محتوای خود را برای حداکثر تأثیر تنظیم دقیق کنید • Yoast

محتوای خود را برای حداکثر تأثیر تنظیم دقیق کنید • Yoast

در اینجا در Yoast، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محتوای شما که با دقت ساخته شده‌اید به خوبی توسط گسترده‌ترین مخاطبان ممکن مورد استقبال قرار می‌گیرد. Yoast SEO 22.2 پیشرفت های بیشتری را برای ویژگی تجزیه و تحلیل زبان فراگیر ما به ارمغان می آورد. می‌توانید انتظار داشته باشید که تشخیص دقیق‌تر عبارت کلیدی را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که استراتژی عبارت کلیدی شما هر بار درست است! علاوه بر این، پیشرفت‌های ترجمه جدیدی را برای SEO Yoast News معرفی کرده‌ایم.

تجزیه و تحلیل زبان فراگیر پیشرفته

تعهد ما به جامعیت در به روز رسانی Yoast SEO 22.2 با پیشرفت هایی در ویژگی تجزیه و تحلیل زبان فراگیر ما، در مرکز توجه قرار می گیرد. ما اهمیت حساسیت زبان را در چشم انداز متنوع آنلاین امروزی درک می کنیم. بنابراین، ما آنالیزهای زبان فراگیر را در Yoast SEO برای وردپرس و Yoast SEO برای Shopify تنظیم کرده‌ایم تا مشتریان خود را برای عبور یکپارچه این چالش‌ها توانمند کنیم. وقتی یک عبارت یا کلمه به‌عنوان بالقوه غیرشامل شناسایی می‌شود، ویژگی ما با پیشنهادات سازنده وارد می‌شود و به شما این فرصت را می‌دهد که محتوای خود را برای مخاطبان وسیع‌تری تنظیم کنید. یکی دیگر از مزایای فراگیر بهبود یافته این است که می تواند به یک تجربه کاربری مثبت کمک کند، که برای رتبه بندی بالا در SERPS اهمیت بیشتری پیدا می کند.

تصویری از کادر ویژگی زبان فراگیر در داخل افزونه

تشخیص دقیق تر عبارت کلیدی

در Yoast SEO 22.2، ما بر ارتقای اعلان‌های تشخیص عبارات کلیدی خود تمرکز کرده‌ایم که در نتیجه ابزاری دقیق‌تر و بهتر برای بهینه‌سازی چگالی عبارت کلیدی محتوای شما ایجاد می‌شود. اکنون می‌توانید از تطبیق عبارت‌های کلیدی متنی بیشتر در زمانی که یک عبارت حاوی کاراکترهای خاص مانند خط فاصله است، بهره مند شوید. برای مثال، فرض کنید عبارت کلیدی شما «نکاتی برای تربیت سگ» است و محتوای شما «نکات تربیتی سگ» را ذکر می کند. اکنون کل عبارت مربوطه را برای شما برجسته می کنیم. این بدان معنی است که شما می توانید بدون زحمت متن کاملی را که در آن از عبارات کلیدی خود استفاده می کنید، شناسایی و ارزیابی کنید. این به شما کمک می کند تا اثربخشی کلی استراتژی کلمه کلیدی خود را بهبود بخشید.

بهبود و اصلاحات در SEO Yoast News

این نسخه همچنین پیشرفت‌های ترجمه جدیدی را برای Yoast News SEO معرفی می‌کند که برای تنظیمات هر کاربر شخصی‌سازی شده است. این به‌روزرسانی‌های کوچکتر افزونه‌ها منجر به دانلود سریع‌تر برای کاربران ما می‌شوند و برای کاهش حجم فایل بهینه‌سازی شده‌اند و آنها را برای مشتریان ما سرور پسندتر می‌کنند.

بهبود تجربه کاربر در Yoast SEO Premium

ما همچنین در پس‌زمینه مشغول تمرکز بر تجربه کاربری مشتریان خود بوده‌ایم. ما دسترسی و مکان یابی ویژگی های ما را در افزونه Yoast SEO Premium برای شما آسان تر کرده ایم.

اکنون به Yoast SEO 22.2 به روز رسانی کنید

با به روز رسانی به Yoast SEO 22.2 از تجزیه و تحلیل زبان فراگیر بهبود یافته و تنظیمات تشخیص عبارت کلیدی ما نهایت استفاده را ببرید.

]
منبع: https://yoast.com/yoast-seo-march-5-2024/