موس فیلم طراحی Mouse در سالیدورک کلوپ مهندسی سه بعدی

این وسیله می تواند همزمان به سه دستگاه متفاوت متصل شود! این ماوس‌ها اولین بار توسط شرکت اپل و برای استفاده از کامپیوترهای این برند، وارد بازار شدند ولی بعد از چند سال، فراگیر شدند. البته، اپل فناوری مولتی‌تاچ را نیز توسعه داد که به کاربران اجازه‌ی اسکرول کردن و سوییپ‌ کردن را تنها با حرکت انگشتان روی سطح ماوس می‌دهد. این قابلیت‌ها، می‌توانند کارهای روتین را بسیار راحت‌تر و مؤثرتر کنند. ویندوز دارای درایورهایی است که امکان کار کردن با ماوس جادویی را فرآهم می‌آورند. ماوس‌های توپکی (trackball) بسیار شبیه به یک ماوس سر و ته هستند.

موس گیمینگ تراست مدل TRUST GXT 133 LOCX

پس می‌توانید از فیلترهای تکنولایف کمک بگیرید تا محصول مدنظرتان را به راحتی پیدا کنید و درب منزل تحویل بگیرید. وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. ماوس ریزر یکی از بهترین انواع ماوس‌های موجود در بازار است. از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد. تولید کننده‌ی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند. قیمت ماوس ریز خیلی بالاست و اگر نمی‌خواهید آنقدر روی یک ماوس هزینه کنید، خرید ماوس لاجیتک را به ویژه در صورتی که می‌خواهید یک ماوس وایرلسی یا بلوتوثی بخرید به شما توصیه می‌کنیم.

اینها برخی از نکات مهمی است که باید قبل از خرید ماوس برای رایانه شخصی یا لپ تاپ خود در نظر داشته باشید. اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد ماوس دارید، لطفاً در بخش نظرات زیر ارسال کنید. این دانگل یک وسیله کوچک همانند فلش درایو است که به درگاه USB متصل می‌شود و امکان اتصال موس به کامیپوتر را فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که این دانگل فقط مخصوص استفاده از همین موس است.

ماوس بی سیم مخصوص بازی فری ولف مدل X7

موس فیلم طراحی Mouse در سالیدورک کلوپ مهندسی سه بعدی اگر شما از ماوس های وایرلس استفاده میکنید برای متصل کردن آن به کامپیوتر میتوانید از کانکتور USB و یا وایرلس کامپیوتر استفاده کنید. امروزه استفادهاز ماوس های بلوتوثی و بی سیم بسیار رایج شده است. بعضی از این گیرنده ها قابلیت این را دارند که به حداقل ۶ وسیله متصل شوند. شما میتوانید با استفاده از این ماوس ها  ، هرچه کیبورد و ماوس دارید را به کامپیوتر خود وصل کنید. بعضی از ماوس های بی سیم از طریق بلوتوث به کامپیوتر وصل میشوند و تعدادی از مدل های این ماوس به وسیله گیرنده های مخصوص خود تبادل اطلاعات را با کامپیوتر انجام میدهند. ماوس بی سیم یا ماوس وایرلس از طریق امواج رادیویی RF اطلاعاعت ورودی را به کامپیوتر ارسال میکند.

تکنولوژی Laser Mice در موس لیزری کامپیوتر باعث افزایش ۲۰ برابری سرعت این ماوس نسبت به موس های نوری شده است. موس‌های بی‌سیم اغلب مبتنی بر فناوری RF و در برخی موارد، بلوتوث هستند. ماوس‌های بلوتوث را معمولاً می‌توان بدون نیاز به دانگل USB به لپ‌تاپ، رایانه شخصی یا تلویزیون متصل کرد، البته تا زمانی که تلویزیون یا لپ‌تاپ از بلوتوث و استاندارد خاص ماوس شما پشتیبانی می‌کند.

  • نرمی دکمه های ماوس نوزری و راحتی کار با آن سبب محبوبیت
    بیشتر آن شده است.
  • در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد.
  • لازم به ذکر است که قبل از تمیز کردن و پاکسازی موس، ارتباط آن را با برق قطع کنید.
  • در واقع، اخیراً جایگزین‌هایی برای به چالش کشیدن کارایی و دقت ماوس کامپیوتر در دستکاری آیتم‌های روی صفحه‌نمایش آمده است.