معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس – مرکز آموزش – میهن وب هاست

این افزونه یک افزونه بسیار عالی و مناسب است که به شما برای تولید محتوای بهتر و بهبود رتبه خود در نتایج گوگل کمک می کند و شما را در این زمینه راهنمایی می سایت abtintheme کند. مثلا وقتی با صفحه ساز قدرتمند المنتور آشنا شدم، آن را روی سایتم نصب کردم تا استفاده کنم و شانس با من یار نبود چون با بسیاری از افزونه های دیگر تداخل داشت و من نمیتوانستم از آن به درستی استفاده کنم. این افزونه یک افزونه صفحه ساز زنده است و اینبهاین معناست که شما همانطور که در حال ویرایش و ادیت صفحهای از سایت خود هستید میتوانید بهصورت زنده تغییراتی را که اعمال میکنید را ببینید. مثلا بعضی از پوستههای شرکتی برای فعالیتهای ساخت و ساز مناسبند، برخی دیگر برای نمایش نمونه کارها و بعضی نیز برای معرفی یک کسب و کار موفق. پس به عنوان مثال اگر یک سایت خبری دارید، باید مراقب باشید تا محتوای شما در قالبی نمایش داده شود که از خوانایی لازم برخوردار باشد.

بهترین قالب وردپرس از نظر سئو، قالبی است که به بهترین نحو و با رعایت اصول سئو، کدهای HTML را در خود جای داده باشد. وردپرس برای طراحی سایت در زمینه های مختلف کاربرد دارد و هر محتوایی را می تواند در خود جای دهد. Enfold یک قالب چندمنظوره است که شما را قادر میسازد تا هر وبسایتی با موضوع دلخواه را بسازید. مدیکر شامل 12 بسته آسان نصبی فارسی است که شما به دلخواه می توانید با توجه به زمینه کاری خود یکی از آنها را استفاده کنید. با استفاده از این قالب میتوانید فروشگاه آنلاین خود را به شکل دلخواه خود دربیاورید. با استفاده از این قالب شما به هیچ گونه دانش کامپیوتری احتیاج ندارید و به راحتی میتوانید فروشگاه آنلاین خود را راهاندازی کنید. پس اگر یک قالب وردپرسی عالی است، اما برای پاسخگویی به نیاز کاربر شما مناسب نیست، به سرعت از آن چشم پوشی کنید و دنبال گزینه بعد بروید. در مارکت های جهانی از جمله تم فارست و مارکت های ایرانی دیدگاه کاربران قابل مشاهده است و کاربرانی که خریدار محصول هستند با یک نشان ویژه از سایر کاربران تفکیک شده اند. اگر مشاهده کردید اکثریت دیدگاه های یک محصول با نارضایتی همراه است می باید آن محصول را از لیست انتخاب های خود حذف کنید و صرفا به یک یا دو مورد نارضایتی بسنده نکنید.

در ابتدا بهتر است بدانیم به طور کلی افزونه چیست؟ برای اینکه به نظرات و رده بندی افزونه های ضروری وردپرس دسترسی داشته باشید میتوانید در صفحات رسمی افزونه مورد نظرتان از کنار صفحه نظرات را مشاهده کنید. افزونه هایی که در کنار قالب انفولد مورد استفاده قرار میگیرند در خود قالب قرار گرفته اند و به همه آنها دسترسی خواهید داشت. در این آموزش از آموزش های رایگان وردپرس در وب سایت پاسخ وردپرس قصد دارم تا به آموزش مدیریت و نصب افزونه وردپرس بپردازم تا با استفاده از این آموزش به کلیه اقداماتی که برای نصب و استفاده از افزونههای وردپرس نیاز دارید، آشنا شده و از اونها استفاده کنید. پس اگر احساس میکنید نیاز به پشتیبانی قوی و دائمی دارید، بهتر است سراغ افزونههای پولی بروید، در غیر اینصورت میتوانید بهصورت رایگان از چندین هزار افزونه رایگان موجود استفاده کنید. پس انجام مراحل گفته شده، اگر وارد پیشخوان وردپرس شوید و افزونه ها رو باز کنید، میتوانید در بین افزونه های خود، افزونه نصب شده رو مشاهده کنید.

این افزونه موجب رندر سریعتر سایت و افزایش سرعت تعامل کاربران با سایت می گردد. لتو یکی از قالب های فروشگاهی رایگان است که شما با استفاده از آن می توانید برای خود به صورت حرفه ای یک سایت فروشگاهی طراحی و راه اندازی کنید که قابلیت های خوبی هم به شما ارائه خواهد داد و شما خیلی نیاز نیست که از افزونه های دیگر برای افزایش قابلیت های این افزونه استفاده کنید چرا که خود قالب به اندازه کافی برای شما قابلیت قرار داده است. همچنین بسیاری از قالب های وردپرسی از امکانات متعددی برخوردار هستند که در مواردی ممکن است این امکانات به خوبی کدنویسی نشده باشد و از سازگاری کافی با سایر افزونه های حرفه ای وردپرس برخوردار نباشد یا حتی به تنهایی دلیل کاهش سرعت سایت وردپرسی شما باشد. همچنین بسیاری از قالب های وردپرسی از امکانات متعددی برخوردار هستند که در مواردی ممکن است این امکانات به خوبی کدنویسی نشده باشد و از سازگاری کافی با سایر افزونه های وردپرس برخوردار نباشد یا حتی به تنهایی دلیل کاهش سرعت سایت وردپرسی شما باشد. یکی از بهترین ویژگی های سیستم وردپرس که به توسعه و نگهداری بهتر سایتهای وردپرس کمک می کند، افزونه نویسی در وردپرس می باشد.

وب سایت های خدمات پزشکی و بهداشتی متفاوت از سایر وب سایت های کسب و کار می باشند و شما باید در طراحی این گونه سایت ها یک سری ویژگی ها را رعایت کنید. تنها نکته منفی این گزینه این است که یک افزونه باید در فهرست افزونه های رایگان وردپرس باشد تا شما بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. در این شرایط علاوه بر اینکه با محدودیت در استفاده از افزونه ها مواجه می شوید، با کاهش شدید رتبه سایت در گوگل نیز مواجه خواهید شد، چرا که گوگل سایت های آهسته را دوست ندارد! بعد از نصب افزونه موردنظر، برای شما یک پنجره باز میشود؛ که باید بر روی فعال کردن افزونه کلیک کنید. در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل در خصوص نصب افزونه وردپرس با تیم پشتیبانی مبین هاست تماس حاصل فرمایید.

با این حال اگر قالبی که قصد انتخاب آن را دارید یک قالب ایرانی است یا به تازگی منتشر شده است پیشنهاد میکنیم با استفاده از مرورگرهای مختلف به مشاهده پیش نمایش آن بپردازید تا مطمئن شوید قالب از سازگاری کامل در انواع مرورگرها برخوردار است. حتی بهترین قالب های رایگان وردپرس نیز پشتیبانی ندارند و اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک قالب انتخاب کنید پیشنهاد میکنیم سراغ قالب های رایگان نروید چرا که بالاخره ممکن است در بخشی نیازمند کمک و راهنمایی سازنده محصول باشید و این راهنمایی در قالب های رایگان وجود ندارد. هدف از وجود این دموها، راهاندازی سریع وبسایت است. هدف طراحی وب سایت این است که کاربران، اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و صاحب سایت نیز به اهداف خود برسد.

در این طرح شما میتوانید با پرداخت هزینه ای بسیار کم هر نوع سایتی را که در نظر دارید باتوجه به بودجه تان سازید. قالب فروش دوره آموزش آنلاین استادیار یکی دیگر از بهترین قالبهای آموزشی وردپرس است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. با امکان رزرو آنلاین راه اندازی کنید قالب وردپرس Elegantia می تواند به شما کمک کند. قالب وردپرس تروالر دارای 6 بسته آسان نصبی فارسی است و برای سایت های رزرو هتل ، اجاره ملک و ویلا ، اجاره ماشین ، رزرو تور و گردشگری ، رزرو تفریح و فعالیت ، وبلاگ سایت های مسافرتی و … 4)ایجاد فرایند رزرو و خرید سفارشی برای هر بخش مثلا فرایند خرید اقامت با تور متفاوت است یا غذا. 2. یکی دیگر از بهترین قالب های وردپرس فروشگاهی قالب فلت سام می باشد، این قالب وردپرس در حال حاضر پرفروش ترین قالب وردپرس فروشگاهی در مارکت تم فارست می باشد، این قالب به تنهایی بدون افزونه های اضافه هر ویژگی که فکرش را بکنید در اختیار شما قرار می دهد. صفحه سازهای وردپرسی که در اغلب موارد به صورت افزونه های مجزا نیز منتشر می شوند بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس را همراهی می کنند. این قالب وردپرس از رابط کاربری آسانی برخوردار است که هم کاربران حرفه ای و هم کاربران مبتدی به راحتی می توانند طرز کار کردن با آن را یاد بگیرند و سایت خود را بدون هیچ مشکلی ایجاد و مدیریت کنند.

قالب وردپرس Elegantia یک قالب وردپرس مدرن و سبک با طراحی ساده و زیبا می باشد که در بین قالب های رستوران و کافی شاپ می توان نمره اول را به آن داد. پس به عنوان مثال اگر یک سایت خبری دارید باید مراقب باشید تا محتوای شما در قالبی نمایش داده شود که از خوانایی لازم برخوردار باشد. طراحی قالب وردپرس و فروش آن نیز این چنین است، شما یکبار وقت میگذارید و قالبی را طراحی می کنید، سپس با قرار دادن این قالب در سایت های فروش قالب همچون ژاکت و راست چین تا هر زمان که فکرش را بکنید، درآمد فروش آن است که به حساب شما واریز میشود.

کار کردن با این قالب بسیار ساده است و حتی اگر هیچ گونه آشنایی با برنامهنویسی نداشته باشید، میتوانید از آن استفاده کنید. را دنبال کنید. پس از اینکه وارد این دایرکتوری شدید، مشابه تصویر زیر افزونه را از داخل سیستم رایانه خود گرفته و با استفاده از خاصیت کشیدن و رها کردن در این بخش رها کنید. یا شاید بهتر باشد این سوال را به چند بخش تقسیم کنیم و به سوالات زیر به طور مجزا پاسخ دهیم؟ چطور تشخیص دهیم یک قالب ریسپانسیو است؟ البته بصورت کلی 4 دسته افزونه های کاربردی را توضیح می دهیم و تعدادی افزونه دیگر علاوه بر 5 مورد بالا را معرفی می کنیم و خواهیم گفت که هرکدام چه کاربردی دارند.

قالب وردپرس VideoPro می تواند به شما کمک کند که در چند دقیقه یک سایت حرفه ای ویدیو داشته باشید. قالب بریج مجموعه ای از طرح های متنوع و جذاب است که به شما این امکان را می دهد سایت هایی با طرح ها و ویژگی های منحصر به فرد را تنها در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. یکی از نکات منفی که مردم در مورد تم های از پیش ساخته شده به آن اشاره می کنند، ناتوانی آنها در ظاهر منحصر به فرد است. باشد که از طراحی منحصر به فرد و امکانات بسیاری برخوردار است. به منظور رعایت نکات امنیتی در این خصوص هم حتما مقاله افزایش امنیت در وردپرس را مطالعه کنید.

اگر افزونه مدنظرتان مدتزمان زیادی است که بهروزرسانی نشده، احتمال اینکه برای سایتتان مضر باشد هم بیشتر میشود. در گیت هاب هم ارائهدهندگان یک نرمافزار و یا افزونه میتوانند نرمافزار خود را انتشار بدهند و هم اینکه کاربران امکان این را دارند که از نرمافزارهای موجود در آن استفاده نمایند. این افزونه بر روی تولید محتواهای مناسب، خود را با توجه به تکنیک های سئو برای سایت متمرکز می کند. علاوه بر سایت های فروشگاهی، بسیاری از سایت های بزرگ شرکتی در دنیا از این قالب استفاده می کنند. اسلایدر رولوشن، بهترین افزونه اسلایدر وردپرس است که توسط 7 میلیون مخاطب در سراسر دنیا استفاده می شود. بنابراین افزونه های ورد پرس برای تجارت الکترونیکی بسیار ساده و کارآمد هستند.

اما همین طراحی بی نهایت ساده به شما کمک می کند تا به راحتی به هدف خود که جستجو کردن است، برسید. ممکن است برای همه خوب به نظر برسد ، اما اگر به تعداد بی حد و مرز تنظیمات علاقه ای ندارید ، برای شما گیج کننده میشود . ما مرجعی برای قالب بی تم طراحی کرده ایم و اسم ان را ایران بی گذاشته ایم. قالب ریسپانسیو یا قالب واکنشگرا به پوسته ای گفته می شود که در صفحه نمایش دستگاه های مختلف اعم از موبایل، تبلت و رایانه، به خوبی قابل مشاهده است و باتوجه به ابعاد صفحه نمایش، موقعیت بخش های مختلف قالب تغییر کرده و همواره بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان سایت شما فراهم می کنند. چنانچه موقعیت محتوای قالب با تغییر ابعاد مرورگر تغییر کرد و همواره از خوانایی و دسترس پذیری لازم برخوردار بود، یعنی قالب ریسپانسیو است. افزونه های حرفه ای وردپرس مهمترین مزیت این سیستم مدیریت محتوا در مقایسه با سایر CMS ها به شمار می روند.افزونه های وردپرس به شما این امکان را می دهند تا به راحتی قابلیت های بیشتری را به هسته وردپرس اضافه کنید و همین مساله موجب می شود تا هنگام انتخاب بهترین قالب وردپرس نیز به سازگار پذیری قالب وردپرس با محبوب ترین افزونه های وردپرس توجه ویژه ای داشته باشید.