قیمت، خرید و مشخصات لوازم خانگی، یخچال فریزر ساید بای ساید، دوقلو و کمبو در بانه فروشگاه دی جی بانه

قیمت، خرید و مشخصات لوازم خانگی، یخچال فریزر ساید بای ساید، دوقلو و کمبو در بانه فروشگاه دی جی بانه

یخچال های ساید بای ساید ظرفیت شما را درست از وسط تقسیم می کنند و غذاهای منجمد را در قسمت چپ و غذاهای تازه را در سمت راست قرار می دهند. البته برخی از مدل ها دارای ظرفیت و حجم مساوی برای هر دو بخش هستند, خرید یخچال بانه اما اکثر آنها ظرفیت بیشتری را به یخچال اختصاص می دهند. قبل از خرید یخچال ساید فضا مورد نظر را اندازه گیری کنید تا با ابعاد محصول همخوانی داشته باشد.

شماره‌های تماس

شما قیمت تلویزیون اسمارت ال جی هوشمند الجی خرید و قیمت تلویزیون ال جی webos خرید تلویزیون webos مدل های متفاوت را ببینید و با توجه به نیاز خود مناسب ترین را انتخاب کنید. در دسته تلویزیون ال جی فروشگاه اینترنتی بانه دات کام می توانید به لیست قیمت تلویزیون ال جی روز قیمت تلویزیون ال جی مدل بهترین مدل های تلویزیون ال جی سری و قیمت تلویزیون ال ای دی ال جي دسترسی داشته باشید. خرید یخچال از بانه | یخچال و انواع مدل های آن از جمله ساید بای ساید و بالا پایین و دوقلو در فروشگاه ما موجود هستش. همچنین قیمت یخچال و فریزر از جمله معیار هایی است که برای مشتری خیلی مهم از است. که فروشگاه بانه بازار این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که کالا با مناسب ترین قیمت به دست مشتری برسد.

نشت متیل کلرید در سال‌های 1920 چندین حادثه مهلک آفرید و سه شرکت امریکایی را بر آن داشت که تحقیقات مشترکی برای یافتن روشی کم‌خطرتر جهت سرد کردن مواد غذایی آغاز کنند. مهندس آلمانی کارل ون‌لیندن فرآیند مایع کردن گاز در یخچال را در سال 1876 به نام خود ثبت کرد که بخش اصلی فناوری به کار رفته در یخچال است. در یخچال‌های اواخر سال‌های 1800 میلادی تا 1929 گازهای سمی آمونیاک، متیل‌کلرید و دی‌اکسید گوگرد برای مایع خنک‌کننده به کار گرفته می‌شدند. بنابراین براساس این اصل فیزیکی کار می‌کند که در یک مایع که به روش تراکم سریع تبخیر می‌شود، بخار به راحتی منبسط می‌شود و نیاز به انرژی جنبشی دارد و این نیاز را از فضای اطراف تأمین می‌کند.

یخچال دوقلوی سامسونگ 40 فوت نقره ای مدل RR39-RZ32

درصورتی که نیاز بهخرید کولر گازیو انتخاببهترین سیستم سرمایشیبرای محیط کار یا منزل خود دارید با مقایسه مشخصات و قیمت کولرگازی در برند ها و توان های متفاوت برای انتخاب کالا اقدام نمایید. برای خرید از بانه بدون سفر به بانه به صورت اینترنتی به سایت بانه سلام سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در بانه با ما تماس بگیرید. ال جی قیمت تلویزیون ال جی جدید را در این بازارچه بانه مارکت ببینید و مدل مناسب را خریداری کنید. می توانید مشخصات تلویزیون ال جی قابلیت های تلویزیون ال جی ویژگی های مدل های مختلف را در قسمت نقد و بررسی مشاهده کنید. در بانه دات کام شما می توانید به قیمت تلویزیون سونی 4k و خرید تلویزیون سونی 4k و خرید تلویزیون 8k سونی قیمت تلویزیون سونی ۸k و تلویزیون فول اچ دی سونی دسترسی داشته باشید. شاید به اعتقاد برخی تلویزیون اولد سونی OLED قیمت بالایی داشته باشد ، اما ارائه بهترین کیفیت ، مصرف پایین ، ظاهری زیبا و شیک و …

  • بدیهی است که فناوری های به کاررفته در جهت نگه داری هر چه بهتر مواد غذایی نیز به خوبی شما را راضی نگه داشته و مجذوب این یخچال بی نظیر خواهد ساخت.
  • تنوع در ابعاد و اندازه های این برند به خوبی هر آشپزخانه ای را پوشش داده و رنگ های سفید, دودی, سیلور و مشکی دست کاربر را برای خرید مدل ایده آل خود باز کرده است.
  • را دارید ، می توانید به دسته لوازم خودرو بانه مراجعه کنید.
  • تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • در ضمن باید گفت به طور کلی, هر چه یخچال بزرگتر باشد, مصرف انرژی بیشتر است.
• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید. شرکت های گارانتی کننده ی محصولات ما در تمامی شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال می باشند.

با توجه به نوسانات ارزی، لطفا برای دریافت قیمت به روز با کارشناسان ما در واتساپ در ارتباط باشید. در صورتی که به مشخصات و جزئیات هر کدام از یخچال ها نیاز دارید بر روی اسم آنها کلیک کنید تا به صفحه مربوطه منتقل شوید. با اشتراک در خبرنامه آخرین اخبار سایت دی جی بانه را دریافت کنید. مناسب‌ترين درجه ي سرماي درون فريزر که هم مواد غذايي را سالم نگه مي‌دارد و هم مانع از بين رفتن ويتامين‌ها و خواص خوراکي‌ها مي‌شود، 16- تا 20- درجه سانتي‌گراد است.

یخچال ساید بای ساید ال جی (