پلنیوم باکس و فیلتر باکس شرکت مهندسی تهویه اتاق تمیز مهر

از این محصول می توان در فضاهایی مانند ساختمان های اداری، پاساژها، و دریچه هایی که به صورت اسلوت و خطی هستند، استفاده کرد. در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره این وسیله و کاربردهای آن را بیان کنیم، امیدواریم که از مطالعه مطالب اطلاعات کافی را کسب کنید. همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند. شما می توانید از این محصول به صورت کاملا مخفی استفاده کنید که تاثیر چندانی بر زیبایی سقف و یا دیوار مورد استفاده نداشته باشند. مشخصات فیلتر باکس طراحی و ساخت انواع فیلتر باکس با استفاده از به روزترین و بهترین فیلتر ها در سایزهای مختلف است.

در دریچه های خطی و اسلوت که به صورت دکوراتیو در طول های بالا به کار گرفته می شوند، امکان هوادهی در طول بالای دریچه به صورت یکنواخت وجود ندارد. جنس این محصول معمولا از ورق های گالوانیزه است که متناسب با شرایط و نحوه عملکردی که دارند در طول ها و عرض های متفاوت طراحی و تولید کانال باکس می شوند. یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری می باشد که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری می کند. همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم طول پلنیوم ها می تواند متنوع باشد پس تعداد دریچه های ورودی هوا نیز متناسب با طول باکس پلنیوم نصب می شوند. از آنجاییکه دریچه های خطی اسلوت بصورت دکوراتیو و در طول های بالا کار می شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالای دریچه وجود ندارد. استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا در طول، امری لازم و ضروری است.

این نوع پلنیوم برای دریچه های اسلات فنری و معمولی و قاب مخفی در نظر گرفته می شود. ارتفاع این نوع پلنیوم ها معمولا ۲۵ سانتی متر می باشد و عرض این نوع پلنیوم ها از ۵ سانتی متر برای دریچه اسلات تک لاین تا ۳۰ سانتی متر برای دریچه هشت لاین مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش از مقاله آشنایی با پلنیوم باکس و کاربردهای آن در معماری ساختمان به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. از بخش نظرات این مطلب می‌توانید به پاسخ دیگر پرسش‌های مطرح شده خود دست یابید. لازم به یادآوری است که تمام مدل‌های بالا در ابعاد، ضخامت و جنس آلیاژ طبق سفارش مشتری قابل تولید خواهد بود.

  • این موضوع کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با نوع نیاز شما از تعداد اسلات های مختلفی استفاده می شود.
  • طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند.
  • به طور کلی پلنیوم باکس به عنوان توزیع کننده هوا به صورت یکنواخت فعالیت می کند.
  • جهت تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه اسلوت می توان پشت دریچه اسلوت، دمپر تنظیم هوا تعبیه نمود که جنس این دمپر از نوع آلومینیوم آکسترود شده می باشد.
  • در طراحی پلنیوم باکس ها از ورق 5 دهم میلی متر با جنس گالوانیزه استفاده می شود.
پلنیوم باکس و فیلتر باکس شرکت مهندسی تهویه اتاق تمیز مهر

در دریچه های رفت احتیاج به یک باکس هوا می باشد که بتواند باد را به صورت گسترده به سمت پایین هدایت کند. پلنیوم باکس با یک طوقه یا چندین طوقه که ابعاد آن می تواند متفاوت باشد، به دریچه متصل می گردد و همراه با کانال فلکسیبل مقدار عبور هوا به سمت پلنیوم پشت دریچه تنظیم می گردد. جنس پلنیوم پشت دریچه معمولاً از ورق گالوانیزه با ضخامت بین ۵۰ تا ۸۰ تولید می گردد. همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند. متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید.

کارایی جعبه تنظیم هوا با عایق الاستومری

نمونه کار بازسازی مهندسی ساز نمونه کار بازسازی و ساخت مهندسی ساز با توجه به درخواست… این نوع به علت فلز آلومینوم گالوانیزه شده، بسیار بادوام بوده و برای محیط های مختلف پاسخگویی مناسبی دارد. شرکت جهان ابنیه آژند با داشتن سال ها دانش و تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی اتاق تمیز توانسته جایگاه خود را در صنعت کلین روم نمایان سازد. © هرگونه کُپی برداری از مطالب اختصاصی سایت جهت استفاده تجاری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. نمونه کار نما نمای خشک چیست؟ در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات… از این محصول عایق شده میتوان در اماکن تجاری بزرگ و سالن های سینما و رستوران و بیمارستان و برج های مسکونی بزرگ استفاده کرد.

با توجه به وجود محدودیت جهت ضخامت عایق نصب شده داخل پلنیوم در مناطقی که میزان رطوبت هوا بسیار زیاد است عایق کاری روی آن انجام می شود . عمدتا جهت مرتبط ساختن لاین اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی(فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می شود. عمدتا جهت مرتبط ساختن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواع کانال خرطومی (فلکسیبل) استفاده می‌شود که به‌وسیله بست و چسب هوابندی از هر دو سو هوابندی می‌شود.

همچنیـن شـایان ذکـر اسـت محصـولات تهویـه مطبـوع و دمپـر هـای صنعتـی بـا برنـد پخش نیرو سپهر مهار بـه ثبـت رسـیده اسـت. کفپوش ضد صدا و به کارگیری آن یکی از راهکارهای مفید برای کاهش انتقال صد…

کانال باکس