قیمت خرید روتر سیسکو

از دیگر وظایف روتر سیسکو، تقسیم بندی شبکه ی داخلی به دو یا چند بخش می باشد. در ضمن روترها می توانند به صورت داخلی به سایر روترها نیز متصل شوند و در مناطق تحت کنترل خود به صورت مستقل عمل کنند. ارتباطاتی که روترها ایجاد می کنند بر مبنای جداول مربوط به مقاصد و کانکشن های لوکال می باشد.

روتر سیسکو چیست و انواع و کاربردهای آن

سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. در صورت نیاز می‌توانید با کلیک روی دریافت مشاوره طراحی شبکه با متخصصین فالنیک در ارتباط بوده و از خدمات استفاده کنید. به لحاظ فنی روترهای این گروه ویژگی‌ها و مشخصات نسبتا مشابهی دارند. اطلاعاتی که در جدول زیر مشاهده می‌کنید متعلق به روتر CISCO2801 است اما در مورد سایر روترهای این گروه نیز صادق است. پروتکل بی سیم یا وای فای برای هر یک از مدل های روتر در زمان خرید مشخص می باشد و بهتر است به آن توجه کنید.

روتر سیسکو مدل Isr4331/k9

شرکت شبکه گستران فرابورس با چندین سال سابقه در زمینه واردات و فروش تجهیزات شبکه ، مانند سوئیچ و روتر شبکه ، همچنین سرور های اچ پی و همچنین خدمات شبکه ، آماده همکاری با ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی می‌باشد. یک سری شرکت های معروف جهان ، نسبت به تولید سخت افزار اختصاصی روتر اقدام نموده اند که از معروف ترین این شرکت ها می توانیم به شرکت های سیسکو و میکروتیک و هواوی و … اشاره کرد . این شرکت ها بر اساس نیاز و ابعاد شبکه نسبت به تولید روتر هایی شبکه با توان سخت افزاری متفاوت اقدام نموده است . آخرین مدل از روترهای سیسکو که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، سری 7600 است. ظرفیت سوییچینگ این سری، تا 720 گیگاهرتز و پشتیبانی از بیش از دو میلیون مسیر است. این مدل از روتر سیسکو نیز عضو سری روتر 2800 است که ویژگی‌های آن را ذکر کردیم.

قیمت خرید روتر سیسکو

روترهای تولید شده به راحتی قابل نصب هستند و قابلیت دسترس پذیری بالایی برای شبکه های سخت افزاری و بی سیم دارند. سیسکو از شرکت‌های خوش‌نامی است که همواره در صدر جدول بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات شبکه قرار دارد. روترهای سیسکو نسبت به محصولات رقبا تفاوت‌هایی دارند، مجهز به ماژول‌های مختلفی هستند و برای مقاصد خانگی یا حرفه‌ای استفاده می‌شوند. روتر یک دستگاه لایه ۳ است که بسته‌های داده‌ای تولید شده توسط کلاینت‌های تحت شبکه را به مقصد می‌رساند. این مقصد می‌تواند درون همان شبکه، شبکه محلی دیگر یا اینترنت باشد.

اين شرکت تاکنون مدل های متعددی از روترها را با قابليت های مختلفی توليد سویچ سیسکو نموده است . روترهای توليد شده توسط اين شرکت از سری 600 شروع و تا سری ادامه می يابد. سیسکو با تجربه 25 ساله در ساخت روتر ها، روتر سیسکو سری 2900 را طراحی و تولید نموده است. سیسکو یکی دیگر از سوئیچ های کسب و کارهای کوچک که برای پشتیبانی از ماژول صدا و دفاتر کوچک طراحی شده است را تحت عنوان روتر سیسکو 2901 به بازار عرضه نموده است. طى سالیان متمادى بیشتر مدل هاى خط تولید 800 با گزینه هاى زیادى روانه بازار شده اند.

  • روتر سیسکو انواع مختلفی دارد که هرکدام با قابلیت‌های مخصوصی طراحی شده‌اند.
  • مدل 1941 W به یک اکسس پوینت Wi-Fi 809.11n مجهز است که از طریق فناورى مایمو از اپلیکیشن هاى دسترسى مخصوص موبایل و صوت و تصویر با پهناى باند بالا پشتیبانى مى کند .
  • آن‌ها انعطاف پذیری ، مقیاس پذیری آسان و هزینه ورود کمتری را ارائه می‌دهند.
  • استراتژی فوق به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تهدیدات امنیتی را شناسایی و قبل از آن‌که به یک چالش جدی تبدیل شوند آن‌ها را برطرف کنند.