۸ مورد از برترین قالبهای وردپرس را در سال ۲۰۲۱ معرفی میکنیم. در این مقاله به معرفی اجمالی 12 قالب رایگان وردپرس پرداخته شد. همیشه اضافه کردن کدهای دلخواه به فایل Function.php کمی دشوار بوده و یکی از مشکلاتی که بوجود خواهد آمد بعد از بروزرسانی قالب وردپرس است که تمام کدهایی که در فانکشن قرار دادهاید از بین میرود. تجربهی شما از کار کردن با قالبهای وردپرس چیست؟ اما این قالبهای وردپرس هستند که نوع کاربری هر وب سایتی را مشخص میکنند. یکی از تفاوتهای مهم در مورد این افزونه با افزونهی قبلی، وجود انیمیشنهای بسیار جذاب و خیره کننده است که البته در بعضی موارد سایت را سنگین میکنند. تم از تمام توابع بومی Woo و پسوندهای شخص ثالث پشتیبانی می کند. تم شما در حال حاضر ایجاد شده است. این مهمترین وظیفه وردپرس است. اما ممکن است وجود قالبهای فراوان در مارکتها موجب سردرگم شدن شما هنگام انتخاب بهترین قالبهای وردپرس شود. ممکن است ظاهر یک قالب خوب به نظر برسد اما موجب کند شدن وب سایت شما شود.

این قالب از ساختار کلی زیبایی تشکیل شده است که به شما این امکان را میدهد تا با ویجتها و ابزار مختلف قالب خود را سفارشی سازی کنید و به قالب سایت خود شکل و ظاهر دلخواه دهید. همچنین شامل وب سایتهای از پیش ساخته شده، پلاگینهای ممتاز، ادغام WooCommerce، به روز رسانیها، پشتیبانی و موارد دیگر است. با سیستم مدیریتی بسیار حرفه ای این پوسته که شامل صدها المنت و قابلیت های از پیش تعیین شده است می توان هر گونه صفحه با هر قابلیت و امکاناتی که مورد نیاز است به آسانی هر چه تمام تر برای مخاطبین وبسایت ایجاد کنید. Live Builder آن سریع است، دارای یک رابط کاربری با طراحی ارگونومیک است، و دارای قابلیتهای ساخت صفحه فوقالعاده قدرتمندی است که شامل ویرایش محتوای زنده، و گزینههای ذخیره خودکار، بهروزرسانی و پشتیبانگیری میشود. همچنین، می توانید از این پوسته برای وب سایت هایی با موضوع لوله کشی، ساخت و ساز، لجستیک، حمل و نقل، مسافربری، انبار، مکانیک، تعمیر خودرو، کارگاه، تمیز کردن خانه، کارخانه صنایع دستی، شرکت های دولتی، کسب و کار صنعتی استفاده کنید . قالب Recover یک ابر پوسته چند منظوره وردپرس برای سایت های شرکتی، ساخت و ساز است.

این پوسته رایگان وردپرس تمام ویژگیهایی را که یک طراح وب برای ساخت یک سایت کامل به آنها نیاز دارد را در بر گرفته است. این پوسته با یک صفحه اصلی قابل انعطاف با ناحیه های مختلف برای اضافه کردن اسلایدر ، فرم تماس ، نوار پیشرفت ، نمونه کارها ، بخش تیم ، توصیفات و بخش وبلاگ همراه است. کلیه بخش های این ابر پوسته به آسانی نگاه کردن و با قابلیت کشیدن و رها کردن در پیشخوان وردپرس شما قابل تنظیم و تغییر دادن است. این پوسته رایگان وردپرس دارای 15 استایل هدر / صفحه، 6 گزینهShapely پس زمینهی هدر، 6 طرح بندی پاورقی، 5 طرح بندی پست، 6 طرح آرشیو / ناوبری و… به طور کلی توابع را در دو بخش توابع درون حلقه و توابع خارج حلقه وردپرس دسته بندی میکنیم. در حالی که سایر شرکتها به طور متوسط حدود 300 کیلوبایت حجم دارن. این خود توضیح می دهد – اگر پست ها وجود دارد، در حالی که پست ها وجود دارد، نمایش پست. هدف ما نمایش این پست در وبلاگ است. پشتیبانی افزونه طراحی شده توسط بیاوردپرس به چه صورت است؟

این افزونه کاملا رایگان می باشد. پیش تر گفتیم که یک محصول متغیر محصولی است که به چند دسته بندی براساس یک ویژگی مشخص تقسیم بندی می شود؛ مثلا رنگ یا سایز. در دنیای وردپرس قالب های زیادی وجود دارند که می توانیم آن ها را بر اساس کیفیت طبقه بندی کنیم.اما مهم ترین بخش در خرید یک قالب وردپرسی این می باشد که در ابتدا باد حبطه کاری و فعالیت سایت مشخص شود.برای مثال اگر شما قصد ایجاد یک سایت فروشگاهی را دارید،باید به سراغ قالب هایی بروید که مختص این موضوع کد نویسی شده اند.قدم اول در انتخاب بهترین قالب وردپرس،رسیدن به یک هدف می باشد. این به این دلیل است که کد HTML ضعیف می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد. Enfold نه تنها رتبه عالی دارد، بلکه بیش از 230577 بار فروش داشته است که حداقل به همان اندازه چشمگیر است و نشانه دیگری از خوب بودن این تم است. همچنین بیش از 600 فونت گوگل، قالب وب سایت اختصاصی و همچنین امکان قفل کردن بخش وبلاگ در فروشگاه الکترونیک شما وجود دارد .

قالب وبسایت دارای طرحبندیهای فروشگاهی زیادی هستند که میتوانید فروشگاه خود را با آنها شروع کنید. همپنین شما میتوانید وب سایتهای وبلاگ و سایتهای شرکتی را با آن ایجاد کنید، اما این قالب فقط زمانی خوب است که یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید. در واقع شما می توانید با وردپرس بهترین پلتفرم سایت ساز برای راه اندازی یک فروشگاه در کنار کسب و کار خود را داشته باشید، و این موضوع که بدانید برای انتخاب بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس باید به سراغ چه مواردی رفت و چه معیار هایی را در نظر داشته باشید، یکی از موارد اصلی ای است که باید روی آن وقت بگذارید. با این وجود شاید تا به حال متوجه این نکته شده باشید که برای هر مشکلی یک راه حل در وردپرس وجود دارد.

در فروشگاههای مختلف داخلی و خارجی هزاران قالب وردپرس وجود دارد و ممکن است که این تنوع بالا شما را در انتخاب مناسبترین قالب برای وب سایت وردپرسی خود سردرگم کند. 5. نصب کیت ها و قالب های المنتور ممکن است متفاوت باشد، فایل Help و راهنمای موجود در بسته دانلود را مطالعه نمایید. One Page Portfolio یک قالب چند منظوره خلاقانه وردپرس است. Hestia یک قالب زیبا و چند منظوره محسوب میشود. Zerif lite یک قالب وردپرس تک صفحهای چندمنظوره است که دارای یک رابط تعاملی، رابطهای رنگارنگ و طراحی بسیار زیبا و ظریف میباشد. الماس وب یک سرویس طراحی سایت و فروش قالب وردپرس و افزونه وردپرس اختصاصی و ایرانی است که با هدف بهبود رابط کاربری در وب فارسی بوجود آمده است. همچنین امکان استفاده ازدروازه پرداخت های ایرانی از جمله بانک ملت , زرین پال و کلیه دروازه پرداخت های ایرانی که با افزونه ووکامرس هماهنگی دارند را دارید . Divi یکی از محبوبترین قالبهای چند منظورهی وردپرس در بازار است. این قالب، ظاهری تمیز و زیبا داشته و با افزونههای فروشگاهی مانند WooCommerce سازگار است.

1- افزونه Constant Contact به خوبی با افزونههای تولید محتوا مانند OptinMonster و WPForms هماهنگی داشته و مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه مطالب همراه ما باشید تا شما را بیشتر با ویژگی ها و همچنین نحوه نصب و پیکربندی این افزونه فوق العاده آشنا کنیم. قالب وردپرس دانلود ما ، یک قالب حرفه ای ویژه سایت های دانلودی می باشد که طرح گرفته از جدیدترین نسخه قالب سایت دانلود ها بوده و علاوه بر آن، امکانات حرفه ای جدیدتری نیز به آن افزوده شده است. علاوه بر بک آپ گیری، این افزونه سایت شما را برای یافتن بدافزار ها و ویروس ها اسکن می کند و پس از شناسایی ویروس ها، تنها با یک کلیک قابل حذف خواهند بود.