معرفی و دانلود ۴۰ افزونه مهم و کاربردی وردپرس

این 11 قالب از بین بیش از صد قالب انتخاب شده اند و حاصل تجربه چندین ساله من در حوزه سایت abtintheme وردپرس است . ویژگیهای چندین قالب رایگان المنتور بررسی میشوند که جز بهترین قالبها هستند؛ مثل قالبهای آسترا، hello elementor، اقیانوس وردپرس، زاکرا، هستیا، Phlox و… از جمله ویژگی های این قالب می توان به مشاهده دوره های خریداری شده در صفحه حساب کاربری، عدم اجازه خرید مجدد دوره ای که دانشجو قبلا در آن ثبت نام کرده است و ثبت جزئیات مشخصات دوره در صفحه محصول، اشاره کرد. این قالب المنتور، ویژگی های بسیار عالی دارد و بیش از ۱۰ دموی قابل درون ریزی دارد. می توانید یک رزومه قابل دسترس آنلاین ایجاد کنید و گالری مربوط به پروژه های انجام شده توسط خودتان را به آن اضافه کنید. با کمک این قالب المنتور ، میتوانید براحتی صفحات و لندینگ پیج های خودتون رو با المنتور طراحی کنید. برروی دکمه Dismiss کلیک کنید تا این صفحه بسته شود. دموهای این قالب بی نظیر المنتور را می توانید در اینجا ببینید.

این قالب ها شامل یک قالب مناسب برای کافی شاپ ها، رستوران ها یا هر کسب و کار مرتبط با غذا می باشد. برای بررسی سرعت قالب می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند جی تی متریکس و لایت هاوس سرعت دموی قالب را مشاهده کنید. بجز امنیت، دیوار آتش DNS سطح خود را با CDN به شما می دهد افزایش عملکرد فوق العاده ای و سرعت وب سایت شما را افزایش می دهد. برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی، ابزارهای زیادی وجود دارد. بعد از نصب افزونه قسمتی با عنوان تماس یا فرم تماس در پسخوان به وجود میاد، که با کلیک بر روی اون میتونید فرم خودتون رو به هر شیوه ای که دوست دارید و هر امکاناتی که میخواهید اضافه کرده و بعد از ذخیره به شما شورت کدی رو میده که در هر جای قالب بذارید، فرم رو به شما نشون میده! اگرچه برخی ویژگی ها (مانند ریپانسیو بودن) بایستی در تمام قالب ها و وب سایت های صنایع مختلف وجود داشته باشد، اما بهترین قالب باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد که با تجارت شما مطابقت داشته باشد.

قالب المنتور رایگان Ocean WP هم از بهترین قالب های رایگان وردپرس برای المنتور هست. برای اینکه بتوانید بهترین قالب را برای وب سایت شخصی و یا تجاری خود تهیه کنید بهتر است از متخصصین و طراحان سایت حرفه ای راهنمایی و مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری کنید. و در این بخش قالب فلت سام را انتخاب و فعالسازی کنید. در این مطلب روش ترجمه آسان یک افزونه وردپرس به زبان فارسی را بدون نیاز به دانستن هیچ کدی ارائه میدهیم. که به زبان فارسی نیز شمار این آموزش ها کم نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه به شما پیشنهاد می شود مقاله ما با موضوع آموزش افزونه wordfence security را مطالعه نمایید. دو مقاله آموزش Yoast SEO و مقایسه Yoast SEO و All In One SEO، دو مقالهای هستند که در رابطه با این افزونه در وبلاگ ما یافت میشوند.

قالب المنتور Neve ، از بهترین قالبهای رایگان وردپرس برای المنتور است که می توانید با این قالب براحتی سایت خودتون رو با المنتور طراحی کنید و کاملا دستتون باز هست! همچنین می توانید query های جستجو و هدایت موتور های جستجوی معروف مانند Google ،Bing و DuckDuckGo را تجزیه و تحلیل کنید. قالب های مدرن حتما باید قابلیت شخصی سازی خوبی داشته باشند به این دلیل که ممکن است شما بخواهید چیزی در سایت را تغییر دهید . وجود قالبهای وردپرس راستچین به این دلیل مهم است که قالب سایتهای وردپرس در زبانهایی که از راست به چپ نوشته میشوند هم بتوانند عملکرد درستی داشته باشند. با این حال ، این توسط تیم AccessPress Themes ساخته شده است که سابقه طولانی در ایجاد themeهای با کیفیت بالا دارند.

پلاگین Insert Headers and Footers یکی از سادهترین و در عین حال کاربردی ترین افزونه های وردپرس محسوب میشود. پلاگین Insert headers and Footers از افزونه های کاربردی وردپرس است که شما را قادر میسازد بدون نیاز به ویرایش کدهای اصلی سایت وردپرسی، قالب ظاهری سایت خود را اندکی تغییر دهید. مخصوصا برای المنتور کارها که خیلی راحت، صفحهی خودشان را طراحی کنند. سلام. خیلی مقاله خوب و مفیدی بود. امتیاز عملکرد سرعت Neve بسیار خوب بود به طوریکه در همه دستهبندیها از Pagespeed گرفته تا Pingdom و Yslow امتیازات عالی را ارائه دادند. البته شاخص سرعت موبایل جای کمی نگرانی دارد اما در مقایسه با قالبهای دیگر آنقدرها هم بد نیست. با جستجوی فایل زیپ افزونه ، پوشه جدیدی با همین نام ایجاد می شود. The7 از انعطاف خوبی برخوردار است و به راحتی می ­توانید هر تغییر دلخواهی را در ساختار سایت ایجاد نمایید و صرفا به گزینه­های خاصی محدود نیستید. زیرا وردپرس پیوسته خود را برای سخت افزارها و موتورهای جستجو و راحتی کاربرانش به روز میکند. 3. خود سرور ممکنه به خاطر فعال بودن (FireWall) یا دیوار آتش جلوی به روز رسانی افزونه رو بگیرد. شاید بتوان گفت مهم ترین بخش طراحی یک سایت انتخاب قالب و ظاهر آن میباشد اما انتخاب بهترین قالب و ظاهر همیشه هم کار آسانی نخواهد بود و حتی ممکن است مدت زمان زیادی را از شما بگیرد.در این مقاله قصد داریم تا به شما 10 تا قالب وردپرسی رایگان سال 2022 را معرفی کنیم،بسیاری از متخصصان طراحی سایت و طراحی رابط کاربری بر این عقیده هستند که نباید از قالب های رایگان استفاده کرد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم تا قالب های رایگان را در کنار قالب های فروشی بررسی کنید تا به نتیجه بهتری برسید.این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر روز به تعداد و کیفیت قالب های رایگان وردپرس اضافه میشود.

بنابراین شما نه تنها امکان ایجاد یک فروشگاه کامل تجارت الکترونیکی را دارید بلکه می توانید به مشتریان خود این فرصت را بدهید تا محصولات دلخواه خود را به لیست علاقمندی های خود اضافه کنند و این باعث می شود فروش محصولات شما بیشتر شود زیرا مشتریان می توانند موارد لیست خواسته های خود را به خاطر بسپارند و انگیزه بازگشت به فروشگاه شما را دارند. موضوعات تحت پوشش پوسته Astra : جهانگردی،فروشگاه مواد غذایی،فروشگاه محصولات گیاهی،معرفی ماشین،فود بلاگر،مراقبت از پوست،فروش دوچرخه،مبارزه با کرونا،وکالت،وبینار،شرکتی و … این قالب هر سال دمو های رایگان و فروشی بیشتری را عرضه میکند.همانطور که از نمره آن مشخص است بیشتر افرادی از قالب Phlox استفاده کرده اند از این قالب راضی بوده اند،این قالب دارای دمو های رایگان فراوانی میباشد که با مراجعه به سایت این پوسته میتوانید این دمو های رایگان را مشاهده کنید.این قالب موفق به کسب نامزدی بهترین قالب وردپرس سال را نیز بدست آورده است.نکته مهمی که درباره این قالب باید بدانید این است که این قالب کاملا المنتوری میباشد و تمام صفحات آن با افزونه المنتور ساخته شده است که دست شما را برای طراحی های زیبا باز میگذارد،همچنین دارای ویجت های خاص المنتوری نیز میباشد. قالب شرکتی وردپرس Himaliya با استفاده از کدنویسی روان و استاندارد خود باعث رونق کسب و کار شما شده و می تواند بازدید کننده های زیادی را به سمت سایت شما بکشاند.

با توجه به اینکه وردپرس همیشه در حال رشد و بهتر شدن است افزونهها هم باید با این بروزرسانیها هماهنگ شوند. پس همیشه قالبی تهیه کنید که دارای این قابلیت باشدالبته ممکن است گاهی سایت شما دارای واکنشگرایی باشد اما این واکنشگرایی مناسب نباشد . قالب ایری، یک قالب انعطاف پذیر و مدرن است که میتواند برای وبسایت کسب و کارها مناسب باشد. این قالب تاکنون 6 دموی آماده برای راهاندازی وبسایت ارائه کرده که همگی در نسخهی رایگان این قالب قابل استفاده هستند. آن زمان هنوز المنتور هم نبود و تمام تنظیمات این قالب از بخش سفارشیسازی قابل تغییر بود. اما با راه حل ساده زیر به راحتی میتونیم این مشکل رو حل کنیم. با استفاده از این قالب میتوانید به راحتی و بدون مشکل از المنتور و المنتور پرو استفاده کنید و با توجه به این موضوع که این قالب صفحات و دمو ندارد میتوان این پوسته را در لیست سریع ترین قالب های وردپرس قرار داد،همچنین این قالب به خودی خود دیتابیس بسیار سبکی دارد،از این رو بسیاری از طراحان وب به سمت استفاده از قالب Hello elementor میروند. اگر در هنگام کار با قالب های ووکامرس فارسی به مشکل خوردید، اصلا نگران نباشید، پشتیبانان ووکامرس با صبوری و اشتیاق آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

ما معتقدیم که Photo Gallery by Supsystic دارای جایگاه استوار برای کسانی که به دنبال ایجاد گالری های سرگرم کننده هستند است. در واقع قالبی که واکنشگرا نباشد دیگر نمیتواند نیاز های یک وبسایت امروزی را رفع کند . این قالب، از قالب های چندمنظورهی رایگان بی نظیر وردپرسی هست که می توانید هر سایتی را با این قالب طراحی کنید! همچنین دموهای آمادهی زیادی هم دارند که میتوانید استفاده کنید. ابتدا به وبسایت گوگل آنالیتیکس مراجعه کرده و روی دکمهٔ Start for Free کلیک کنید. یک وبسایت ساختهشده با BeTheme بهطور بینقص واکنشگرا، سئو دوستانه و همچنین فوقالعاده جذاب خواهد بود.

قالب وردپرس شامل مجموعه ای از قالب ها و استایل ها است که شما باید با توجه به طرح ها و ویژگی های مختلف این قالب ها، سایت خود را بر اساس سلیقه و نیازتان شخصی سازی کنید. این برای سایت های تجارت الکترونیکی عالی است ، زیرا شما می توانید آنها را با خیالی آسوده جابجا کنید و رسانه و بنر اضافه کنید. ولی اگر میخواهید کل سایت رو با المنتور طراحی کنید و میخواهید یک قالب خیلی سبک و ساده داشته باشید، قالب Hello Elementor (سلام المنتور) رو استفاده کنید. با این حال، وجود بیش از 200 تمپلیت مختلف و راحتی استفاده از آنها، Slider Revolution را نیز به عنوان یک افزونهی جذاب و محبوب معرفی کرده است. همچنین المانها، افکتها و انیمیشنهای بسیار خوبی نیز در این قالب وجود دارد که آن را خاص کرده.

قالب وردپرس Storefront هم یکی از بهترین قالبهاست که بطور خاص برای ووکامرس ساخته شده است. المنتور، یک صفحهساز حرفهای و فوق العاده است که اددانها، آموزشها و قابلیتهای زیاد و متفاوتی دارد! کار با المنتور آسان است و قالبهای آمادهای برای طراحی سایت را هم دارد. از طرفی وردپرس حاوی قالب های بسیار زیاد با ویژگی های مختلف است. قالب رایگان جنریت پرس یکی از سریعترین قالب ها در سطح وردپرس میباشد که همواره در لیست سریع ترین قالب های وردپرس قرار دارد. قالبی سریع، زیبا و قابل تنظیم که بسیار سفارشی سازی میشود. وردپرس به زبانیهای زیادی قابل دسترس هست و این قابلیت را دارد که به هر زبانی ترجمه شود. این افزونهها توسط یک سری تیم های طراحی و توسعه افزونه ایجاد میشوند که یا در مخزن وردپرس قرار میگیرند و یا به صورت پولی به کاربران عرضه میشوند، افزونههایی که کاربرد حرفهایتر و پیشرفتهای دارند همیشه به صورت پولی در بازار عرضه میشوند و شما میتوانید با پرداختن اندک هزینهای این افزونهها را در دسترس خود داشته باشید و در سایت خود آنها را نصب کنید. در این قالب فروشگاهی وردپرس با بهترین مجموعه فونت های نوشتاری مواجه می شوید .

شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی کار حرفه ای، طراحی و سئو سایت صنایع مختلف را می پذیرد. در کنار زبانه خوانایی می توانید روی افزودن کلمه کلیدی کلیک نمایید .برای بهینه سازی سئو فروشگاه اینترنتی تا ۵ کلمه کلیدی وارد نمایید . که با کلیک بر روی آن افزونه نصب شده فعال میشود. این قالب دارای امکانات زیادی می باشد که کار طراحی وب سایت را برای شما بسیار آسان و لذت بخش خواهد کرد. این قالب برای سرعت لود بالا کاملا بهینه شده است و همچنین می تواند برای وب سایت های تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. می توانید ویدیو آپلود کنید، متن بنویسید، تصویر و دکمه و دیگر عناصر گرافیکی اضافه کنید و از قطعه صفحه های زیبایی که ساخته اید لذت ببرید. افزونه به نام ووکامرس وجود دارد که می تواند وردپرس را به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای تبدیل کند. اگر امکان ارتباط وجود نداشته باشد یا حس کنیم زیاد طول خواهد کشید (تحقیقات علمی ۲۰ ثانیه را نشان داده است) سراغ یک وب سایت دیگر خواهیم رفت.

آیا دفتر شرکت شما در یک مکان خوب و پر رفت و آمد و لاکچری است ؟ قالب خوب وردپرسی باید بتونه تمام تکنیک های و ویژگی های مورد نیاز برای سئو را به خوبی پیاده سازی کند. همچنین این افزونه به شما امکان می دهد که فرم های تماسی برای وردپرس به صورت فرم های پیشرفته با استفاده از دکمه های رادیویی، کشویی ، جعبه های انتخابی، تاریخ و … یکی از ویژگیهای مثبت آن، ورود بدون رمز (که مشابه تأیید اثر انگشت یا FaceID) است. انتخاب و تهیه ی قالب یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت است. آپدیت بودن یک قالب یعنی با الگریتم های جدید گوگل سازگار خواهد بود و از لحاظ امنیتی خطر کمتری برای اطلاعات شما دارد. در این مطلب آموزشی، قرار است با هم بهترین قالب رایگان وردپرس سازگار با المنتور را بررسی کنیم. قالبهای محدودی با صفحه ساز المنتور که مدنظر من بود سازگار بود، از طرفی چون ریکوئستهای افزونه المنتور زیاد بود سرعت سایت بسیار کند میشد، قالبهای مناسب برای المنتور را پیدا کردم و قالب سایت را به آن تغییر دادم که در ادامه بهترین قالبهای در دسترس فارسی و رایگان و پرمیوم را معرفی خواهم کرد. در واقع هر سایت وردپرسی بدون افزونه هیچ امکانات جذابی نخواهد داشت و شما با استفاده از امکانات پایه وردپرس هرگز نمیتوانید سایت خود را به صورت حرفهای طراحی و اجرا کنید، اما با داشتن افزونههای مورد نیاز خود میتوانید هر امکاناتی که میخواهید را در سایت خود اضافه کنید، هزاران افزونه برای وردپرس به صورت رایگان و پولی در دسترس هست و شما با هر کدام از این افزونهها میتوانید سایت خود را پیشرفته و امکانات بیشتری در سایت خود اضافه کنید.