قیمت دکوراسیون مغازه در بازار چقدر است؟

ساکن هرکدام از شهرهای ایران عزیز که باشید، هدف و تلاش «خدمت از ما» بر ایجاد بستری بوده تا شما در هر نقطه از کشور بتوانید درخواستتان برای طراحی دکور مغازه و خدمات دیگر را ثبت کنید. پارامترهای متعددی همانند موقعیت، نوع زمین، مصالح مورد استفاده و دیگر عوامل مؤثر می توانند بر روی هزینه طراحی داخلی تجاری نقش مهمی داشته باشند. به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد. و دکوراسیون فروشگاه شما باید نزدیک به دکور مغازه های لوکس اروپایی باشد.

در این مقاله قصد داریم تا نکات حرفه ای دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی را برای شما بازگو کرده تا بتوانید اعتبار مغازه خود را نسبت به قبل طراحی داخلی مغازه روسری فروشی چندین برابر کنید. پس بهتر است از نور ها و لوازم روشنایی قوی و پر انرژی استفاده کنید. قفسهها را بیش از حد پر نکنید تا مشتری سردرگم نشود؛ همچنین قفسهها نباید آنقدر خالی باشد که مشتری را ناامید کند. در انتها و به عنوان کلام آخر باید پیشنهاد کنیم که به مشتریان فروشگاه خود اجازه دهید تا آزادانه به اجناس مغازه دست بزنند و آنها را با رفتار یا دیگر فعالیت ها، از این کار منع نکنید. توصیه می شود برنج مازاد نیاز را در درون این مکان نگهداری نکنید. چگونه فروشگاه برنج خود را نورپردازی کنیم؟ مزیت دیگر پالت برای فروشگاه برنج امکان شمارش راحتر کیسه هاست. البته قیمت آن نیز نسبت به جنسهای دیگر گران تر است. زیرا در طول روز ممکن است افراد زیادی وارد مغازه شما شوند؛ بنابراین دکوراسیون آن باید بهگونهای باشد که بیشتر این مشتریان از آن لذت برند و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشند. چیدمان منازل کوچک نسبت به سایر منازل کمی تخصصی تر است چرا که شخص کارشناس باید به گونه ایی آنرا طراحی کند که فضایی کوچک بنظر بزرگتر جلوه کند یا اینکه تمام لوازم به راحتی در آن جا شوند و همچنین این امکان باشد تا وسایلی دیگر نیز به آن اضافه شود.

اما اگر محصولات خرده ریز شما نیز تنوع و تعداد بالایی دارند، بهتر است تا قسمتی از مغازه را به صورت اختصاصی برای آنها در نظر گرفته و در نهایت چند محصول کوتاه مانند فرگاز و ماشین ظرفشویی و لباس شویی را با فاصله، در روبرو آنها قرار دهید. افرادی که قصد موفقیت در تولید شال و روسری دارند، معمولا از شاگردی و فروشندگی آغاز میکنند. در ابتدا و پس از درنظر گرفتن متراژ فروشگاه، باید قفسه بندی آن را آغاز کنید. متخصصین ما در طول طراحی سایت با شما در ارتباط بوده و در نهایت وب سایت تکمیل شده را به شما تحویل خواهند داد سپس زمان پشتیبانی از شما آغاز میشود. با بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجو و ارتقای آن، سایتی را ایجاد کنید که بیشتر از قبل در دسترس مشتریان و کاربران باشد. زمانی که از کنار یک ساختمان عبور می کنید که نمای بسیار زیبایی دارد، با خود می گویید حتما داخل آن نیز به زیبایی نمای آن است. اجرای دکوراسیون داخلی مغازه با چوب یک امر بسیار رایج و محبوب به حساب میآید. میدانید که ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی فروشگاه باعث افزایش درآمد می شود؟

سعی کنید میز پیشخوان را بزرگ انتخاب کنید تا خریدها روی آن جای بگیرید؛ محصولاتی که تخفیفت ویژهای دارند را در نزدیکی پیشخوان قرار دهید تا با پیشنهاد آن به خریدار در لحظات آخر او را وارد به خرید بیشتر کنید. همانطور که اشاره شده بیشتر مشتریان از سمت راست مغازه حرکت کرده و به انتهای مغازه میروند؛ بنابراین بهترین مکان برای قرار دادن پیشخوان در سمت چپ و کنار درب است. بنابراین از این طرحهای انتزاعی استفاده کنید. توجه داشته باشید نورپردازی طوری نباشد که ماهیت و رنگ لباس در دید مشتری تغییر کند، مثلا با استفاده از نور آفتابی و مهتابی زیبایی بوتیک خود را دو چندان کنید. توصیه می شود این فروشگاه را در مراکزی راه اندازی کنید که تردد متعادلی داشته باشد. نکته بسیار مهم در دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی، استفاده صحیح از نور است. اگر مغازه مبل فروشی دارید، میتوانید با استفاده از کمد دیواری فضا را تنظیم کنید یا مبلمان را تا شده درست کنید. اگر میخواهید تمایزی هم در نورپردازی روی محصولات بزرگ خود داشته باشید، پیشنهاد میکنیم که روی برخی از آنها به تنهایی تمرکز کرده و نور مستقیم را رویشان بتابانید. همواره باید درنظر داشته باشید که یکی از فاکتورهای ترغیب مشتریان به خرید محصولات از فروشگاه های مختلف استفاده از نور پردازی موفق در دکوراسیون داخلی فروشگاه و کاربردهای آن می باشد.اصولا به تناسب این که نور پردازی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم صورت می گیرد میزان تشخیص خطوط دکوراسیون و نیز تمایز محصولات برجسته و خاصی که می خواهید مشتری پس از ورود به این فضا روی آنها تمرکز پیدا کند نیز متفاوت است.

شرکت دکوراسیون داخلی طرح اشل با فعالیت موفق خود در زمینه طراحی داخلی فروشگاه و اجرای دکوراسیون مغازه و طراحی دکوراسیون تجاری با تکیه بر تجارب گذشته و خلاقیت و نوآوری و تکنولوژی های نوین در عرصه طراحی و اجرا توانسته پروژه های بسیاری را به انجام برساند. اگر به بازار بزرگ لوازم خانه شهر تهران یا اصفهان مراجعه کرده باشید مشاهده میکنید که بسیاری از این فروشگاه ها، به طور اختصاصی محصولات برندهای بزرگی مانند LG یا samsung را به فروش میرسانند , بازهم در میان آنها، برخی موفق و برخی دیگر ناموفق اند. اگر محصولات قالب مغازه شما؛ اسباب بزرگ و جاگیر هستند و محصولات تزئینی و کوچک کمی دارید، قفسه ها باید در قسمت های بالایی مغازه قرار بگیرند تا اجناس بزرگ مانع دیده شدنشان نشود. بعضی از مدل های قفسه لاک ها دایره ای شکل هم هستند و مانع از افتادن لاک می شوند. اگر قصد دارید که در پشت ویترین فروشگاه خود هم از محصولات استفاده کنید، باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید: محصولات بزرگ در پشت ویترین فروشگاه عرضه تجهیزات خانگی مانع دیده شدن محصولات داخل مغازه خواهند شد.

آجیل و خشکبار به دلیل ماندگاری، از بیشترین پتانسیل برای فروش در فضای مجازی برخوردار است. سوالات خود را می توانید در کامنت های همین مطلب یا بخش مشاوره رایگان دکوراسیون با ما در میان بگذارید و یا در صورتی که تمایل دارید برای طراحی دکوراسیون، انتخاب رنگ ها و چیدمان فروشگاه و فضای تجاری از طراحان اتود کمک بگیرید، می توانید از طریق مشاوره معماری آنلاین با ما در ارتباط باشید. انتخاب رنگ های ملایم و ترکیب آن با رنگ سفید، نورپردازی خاص، دسترسی آسان و تنوع زیاد محصولات، طراحی لوکس و مدرن از مهمترین موارد در طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه هستند. برنامه Design a Room یک ابزار سه بعدی است که به شما امکان ترکیب مختلف رنگ کفپوش، کابینت، سقف، دیوار و میز و.. باشد و یا با انتخاب یک ترکیب رنگ جذاب و متناسب با رنگهای به کار رفته در دکوراسیون مغازه آرایشی، با یک استند ساده کاری کنید که نظر مشتریان جلب شود.

آیا میدانید دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه شما چه تاثیری در جذب مشتری دارد؟ اگر قرار است کیف و کفش مردانه فروخته شود هرچه دکوراسیون ساده تر و دسترسی ها آسان تر باشد، اثر مثبت بیشتری در مردان می گذارد، اما برعکس برای فروشگاه یا مغازه ای که قرار است کیف و کفش زنانه در آن به فروش برسد، باید در طراحی دکوراسیون آن از رنگ های متناسب با روحیه خانم ها استفاده نمود و همچنین زرق و برق فروشگاه را بیشتر جلوه داد. اگر کمی دقیق تر به طراحی فروشگاه های تجهیزات خانگی بزرگ دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که آنها اغلب محصولات خود را از یک رنگ انتخاب کرده و گاهاٌ برای ایجاد تنوع، چند محصول با رنگ متضاد را میان آنها قرار میدهند. پس برای طراحی و چیدمان مغازه ی کیف و کفش فروشی باید دقت و توجه زیادی را به کار ببرید تا خانم ها به مغازه ی شما جذب شوند. برای این کار میتوانید از بلندگوهای بلوتوثی رومیزی یا توکار استفاده کرده و موسیقی دلنشینی را پخش کنید. یک بوتیک لباس زنانه در چین از یک سیم پیجی صورتی طولانی به صورت یک اثر هنری استفاده کرده و اجناس خود را روی آن قرار داده است.

اولین و مهم ترین نکته در جلب توجه و خرید مشتری از یک بوتیک لباس، نوع چیدمان لباس ها، مانکن ها و در کل طراحی دکوراسیون بوتیک می باشد. همینطور تا زمانی که چیدمان مغازه نتواند ذهن آنها را درگیر خود کند، آنها علاقه ای به خرید محصولات از خود نشان نمیدهند. این کار میتواند خریدار را علاقهمند به خرید و ورود به مغازه کند. افرادی که تازهکاراند ممکن است شرکت و دفتر کار نداشته باشند. قفسه ها بهترین راهکار برای چیدمان و نمایش اجناس در فروشگاه به حساب می آیند که تنها کافی است شلف های دیواری را با متناسب با ابعاد و اندازه فضای دیوار نصب کنید. به طور مثال با استفاده از یک لامپ سقفی قابل تنظیم، نور را بر روی یخچال فریزر LG سفید رنگ متمرکز کنید. در این راستا می توان از انواع قفسه های چوبی، شیشه ای و یا ساخته شده از سایر متریال ها برای ساماندهی فضا استفاده نمود. ویترین فروشگاه دقیقاً محل اصلی جذب مشتری است در نتیجه باید در تزیین این قسمت از فروشگاه هر اندازه می توان حرفه ای تر عمل کرد. در واقع شما باید توجه داشته باشید که لوکس بودنکالاها و محصولات کافی نیست و شما در کنار آن باید به رنگ بندی و نورپردازی اینکالاها در ویترین مغازه خود توجه داشته باشید تا در نهایت ویترین شما بتواند جلوهمنحصر به فردی داشته باشد و نمای لازم را به مشتری ارائه کند.

نکته بسیار مهمی که هر مغازه دار می بایست به آن توجه کند این است که چیدمان اجناس را به گونه ای انجام دهد تا مشتری وقت بیشتری را در مغازه سپری کند که این امر احتمال فروش را بالاتر می برد. لوازم آرایش های کوچک مانند مداد ابرو باید به صورت دسته ای نمایش داده شوند، زیرا این گونه جلب توجه مشتری راحت تر است. بنابراین برای دکوراسیون داخلی مغازهتان سعی کنید با در نظر گرفتن مواردی مانند متراژ، بازار هدف و نوع محصولات، یک دکوراسیون زیبا ایجاد کنید و مطمئن باشید این دکوراسیون تا میزان زیادی روی جذب مشتری و سود شما تأثیر میگذارد.

و قبل از قیمت ها بر اساس تجربه طراح قابل ارائه می باشند. بهتر است تا این محصول از بیرون فروشگاه نیز قابل مشاهده باشد. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی فروشگاه باید به آن پرداخت نحوه قرارگیری قفسه ها و چیدمان اجناس داخل مغازه است. یکی از مهمترین عوامل در ایجاد جذابیت برای مشتریان دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی است. شما می توانید به راحتی هریک از این مدل های سه بعدی (صحنه سه بعدی) را مدل سه بعدی دکوراسیون داخلی فروشگاه جدا کرده و به بهبود کیفیت رندر های قبلی خود به راحتی بیافزایید. هر چه که میزان کیفیت مواد و مواد و لوازم مورد نظر شما بیشتر باشد، بالطبع میزان بودجهای برای طراحی داخلی تجاری در نظر گرفته می شود. در دکوراسیون داخلی فروشگاه های آرایشی و بهداشتی با توجه به اینکه بیشتر مراجعه کنندگان آن خانم هستند. البته اگر بین مشاغل فروشگاهی یا بالفرض صنف رستورانها یا فست فودها تفاوت قائل شویم باید این نکته را هم در نظر بگیریم که مشتریان و مراجعه کنندگان به این دو صنف هم کاملا از یکدیگر متفاوت هستند. اگر از یک سیستم استاندارد و مدرن برای قفسه بندی آجیل فروشی خود بهره برده باشید، این مدیریت محصولات، دسترسی راحت به آنها، کنترل کیفیتشان و …